Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Porsche Cayenne GTS Coupé – Zlato, potřebujeme hypotéku!

Mít na účtu pět milionů korun, mohl bych si vybrat mezi novým domečkem s velkou zahradou nebo Cayennem GTS Coupé. Nebudu lhát, zvolil bych si bydlení, ale… nahlodaný bych byl fest.
Zpět na článek
20. 9. 2020 19:35
21. 9. 2020 06:22
21. 9. 2020 06:34
21. 9. 2020 06:58
21. 9. 2020 07:03
21. 9. 2020 08:52
21. 9. 2020 13:34
21. 9. 2020 07:40
21. 9. 2020 08:50
21. 9. 2020 08:48
20. 9. 2020 19:45
20. 9. 2020 20:14
20. 9. 2020 20:31
21. 9. 2020 07:37
21. 9. 2020 08:11
21. 9. 2020 08:42
21. 9. 2020 08:52
21. 9. 2020 09:25
21. 9. 2020 11:05
21. 9. 2020 11:23
21. 9. 2020 18:37
24. 9. 2020 10:53
21. 9. 2020 19:56
21. 9. 2020 20:08
21. 9. 2020 20:52
22. 9. 2020 07:40
22. 9. 2020 09:16
22. 9. 2020 11:31
22. 9. 2020 12:34
22. 9. 2020 13:29
22. 9. 2020 16:26
22. 9. 2020 19:12
22. 9. 2020 21:39
20. 9. 2020 20:47
21. 9. 2020 00:17
21. 9. 2020 08:44
20. 9. 2020 20:09
21. 9. 2020 08:31
21. 9. 2020 14:06
20. 9. 2020 23:23
21. 9. 2020 07:45
21. 9. 2020 12:45
21. 9. 2020 07:58
21. 9. 2020 08:16
21. 9. 2020 08:48
21. 9. 2020 09:08
21. 9. 2020 13:03
21. 9. 2020 09:41
21. 9. 2020 10:07
21. 9. 2020 11:24
21. 9. 2020 11:52
21. 9. 2020 12:49
21. 9. 2020 13:47
21. 9. 2020 14:35
21. 9. 2020 15:33
21. 9. 2020 11:31
21. 9. 2020 12:51
21. 9. 2020 12:34
21. 9. 2020 12:46
21. 9. 2020 13:55
21. 9. 2020 14:28
21. 9. 2020 13:20
Avatar - _Karel_
20. 9. 2020 19:35
Cayenne
Auto je opravdu krásný, technika super, ale ten interiér? Ovládání klimy vedle řadičky, navíc dotykáč, to je extra stupidní. Podivný hadřík na sedadlech připomínající káro z GTI je věcí vkusu, za mě tedy ale do Porsche za 5 mio rozhodně nee.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 06:22
Re: Cayenne
Až tak ? Mne tyhle nové Porsche interiéry příjdou zase perfektní :) Na druhou stranu mne neberou tak karoserie SUV kupé :)
Avatar - _Karel_
21. 9. 2020 06:34
Re: Cayenne
Vím z A6, jak ergonomicky mizerný je hledat tlačítko u řadičky. A tady to je dokonce jen dotykáč. Horší místo na ovládání je už jen na zadních sedadlech.
Avatar - spitfirecz
21. 9. 2020 06:58
Re: Cayenne
Teplota klimatizace se v cayenne ovládá fyzickým tlačítkem, stejně tak se ovládá rychlost foukáni.

Ergonomicky dobré řešení, je to na dosah ruky a hezky vidět, jaká je teplota.
21. 9. 2020 07:03
Re: Cayenne
co je to za kombinaciu potahov ? latka + koza, alebo full koza ? z fotiek to nie je uplne jasne
Avatar - spitfirecz
21. 9. 2020 08:52
Re: Cayenne
Je to látka plus kůže v rámci odlehčeného balíčku. Normálně jsou sedadla celá z kůže bez příplatku.
21. 9. 2020 13:34
Re: Cayenne
vyborne riesenie ... kozu kludne mohli nahradit alcantarou
Avatar - _Karel_
21. 9. 2020 07:40
Re: Cayenne
Hm, podívej se, kde je hlasitost rádia, vyhřívání sedadel...
Avatar - spitfirecz
21. 9. 2020 08:50
Re: Cayenne
Mám to v panameře, která to má stejně - ovládání mi přijde stejně ergonomicke, jak v M5, dokonce zrovna ta klima a vyhřívání/chlazení sedaček je na lepším místě - dosáhne na to ruka bez natažení, je to přibližně ve 2/3 délky stehna od těla, takže blízko. Tlačítka vibrují, je to stejný pocit, jako zmacknout klasické tlačítko, tedy neťuká se na display.

Co se tyče displeje, tak to moc lidí neví, ale stejně jako u BMW jde ovládat otočným ovladačem a ne pouze dotykem - je to to kolečko pod displejem.
Dotyk je nicméně rychlejší, protože na rozdíl od BMW je obrazovka blízko.
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 08:48
Re: Cayenne
Moc ti nerozumím. Na středovém tunelu je fyzické tlačítko, pokud je to tam blbě dostupné (což chápu, že nemusí každému být po chuti), tak to pak jistě půjde nastavit i na infotainmentu, popřípadě hlasem ? Já klimatizaci reguluji přes infotainment, je to tam přehledné a všechny foukání si zapnu tak, jak potřebuji.
20. 9. 2020 19:45
5 mega
Mit 5 mega na úctě tak rozhodne je blbost dat za auto na dřevo. Co takhle koupit dva byty a pronajímat a za to splácet porče? Aha to chce fyštróna. Věty typu prodam barák a koupim auto a nebo podobný věty uz jsou pasé. Stejně jako paštiky sebou do Chorvatska. Ale k autu, dekuji za test, pro tyhle auta to za to stoji jeste držet nad vodou. Nez porovnávat zavazadlovi prostor oktavia proti vw a přijít na to ze nakonec dam do Renaultu o krabici na boty víc, tak radsi číst o autech, který jsou sen. Rodinny auto, jede to, vypada to uz poradne a ne ten vesmírném brouk u prvních generaci, který ani spolehlivosti neoplývaly.
Rozbalit vlákno
26
20. 9. 2020 20:00
Re: 5 mega
To by nikterak nevyslo...Bydleni za 5M dnes nese s sebou vynos z najemneho zhruba 3,5% p.a., tj. 175 000 CZK rocne. To na splatky za Porsche nebude.
Navic, lide zvazujici toto auto nepremysleji nad tim, jak by onech 5M mohli zmnozit -- rozhodli se, ze chteji Porsche, vi, že auto neni investice, ale (luxusni) spotreba, takze Vami shora popsane uvahy o porizeni jim hlavou probihat nebudou. Ostatne, ani ja jsem nikdy jsem nevnimal auto jako investice, ale jako spotrebu. Stejna spotreba jako utrata v restauraci, jen v pripade auta roztahana do vice let.
20. 9. 2020 20:14
Re: 5 mega
presne tak, realne na mesicni rekneme provoz tohodle to chce investovat tak 20mil. kc. a realne vic, aby to melo rezervy. Otazka zni: koupit tohle a uzit si 5 let nebo investovat a jezdit uz navzy leasnutym superbem zadarmo..
Avatar - _Karel_
20. 9. 2020 20:31
Re: 5 mega
K čemu je vydělávání peněz, když si je neužiješ....
Avatar - Zetti
21. 9. 2020 07:37
Re: 5 mega
To si rek hezky, hned se pozna ze umis zit a uzivat si.
Avatar - zaplosak
21. 9. 2020 08:11
Re: 5 mega
užívat si může pro hodně lidí znamenat cestovat - to by bylo krásných dovolených, lepší než pixla...
21. 9. 2020 08:42
Re: 5 mega
Souhlas. Něco si užít je něco víc, než něco vlastnit. Něco vidět, procestovat, poznat... tenhle auťák bude za deset let hromada šrotu, ale vzpomínky budeš mít pořád.
Avatar - fOE
21. 9. 2020 08:52
Re: 5 mega
Uzivat si chapu jako uspokojovani potreb, a to mame kazdej jinak. Pro nekoho cestovani, pro jineho prave ta pixla (a cestovani treba v ni, cesta je cil ;-) ).
21. 9. 2020 09:25
Re: 5 mega
Zajisté, spousta neohrožených cestovatelů s tím autem dojede až do OCéčka na kafe :yes:
Avatar - fOE
21. 9. 2020 11:05
Re: 5 mega
To je uplne jedno kam s tim pojedou, podstata je ze i ta cesta pixlou k OC muze byt pro nekoho vic nez travit mesic na safari, na islandu, nebo vyvalenej nekde na plazi. Pro tebe a zaplosaka to zjevne neplati, ale kolik lidi... znas to. ;-)
21. 9. 2020 11:23
Re: 5 mega
To jistě, jen to ukazuje na mírnou duševní “plochost”.
Avatar - white label
21. 9. 2020 18:37
Re: 5 mega
Tvoji určitě, pokud nedokážeš pochopit (a respektovat), že každý to má jinak... ;-)
Avatar - Alf1k
24. 9. 2020 10:53
Re: 5 mega
Přesně, tyhle všeználky a život nejlíp žijící lidi mám taky nejradši :-!
Avatar - _Karel_
21. 9. 2020 19:56
Re: 5 mega
Proč sis koupil bávo s třílitrem? Na cesty na kafe? Někdy fakt tvoje komenty nechápu.
21. 9. 2020 20:08
Re: 5 mega
Tím se netrap. Já zase nechápu, když někdo dá velkou část svých příjmů za auto, jak jsi nedávno řekl.
Avatar - _Karel_
21. 9. 2020 20:52
Re: 5 mega
Ani mě nepřekvapuje, že to nechápeš. Docela by mě zajímalo, za co utrácíš svoje příjmy ty, ale neber to jako otázku. Mě to přijde normální, že pokud svoje příjmy nespotřebuji za základní potřeby, tak je utratím za koníčka nebo jinou radost.
22. 9. 2020 07:40
Re: 5 mega
Za nic z mých příjmů neutratím velkou část:)
Velkou část se snažím ušetřit.
22. 9. 2020 09:16
Re: 5 mega
No vsak to je ok, a potom s tou sumou budes robit presne co? Syslit az do smrti?
22. 9. 2020 11:31
Re: 5 mega
Ty neplánuješ potomstvo ?:)
22. 9. 2020 12:34
Re: 5 mega
Neplanujem, ja potomstvo mam a mojou ulohou je naucit ich dobre hospodarit, nie im peniaze odkladat. Viem, ze vela ludi takto na deti mysli, ale ja to povazujem za kolosalnu sprostost. Co potrebuju dostanu + nieco naviac, co chcu nad ramec si budu musiet na to zarobit sami, inak budu uzivat to, co si zarobil ty. Ale ked je to pre teba ok, starat sa ti do toho nebudem. Kazdopadne sa to stale nevylucuje s tym, ze z tych usetrenych penazi potom robis co? Budes ich len syslit do konca zivota, alebo si aj tak sem tam obcas dovolis nieco co ta uspokoji? Ja tipujem, ze je to ta druha moznost ako povedal Karel.
22. 9. 2020 13:29
Re: 5 mega
Nabízí se možnost odejít dřív do důchodu a užívat si. Nicméně za užívání nepovažuji utratit "velkou část financí" za "takú sprostosť", jako je auto.
Předpokládám, že tohle auto si koupí člověk, které za to utratí jen "malou část financí". A potom je všechno v naprostém pořádku...

S těmi dětmi máš samozřejmě pravdu, vlčice naučí vlčata lovit, ne, že jim nosí do chřtánu pořád... zajímavý přístup např. aplikuje Aston Cutcher, řekl, že svojim dětem přenechá 10% svého majetku, zbytek dá na dobročinnost. A není jediný. I když, i těch deset procent skromnému vystačí na dlouho:)
22. 9. 2020 16:26
Re: 5 mega
Kefaline a co si predstavujes pod pojmom uzivat si? Nie je to defacto to iste ako minanie svojich penazi, ktore nesluzia primarnen a uspokojenie zakladnych potrieb?
22. 9. 2020 19:12
Re: 5 mega
Cestování, kultura, vzdělávání se nenásilnou formou. Pravý opak konzumu... letet přes půl světa na dovolenou, strávit ji v luxusním resortu, který je stejně všude jako přes kopírák, ležet u bazénu a zrat a hlavně hodně postovat, aby ostatní koukali... to mi přijde smutné.
Avatar - white label
22. 9. 2020 21:39
Re: 5 mega
Jaký je rozdíl mezi cestováním, kulturou a vzděláváním se nenásilnou formou a násilnou formou?
Avatar - Ham.
20. 9. 2020 20:47
Re: 5 mega
No zdaleka nejčastěji se bere Cayenne na leasing. Takže peníze se dají do vlastního podnikání a leasingové splátky Cayenne se dají do nákladů toho podnikání.
21. 9. 2020 00:17
Re: 5 mega
Za 5 mega byty a z výnosu máš při troše štěstí (zvlášť v dnešní době) tak asi na pojištění :-)
21. 9. 2020 08:44
Re: 5 mega
To asi budes zbytocne vysvetlovat. Na auto za 5M pri 25% akontacii a 5rokoch splacania by to len na lease s 0% p.a. je za rok +/- 750k KC. Pre hrubu predstavu, lebo nechce sa mi to prepocitavat uplne presne. Uz tu niekto spomenul, ze vynos z prenajmu je na urovni 1/4 tejto sumy rocne, takze pri tom "vynose" je to tak na 20rokov a to je len ciste auto bez poistenia a dalsich nakladov. To ale tazko chapu ludia, ktori sa na to pozeraju optikou svojho postoja a financnej situacie, kde aj nova octavka je sukromne skoro nedosiahnutelna meta.
20. 9. 2020 20:09
tvl
Tvl zas spekulanti. Tady u nas byty 2kk za 2 mega. Koupíš dva. Jeden pronájem za 13tis, krát dva je 26tis měsíčně a krát dvanact? Mega ti zůstane z pěti co s nim uděláš? Je to fuk, odpovídas na muj koment ale nadpis odborného redaktora ze si vezme s mladou hypoteku a hned pod tim v perexu píše ze kdyBYCh mel 5 mega na úctě. Tak co teda? Ma ty penize nebo nema nebo si bere hypoteku nebo da 5 na dřevo necháš bez povšimnutí. Dobrou
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fOE
21. 9. 2020 08:31
Re: tvl
Tohle je tak hloupy koment az se divim, ze na nej vubec reaguju. Vlastne, asi toho necham uprost
Avatar - Vekacik
21. 9. 2020 14:06
Re: tvl
No jo 26 tisíc, ale z toho si odečti tu část co jako majitel platíš bytovému družstvu ( fond oprav a další položky ) - daň z příjmu a ze 13 tisíc jsi o par tisícovek méně.. takže to na to porsche opravdu moc nevidim :)
20. 9. 2020 20:11
z mého pohledu nejlepší SUV
Jako jasně, je to trošku kolotoč a je to drahý. Ale technika tam je a to bez okecávání, design taky a ve výsledku to má i servis. Když jsme u ceny, tak je cenově jako velkej RR. To auto má hodně důvodů proč si to koupit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
20. 9. 2020 20:11
No nevím ....nevím...
Mít na účtu pět milionů korun, mohl bych si vybrat mezi novým domečkem s velkou zahradou nebo Cayennem GTS Coupé. Nebudu lhát, vybral bych si bydlení, ale… nahlodaný bych byl fest.

....nový domeček s velkou zahradou za 5 mio ? Malý starší domeček s malou zahrádkou snad jo a potom jak kde.....v solidní čtvrti v solidním městě asi těžko.... ;-\
Rozbalit vlákno
3
20. 9. 2020 22:28
Re: No nevím ....nevím...
No zrovna jsem to chtěl napsat, že autor testu, pokud jde o ceny domečků, asi někde 10 let hibernoval. :D
21. 9. 2020 08:16
Re: No nevím ....nevím...
Dobré ráno,

nenapadlo by mě, že se tahle nevinná poznámka v testu zvrhne v diskuzi o aktuálním trhu nemovitostí, ale když už jsme u toho...

Jak už napsal někdo níže, záleží na lokalitě. U nás na Přeloučsku - hodinu jízdy autem od Prahy - je za 5 milionů novostavba pro rodinu se dvěma dětmi, 1400 m2 pozemek a ještě zbude rezerva na jednoho Dustera v plné. :-)

Zdraví,
Standa
21. 9. 2020 08:43
Re: No nevím ....nevím...
Souhlas. Když nemáš nutkavou potřebu bydleti v satelitu za nehorázné peníze a naopak vyhledáváš klid, pět milionů rozhodně není málo.
20. 9. 2020 23:23
5 mega?
za 5 mega u nás nekoupim ani tu velkou zahradu, pane Coolman :D
Rozbalit vlákno
3
21. 9. 2020 07:45
Zahrada
No vidíš. Na venkově si za pět milionů koupíš statek jako kráva s pěti hektarama pozemků okolo. V naší pidivesnici je k mání baráček k rekonstrukci za 300 tisíc (dá se v něm hned bydlet).
21. 9. 2020 08:16
Re: Zahrada
Mohu potvrdit, viz výše. :yes:

S pozdravem,
Standa
21. 9. 2020 12:45
Re: Zahrada
Okej, u nás stojí 20tis eur parkovací stání, který je velký jako parkovací místo před tescem. Pravda, je to uvnitř... :-[]
Avatar - mrha
20. 9. 2020 23:53
Chyba v premise o 5M na ucte
Takové auto si většinou kupují lidé, kteří nemají 5 ale třeba 50M na účtě (či v jiných jim vydělávajících aktivech). Protože takoví zákazníci se nemusí rozhodovat mezi autem a domem. Mají obojí. Kdo chce opici, musí mít na banány.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 06:27
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Ale pak je sorta, co vezme v bazáči vojetého Cayenna za stopade a po pár km to stojí na zahradě, protože jen gumy stojí víc, než je dvouměsíční plat :D To se taky stává :D
21. 9. 2020 06:57
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Podla toho co vidim, je to standardne spravanie druhych ci tretich majitelov. Tiez tu mam takeho s vybavenou EC 666, palubka vysvietena ako vianocny stromcek a diely sa chodia zhanat do polskych vrakacov. Na ceste si ho ale zarucene vsimnes, pretoze malokto je v premavke vecsi muzsky pohlavny organ.
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 08:49
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Když zrovna nějaká z chyb nehodí auto do nouzáku.... :-[]
Avatar - fOE
21. 9. 2020 08:56
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Tak oni se na to divaj asi takhle: i V8 v nouzaku je furt vic nez moderni trivalec v nejlepsi kondici. :yes: :D
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 09:10
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
:D :D Jo něco jako Barik.. až je bude předjíždět ten tříválec, tak na něj budou řvát z okna, že oni mají o 5 válců a 100 koní víc ! :D
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 09:46
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Vykonově určitě zajimavé, esteticky už tak ne
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 11:15
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
ANO a ANO = jinak ANO rozhodně NE :-O :D
Avatar - kari.laz
21. 9. 2020 09:50
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Barika předjíždí tříválec i když to má v pořádku. Sám se kdyby přiznal, jak jezdí. Důchodci se pak nezdají zase tak pomalí v porovnání s ním :D
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 10:01
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Babička s tříválcem v Německu ve svých skoro80ti dala tacho přes 170 km/h :*)
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 10:24
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Tak to je přeci jasné, aby pak zase mohl hlásit v diskuzi, že jezdí o 0,1litr levněji, než nějaký čtyřválec :D
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 11:00
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Barik má určitě radost https://www.autoforum.cz/…usel-dat-sbohem/ :-!

EDIT Mám new rekord = na počítači aurisu hybrid 100kW jsem vydoloval spotřebu 15 litrů :*)

Průměr dál nudných 4 a půl :-)

Spodní rekord 1,9 litru při kratším dojezdu s hodně zahřátým motorem a hodně nabitou baterkou už asi taky nepřekonám :-O :D

EDIT situace se za posledních pár dní fakt zhoršila takže dotazník trochu ztrácí na důležitosti ale budu rád když někdo vyplní https://www.hifi-voice.com/…-show-praha-2021
Avatar - Ozzman
21. 9. 2020 11:34
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
Moc si nefandi, mě tyhle spotřeby lítali u nejednoho hybridu taky, když jsem s tim jezdili :D

A ten spodní rekord - myslím, že Mikesus dal méně, ale 1.9 je něco za co jezdím denně do práce i když už ráno přituhuje :D
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 11:49
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
No tak já měl zatím něco přes 10 = a tohle asi hned tak nepřekonám :-!

NEjezdím na spotřebu = dokonce spíš naopak. A ten spodní rekord = ten asi taky už nepřekonám :D
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2020 13:13
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
My nedavno dali 2,8 na trase skoro 300km (bez zastavky). Ridila manzelka, to asi neprekonam :)
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 14:13
Re: Chyba v premise o 5M na ucte
:yes: :-)

To plánuju dávat s https://www.toyota.cz/…2020/rav4-plugin i když radši asi počkám až ten pohon dorazí do Camry ;-)
Avatar - Stejsn
21. 9. 2020 07:58
Coupé
Za mých mladých let bylo coupé nízké sportovní dvoudvéřové auto. Před nedávnem se jako coupé začaly označovat sedany. No a teď už je coupé takováhle obluda. Nějak ten vývoj asi blbě chápu.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - SKAY
21. 9. 2020 08:16
Re: Coupé
ani dvojě dveře to nemá.
Jinak semi líbí :yes: palto označení.
21. 9. 2020 08:48
Re: Coupé
Tahle coupé verze je vážně pohledná a hezčí, než X6 a GLnevímco dohromady. A působí sportovnějším, ne tak nabubřelým dojmem.
Ale dívám se na test Cayenne GTS z roku 2013 a to auto tehdy stálo 2,5M. Mám pocit, že na silné auta už jsou daně jako na cigarety a chlast... Jinak si to neumím vysvětlit.
V pátek jsem byl s autem na servisu na doporučením zběhlejších kolegů, vypůjčil jsem si SUV, konkrétně X3, abych že měl tu osobní zkušenost. S autem jsem ujel deset kilometrů domů a deset kilometrů zpátky. Víc jsem nepotřeboval. Tak takhle tedy ne! Jednou provždy, SUV nikdy...
Pro mě Panameru Sport Turismo:)
Avatar - pradeda777
21. 9. 2020 09:08
Re: Coupé
1/2 mega z ceny bude "výpalné" Bruselu..... :-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 09:22
Re: Coupé
Hele pradědo proč ty takový LHÁŘ? Myslím tohle https://www.auto.cz/diskuse/77009/1?…

Před časem sme to spolu DŮKLADNĚ do detailu probrali a musel si ustoupit = chvíli si počkal a už zase tu LEŽ BLBOST VÝMYSL opakuješ

Dřív si (možná) nevěděl = teď už je to z tvý strany jen ÚMYSLNÝ LHANÍ

Tady si aspoň trochu v reálu = výpalné na 1 Porsche vychází 208 tisíc :-!
Avatar - pradeda777
21. 9. 2020 13:03
Re: Coupé
Čemu pořád nerozumíš, voe?

V Evropě byste (snad jen s výjimkou Tesly) pravděpodobně nenašli automobilku, pro niž by nástup přísnějších emisních norem nepředstavoval jediný problém. Ve velkém se rozmohla elektrifikace, škrtají se „nepohodlné“ motory a ruku v ruce s tím jde i nezastavitelné zdražování. Do čím dál vyšších cen nových aut se promítají náklady na vývoj čistějších agregátů a samozřejmě emisní pokuty za nadlimitní produkci emisí.
https://www.autorevue.cz/…s-vysokou-pokutu
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 17:19
Re: Coupé
To si NEodpověděl schválně? Stačí JO/ANO = že už o výstavbě dálnic nebudeš lhát

Emise aut se snižují = no DÉLE než řídíš u většiny obyvatel planety DÉLE než žijí = navrhuješ zpomalit?

Emise co BUDOU za 10 let už dneska dává 300 koňová Toyota nebo PSA nebo 400 koní R6 BMW = plus furt sou a budou auta od Toybaru přes Lex Track Edition V8 po nějaký Koenigseggy apod
21. 9. 2020 09:41
Re: Coupé
Tak to jsi udelal dobrou porovnavacku s 3er touring ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 09:49
Re: Coupé
Sebelepší SUV je z principu protože fyzika = ve všem nejhorší konstrukce auta

S bonusem DRAŽŠÍ = cena ale i PROVOZ ;-)

Aneb LÍP jezdit za MÍŇ nebo HŮŘ za VÍC = tak si kupujeme SUV :-O :D :-! :-[]
21. 9. 2020 10:07
Re: Coupé
Nerozumím. Čekal jsem, že se něco změnilo, ale fyzika zůstala pořád stejná. Auto na chůdách, v komfortním režimu houpačka, ve sportovním snaha fyziku obalamutit, nicméně marná. Moc nerozumím tomu, co na tom koho oslovuje. Musím připustit, že odhlučnění bylo takové, že motor nebyl moc poznat, ale pod plynem se dostavilo známé hučení, ovšemže to byl čtyřválec, do náhradního auta nikdo šestiválec nedá.
Myslíš, že 3 touring bude jezdit stejně mizerně? To se mi nechce věřit.
Avatar - fOE
21. 9. 2020 11:24
Re: Coupé
Trosku OT, ale bud rad za nahradni X3. Kolegovi dodali z fabriky 5er s uplne zprasenym lakem, ze i kdyz slo o sluzebak, tohle akceptovat nechtel. A tak uz 3 mesice ceka nez to BMW poleci a zatim dostal coby adekvatni nahradu za 530d v kombiku zakladni jednicku, a to tak zakladni, ze takovou holotu aby clovek pohledal. :-)
21. 9. 2020 11:52
Re: Coupé
Kolega před nedávnem dojezdil poslední X3, M paket na 19" a auto bylo pevné a zároveň komfortní (pasivní tlumiče). Trojka se principiálně chová líp, ale nevejde mi s ní na louku, natož na stavbu. Takže pasé.
21. 9. 2020 12:49
Re: Coupé
Určitě nemusím dávat odkaz na to, jak efektivně funguje x-drive. To už bych se opakoval jako zelený kolega.
Cele to srovnani mělo být jen reakci na to “bez si to půjčit”. SUV, dle mého, vždycky bude jezdit hur než osobní automobil.
21. 9. 2020 13:47
Re: Coupé
"Trojka se principiálně chová líp, ale nevjede mi s ní na louku, natož na stavbu. Takže pasé."

...kdo chce psa bít, však víš. Ale jestli si je lidé kupují pro to o čem píšu já nebo kvůli pocitu soudit nemůžu.
21. 9. 2020 14:35
Re: Coupé
Trojka má stejný pohon všech kol. Jaky je rozdíl ve světlé výšce? Na louku nebo na polnacku nevidím rozdíl. Na stavbu taky ne.
Avatar - fOE
21. 9. 2020 15:33
Re: Coupé
Svetla vyska je jen pul uspechu, previsy druhou (a kolikrat tou dulezitejsi). ;-)
Avatar - KANKUNEN
21. 9. 2020 09:10
To je takový paradox doby
auto 500 koní a všude pade a radary a na dálnici nejlépe kilo. S tím autem můžeš pak rychleji jezdit po poli.
Rozbalit vlákno
2
21. 9. 2020 09:37
Re: To je takový paradox doby
Píšeš, jako by před pár lety byly rychlostní limity jinde:)
Se sportovním autem nebo i s tímhle můžeš pořád jezdit rychle na místech k tomu vyhrazených...
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2020 09:47
Re: To je takový paradox doby
Viz já 18:9. 23:10 vlákno Hmmm https://www.auto.cz/diskuse/77043/1 a v zásadě NIKDY nebylo jinak

V 19 zemích jen evropský unie sou NIŽŠÍ rychlostní limity než u nás = ale viz odkaz po CELÝ planetě = je má VÍC lidí NIŽŠÍ než my

Navíc andrej estébák jde ve všem PROTI proudu = chce dál zvýhodnit cenu nafty a chce i https://zdopravy.cz/…-tisic-kc-58179/

Jestli jedu 130 nebo 140 km/h je celkem jedno, pokuty až 75 litrů = to mi jedno není (i když obecně pro tvrdší tresty pro debily paka idioty apod. jsem
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2020 11:11
5 milionov
Tak zalezi v Prahe alebo Londyne za 5 milionov korun kupime mozno peknu garaz alebo nej 1 izbovy byt pre socialky v zone v ktorej Porsche nechces ani odparkovat. Cena toho auta nie je pre buduceho majitela bolestiva byvanie aj auto vo svojej garazi uz davno :-! ma.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - fOE
21. 9. 2020 11:31
Re: 5 milionov
Vazne v LON vychazi garaz / garazove stani az takhle prisne nebo je to trosku v nadsazce? Kdyz to porovnam treba s Hafencity v Hamburgu tak se bavime do 100k E za garazove stani (beznejsi je spis 60-80k). Rotherbaum v Hamburgu bude jeste krapet vys nez Hafencity, ale tak tam stoji 50k 1 m2 (slovy jeden metr ctverecni) bytu, takze ani nevim s cim Londynskym to srovnat (Soho?).
21. 9. 2020 12:51
Re: 5 milionov
Kolega šéfuje hospůdce v Kensingtonu. Rolls-Royce tam parkují na cestě vedle Ferrari a Bentley. Londýn je úlet...
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2020 13:13
Re: 5 milionov
Tak ,ja som vela krat videl Porsche tak obsr.... s vtacim kalom ze ma az pichlo v srdci neviem ci ten majitel bol taky ignorant alebo uz nezil...
Este pre obchodnym domom Harrods mas obcas zaparkovane take kary ze nemusis na car show... Arabaci sa predhanaju a zlta dvojita ciara im nic nehovori ach jo...
Avatar - JirkaVejrazka
21. 9. 2020 13:18
Re: 5 milionov
Jednou jsem se v Londyne bavil s jednim starsim kolegou z prace, ktery mel Bentley z roku 1926. Rikal, ze s nim obcas jezdi a kdyz potrebuje zaparkovat, tak mu Ferrari uhybaji z cesty :)
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2020 12:34
Zalezi
Zalezi na zone ulici a mieste ako vsade. Ja byvam napr. v 3 zone SW 19 pri Wimbledone a ked sa bavime o 3 izbovom malom domecku 100 sq/m tak ceny kolem £ 850 000 ale to bude tazke zohnat skor okolo miliona ak do toho nechces este vrazit 200K.

Ak sa ovsem bavime napr o zone 1 alebo Chelsea atd. tam za milion nic nekupis a budes rad garazi za 150K , tak zhrnute s 5 milionmi korun tu zozenies nej socialny maly byt v strasnej zone kde nechces mat ani garaz...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
21. 9. 2020 12:46
Re: Zalezi
No vidíš a Ty sa do takejto drahej pr_ele presťahuješ dobrovoľne. :-[] (just kidding)
Avatar - fOE
21. 9. 2020 13:55
Re: Zalezi
Kidding aside, kdyz se divam kam to leti v Blave, v Praze atd tak pri nasich platech se smejou spis oni nam (pravda, az na ten Londyn, ten je extremni).
Avatar - speedfred
21. 9. 2020 14:28
Re: Zalezi
V Paríži som pozeral na reality a taký bytík (dá sa to tak nazvať?) 19 m2 bol za 310t €.
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2020 14:45
Re: Zalezi
Pozri studio 20 sq/m v Monacu cez milion euri ;-)
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2020 13:20
THX
Dik, co uz hypoteka na krku syn sa tu narodil , jedno auto splatene druhe splacam manzelke atd...
pamatam casy ked milion korun bol velky peniaz a 5 milionov bola velka vata , dnes su tie casy prec a 5 milionov je tak mala vata ze musis opatrne a radsej nepozerat po Porsce :-!
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2020 03:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2020 05:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0