Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i10 1.0i Style – Malé auto s velkými přednostmi

32 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
je to ok. Cígo je vedle toho jako krabice od bot.
webpaja
Souhlas, působivé miniauto. Letargický motor se dá asi u nákupní tašky omluvit, jen mě zaráží cena. Dnes se už nedělají velké ústupky ve výbavě ani v této kategorii a vzhledem k asijskému původu musíš nabrat jistý stupeň a vzít i to, o co nestojíš.

Jinak ale hezké a dospěle působící auto :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pekne mini suhlas... ale za mna minimalne uz 1,2ku tu by to chcelo .... ta 1.0ka je vyslovene uz nudzovka ... ale uz s 1,2kou ( kto tu nechce turbo ) to razom bude este pouzitelnejsia kombinacia :yes:

i10 uz v predoslej generacii bolo asi top mini v segmente ( co do dospelosti ) a este vyraznejsie to plati pri tejto novej generacii :yes:

novu i10 som uz u nas videl vystavenu v OC nejakych par tyzdnov dozadu... a bol som prekvapeny ako nazivo posobi vzdusne to jej velke zadne okno ale aj bocne okna ( to auto ma viac presklennej plochy ako moje vacsie male auto .. sila ) ... inak cele auto ma pri pohlade spredu ale aj zboku akoby az retro styl ( pri pohlade zboku ma hned napadol nejaky fiat.. asi to zaoblenie predku a la F500 ) ... sedi mu to... moc pekne auto ... :yes:
webpaja
Konkurence je buď obstarožní nebo fórovější. Takže za tohle :yes:

Tím spíš když umí udělat hezké malé auto nepochopím Elantru 😲
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skoda ze picanto je akesi uzke .... lebo pride mi ze i10 je este o pol cisla vacsie od neho a to su pritom obaja v rovnakom segmente ....

male pekne mini je ( zda sa ) asi lahsie spravit ako ladny vacsi sedan ci lift ... ved skoro vsetky miniauta su vcelku pohladne a roztomile ... snad len nejake to celerio je akesi "nezazivne" ... ale tak suzuki tu ma hlavne ignis v tychto vodach....

kazdy ma v portfoliu nejake pekne aj menej pekne kusky... tak to chodi...ani bawo nema vsetky auta krasne ... ani kia... hyundaiu vizualne idu hlavne SUVecka a male kusky ako i10 a i20... toto fakt vedia... uz od i30 vyssie je to fakt vizualne diskutabilne ( mne sa kazdopadne elantra vcelku aj paci )
webpaja
Ignis taky není žádný krasavec, ale má zase slušnou světlou výšku, ne?
h.onzyk
Ignis mi zezadu a z profilu přijde vyložene vošklivej, vyšší světlost má a pokud se nepletu tak může mít i 4x4. Ale zase pokud pořád existuje Panda 4x4 tak i tahle výhoda padá.
Avatar - bystron
bystron
To je celé odporné. Je vyhlášený Nouzový stav a oni si nedají pokoj. Uveřejňovat sem takové Hovní prasárny. Když to je hrůza a děs běs. Kdyby se vyráběl Kamaz Oka, tak i ten by se mohl takovému Hovníkovi smát. 8-s
tesnav
Ignis, to je to autíčko, jehož kastli omylem dali na podvozek auta o dvě třídy výš? 😄
File12
Jo ty bradavice taky nemusím, škoda že to neudělali jako v N-Line výbavě, ta totiž vypadá úplně skvěle. Už jsem se s 1,2i svezl a do města by mě to auto bavilo. Překvapilo mě ale podvozkem a odhlučněním na dálnici. Ta 1,2i tam byla v klidu. Na takovýho prcka moc příjemný a pro mě jedno z nejhezčích miniaut.
Arese
Karoserie má na takového prcka velmi pěkné proporce, a boční design se mi taky zamlouvá. Ovšem přiznejme si, že zadek a hlavně předek moc evropsky nevypadá, tj. z evropského hlediska mohl být hlavně čumák mnohem hezčí! ;-\
David Fajmon
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jakub Šafanda
Já jen nějak nechápu to snižování výšky. Je to městské/příměstské auto, aerodynamika nehraje roli. OK, má být malé aby se s tím dalo lépe zaparkovat a i ve městě jezdit. Proto bych to auto ale udělal vyšší. Vyšší posaz umožňuje lepší přehled jak za jízdy tak parkování a hlavně lepší vystupování/nastupování. Nyní mám lodgy a to prostě nejde srovnat ani s kolasickým kombíkem.
Avatar - wakantanka
wakantanka
1.) Vysoké, úzke a krátke autá tohto segmentu tu už boli a jednoducho to vyzeralo zle a ľudia tento koncept v Európe odmietli aj napriek výhode pri nastupovaní.
2.) Lodgy je MPV, v podstate taká z núdze cnosť, ktorému by ten cm do šírky zase neuškodil a argumentovať ním pri malom aute je trošku mimo.
Jakub Šafanda
Já tu Lodgy uváděl jen jako příklad pohodlného nastupování. To žádný argument nebyl.
Jakub Šafanda
A je zajímavé, že spousta lidí, co si pořizují SUV argumentuje právě tím, že mají lepší přehled o porovozu a že díky vyššímu posezu se jim dobře nastupuje. A u malých aut toto lidi odmítají? Divné...
Arese
Ono to tak není, vyšší posaz a vyšší zasklení je nesmírně praktické i u mini či malých hatchbacků. Na krátké pojíždky využívám Punto Evo s výškou 1,49 m a perfektním výhledem, a nemůžu si to vynachválit! 😄 :yes:
Avatar - xxc
xxc
Toto ma vysku 1480 a take Citigo ma vysku 1481.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Sú tie SUV úzke, krátke a vysoké? No nie sú. Mám ti vari vysvetľovať prečo sa v MPV sedí vyššie?
Toto je cielené ako prvé auto pre mladých nových vodičov, preto ten celkový styling a proporcie.
Jakub Šafanda
Já mluvím o praktičnosti, vy o vzhledu. Proč by krátké a úzké auto nemohlo být vysoké? Je to auto na krátké vzdálenosti.
Možná cící na mladé ale pokud se podíváte kolem sebe, zjistíte, že tato auta velice často používají i důchodci. Nepotřebují velké auto, s tímto se jim jezdí lépe. A tam už to sakra hraje roli.
Rasto
No ved to tu u bolo a neujalo sa - napriklad Opel Agila, Mercedes A, Suzuku Wagon R+...
Jakub Šafanda
Nevím, jestli se to neujalo zrovna kvůli tomuto...
Avatar - wakantanka
wakantanka
A kvôli čomu inému? To nechceli pomaly ani tí čo jazdia na klobúka.
Rasto
Tak kvôli čomu? Dokonca aj dnes sú ešte dostupné Suzuki Ignis, a možno Honda Jazz, ktoré razia štýl s vysokou kasňou a predajné hity to zrovna nie sú. Ešte bolo suzuki splash ale to tiež asi už skončilo, takisto audi A2 skončilo bez náhrady. Ver, že keby bol záujem, vyrábalo by sa to - viď SUV.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Nedam dopustit na Yetiho. To byl wagen prostorny a zaroven tak kratky, ze do mesta ideal. Byla to sice krabice s hroznym odporem, ale auto vevnitr melo prostor - vzdusnost. Do tech 120 kmh to jelo v pohode a do mesta...no rekl bych jak delane, trebaze cilove urceni vyrobce byl outdoor a priroda. Clovek mini a zivot meni.
KIaudius
Keby to trochu spevnili, aby sa to nekrútilo pri každom prejazde obrubníka, bolo by to skvelé malé auto do mesta aj mimo cesty. A jednoznačne to bola najkrajšia malá škodovka v jej novodobej histórii, hlavne pred faceliftom. Aj keď škodovky nemusím, Yetiho bude večná škoda.
carver11
Som rad, ze niekto to auto pochopil, lebo kupovali si to aj ludia, co sa s tym chceli "vyhrabat k vikendovej chalupe", len potom velmi rychlo zistili, ze Haldex je tam skor na ozdobu a do prachoveho snehu, nez na realne pouzitie. Akurat s tym priestorom by som asi nesuhlasil. Vzdusnejsi pocit som mal este aj v predoslej generacii Fordu Fiesta. Na moj vkus ma Yeti celne sklo az prilis blizko prednych sedadiel.
zlysoused
Takže auto vyrostlo do délky i šířky a navíc se mu zvětšil rozvor. Takže výsledek je ten, že o dost ztratí výhodu dobré manévrovatelnosti. Když bude chtít kupec větší auto, tak si přece koupí nějaký subkompakt, která navíc v dnešní době ani není dražší. Za mě. :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takto mi to v téhle kategorii přijde.

Z prvních foto jsem byl trošku zklamán jakousi absencí jednoznačného stylu, prostě Korejci mi přijdou že trochu vaří jak pejsek s kočičkou...

i10 jsem ale viděl naživo a první dojem z ofic. fotografií je rázem smazán. Naživo vypadá i10 opravdu hezky a nic mi nepřekáží. Ba naopak. Otázkou jaký dojem udělá základní výbava, ale lépe vybavené verze vypadají opravdu hodně dobře.

Když srovnám se Citigem/up-em, tak i10 působí jako dospělé auto, ne jako jakýsi nedodělek. Navíc Citigo vyklidilo pole s elektrifikací... Aygo a další jsou výrazně menší, takže bohužel, přímá konkurence to úplně není.

Za mě si proto cením, že i10 neodflákli i když v podstatě nemá konkurenci. Přesto je to solidní dílo. Prostorné, pohodlné, hezky zpracované, materiály v rámci třídy nad očekávání. Kde se neztotožňuji, je motor. Podle mě naopak litr do města ideální. Autor možná zaspal dobu, objem 1,2 je stále méně běžný i o dvě třídy výš.
moan78
Nepochopim, preco na takuto ńakupnu tasku nacpu 195ky pneu. jasne, ze to ma potom v nizkych otackach letargicky prejav.
David Fajmon
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.