Bez baterky je to Lotus Elise, což je podobný prťák jako MG-F nebo Opel Speedster. Osobně tohle sběratelství aut nechápu. Podle mého osobního názoru jsou tyhle nabídkové ceny jenom důsledkem toho, že peněz je v oběhu příliš mnoho a proto jejich vlastní hodnota je velmi nízká. To asi není ani nic divného, když jsou to jen barevné papírky a čísla někde v kompjůtrech.
skor by som to bral uz len ako zberatelsky kus ... lebo ak zvazime ze ta baterka uz bude stejne o nicom ( aj ked elektro nejazdi tak baterka stejne klesa na kapacite uz citelne po par rokoch) ... aj samotna kvalita vyroby tohto auta bude predpokladam este kdesi na urovni nejakeho favoritu ( aj to favoritu este krivdim ) ... tak skutocne s tymto len kdesi do muzea alebo rodinnej zbierky nejakeho milionara.. na realne pouzivanie to fakt asi uz nikto nekupi to je uplne jasne... na realne jazdenie radsej nejaky evergreen ako MG-F roadster a za zlomok ceny tohto suntu :yes:
Tohle auto ma velky sberatelsky potencial. Omezeny pocet + sportak + prvni model automobilky + technologicky prelom. Chteji za to dost, ale casem ta cena pujde jeste nahoru. Kdybych na to mel, nejaky levnejsi koupim na investici.
Naopak ceny historickych spalovaku typu Jaguar, Aston Masrtin pujdou casem dolu.