Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Dyt ta cena je ok, vezmes skladovku vybavenou drobet za cenu holoty. Jinak 4 hvězdy jsou ok, ma to kufr pro nákup a to je prd. Jinak porče neni za barák. Je za jeden pronajaty byty v ***akove, porče zaklad za 3,3 miliňónu a po prvnim majiteli co neví co s lovema. Takze za 2,5, ty das 1,5 na dřevo a zbytek splacis. Pohoda ne.
twistedTSD
Ignis je do města dokonalý. Pohodlný, otočí se skoro na místě, lehké řízení, motor zcela dostatečný. Bohužel to trochu kazí a) výrazné zdražení, b) absence měkčených materiálů dokonce i v opěrce ruky ve výplni dveří. Zarazila i 30litrová nádrž, ale do města asi dobré.
do mesta bude lepsie aj citigo ako tato vystrasena lienka s hrackarskou kabinou a prifuknutym zadkom .. to uz daleko radsej swift ako toto ak ide o to vybrat si nieco do mesta od znacky suzuki
Citigo už není. Já bych si vybral Swift, ale na Ignisu nic tak špatného nevidím.
tak potom up...
a ked od suzuki do mesta tak potom si viem skor predstavit swift ...
a ked od suzuki do mesta tak potom si viem skor predstavit swift ...
Dzakobo
Oproti předchozí generaci působí jako krok zpět. V rodině slouží už 16 let prakticky bez poruchy, ale je to poctivá 1.5VVT.... která když kolem 3500 ot. chytne šponu, tak JEDE. Tohle je takovej "papírovej" krámek. Za ty peníze? Radši ne. Nicméně výhodou je nepřímý vstřik a jednoduchá 4x4, tak někomu to smysl dávat může.
ty kokso az teraz pozeram ze mam rovnaky nazor ( prisaham ze som to necital ... az po napisani svojho nazoru ) .. suhlas... aj za mna je to voci predchodcovi akoby krok spat... celkovo uz to ani neposobi tak dospelo ako predchodca ... za dane peniaze podla mna nic moc kara... sice ma moznost aj pohonu 4x4... ale povedzme si uprimne... do terenu to stejne nebude... to by som radsej prijal 5 dverak jimny.. alebo zobral stale vyborne naceneny duster... ale chapem...
Hej, ale Jimny je po novom úžitkové vozidlo s len dvoma miestami na sedenie a cenou asi o 100 tis.? vyššou.
3_diamanty
tak to nove je voci nemu za mna krok spat https😐/www.auto.cz/…hersky-ohen-1020 ... sice je mile a srandovne ... taka lienka sedembodkova ( zadok vsak vyslovene dizajnerom nesadol ) napriek tomu cakal som od noveho ignisu uprimne uz ovela viac dospelosti.. to aj swift je uz od neho o level inde a to je pritom stale len bezne male auto..
Presne ako píšeš. Až na to, že je to milé a srandovné - nie je. Straší to po nociach malé deti.
Arese
..."zajímavou modernizací?!: Snad ne direktivní nabízení už jen mildhybridní verze, kterou (dokud byla na výběr i čistě benzínová) prakticky žádný zákazník nekupoval?! On ten sešup prodejů Suzuki na českém trhu za poslední měsíce nemá na triku jen koronavirus! Pokud by totiž ekoteroristická EU nezavedla tak nesmyslné flotilové limity emisí CO2,Suzuki by ve svých autech mohlo dát nabízet levný, jednoduchý a takřka nezničitelný čtyřválec 1.6, po kterém se mohli zákazníci (např. ve Vitaře) utlouct! a jeho prodeje by se tak brutálně nepropadly! 😒 😒 😒 :no:
1.6 atmo je už dávno za zenitom.
Jazdí sa oveľa dynamickej sie odkedy sú k dispozícii malé turbomotory.
Áno, dôvod je EÚ komisia. To bez debaty. Ale reálne tie turba idú lepšie.
Jazdí sa oveľa dynamickej sie odkedy sú k dispozícii malé turbomotory.
Áno, dôvod je EÚ komisia. To bez debaty. Ale reálne tie turba idú lepšie.
Představ si, že minimálně 90% českých zákazníků to bylo úplně jedno, nic jiného než levnou a potenciálně nesmrtelnou atmosférickou 1.6 v drtivé většině nekupovali. ;-\ Popularita této verze je v ČR tak obrovská, že dvou- i tříleté nepoškozené Vitary se slušnými nájezdy se nyní prodávají téměř za své původní ceny! 😲
Blue Sun
bez zajímavosti, jak autor najednou vychvaluje atmosférický motor, který se musí točit a pak prý nabízí zábavu. Zatímco při srovnávání jakékoli atmosféry s turbomotory je ta atmosféra líná, nejede, nemá žádnou výhodu, a je vlastně už naprosto nepoužitelná...
Martin182
Obrovský pozor na verziu 4x4, sedenie na zadných sedadlách pripomína starovekú mučiareň. Priestoru je paradoxne dostatok, tvrdá náprava však dokáže spôsobiť menšie úrazy, minimálne kúsnutie si do jazyka 😄 Ak o ňom uvažujete tak si tú jazdu najprv určite vyskúšajte. Vpredu je to úplne ok.
Inak ako autíčko pre dvoch veľmi fajn, akurát nevidím dôvod si ho kúpiť keďže je tu stále Swift ktorý je predsalen o čosi pohľadnejší kus auta. Seriózny záujemca o štvorkolku bude pozerať zrejme inde.
Inak ako autíčko pre dvoch veľmi fajn, akurát nevidím dôvod si ho kúpiť keďže je tu stále Swift ktorý je predsalen o čosi pohľadnejší kus auta. Seriózny záujemca o štvorkolku bude pozerať zrejme inde.
Drobnou a pro někoho nepodstatnou výhodou může být vyšší světlá výška. Prostě se do něj starším lidem nebo lidem se zdravotním handicapem lépe nastupuje. Měli jsme 11 let jeho přechůdce a byl super. S dobrými gumami byl skvělý i ve sněhu i když to byla jen předokolka.
tarpcomsi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
esacle
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kruskar
Měli jsme v rodině přechůdce Ignise, v současné době jezdíme Grand Vitarou a jsou to skvělé auťáky pro svůj účel. To znamená nenáročné, nepřetechnizované (co tam nemusí být, to tam není), dobré ve sněhu, což jako bydlící na horách cením, za rozumnou cenu. S vyšší světlou výškou se do nich dobře nastupuje. Je spousta lidí, kteří chtějí od auta něco jiného, ale mě zkrátka suzuki sedly.
Jistě máš pravdu, ale to už teď právě u těch nových, povinně mild-hybridních verzí neplatí. 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Ja Prvni 123
Buďme rádi, že je to pořád atmosféra s nepřímým vstřikem, když to musí být mild-hybrid.
Akorát nerozumím novinářům s těma pneumatika: auto 3,7 metru, pod tunu váhy... a má komicky úzká kola 175mm?!
Kolik by jako mělo mít, 205?
😒
Zvlášť u auta tohoto ražení je důležité i měrné zatížení té pneumatiky... 165 by mu asi úplně stačily.
Akorát nerozumím novinářům s těma pneumatika: auto 3,7 metru, pod tunu váhy... a má komicky úzká kola 175mm?!
Kolik by jako mělo mít, 205?
😒
Zvlášť u auta tohoto ražení je důležité i měrné zatížení té pneumatiky... 165 by mu asi úplně stačily.