Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Alf1k
Jen mám pořád pocit, že to auto je tu mnohem déle než 4 roky. Další zvláštnost je, že je to pro mě jediné koukatelné Maserati.
Interiér mi nepřijde vedle němců nějaká špička, infotainment taky ne, ale nebudu soudit dle obrázků, nevim. Každopádně tohle je podle mě o něčem jiném, buď tam je ta italská divoká vášeň nebo to nenávidíš.
Interiér mi nepřijde vedle němců nějaká špička, infotainment taky ne, ale nebudu soudit dle obrázků, nevim. Každopádně tohle je podle mě o něčem jiném, buď tam je ta italská divoká vášeň nebo to nenávidíš.
souhlas, třeba tohle je k zblití
https://img2.auto.cz/…eneva2012-v0.jpg?v=0
https://img2.auto.cz/…eneva2012-v0.jpg?v=0
nádherný kúsok
nemci to nevedia urobiť,
možno niektorý mercedes s týmto môže súperiť
ten najdrahší
ináč design úžasný
proste Talian, to nenapodobíš
nemci to nevedia urobiť,
možno niektorý mercedes s týmto môže súperiť
ten najdrahší
ináč design úžasný
proste Talian, to nenapodobíš
K zblití to není, ale zázrak se nekoná nic se tím obrázkem pro mě nemění. U psaní si často říkám, jestli někdy budu moct v diskuzích o autech vynechat to spojení “PRO MĚ” :D
Evidentně ne ;-)
Evidentně ne ;-)
Pro me koukatelne vyznívá jakoze všechno ostatní je to, nač se nedá ani podívat.
Což mi tedy u designového jazyka Maserati přijde trosku jako hraběcí řeči... já tam žádnou Multiplu nevidím.
Což mi tedy u designového jazyka Maserati přijde trosku jako hraběcí řeči... já tam žádnou Multiplu nevidím.
Jízdně to může být s tím osmihrnkem zajímavé, pravděpodobně i podvozkově schopné, ale ty ódy na design a klišoidní věta v závěru testu o tom, jak v ulici nic podobného stát nebude... Uff, nedávno jsem dojel nějakého korejce, na první pohled, ta zadní světla, oblý design, najednou se podívám líp a ono to levante. V takové vínové metle, naprosto nenápadné auto, takže mě tedy zmíněný wow efekt designu mijí. Když člověk potká uruse nebo bentaygu (i když je hnusná), hned si všimne. Osobně bych před mase suv sáhnul za podobné peníze po Rangi, to je styl na kolech, i když možná stojí v každé druhé ulici. ;-)
Tak ta zadní světla nejsou moc originální. Ale celková silueta a předek auta jsou parádní.
Dávám schválně na porovnání také v bílé https://m.media-amazon.com/…OgGL._UY560_.jpg Prostě to trofeo na dvaadvacítkách a v briliant sněhobílé metle udělá dojem, jako každé auto ve výrazné barvě a na velkých kolech. Já jsem potkal něco takového, jako je v odkazu, u mě se při levante prostě žádný sed na zadek z jeho designu nekoná. ;-)
Předek je hezkej, dravej. Zadek je tlustej podobným způsobem jako u Stelvia, i tady do nějaký míry pomůžou velký kola.
BTW... co je tohle?
https://img2.auto.cz/…ull/6487038_.jpg
BTW... co je tohle?
https://img2.auto.cz/…ull/6487038_.jpg
To je klapka ve výfuku, je uložená na horizontální osičce, její ukotvení je vidět po stranách klapky. Když tomu dáš céres, tak se otevře a uši okolí nastraží. Tedy jestli to je to, na co se ptáš.
ma to dusu presne... je to za mna presne ten typ auta ako povedzme jaguar ... clovek taketo auto proste musi chciet a byt na neho jak sa vravi "nastaveny" ( myslou telom dusou ) .... . lebo je jasne ze nebude mat ani najlepsi infotainment ani najlepsiu hi-tech vybavu ani naj vykon voci nejakemu AMG GLE od medveda ale stejne to bude pre daneho zaujemcu lakavejsia a zaujimavejsia volba ako takyto medved... tieto auta ako jagy ci maserati to musi byt clovek s nimi na jednej vlne ... a vtedy ti vobec nebude vadit ze nemas ani ten najrychlejsi automat... ani najrychlejsi infotanment ci najvacsi displej v triede a pod.... a ja plne chapem zakaznika ktory ide prave po tychto vozoch ako maserati jaguare lexusy... lebo ja by som na to siel rovnako.... a za mna tiez vzdy radsej jag ci maserati ralebo ange rovery ako nejake D3 kusky pokial ide o premiove auta
;-) Presne ...je to šľachtic a basta...
je to proste netuctove auto.. ma svoju dusu a vlastny svet... zatial co nejaka X5 je dnes uz masovka neskutocna... takze ja sa nedivim ani tej cenovke... a aj v nejakom nobl golfovom klube budes vzdy vacsi frajer na takomto maserati ako na akomkolvek ( aj 1000 konovom ) X5 bez ohladu na tvoje skutocne zrucnosti na "greene" .... proste toto je uz o inom... toto je za mna prave ten typ a ta skutocna premia aj dusou a vnimatelnym pocitom ktora sa uz odlisuje od podobne vykonneho aj luxusneho ale inak sterilneho kusku ako A8 X5 a pod...
súhlas s tebou, ale mne sa páčia aj DS
ale maserati má image niekde na úrovni bentley,
nemci sa naň nechytajú ani náhodou
ale to zaostalý slovenský malomeštiak nikdy nepochopí
nerozumie správne slovu image
ale maserati má image niekde na úrovni bentley,
nemci sa naň nechytajú ani náhodou
ale to zaostalý slovenský malomeštiak nikdy nepochopí
nerozumie správne slovu image
Mase má hlavne problém v tom, že mnoho solventných potencionálnych kupcov ani len netuší, kde sa predáva.
O jazdných vlastnostiach či výkonoch ani nehovoriac. Minimálne na SK marketing 0 bodov. Dealerstvá a servisná sieť dokopy tuším 1 kus v BA. Ak to majú podobne zastúpené aj inde vo svete, niet sa čomu čudovať, že sa ich predá zlomok oproti trebárs D3.
O jazdných vlastnostiach či výkonoch ani nehovoriac. Minimálne na SK marketing 0 bodov. Dealerstvá a servisná sieť dokopy tuším 1 kus v BA. Ak to majú podobne zastúpené aj inde vo svete, niet sa čomu čudovať, že sa ich predá zlomok oproti trebárs D3.
Maserati se obvykle prodává s Ferrari a ačkoliv kupci netuší, umí používat google a dostanou se k němu.
Ehm, no neviem. Jak v CZ, ale u nás MB, BMW aj Audi robia pravidelne nejaké predvádzacie akcie + reklamné kampane v médiách. O tom, že Maserati otvorilo showroom a servis v SK prebehla jedna dve správy a finito. Ak chcú predávať nejaké rozumné množstvá potrebujú v SK aspoň 3, na každú časť SK jeden. Proste je veľmi málo ľudí, ktorí sú schopní položiť 100 tis. €+ a trepať sa s každou somarinou na druhý koniec republiky. Preto GLE, X5, Q7 či RR behá v našom meste hafo,, Levante až 1 kus. O Ghibli či Quattroporte ani nehovorím. Ghibli má fajnšmeker Igor Drotár, lebo ho proste chcel a dopĺňa mu 458 Italiu. :)
Infotaimnet je staré známé Uconnect 8,4 z roku 2010, z modelů chrysler 300/dodge charger resp. vyvíjený to muselo být tak 2009 ještě před príchodem fiatu, proůběžně modernizovnaý, ale zázrak neuděláš.
Takže asi tak.
Takže asi tak.
Cože? Tohle je naopak ta poslední karoserie, kterou bych si u Mase aktuálně vybral.
Zkus postavit Levante vedle GranTurisma, vedle něj vypadá Levante jako parodie na Maserati.
Zkus postavit Levante vedle GranTurisma, vedle něj vypadá Levante jako parodie na Maserati.
zlysoused
Tomu interiéru moc nesluší ta celočerná varianta. V nějaké světlejší kůži vypadá o poznání lépe.
_Karel_
Zvenku je to pěkný auto, ale nebýt masky a světel, klidně bych si to spletl se Stelviem. Vzhledem k velikosti auta kufr nic moc. Určitě nejsem (finančně) cílovka, ale těžko bych hledal důvod, proč dát o milion víc, než např. za X5M. Asi to musí být srdcovka.
Motor od Ferrari třeba.
Když bys neviděl masku a světla, tak by sis spletl Bentleyagu s Q7 a Macana s Q5...
Když bys neviděl masku a světla, tak by sis spletl Bentleyagu s Q7 a Macana s Q5...
Motor od Ferrari je určitě super, ale je o milion lepší, než osmiválce MB, BMW?
Jestli by sis spletl Bentaygu s Q7, pak ani brýle nepomůžou. ;-)
Jestli by sis spletl Bentaygu s Q7, pak ani brýle nepomůžou. ;-)
https://cdn.readeverything.co/wp-content/uploads/sites/66/2016/09/AUDI-BENTLEY-1.jpg
a
https://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
mi přijde dost nastejno.
Rozhodně má o milion lepší zvuk, no jinak to říct neumím. Kdo chce Maserati, nekupuje X5.
Jestli ti to přijde nastejno tak, pak ani... nevím co:)
a
https://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
mi přijde dost nastejno.
Rozhodně má o milion lepší zvuk, no jinak to říct neumím. Kdo chce Maserati, nekupuje X5.
Jestli ti to přijde nastejno tak, pak ani... nevím co:)
Hele já to Mase nijak nehejtuju, jen prostě vážně nevím, co v tom autě reálně je lepšího, kromě motoru. Zvuk vylepšíš, jako sis ho vylepšil i ty.
To máš jedno, kdo po něm touží, ať si ho koupí, ale kdesi jsem četl, že jich je hodně, hodně málo (kupců), jestli mě neklame paměť.
Opakuji - nic proti autu, jen mi od stolu přijde dražší, než by mělo být.
To máš jedno, kdo po něm touží, ať si ho koupí, ale kdesi jsem četl, že jich je hodně, hodně málo (kupců), jestli mě neklame paměť.
Opakuji - nic proti autu, jen mi od stolu přijde dražší, než by mělo být.
I kdyby M3 jezdila lip než 911, Porsche bude vždycky Porsche... a podobne to cítím u Maserati.
presne tak, BMW je o stupeň nižšie a vždy bude
na BMW príde hocaký slovenský buran
na maserati príde človek, ktorý má vkus
v tom to je
umenie, image, úroveň
na BMW príde hocaký slovenský buran
na maserati príde človek, ktorý má vkus
v tom to je
umenie, image, úroveň
Samozřejmě, to jsou ale moudra. Co je na SUV od Mase vkusnějšího než na X5/6?
presne si to, o čom píšem
ja viem, že ty to netušíš
maserati má image
x5/6 nič také nemá
ja viem, že ty to netušíš
maserati má image
x5/6 nič také nemá
Levante má aj Rytmus. To je priam esencia vkusu.
Když nevíš co znamená slovo image, pak jej nepoužívej. Nabastlil jsi něco o slovenském buranovi, tím zcela jistě nejsem.
trepeš neskutočne pičoviny
lebo ty o tom nevieš,
tak ?
tak toto som sa dozvedel od tých 3 múdrych angličanov, ktorých tak všetci obdivujú
a výnimočne s nimi súhlasím
každý buran kúpi BMW
bohém kúpi maserati
a vovovovo tom to je
tak ?
tak toto som sa dozvedel od tých 3 múdrych angličanov, ktorých tak všetci obdivujú
a výnimočne s nimi súhlasím
každý buran kúpi BMW
bohém kúpi maserati
a vovovovo tom to je
Od kdy předepisuješ kdo si co koupí? Podle vyjadřování by jsi mohl být buranů král.
Nebýt buranem, pochopíš nadsázku a vtip. Pro tebe ti tři britové opravdu nejsou, na jejich pochopení to chce důvtip.
Nebýt buranem, pochopíš nadsázku a vtip. Pro tebe ti tři britové opravdu nejsou, na jejich pochopení to chce důvtip.
musel som reagovat tak ako som reagoval vyssie lebo ty si presne neskutocny buran.. tak ako pise webpaja. Umenie, image, úroveň..postavil si si svoje auticko na imaginarny piedestal, presvedcil si sam seba ze je to uplny vrchol a trepes tu jeden nezmysel za druhym.
netvrdim, ze je to zle auto ale nie je nicim vynimocne (ani dizajn ani technika).
netvrdim, ze je to zle auto ale nie je nicim vynimocne (ani dizajn ani technika).
trafená hus
ale nechcel som vás urážať
s prenikavou pravdou je vždy ten problém, že niekto to nerozchodí
nie si sám
v mojom obchode, ktorý som kedysi mal, bolo aj pár pekných kvalitných a skoro umeleckých tovarov, ale burani kupovali poľský šunt
a híkali pri tom, čože je to za krása
vkus nemá každý
ale nechcel som vás urážať
s prenikavou pravdou je vždy ten problém, že niekto to nerozchodí
nie si sám
v mojom obchode, ktorý som kedysi mal, bolo aj pár pekných kvalitných a skoro umeleckých tovarov, ale burani kupovali poľský šunt
a híkali pri tom, čože je to za krása
vkus nemá každý
Ty budes postihnuty vaznou psychickou chorobou ... minimalne trpis vysokou formou d.e.b.i.l.i.t.y. to zase trvdim ja
za mna s maserati si kupujes a dostavas okrem vsetkeho ostatneho aj taku tu pravu nefalsovanu noblesu a smrnc ci jedinecnost ... a to je polozka castokrat na nezaplatenie ( a za man prave velmi dolezity symbol ci akysi stavebny prvok tej skutocnej vnimatelnej premiovosti ) ... ako pre mna nejaka skatula s 1000 konmi a 10 displejmi nie je ta ocakavana premia... premiovost uz musi aj nieco vyzarovat... a tu ja maserati fakt v tomto iny svet a ina vlnova dlzka ako nejaka A8 ci X5... ale tak kto vie ten vie.. aj preto taketo auta si kupuju len skutocni pozitkari a znalci ... to ani nema byt masovka.. a tak je to ok
Jo, určitě to tam je. Tady je problém spíš ve mě, mě nikdy Mase nijak nebralo, takže já tam tuhle hodnotu nemám, ale jasně - spousta lidí ano.
to je ok...
alebo si zober range rover.. ved to je ako chram na kolesach .. neskutocny voz... to ked vidim jak sa vali okolo mna tak hadam aj tep mam hned vyssi a na jazyku viac slin ... pritom taka Q7 ci X5 so mnou nic nerobi... prave ta vnimatelna premiovost uz na prvy pohlad pocit vnem ci uz maserati range roveru alebo jagu je to co sa mi na tychto autach paci.. maju vlastnu auru... vyzaruju zo seba nieco skutocne energicky silne a putave ... a nieco co nejaka X5 alebo A8 nebude vyzarovat asi nikdy ( kym nezmenia filozofiu svojich aut aj dizajn )
alebo si zober range rover.. ved to je ako chram na kolesach .. neskutocny voz... to ked vidim jak sa vali okolo mna tak hadam aj tep mam hned vyssi a na jazyku viac slin ... pritom taka Q7 ci X5 so mnou nic nerobi... prave ta vnimatelna premiovost uz na prvy pohlad pocit vnem ci uz maserati range roveru alebo jagu je to co sa mi na tychto autach paci.. maju vlastnu auru... vyzaruju zo seba nieco skutocne energicky silne a putave ... a nieco co nejaka X5 alebo A8 nebude vyzarovat asi nikdy ( kym nezmenia filozofiu svojich aut aj dizajn )
moja reč
100%
vyznáš sa a máš vkus
je nás málo
nie sme priemer
100%
vyznáš sa a máš vkus
je nás málo
nie sme priemer
No to nejsi průměr...z toho strach neměj. Entrée bylo nadprůměrný :D
ako vravím, si urazený
skús podumať o tom, čo som napísal, nechcel som ťa uraziť, len som sa pokusil odvážne napísať pravdu/moju/
to vždy prináša takéto reakcie
konkrétne čo sa ti na mojich komentoch nepáči ?
skús sa oduraziť
skús podumať o tom, čo som napísal, nechcel som ťa uraziť, len som sa pokusil odvážne napísať pravdu/moju/
to vždy prináša takéto reakcie
konkrétne čo sa ti na mojich komentoch nepáči ?
skús sa oduraziť
Mase ale chtělo, aby to byla masovou. Slibovalo si násobné zvýšení prodejů. Takže taky špatně. Mě speciálně na Levante nesedí divný zadek.
z toho co píšou vedle taky moc veselo nebude, Ferrari už jim motory dodávat nebude... to jsem zvědav, čím to zalepí...
nemáš celkom pravdu
než sa to začalo, tak mase predávalo možno 6-8 tisíc aut ročne
na vrchole rozvoja to bolo až 50 tisíc aut ročne,
pri tých cenách áut maserati a predaji 50tisíc ročne to bola vynikajúca zárobková firma, čo viedlo k navýšeniu kapacít a po prepuknutí krízy/čína/ sa toto prejavilo na ekonomických výsledkoch
ale to sú len čísla
firma bola v pluse aj s predajom do 8,000 ks ročne
pri predaji okolo 50,000 ročne to bola zlatá baňa Fiatu
než sa to začalo, tak mase predávalo možno 6-8 tisíc aut ročne
na vrchole rozvoja to bolo až 50 tisíc aut ročne,
pri tých cenách áut maserati a predaji 50tisíc ročne to bola vynikajúca zárobková firma, čo viedlo k navýšeniu kapacít a po prepuknutí krízy/čína/ sa toto prejavilo na ekonomických výsledkoch
ale to sú len čísla
firma bola v pluse aj s predajom do 8,000 ks ročne
pri predaji okolo 50,000 ročne to bola zlatá baňa Fiatu
Kde jsi to vzal? Maserati nikdy za rok 50k aut nevyrobila. Jsou dlouhodobě ve ztrátě a ty tu meleš o zlatý bani.
To je zase matroš :-!
To je zase matroš :-!
v roku 2014 sa predalo približne 36 500 ks
Podľa prognóz LMC Automotive vyrobí Maserati tento rok/2017/ dokopy 52 890 áut, čo predstavuje nárast o 23 percent, informuje Automotive News.
v skutočnosti to bolo niečo okolo 48 tisíc kusov celosvetovo
potom to išlo dolu
Podľa prognóz LMC Automotive vyrobí Maserati tento rok/2017/ dokopy 52 890 áut, čo predstavuje nárast o 23 percent, informuje Automotive News.
v skutočnosti to bolo niečo okolo 48 tisíc kusov celosvetovo
potom to išlo dolu
Dvakrát vyšší ziskovost značky Maserati. Automobilka FCA má rekordní výsledky
Redakce Euro.cz, čtk, 27. 7. 2017
Zisky z prodeje automobilů Maserati vzrostly z 36 milionů na 152 milionů eur, zejména díky SUV Levante. V Číně se odbyt této značky více než zdvojnásobil.
študuj a netáraj
Redakce Euro.cz, čtk, 27. 7. 2017
Zisky z prodeje automobilů Maserati vzrostly z 36 milionů na 152 milionů eur, zejména díky SUV Levante. V Číně se odbyt této značky více než zdvojnásobil.
študuj a netáraj
2014:
Pokud se ovšem dostaneme k výdělku na jediný vůz, pak má Maranello nadále navrch. Ferrari za prvních devět měsíců letošního roku prodalo 5 280 aut, což oproti loňsku představuje pokles o 1 %. Operační zisk však narostl na 274 milionů EUR (7,5 mld. Kč). Maserati oproti tomu udalo 26 428 vozů, tedy třikrát více než loni. Jeho zisk však činí „jen“ 210 mil. EUR (5,8 mld. Kč).
Pokud se ovšem dostaneme k výdělku na jediný vůz, pak má Maranello nadále navrch. Ferrari za prvních devět měsíců letošního roku prodalo 5 280 aut, což oproti loňsku představuje pokles o 1 %. Operační zisk však narostl na 274 milionů EUR (7,5 mld. Kč). Maserati oproti tomu udalo 26 428 vozů, tedy třikrát více než loni. Jeho zisk však činí „jen“ 210 mil. EUR (5,8 mld. Kč).
Ferrari je s veľkým náskokom najziskovejšou značkou.
Ferrari zaznamenalo v 1. polroku z každého predaného auta prevádzkový zisk 69.000 eur, v prípade automobilky Jaguar-Landrover to bolo len 800 eur. Tesla a Bentley, naopak, na každom vozidle prerábajú, tvrdí Dudenhöfferova štúdia.
Prémiové značky Mercedes, BMW a Audi majú z predaného auta zisk pred úrokmi a zdanením okolo 3000 eur. O niečo za nimi zaostáva Volvo. Naopak, strata Tesly pri každom predanom elektromobile predstavuje 11.000 eur.
Porsche je podľa štúdie v porovnaní s Mercedesom, Audi a BMW výrazne ziskovejšie a nachádza sa "v inej lige". Obrat z jedného vozidla predstavuje v priemere 91.000 eur a zisk takmer 17.000 eur. Priemerné Maserati je o niečo lacnejšie a prináša prevádzkový zisk vo výške necelých 5000 eur.
Ferrari je s veľkým náskokom najziskovejšou značkou. Priemerne dostane za každé predané auto 280.000 eur, a prevádzkový zisk predstavuje 69.000 eur.
Hlboko v červených číslach zostáva so svojimi luxusnými autami Bentley. Strata na vozidlo dosahuje podľa Dudenhöffera 17.000 eur.
Ferrari zaznamenalo v 1. polroku z každého predaného auta prevádzkový zisk 69.000 eur, v prípade automobilky Jaguar-Landrover to bolo len 800 eur. Tesla a Bentley, naopak, na každom vozidle prerábajú, tvrdí Dudenhöfferova štúdia.
Prémiové značky Mercedes, BMW a Audi majú z predaného auta zisk pred úrokmi a zdanením okolo 3000 eur. O niečo za nimi zaostáva Volvo. Naopak, strata Tesly pri každom predanom elektromobile predstavuje 11.000 eur.
Porsche je podľa štúdie v porovnaní s Mercedesom, Audi a BMW výrazne ziskovejšie a nachádza sa "v inej lige". Obrat z jedného vozidla predstavuje v priemere 91.000 eur a zisk takmer 17.000 eur. Priemerné Maserati je o niečo lacnejšie a prináša prevádzkový zisk vo výške necelých 5000 eur.
Ferrari je s veľkým náskokom najziskovejšou značkou. Priemerne dostane za každé predané auto 280.000 eur, a prevádzkový zisk predstavuje 69.000 eur.
Hlboko v červených číslach zostáva so svojimi luxusnými autami Bentley. Strata na vozidlo dosahuje podľa Dudenhöffera 17.000 eur.
nejeden rolls ma tiez kufor litrami aj pod urovnou fabie sedan... a stejne mu je to fuk a zakaznikovi o taketo auto to nijak nevadi ... inak tych 580 litrov je uz za mna aj tak slusnych a realne aj velmi pouzitelnych ... aj ked samozrejme skoda by na 5m podoryse dala v SUVecku aj 800 litrov.. ale tak budme radi ze maserati ma aj kusok ine priority ... :-) ...
podla mna tu das aj 2 golfove vaky v pohode https://img2.auto.cz/…ull/6487021_.jpg ... a to bude majitelovi maserati bohate stacit... :-)
podla mna tu das aj 2 golfove vaky v pohode https://img2.auto.cz/…ull/6487021_.jpg ... a to bude majitelovi maserati bohate stacit... :-)
I když je to naprosto mimo, který aktuální Rolls s pevnou střechou má menší objem kufru než měla Fabia sedan?
ProchyToman
Videl sem to na floride a pokazdy z toho vylez 50 rusak nebo ukacko, nevim. V jednom pripade s nim na plaz prijeli dve vysmazeny stary rakety( chapej projeta solarkovana cubka 40 let a vejs) a chovali se jako burani, sampano ve vode, spunt nechali plavat v oceanu. V druhym pripade pupek, kosile xxl a chuze jak ze spatnyho hororu. Pokud chces teda mit neco jinyho a nekdo nechape důvod proc tohle namisto bmw M x5, tak koupis tohle protoze trojzubec “kdysi” znamenalo postaveni. Dneska to maji vokurky :D
Takže kdyby ta samá posádka vylezla X5M, bylo by to auto najednou špatný? :D
Ale nic proti, vždycky jsem záviděl jednoduchým lidem jednoduchý pohled na svět :yes:
Protože ženský, co se chovali jako burani... třeba aspoň neměly problém s pravopisem.
Ale nic proti, vždycky jsem záviděl jednoduchým lidem jednoduchý pohled na svět :yes:
Protože ženský, co se chovali jako burani... třeba aspoň neměly problém s pravopisem.
No tyhle posádky se nejvíc sápou právě z německé prémie, v případě víc vatařů z Bentley.
Vídávám v tom právě tyhle ruský obličeje, barbíny všeho druhu co si to poctivě odmakaly at už ty 40lety nebo i mladší a pak všlijaký tmavý hochy, původem bud bývalý sojuz typu Grzie, Azerbájdžán atd nebo arabáci
Vídávám v tom právě tyhle ruský obličeje, barbíny všeho druhu co si to poctivě odmakaly at už ty 40lety nebo i mladší a pak všlijaký tmavý hochy, původem bud bývalý sojuz typu Grzie, Azerbájdžán atd nebo arabáci
tyhle odsudky... co si asi říkají lidi o tobě,když tě vidí vystupovat z auta?
V tom případě musím odsoudit celou americkou produkci, co z ní vídám se soukat...nebuď trapný, už tuto pózu v diskuzi zabral abc.
To akože auto môže za to kto na ňom jazdi? Ja vidím denne hlupákov na audinach golfoch ako so myslia že jazdia ako Kankunnen a bezohľadne ohrozujú iných, tie autá zato však nemôžu ...
debilov mas asi vsade... dnes ma jeden na audine predbiehal v mieste kde bola uz "praca na ceste"... len tak tak tak to predomna smykol ... kde bola 40tka siel mozno 100... zaflekoval az sa mu z gum dymylo... aby nasledne na semafore o 100m dalej stal stejne celu minutu vedla mna .... proste frajer no... a mozno aj zaroven predajca pneumatik .. inak si neviem vysvetlit takyto bohovsky sposob jazdenia ( ohrozovanie seba aj inych ) aj spravania sa takto nesetrne k vlastnemu autu... kukam na neho ... ved boze mlady srac tam sedel za tym autom... ale kysly jak buchta .... len mi je stale divne odkial taketo priblbe "xichty" maju na taketo nadupane auta .. lebo ako ITckar ci mlady chirurg fakt nevyzeral... to akoze fakt ne.. alebo zeby to bol ten pripad... povolanie syn? to je dnes coraz frekventovanejsie u nas.... kazdopadne gumy sa mu urcite podakovali no jo.. a potom kup audinu ... malo jazdena... moze mat hoci len 30 000 ale ked ju mal nejaky pomateny debil tak to ja tak... to radsej potom nove sandero
Dacia je za peniaze ktoré požaduje vôbec najlepšia kúpa
"Pred chvíľkou valil nejaký *** po Žiline 140km/h!!!....
Len tak tak som ho obehol!...."
Len tak tak som ho obehol!...."
intofa
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
breasinop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
utasloc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rauterpdi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
migetel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×
Nemáme prachy s.r.o. aneb stará známá FCA no :-)