To musi bejt velky dobrodruzstvi s takovym vozem. I to slovo derivát je kouzelné, ktery mi pripomina školu, uplne se tesim kam zase spolu vyrazime za zážitky mimo zpevněné cesty.
VE MĚSTĚ KTERÉMU ŠÉFUJÍ PIRÁTI, JE JÍZDA S AUTEM DOBRODRUŽSTVÍ. PARKOVÁNÍ JE DOBRODRUŽSTVÍ. NIKDY NEVÍŠ KTEROU ULICI ZROVNA ZAVŘOU ABY OTESTOVALI NAŠE NERVY.
Na to jsme všichní čekali, na 1L 3hrnek přelepíme za 40tis. Kč navíc stříbrný plasty a hned vyjedeme tam, kam normální Kamiq ne, ani 4kolky netřeba :-[] Lidi jim utrhaj ruce .... nebo ne? Zatím jen 8tis registrací za 8-11/2019? Někde se asi něco zvrtlo, že by cena? ;-\
S tím souhlasím, kufr je menší a Fabii kombi nenahradí, ale vyloženě průser to neni. Prolezl jsem si ho a celkem se mi i líbí jako druhé auto do rodiny, ale ta cena je vážně brutální. Sestavil jsem si ho se silnějším 3hrnkem ve Style + pár drobností a 540tis kč? I s obvyklou slevou 8%, co dostaneš u Škodovky mezi dveřma, je cena 500tis opravdu síla. :-(
O to bych se asi nebál. Auto se u nás pokud vím začalo prodávat v září, nevím jak jinde v Evropě... a od září je vidět stabilní nárůst (189-288-448-530ks). Myslím, že na nějakých 800ks / měsíc by to mohlo vylézt.
Tak... za prosinec je Karoq na 630... a osobně bych čekal větší čísla u Karoqu než Kamiqu... analogicky k větším číslům Octavie proti Fabii. Ale je fakt, že u SUV to může být jinak, nad tím jsem moc nedumal.
Sizing české linky byl až na 400 aut denně, to by dělalo měsíčně nějakých 12.000 aut. Proti tomu je listopadových 4.363 v Evropě dle carsalesbase málo... a to i se zohledněním toho, že na carsalesbase některé důležité trhy chybí (třeba Rusko... i když tam se pokud vím daří spíš Kodiaqu).
No hurá plastové lemy škrabku na námrazu ve dveřích deštník a pod kapotou no klidně i jednoválec je to přece škodovka ta přesně ví co lidé chtějí no a za tu cenu nekupte to :-)