Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6 Allroad 55 TDI (257 kW) quattro – Kde se to objednává?

Tohle auto zařadím příští rok do své bestofky. Pokud se tedy nestane něco velmi nepředvídatelného. Dlouho mi nic tak nevyhovovalo jako Audi A6 Allroad quattro s nejsilnější naftou.
Zpět na článek
22. 1. 2020 13:02
22. 1. 2020 13:57
22. 1. 2020 14:17
22. 1. 2020 14:23
22. 1. 2020 14:25
22. 1. 2020 14:41
22. 1. 2020 15:07
22. 1. 2020 15:58
23. 1. 2020 03:40
23. 1. 2020 05:38
23. 1. 2020 10:40
23. 1. 2020 11:19
23. 1. 2020 11:26
23. 1. 2020 12:11
23. 1. 2020 12:39
22. 1. 2020 14:45
22. 1. 2020 15:52
22. 1. 2020 15:59
22. 1. 2020 16:03
22. 1. 2020 16:10
22. 1. 2020 17:21
22. 1. 2020 17:29
22. 1. 2020 17:39
22. 1. 2020 17:46
22. 1. 2020 18:00
22. 1. 2020 18:06
22. 1. 2020 18:14
22. 1. 2020 18:20
22. 1. 2020 18:22
22. 1. 2020 18:25
22. 1. 2020 18:41
22. 1. 2020 19:54
23. 1. 2020 03:46
23. 1. 2020 05:45
24. 1. 2020 19:15
24. 1. 2020 21:49
25. 1. 2020 16:07
22. 1. 2020 18:15
22. 1. 2020 18:21
22. 1. 2020 17:54
22. 1. 2020 18:12
22. 1. 2020 18:15
22. 1. 2020 18:16
22. 1. 2020 16:45
22. 1. 2020 17:11
22. 1. 2020 16:00
22. 1. 2020 16:08
22. 1. 2020 17:40
22. 1. 2020 17:51
23. 1. 2020 03:49
23. 1. 2020 08:57
24. 1. 2020 19:12
24. 1. 2020 19:31
24. 1. 2020 21:20
23. 1. 2020 10:29
23. 1. 2020 12:12
23. 1. 2020 18:17
24. 1. 2020 11:31
22. 1. 2020 18:02
22. 1. 2020 18:05
22. 1. 2020 18:09
22. 1. 2020 18:16
22. 1. 2020 20:11
22. 1. 2020 20:38
23. 1. 2020 04:06
23. 1. 2020 06:00
23. 1. 2020 08:09
23. 1. 2020 08:16
23. 1. 2020 10:43
23. 1. 2020 12:03
24. 1. 2020 19:17
24. 1. 2020 21:22
22. 1. 2020 18:16
22. 1. 2020 20:10
22. 1. 2020 18:18
22. 1. 2020 20:14
22. 1. 2020 16:08
22. 1. 2020 16:59
22. 1. 2020 17:04
22. 1. 2020 17:50
22. 1. 2020 18:02
22. 1. 2020 18:07
22. 1. 2020 18:19
22. 1. 2020 20:09
22. 1. 2020 20:41
23. 1. 2020 04:07
23. 1. 2020 06:10
23. 1. 2020 08:10
23. 1. 2020 08:13
23. 1. 2020 10:33
23. 1. 2020 11:19
23. 1. 2020 12:28
23. 1. 2020 12:36
23. 1. 2020 17:50
24. 1. 2020 10:26
22. 1. 2020 20:15
22. 1. 2020 20:44
22. 1. 2020 20:57
22. 1. 2020 21:04
22. 1. 2020 21:10
22. 1. 2020 21:18
23. 1. 2020 00:16
23. 1. 2020 06:59
22. 1. 2020 21:10
22. 1. 2020 22:00
22. 1. 2020 14:00
22. 1. 2020 14:23
22. 1. 2020 15:16
22. 1. 2020 16:22
23. 1. 2020 12:33
22. 1. 2020 15:07
22. 1. 2020 15:20
22. 1. 2020 15:57
22. 1. 2020 16:10
22. 1. 2020 17:16
22. 1. 2020 20:07
22. 1. 2020 20:51
22. 1. 2020 21:04
23. 1. 2020 04:10
23. 1. 2020 05:56
23. 1. 2020 08:12
23. 1. 2020 08:23
23. 1. 2020 12:12
24. 1. 2020 10:27
22. 1. 2020 16:01
22. 1. 2020 16:11
22. 1. 2020 17:48
22. 1. 2020 16:15
22. 1. 2020 16:28
23. 1. 2020 12:14
22. 1. 2020 16:57
22. 1. 2020 17:15
22. 1. 2020 20:00
22. 1. 2020 21:32
22. 1. 2020 20:19
22. 1. 2020 22:25
23. 1. 2020 10:46
23. 1. 2020 07:36
23. 1. 2020 08:54
23. 1. 2020 08:56
23. 1. 2020 08:59
23. 1. 2020 08:59
23. 1. 2020 09:26
23. 1. 2020 10:44
23. 1. 2020 12:07
23. 1. 2020 12:39
23. 1. 2020 13:03
23. 1. 2020 13:58
23. 1. 2020 17:11
24. 1. 2020 04:46
24. 1. 2020 09:30
24. 1. 2020 10:31
24. 1. 2020 10:56
24. 1. 2020 12:53
24. 1. 2020 14:39
24. 1. 2020 15:28
24. 1. 2020 15:46
24. 1. 2020 16:05
24. 1. 2020 16:45
24. 1. 2020 17:38
24. 1. 2020 18:27
24. 1. 2020 18:54
24. 1. 2020 19:20
24. 1. 2020 19:25
24. 1. 2020 16:45
24. 1. 2020 16:48
24. 1. 2020 16:23
23. 1. 2020 10:31
23. 1. 2020 13:45
23. 1. 2020 13:53
23. 1. 2020 14:00
23. 1. 2020 14:51
23. 1. 2020 16:18
23. 1. 2020 15:56
24. 1. 2020 02:18
24. 1. 2020 08:11
24. 1. 2020 10:34
24. 1. 2020 11:29
24. 1. 2020 14:06
24. 1. 2020 11:35
24. 1. 2020 12:21
25. 1. 2020 00:44
23. 1. 2020 14:02
23. 1. 2020 14:20
23. 1. 2020 14:41
23. 1. 2020 14:57
23. 1. 2020 15:58
23. 1. 2020 16:06
23. 1. 2020 16:20
23. 1. 2020 16:20
23. 1. 2020 17:45
23. 1. 2020 21:08
23. 1. 2020 19:12
23. 1. 2020 18:14
23. 1. 2020 19:09
23. 1. 2020 23:58
24. 1. 2020 04:41
24. 1. 2020 10:36
24. 1. 2020 04:29
23. 1. 2020 17:43
23. 1. 2020 18:10
23. 1. 2020 19:05
23. 1. 2020 20:04
23. 1. 2020 20:16
23. 1. 2020 20:56
24. 1. 2020 04:28
24. 1. 2020 04:46
24. 1. 2020 04:49
24. 1. 2020 08:07
24. 1. 2020 10:41
24. 1. 2020 13:46
24. 1. 2020 14:12
24. 1. 2020 14:44
24. 1. 2020 15:36
24. 1. 2020 15:53
24. 1. 2020 16:08
24. 1. 2020 16:47
24. 1. 2020 17:14
24. 1. 2020 10:56
24. 1. 2020 11:08
28. 1. 2020 21:15
28. 1. 2020 21:15
22. 1. 2020 12:58
Při vší úctě
2,7M za tohle... svět se po...
Rozbalit vlákno
62
Avatar - CICERO
22. 1. 2020 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2020 21:40
Re: Při vší úctě
2.0 TDi 3,9l na 100 km ani omylom! Do 5.0l ano - mam to v passate 2019 110 kw.
Avatar - white label
22. 1. 2020 13:23
Re: Při vší úctě
Bože, ty si někdy vážně trouba...
Avatar - WinDiesel
22. 1. 2020 13:24
Re: Při vší úctě
Swět nejsi jen ty, kámo wole. Possrral jsi se maximálně ty sám.
Avatar - Dzakobo
22. 1. 2020 13:59
Re: Při vší úctě
Je to suprový auto, cena za takto vybavený kus v reálu bude 2,2 - 2,3 mega což mi přijde úplně OK (většina kupců -DPH a zvolí financování, takže...). Radši bych jezdil v A6 All. než Q5/Q7. Ještě nějakou zajímavější barvu, třeba ostrá světle modrá (takovou mají např. VW iD3) a bylo by to TOP!
22. 1. 2020 14:21
Re: Při vší úctě
tady je ceník předchozí generace, vrcholná verze byla za 1,6 teď je přes 1,9
http://www.klokocka.cz/…road_quattro.pdf
ale je to v pohodě, třeba pozemky šly tady u nás na ceně skoro trojnásobně...
edit vrcholná chrochtací
edit2: jezdit chrochtacím autem za 2,7M je diagnóza....
Avatar - Dzakobo
22. 1. 2020 15:06
Re: Při vší úctě
R3 a R4 nafty mají stále vesměs špatný projev, ale zrovna 3.0TDI by mě neuráželo, do velkých aut to dává smysl, zvlášť ve spojení s automatem je nafta přijatelná.
Že Audi podražilo - njn, ale ke konci životního cyklu určitě zlevní. ;-)
22. 1. 2020 15:59
Re: Při vší úctě
Tohle je velké auto?
22. 1. 2020 20:22
Re: Při vší úctě
Segment E? Jo to celkem je ;-)
23. 1. 2020 03:33
Re: Při vší úctě
Ne. Je to mini compact asi... boze, nekteri lide jen potrebuji neco negativniho napsat. Ktere auto je podle tebe krome suv velke?
23. 1. 2020 05:34
Re: Při vší úctě
Velké auto, v kontextu “vhodné pro dieselový motor” je pro me velké SUV, velké MPV, nebo dodávka.
Avatar - speedfred
23. 1. 2020 11:15
Re: Při vší úctě
Človeče z teba sa stáva ortodoxný “petrolhead” a to tiež nie je moc dobré.
Avatar - iudex
23. 1. 2020 11:20
Re: Při vší úctě
Nie petrolhead, ale zaslepený fanatik.
Petrolhead sa zaujíma o zábavné benzínové autá, určené na radosť z jazdy, ale nevnucuje nasilu benzín do veľkých poloterénnych kombíkov, kde vhodný nie je.
Avatar - speedfred
23. 1. 2020 13:02
Re: Při vší úctě
petrol = myslel som doslova benzínového fanatika.
Fórum je konečne kompletné: dízelfan, petrolfan,hybridfan a elektrofan.
23. 1. 2020 11:59
Re: Při vší úctě
to vůbec ne. jsem jenom pragmatik. jednoduchý dýzl 2.0 TDI do firemní oktávky se spotřebou pět až šest na sto mi dává smysl. rozvážet rohlíky benzínem se taky nevyplatí. velké SUV nebo pick-up sežere a tak tam diesel chápu.
co nechápu je třikrát přeplňovaný dýzl s elektrokompresorem, který v reálu žere o litr míň než 540i, s jedním twin-scroll turbem, která si ho namaže na chleba. a ve finále v testu ale především v diskuzi čteš, že to stejně funguje nějak podivně, spojení s převodovkou je pochybné, dolíváš močovinu a posloucháš nýtování za studena.
Avatar - speedfred
23. 1. 2020 12:38
Re: Při vší úctě
Nepočúvaš žiadne nýtovanie, ten motor má lepší zvuk ako môj benzínový 1.5EB. Aj za studena.
23. 1. 2020 12:43
Re: Při vší úctě
dokážete mi odpovědět pár jednoduchých, primitivních otázek?
- co má lepší zvuk, 540i nebo Allroad z testu?
- co víc jede, 540i nebo Allroad z testu?
- co je komplikovanější z hlediska výroby motoru pro obě auta?
a poslední - stojí to všechno za ušetřený litr a půl na sto km? o rozdílu v PC 300 tisíc nebudeme teď mluvit, ju:)
Avatar - _Karel_
23. 1. 2020 13:12
Re: Při vší úctě
Ať to jsou hrušky s hruškama - 540i vs. 530d
- zvuk má určitě lepší 40i, ale na zvuku 30d není nic špatnýho
-pokud (dle tebe) většině stačí haldex místo quattra, pak tím spíš většině bohatě stačí výkon 30d,
je prostě pro většinu zcela dostatečný
- co je komplikovanější je mi u zádele, zrovna ty sám jsi tvrdil, jak v servisech BMW častěji řeší
benzíny než naftu, pravděpodobnost poruchy nebo ceny opravy není významně rozdílná.
Za ušetřené 3l to někomu stojí a někomu ne. Je to cestovní auto, ne sporťák na okresky. 540i dá
navíc jen hezký zvuk vytočeného motoru, jiný benefit nevidím.
23. 1. 2020 16:10
Re: Při vší úctě
Karle potkáme se, vezmes 3.0 D a já prijedu se svým autem a ty mi reknes, ze jsi nepoznal rozdíl:)
Avatar - speedfred
23. 1. 2020 13:23
Re: Při vší úctě
V dobách M235i som dostal náhradné vozidlo 335d a poviem ti že v kabíne bol ten zvuk/ticho lepšie v 3er (áno,iná trieda) a “odpichy”boli tak isto perfektné.Stopkami by si nameral rozdiely ale pocitové žiadne.
23. 1. 2020 16:00
Re: Při vší úctě
Ok na to nemám odpověď. Místo mascarpone dejte lučinu, nikdo nepozná rozdíl :-[]
Avatar - white label
23. 1. 2020 20:45
Re: Při vší úctě
Za studena a zvenku má každý diesel problém se zvukem, nové benzíny (zejména na na volnoběh, pokud to "nepřekřičí" výfuk) už sice taky, ale ne tak výrazně.
29. 1. 2020 10:54
Re: Při vší úctě
Nojo ale zase sedis uvnitr a ne venku ... :-)
23. 1. 2020 18:03
Re: Při vší úctě
Proč? Jak souvisí typ karoserie s termínem velké auto? Jakože SUV třídy B je vhodný pro diesel a kombík z E ne? :-[]
23. 1. 2020 18:58
Re: Při vší úctě
odpor vzduchu, aerodynamika, hmotnost?
23. 1. 2020 20:04
Re: Při vší úctě
Co s tím? Platformy jsou stejné, hmotnostní rozdíly velmi malé. Aerodynamika alias odpor vzduchu má v rámci porovnatelné třídy pochopitelně o něco horší SUV. A dál? Pořád zůstává co jsem psal - suv menšího segmentu které bude mít menší jízdní odpory je tedy pro diesel vhodné a sedan nebo kombi vyšších tříd s většíma odporama už nikoliv? ;-)
24. 1. 2020 11:15
Re: Při vší úctě
Takže dyzl do Citigo?
Avatar - Emel
24. 1. 2020 12:31
Re: Při vší úctě
Elektrické městské hopsadlo, benzínové kupé pro radost, naftový dálniční křižník - každý pohon uplatní své přednosti jinde. A na mix... třeba plugin.

PS: ta elektrika do města mi teda ekonomicky pořád nevychází, Cígo za půl míče...
24. 1. 2020 13:33
Re: Při vší úctě
Takže do velkých aut jen benzín? Nějak ses v té své logice ztratil ;-)
24. 1. 2020 13:57
Re: Při vší úctě
já žádnou logiku nemám. obecně platí, do velkých aut, kde se nůžky rozevírají a benzín má výrazně větší spotřebu, do dodávkových aut, tam se benzín nevyplácí. samozřejmě, vyplácí, např. ve formě CNG, kde už dodávna s dieselovým motorem jezdí za tři koruny na kilometr plus, CNG to zvládne pod dvě. Proto benzín forever, kdo chce šetřit, koupí plyn a ušetří ještě víc. ale pak slýcháš velkopanské "plyn patří do šporáku" od lidí, co jim auto chrochtá jak traktor.
tahle logika není moje, stačí se podívat třeba v Arabských zemích, tam jezdí na benzín kde co, s výjimkou autobusů a náklaďáků. ale osobní auto, tam prostě dýzl není nutností, a kdo jde a připlatí si za stejně výkonný dýzl, aby ho po dvou letech prodával, těsně po návratnosti vyšší investice, s hřejivým pocitem, že on jezdí na naftu a tudíž šetří.... to je prostě ekonomický ignorant.
25. 1. 2020 10:53
Re: Při vší úctě
V první větě souhlas, to co jsi psal skutečně logiku nemá. Diesel tedy nijak nesouvisí s typem karoserie a zatímco do některých SUV nedává smysl tak naopak do mnoha normálních modelů ano.
26. 1. 2020 17:13
Re: Při vší úctě
Méně aerodynamická karoserie vykazuje větší spotřebu a tudíž je do takové karoserie diesel vhodnější. Samozřejmě, že to žádnou logiku nemá, je to totiž o tom, co je pro někoho moc a pro druhého příliš. U mě je ta psychologická hranice cca deset litrů, to jsem ochoten autu odpustit. Kdyby byla spotřeba 15, začal bych přemýšlet, jestli není vhodnější motorizace nebo palivo.
28. 1. 2020 09:44
Re: Při vší úctě
Tak znovu - malé SUV má lepší aerodynamiku i menší jízdní odpory než mnohé normální modely vyšších tříd, takže co je tedy vhodnější pro diesel?
22. 1. 2020 16:06
Re: Při vší úctě
Ceník platný od 2013? Auto před FL ;-)
22. 1. 2020 16:55
Re: Při vší úctě
Něco jsem tam střelil. Najdi mi ceník, kde Allroad v naftě stojí 1,9M.
22. 1. 2020 17:52
Re: Při vší úctě
Proč bych něco hledal, to je tvůj boj :-!
22. 1. 2020 17:55
Re: Při vší úctě
Protože žádný takový není. Díval jsem se, jak skočila třeba základní 911ka,od předchozí generace, o rovných 500 tisíc... ceny aut jsou vyšponované co to jde, další krize to zase srovná...
23. 1. 2020 07:54
Re: Při vší úctě
Co zohlednit výbavu, nutné úpravy spalovacích motorů atd? A pokud lidé kupují, proč snižovat cenu? Podívej jak rostou mzdové náklady...
23. 1. 2020 09:08
Re: Při vší úctě
...a pak se podíváš na US ceny a jsou o 800 tisíc níž. do té Ameriky to musí Porsche strašně dotovat ;-)
Avatar - Emel
23. 1. 2020 09:20
Re: Při vší úctě
Americké ceny jsou obvykle bez daně, to je jedna věc. Emisní pokuta na auto kolem těch 200g vychází někde kolem 10t€, to je druhá věc. Ale i tak jsou tam ty ceny zajímavé...
23. 1. 2020 09:27
Re: Při vší úctě
ne zajímavé. jsou pobuřující. prodávají tam auta pod náklady?
edit: myslíš DPH? nemající? my ji máme a pokud si ji necháš vrátit při koupi vozidla jako podnikatel a potom ještě dostáváš zpátky z paliva, tak to teoreticky dokonce vychází líp, ne?
Avatar - Emel
23. 1. 2020 09:45
Re: Při vší úctě
A6 allroad konkrétně $65900 vs. €66.300 za 55TFSI... koukám dobře? V US +DPH?
23. 1. 2020 09:55
Re: Při vší úctě
USA nemá DPH
Avatar - Emel
23. 1. 2020 10:02
Re: Při vší úctě
Formálně budiž... mají Sales tax, lišící se stát od státu... s průměrem někde okolo 6%.
Avatar - iudex
23. 1. 2020 10:24
Re: Při vší úctě
Presne ako píše Emel, ceny na US stránkach sú bez dane, ide o sales tax, čo je obdoba našej DPH a líši sa od štátu k štátu, stretol som sa s 5 aj s 11%. Preto sa konečná cena vypočíta až po tom, ako uvedieš ZIP (smerovacie číslo) a potom ti aplikujú príslušnú daň a tiež často aj delivery charge.
23. 1. 2020 10:40
Re: Při vší úctě
O šest procent navíc. Strašlivé.
Avatar - Emel
23. 1. 2020 10:46
Re: Při vší úctě
No ne, tak pokud vezmeš americkou cenu, vynásobíš 1,06 a vydělíš kursem, tak ti vyjde, že benzínový allroad v US stojí 63t €, zatímco v Německu stojí 66t €. To je strašlivé?
PS: výbavu jsem teda nesrovnával...
PPS: mám v hlavě, že některé modely se v US prodávaly "méněcenné"... třeba 350Z měla menší brzdy a tak. A samozřejmě US Passat není EU Passat. U allroadu bych to nečekal... ale nezkoumal jsem to.
Avatar - iudex
23. 1. 2020 11:00
Re: Při vší úctě
Presne, US špecifikácie sú častokrát oklieštené, jednoduchšími technickými riešeniami ( torzka vs multilink),so slabším podvozkom (mäkšie pružiny atp), brzdami, gumami (napr.v sérii celoročné univerzály a UHP gumy - v EU sériovo - len za príplatok) a nezriedka i výkonom. Konkrétne to platí pre americké Volkswageny, Golf, Jetta či Passat.
Avatar - iudex
23. 1. 2020 11:04
Re: Při vší úctě
Napr. v Kalifornii je sales tax od 7,25 do 10,25%, nie 6%. 6% je base sales tax, ku ktorej sa pridáva local sales tax, takže napríklad v LA máš sales tax 9,5%.
Avatar - Emel
23. 1. 2020 11:04
Re: Při vší úctě
A ještě k tomu DPH - ono na to jde taky koukat obráceně a počítat to v cenách bez daně, protože typický kupec A6 to DPH asi odečte. A rázem je to tak, že americká cena bez daně v € dělá 59t€, zatímco německá cena bez DPH je 55t€.

Každopádně se v obou případech bavíme o rozdílech v řádu jednotek procent...
23. 1. 2020 12:01
Re: Při vší úctě
i u té 911ky?
Avatar - Emel
23. 1. 2020 12:11
Re: Při vší úctě
Carrera startuje na 97.400$ v US a 104.655€ v Německu... což je 87.945€ bez daně... a ta americká cena v Eurech je 87.842€, taky bez daně... takže bych řekl, že americká a německá cena bez DPH je stejná.

Opět... hlouběji jsem to nezkoumal, výbavy a tak, jen beru startovní cenu a přepočítávám... takže bez záruky.

Jinak jestli se ptáš na to, jestli typický kupec u 911 odečte DPH, pak ano.
23. 1. 2020 12:26
Re: Při vší úctě
ok já jsem našel

https://auto.porsche.cz/…nova-911-carrera
cena nové od 2,825 M
Avatar - Emel
23. 1. 2020 13:17
Re: Při vší úctě
2,825M / 25,5 kurz / 1,21 DPH = 91t€ bez DPH... jo, česká cena je o něco vyšší než ta německá... ale taky ne nějak dramaticky... a hlavně to není naše téma, naše téma bylo EU vs US.
24. 1. 2020 08:15
Re: Při vší úctě
říká kdo? bavíme se na českých stránkách o české ceně aut, první příspěvek o tom, že tohle auto stojí astronomických 2,7M českých...
chtělo by to spočítat náklady na pohonné hmoty třeba do sto tisíc km a potom srovnat, jak to vychází, mají nižší taxy, levnější benzín, myslím, že moc není o čem...
Avatar - _Karel_
24. 1. 2020 08:33
Re: Při vší úctě
"říká kdo?"
Říká Mig : "...a pak se podíváš na US ceny a jsou o 800 tisíc níž. do té Ameriky to musí Porsche strašně dotovat "
Asi si se ztratil, bavili jste se o nízkých USA cenách oproti našim vysokým.
Avatar - Emel
24. 1. 2020 08:49
Re: Při vší úctě
Přesně tak, o tomhle mluvím.

Já jsem taky nevěděl, proto jsem si dal tu práci to pohledat... a sám pro sebe si z toho dělám závěr: 911 stojí v DE a US stejně (bez daní), allroad je v DE levnější. České ceny jsou vyšší než německé (o pár procent).

Že jsou daně a ceny benzínu v USA nižší... jo, to není nic nového.
24. 1. 2020 10:23
Re: Při vší úctě
Migu, opět mlžíš. Tato výkladní skříň stojí 2,7. Jinak od 1,9mio. Kluci tě utlučou argumenty a ty tu sakruješ ;-)
24. 1. 2020 14:03