Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Toky1
Kolega má trojročný tucson v dízli, najazdených má 72tisíc, práve mu menili DPF - našťastie v záruke - inak by to stálo cca 3100eur. V meste pritom prakticky nejazdí.
Inak je s autom spokojný.
Inak je s autom spokojný.
3100 Eur na Hyundai? To je cena jako na Mercedes :no:
Žvotnost DPF Hyundai/Kia je 300 000 km, ale chybička se vloudí. Bezplatná záruka to ale většinou jistí..
Kdo chce bezporuchové auto musí ít do KONCERNU :-O
Kdo chce bezporuchové auto musí ít do KONCERNU :-O
Meky
Dávať motory crdi do jedného radu nie je dobre.
Medzi 1. 7 a 1.6 crdi sú zásadné rozdiely!
Napr 1.6 crdi používa vlastne vstrekovače, čo je dosť zásadná zmena.
A podobných zmien je tam ďaleko viac.
Medzi 1. 7 a 1.6 crdi sú zásadné rozdiely!
Napr 1.6 crdi používa vlastne vstrekovače, čo je dosť zásadná zmena.
A podobných zmien je tam ďaleko viac.
Hlavně ta 1.7 CRD byla lemra líná :/
Tieto malé objemy sú slabé všeobecne.
Ono to stačí na pohodovu jazdu, aj naložené. Ale dynamický sa s tým jazdiť nedá.
Naposledy som skúšal 1.5 bluehdi 96kw v suv podobnej veľkosti a išlo to podobne.
Takze na diaľnicu a rýchlu jazdu aspoň 2 liter, ale samozrejme 8 litrov tam zahuci, alebo pomaly a úsporne s malým objemom.
Btw, 1.6 gdi je skutočne veľmi základný motor, pred kúpou dôkladne vyskúšať, je to naozaj len do mesta!!
Ono to stačí na pohodovu jazdu, aj naložené. Ale dynamický sa s tým jazdiť nedá.
Naposledy som skúšal 1.5 bluehdi 96kw v suv podobnej veľkosti a išlo to podobne.
Takze na diaľnicu a rýchlu jazdu aspoň 2 liter, ale samozrejme 8 litrov tam zahuci, alebo pomaly a úsporne s malým objemom.
Btw, 1.6 gdi je skutočne veľmi základný motor, pred kúpou dôkladne vyskúšať, je to naozaj len do mesta!!
Mne to přišlo slabé i na okresce, měl jsem tehdy větší auto o stejném výkonu akorát z 2.0 objemu a to bylo o poznání dynamičtější, hlavně když na palubě bylo více lidí, než jen řidič.
Ale vesměs je to tak, zkoušel jsem třeba 1.6DCi 118kw (dvě turba) v Talismanu a na dálnici v kopci prostě byl poznat proti dvoulitru rozdíl a to i laikem jako já :D
Ale vesměs je to tak, zkoušel jsem třeba 1.6DCi 118kw (dvě turba) v Talismanu a na dálnici v kopci prostě byl poznat proti dvoulitru rozdíl a to i laikem jako já :D
Ano 1.7 určitě není na formulovou jízdu, ale na svižnou rozhodně ano. Tehdy se dělala ještě s krátkou převodovou takže tahá na všechny stupně dobře. A sbírá se od nízkých otáček, což jiné diesly té doby a objemu neuměli. Navíc je ten motor pořád ok i po 280 tisíc km. Tolik osobní zkušenost.
Měl sem přímé srovnání s 2.0tdci 85kw (defakto motor hdi) a ten jel o poznání lépe a to v autě střední třídy. Když jsem ho prodával, měl 275 tisíc km a byl v super stavu
Tenhle motor má kolega v Mondeu a ten mi teda přisel slabší, nešel tak snadno do otáček. u 1.7 je cítit výraznější tah na dvoj trojku. Ale je to subjektivní dojem. Hlavně je tenhle motor nedoceněný a jezdí spolehlivě jako celé auto. A rozhodně se o něm nedá říct, že je pomalý, to už vůbec ne.
Tak už jen to, že 1.7 má 260NM a 2.0 300NM dává tušit, kdo tahá za kratší konec. Tdci nemá smysl točit. Když srovnám i tu Sportage a Mondeo, tak je t 1s ve prospěch Mondea na stovku. A nevím, jak je reálna Vmax v testu je u sportage 173, to Mondeo jezdí 210. Měl js ho 7 let a dost věcí jsem premeril.
Meky
Na spoľahlivosti sa okrem dobrej konštrukcie podpisuje aj poctivý servisný plán.
Korejci na rozdiel od napr VW poctivo predpisujú výmeny filtrov, oleja aj napr chladiacej kvapaliny.
Novinári to kritizujú, akože náklady na servis sú vyššie - ale ako vidieť, po troch rokoch vyustia do zásadne lepšej spoľahlivosti.
Preto ojazdený korejec je vysoko spoľahlivý.
A čo sa týka nizsej straty hodnoty, to môžem potvrdiť zvláštnej skúsenosti.
Prekvapivo som korejca predal oveľa lepšie a rýchlejšie ako koncernove auto.
Korejci na rozdiel od napr VW poctivo predpisujú výmeny filtrov, oleja aj napr chladiacej kvapaliny.
Novinári to kritizujú, akože náklady na servis sú vyššie - ale ako vidieť, po troch rokoch vyustia do zásadne lepšej spoľahlivosti.
Preto ojazdený korejec je vysoko spoľahlivý.
A čo sa týka nizsej straty hodnoty, to môžem potvrdiť zvláštnej skúsenosti.
Prekvapivo som korejca predal oveľa lepšie a rýchlejšie ako koncernove auto.
hlobilp
I 1,6 T-GDI muze byt 4x4, coz je dost caste. Akorat pak dost zere, obzvlast jeste s automatem. To je pak prumer 10l normalni.
Turbo benzin trpi na benzin v oleji - vadi kratke trasy.
Ceny ojetin co pisou, jsou dost optimisticke.
Jinac slusne a hezke auto.
Turbo benzin trpi na benzin v oleji - vadi kratke trasy.
Ceny ojetin co pisou, jsou dost optimisticke.
Jinac slusne a hezke auto.
Taky jsem si říkal, že tam mají nepřesnost, benzin ve čtyřkolce mi stojí v garáži :-) .
Jinak s tou spotřebou máš naprosto pravdu, zatím mám tedy najeto pouze 850 km, ale po městě jezdím za 11,5 L, na delších trasách za 9,5 L. , ale to se asi dá u benzínu 4x4 v automatu předpokládat.
Jinak s tou spotřebou máš naprosto pravdu, zatím mám tedy najeto pouze 850 km, ale po městě jezdím za 11,5 L, na delších trasách za 9,5 L. , ale to se asi dá u benzínu 4x4 v automatu předpokládat.
Drobek007
Mam tenhle motor v Elantre, rok 2013, a je super,za me palec nahoru. Samozrejme pro sviznou jizdu chce tocit, ale jede velice hezky, a navic je sporivej, dlouhodoby prumer mam cca 5.4 l. Tankuju natural 95,a zhruba tak kazdou treti nadrz dam 98,at se trochu procisti. Myslim si ale, ze na Tucsona to chce neco silnejsiho, alespon tedy pokud chcete jezdit dynamicteji. Prece jen to auto neco vazi.
×
Sdílení komentáře
×
V každom prípade, dodatočná aditivacia nezaškodí ako prevencia pred karbonovanim.
Interiér Tucsonu je bída :/ kouskama to je fajn ,ale pak se tam objeví prvky, které u takového auta nečekáš.