Francouzi mají na poli elektromobilů schopného prcka jménem Zoe, před časem přidala Twingo a elektřinu lze pořídit i v jejích užitkáčích. Paleta se přitom má rozrůstat i nadále a nabídnout třeba i sportovnější svezení.
Ano, ale nie som taky bohaty, aby som tolko mohol platit. 200 mi ani auto nevytiahne, ale si predstavte, zeby som mal silne auto, ktore je "bezpecnejsie".
U nas nie. U nas je pretekanie povolene. Ak mas 800EUR pri sebe, tak ta za akekolvek prekrocenie riesia blokovo. A mozes hned dvestovkou pokracovat dalej.
...už běžný elektromobil je totálně nesmyslná myšlenka s nulovou finanční návratností a minimální poptávkou zákazníků, ovšem elektrický hot-hatch je přímo vrcholem automobilové absurdity! :D:D:D
P.S. Předpokládám, že nebude chybět ani repráček se syntetickým zvukem! :-):-):-):no:
Dnes som mal v meste 151, normalne som sa vzdialil sanitke, co v dialke blikala :-) S Citigo by som to nedal, cize ostre Zoe ma zmysel. Len musia do toho dat trubku pre indicky trh :-) Mozno aj na dochadzanie do prace 40 km by sa to dalo pouzit.
nebudou baterky ani prachy na dotace, koronavirus jim tak sníží zisky a stoupnou nezaměstatnaní, že budou rádi že to Evropa vůbec ustojí, navíc ceny ropy padaj, takže benzín a nafta brzy budou stát to co před 15 lety :-) Jenže lidi maj 4x větší výplatu jak tehdá, takže....
Renault, dejte na trh "Last Edition" RS velice povedeného CLIO.
CLIO si zaslouží důstojnou rozlučku s klasickou pohonnou jednotkou, třeba i v kombinaci s elektromotorem. A to především díky stále kvůli lepší dojezdové vzdálenosti, nižší hmotnosti a při ne tak masovém počtu vyrobených vozů i podobné ekologické náročnosti.
Pokud přitom za tři roky vznikne i RS ZOE, tak trh již bude na tento produkt lépe připraven a i tato verze si svoje zákazníky najde.
Šprýmař je Renault když říká že je v elektromobilech lídrem
A šprýmař je i autor článku s tvrzením, že Renault Zoe se za svůj dojezd nemusí stydět ani při dálničním křižování republikou.
Stačí se podívat do testu v odkazu, kde při dálniční stotřicítce naměřili spotřebu 30 kWh/100 km. Při kapacitě aku 37 kWh to dává dojezd legračních 120 kiláků. S tím se dá dálničně křižovat snad v Lucembursku, ale u nás dost těžko.