Tak tys myslel že lidi si nejdražší spotřebku kterou auto je = kupujou podle designu? No možná nesmíš všechny soudit podle sebe ;-)
Drtivá většina evropský prémie včetně vyšší střední třídy = jezdí na R4 nafta
Je to HROZNÝ ale je to tak = o víc válcích se hlavně žvatlá = prodejně to je okrajová záležitost. A i když v poslední době nafta už trochu ustoupila = dokud jí budeme dotovat = furt bude dominovat. Podívej se na skladovky víceméně jakýkoliv prémiový značky = třeba velkej pražskej INVELT https://www.invelt.com/…ladove-vozy-mini?…[]=3070&field_auto_stav_vozu_tid[]=3048&field_auto_stav_vozu_tid[]=3085&field_auto_stav_tachometru_value=1000000000&field_auto_do_provozu_value=0&field_auto_konecna_cena_value[min]=0&field_auto_konecna_cena_value[max]=5148238&sort_by=field_auto_konecna_cena_value_1&dummy_checkbox=1 poměr 176 : 48 = a bejvávalo HŮŘ :D
No a Lex je proti D3 který před časem změnili strategii na masovou výrobu a většina aut co prodaj zrovna moc prémie není = stejně jako třeba Jag dál klasická prémie. A hlavně bez nafty :-)
Což je v Evropě fakt mínus = protože díky celoživotní DOTACI provozu jsou dieslový auta fakt docela zajímavý = z pohledu nákladů. Trochu jinak by to bylo kdyby evropský státy vyslyšely https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit ve chvíli kdy by dotace provozu skončily tak sou bazary zaplavený stovkama tisíc NEPRODEJNÝCH aut s dieslovym motorem
Konzervativní v úvozovkách, skoro by se dalo říct jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Jenže u Lexusu na to už jsme tak nějak zvyklí. A mně osobně, čímž samozřejmě neříkám, že to tak mají všichni, se design Lexus docela líbí.
Ano, je to R6 od BMW, ale předpokládám, že si ho vyladili trochu jinak... https://www.japan-cars.cz/…pra-nurburgring/
Tak základní linka je klasický RWD sedan, narozdíl od větších sourozenců mě tu neuráží ani detaily a s nejvýkonnějším V6 to bude parádní auto. Už původní verze měla moc fajn podvozek a řízení, nelíbil se mi však předek ani zadek, tady mi to už dává smysl.
Docela rád bych si ho zkusil, jestli jízdně bude hrát první housle s evropskou špičkou.
3,5 V6 zní s 8st.hdm - OK (optimální)
Jediné IS300h v tom předfaceliftovém hnusu momentálně v nabídce u nás nezní OK
225ps jsem měl naposledy ve VW Polo. V IS bych to bral jako minimum něco jako 320i v BMW.
Tam považuji za důstojnou motorizaci 330i a vejš.
Momentálně se vozím ve firemním, ale v jednání je E53 mimo jiné.
Snad tě to uspokojí takhle, nechci s tebou ztrácet moc času.
Já měl 2 služebáky = a oba docela spokojenost, byť ten 2. byl už hlavně kolegy. A teď zrovna máme 2 benzín hybridy. Což ale naprosto nijak nesouvisí s tim jestli je nafta dotovaná
No je a bez toho by se jednu dobu skoro poloviční podíl na evropském trhu změnil na = nevím jednotky procent, při obřích nájezdech dává smysl ale fakt obřích, ale lidi co najedou 100 t. km za rok sou, i když jich je jen zlomek
Docela překvapilo kolik lidí diskutujících denně o autech to nevědělo, dost překvapilo kolik lidí = to prostě ODMÍTLO
No určitě nejsem takový .... (doplň si sám), abych srovnával masovou značku s modely s motorem vpředu napříč s o segment výše situovaným luxusním modelem s motorem podélně a pohonem zadncíh kol! :D:D:D
Karle, měls pravdu.
To boží hovado fakt neustále reaguje na moje příspěvky.
Vlastně reagoval i na ten, ve kterém jsem mu oznámil, že jde na HL.
Neskutečný. :-)
Nebuď trapnej = už sis o tom proč a že je díky specifickým požadavkům na podvozek Toyoty = tohle nejlepší Z4 všech dob = dokonce lepší než daleko dražší i8?
No a můžeš vícevaječným dvojčatům Z4/Supra řikat rakušáci TAM se vyrábí = a je super že tak povedený auta sou s R6 3.0 o tolik LEVNĚJŠÍ než TTRS = kterýmu si navrhoval 5 hvězd a v náročnějších vyspělejších redakcích než je ACZ dostalo pouhý 3 hvězdy
No a do IS se už nedává V8 ten teď jen do kupé verze týhle třídy http://www.classicblog.cz/…je-hrubost-sexy/ případně běžný RC-F V8 = do IS se dává V6 3,5 ten je i na těhle fotkách
Zadní světla jako Scala
Zadní víko jako jedna hnusná generace Laguny nebo E60.
Vevnitř klasika rejže
A zepředu...jak chudák k u rwička, co se narvala koksem jak zvíře a hulila za pár babek černý klády až jí to rozervalo koutky.
Celkem hnusnej sranec. :no::no::no:
Jestli se fakt nebude prodávat v Evropě, tak jsem rád, že ten hnus z roozvalenou tlamou snad nepotkám.
Tohle se dá aktuálně v Praze koupit POD milion = a má prémiovou konstrukci a zpracování. Ale je to LEVNÝ auto = trochu větší dražší Lexus verze Camry je https://www.lexus.cz/car-models/es/#hero i když i to je furt eště levná sorta. Inflace nám tu pěkně řádí to čemu sme dřív říkali prémie je spíš až někde od 2 mega když budu optimist tak od 1,5
Jestli (což asi ano) ti přijde 164kW dle testů fantasticky tichých 223 koní viz já úvodem s emisemi 97 g/km, ti přijde nedůstojných? Fakt? Co V6 3 a půl litr s 8st. HDM?
Snad jen = kolik kW/PS má tvoje přibližovadlo? :-)
...opět hnusná maska chladiče s predátorskými "kusadly", a nyní ještě otřesný zadek s bangleovským víkem kufru... Ani z boku to není žádná hitparáda a nezamlouvá se mi ani přístrojový štít, kde chybí stupnice rychloměru vedle otáčkoměru... :-(:no: Z nové (resp. současné) Giulie nejsem přímo odvařený, ale proti tomuto japonskému výtvoru je to nádherný stroj (vč. palubky)!
Jako za mě 9* z 10* za exteriér, ale o interiéru do dnes nevím co si mám myslet. Ale nahoře píše někdo o tom, že to je jenom facelift a že to nemá bejt v Evropě. To fakt nechápu, tenhle upravenej design má podle mě největší šanci prodeje IS v Evropě vylepšit. Ale jestli to nebude mít důstojný motor tak je mi to stejně jedno.
nova generacia is - suska sa, ze bude na platforme mazdy so zadnym pohonom a sestvalcami mazdy pre buducu mazda6 a cx5 a vyssie. To by mohlo byt tak za 2-3 roky, cize tento sucasny facelift tomu nahrava. No a toyota a mazda maju aj spolocnu fabriku v USA, cize aj tam by sa dalo vyrabat dalsie IS-ko so spolocnou technikou. A mazda by rozlozila naklady na vyvoj, kedze predajne velmi riskuje a predaje klesaju a toyota riesi hybridy, vodik, elektromobily a vsetko ine mozne, len nie zadny pohon a sestvalce...
Co vim, neni zatim rozhodnuto jestli vubec nejaka bude. Jestli, tak ne driv nez 2024. A to muze byt cokoliv. Do 4 let maji prijit hlavne SUV (novy NX,LQ), sedany jsou na druhe koleji.
to vystupujuce veko kufra mi ... hmm... no normalne ma hned napadla banglova sedma ... celkovo to opat vyzera na uplnu spicku segmentu spolu po boku s jagom XE :yes:
"Zatím se musíme spokojit jen s výše uvedenými informacemi, na další podrobnosti a technická data ale budeme čekat nanejvýš několik hodin." Neni nutny cekat, stejne se to vi.
FL model se nebude prodavat v Evrope, bude mit tu samou motorizaci jako doted. Dostane to akorat podporu Apple a Androidu a zjevne retuse. Jak venku, tak vevnitr. Jelikoz to neni nova generace, tak to ostatni zustava pri starem.
Končící generace s minulou generací pohonu eště před https://www.sae.org/…ermal-efficiency která má v končícím IS při výkonu 164kW emise 97 g/km = a teď je ve fakt pěknejch slevách. Asi nejzajímavější F-SPORT je se slevou 466.000 kč za rovnej mibl