Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda RX-8 RS: premiéra modernizovaného kupé v předstihu

Jednou z očekávaných letošních novinek je modernizovaná Mazda RX-8, jejíž osvěžený vzhled se má ve světové premiéře představit na autosalonu v Detroitu, jenže v Japonsku dojde k předpremiéře na Tokio Auto Salon.
Zpět na článek
11. 1. 2008 08:46
neregistrovaný "tempe"
11. 1. 2008 09:41
11. 1. 2008 09:57
11. 1. 2008 12:32
anonym
11. 1. 2008 10:27
11. 1. 2008 11:22
11. 1. 2008 11:44
neregistrovaný "Práša"
13. 1. 2008 22:10
neregistrovaný "speedy_js"
11. 1. 2008 14:38
neregistrovaný "Donaldd"
11. 1. 2008 16:34
anonym
11. 1. 2008 16:38
neregistrovaný "tempe"
11. 1. 2008 23:26
neregistrovaný "tuniaak"
Avatar - skejpa
11. 1. 2008 00:10
moc pěknej kousek
je zajimavy jak tak malo zmen muze auto dost promenit... ja si myslim ze to je posun kupredu. vypada teda trochu vetsi ale to nebude na skodu :-) GoodLuck RX8 :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tempe"
11. 1. 2008 08:46
Re: moc pěknej kousek
Ve skutečnosti je o něco menší,než původní.Měl sem strach,že se moc nepovede,ale na to,že se jedná pouze o facelift ,tak je podařená :yes: no ale od Mazdy sme se poslední roky ani nic jiného ,než krásných aut nedočkali :-)
Avatar - VDC
11. 1. 2008 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2008 09:57
usmev
neviem... mne to auto prde ze sa usmieva.... predstavte si ho v spatnych zrkadlach :))) pkenee :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
11. 1. 2008 12:32
Re: usmev
A představ si sebe v jeho zpětných zrcátkách. ;-)
11. 1. 2008 10:27
KVALITA
Mazda neni zadnym automobilovym gigantem, ale jeji portfolio, kvalita a design oslovuje cim dal tim vice zakazniku. Jakozto celosvetovy prodejce, Mazda stale dokazuje, ze kvalita se muze zlepsovat a automobily nemusi byt pokazde vetsi a tezsi nez jejich predesle verze. Dnes jiz je Mazda kvalitativne daleko pred jeji evropskou konkurenci, ma vedouci modely v nekolika segmentech a jeji prodeje jdou diky tomu vzhuru.
RX-8 RS vypada velice povedene, drzi si vzhled Mazdy, kteremu se neda nic vytknout. Zde lze pouze blahoprat. VYBORNE MAZDO!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Práša"
11. 1. 2008 11:44
Povedené
Facelift se evidentně zdařil. Krásné kupátko klasických tvarů. Proporčně i v detalech velmi povedené. Když přičteme raritku pod kapotou, tak je to ideální sporťáček, vhodný i pro denní ježdění... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "speedy_js"
13. 1. 2008 22:10
Re: Povedené
jelikož sám vlastním mazdu s Wankelem, sice RX7, tak na denni ježdění to moc neni a když jo tak jenom pro bohaté, protože spotřeba je poměrně vysoká, tak je ideální si k tomuhle koupit druhé auto na denní ježdění a tohle si nechat jenom jako auto na vykouzlení úsměvu na tváři >:D Jinak k tomu faceliftu: předek se mi moc nelíbí vypadá jak namalovaná barbína, hezčí to bylo před faceliftem takový agresivnější, naopak z F/L se mi líbí zadní světla ty jsou povedený :yes:
neregistrovaný "Donaldd"
11. 1. 2008 14:38
proti evropě
Hezké. Mě spíš zaráží, že v evropské líhni neni zas taková konkurence pro tenhle typ aut. Evropo vstávej, trh by takové hračky zvládl. :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
11. 1. 2008 16:34
Re: proti evropě
no proč,protože na to evropské automobilky nemají odvahu.Udělají koncept a hotovo.japonci jsou v tomhle dál,proto mají obrvský náskok v technice v každém oboru.auta nevyjímaje.
neregistrovaný "tempe"
11. 1. 2008 16:38
Re: proti evropě
no proč,protože na to evropské automobilky nemají odvahu.Udělají koncept a hotovo.japonci jsou v tomhle dál,proto mají obrvský náskok v technice v každém oboru.auta nevyjímaje.
neregistrovaný "tuniaak"
11. 1. 2008 23:26
čísla ma zaujímajú oveľa viac
ako napovedá názov môjho príspevku,som veľmi zvedavý,či Japončíci urobili niečo aj s priebehom kruťáku alebo nastavením podvozku,lebo mal som možnosť zviesť sa stýmto z časti veľmi podareným japonským autom,ale podľa mňa potrebuje Wankel nutne turbo aby to nabralo väčší zmysel a vzhľadom na to,že už nejaký ten piatok žijem s E36 M3 (sice cabrio,ale ok),tak ma neoslnil ani zvukkový a tobôž nie výkonový potenciál silnejšej verzie Wankela,takže ak to je "RS" iba ako "RECARO SEATS" bolo by to dosť smutné...
Rozbalit vlákno
1
13. 1. 2008 20:10
Re: čísla ma zaujímajú oveľa viac
Toto auto resp. jeho motor je velmi specificky. Proto japoncici nic nemusej delat s priebehom krutaku. Je to jako rikat aby nemcouri konecne udelali neco s absenci vysokych otacek na dizlech. Skratka bud chces aby auto tahlo odspodu, nebo aby byl prubeh rovnomerny, nebo aby bylo vysoce otackove. Mne osobne spise zarazi dualita toho auta..na jedne strane se tvari jako jedno z nejpraktickejsich kupe (4 dvere) ale na strane druhe ma povest "motorky na 4 kolech" - vysoke otacky, casta udrzba (olej) atd.