Já tě určitě nechci urážet. Všímám si tam prostě určité flexibilnosti, která je specifická pro obě skupiny. Jednou je zrychlení Tesly extrémně důležité, když jí někdo pokoří tak najednou není... Jednou má Tesla fantastické asistenty, když selžou tak vlastně všicni tvrdí, že přece nikdo nemohl očekávat, že systém bude sám bez dozoru fungovat atd. Píšu obecně, neříkám že si to vše řekl ty.
Skoro největší dinosaurská automobilka světa musí dohánět začátečníky? No to se děláte zadel! Copak není das auto náskok díky technice na špici? To není možný. Vždyt přece podle Diesse teď vyráběj lepší elektroauta a za polovic než Tesla... Leda že by to nebyla pravda a jsou fakt těch 10 let pozadu jak už několik let tvrdim. Ha ha ha, náskok díky podvodům a lobbování se tentokrát nekoná. Smolíček. :D:D:D
10/2018
Herbert Diess, šéf Volkswagenu, aktuálně vyjádřil o elektromobilitě následovně: "Přicházíme velmi silní. Investovali jsme do elektromobility 30 miliard. V roce 2020 přijdeme s vozidly, která umí to samé co Tesla, ale za polovinu ceny."
2/2020
Herbert Diess vyjádřil obavu, aby koncern Volkswagen nedopadl podobně, jako před lety finský výrobce mobilních telefonů Nokia. https://www.auto.cz/…ako-nokia-132907
Trošku schíza
Vypadá to že slavnej koncern je na hliněnejch nohách a vůbec netuší co to obnáší vyrobit moderní konkurečněschopný elektroauto. Na to že výráběj elektromobily už 43 let je to docela průs3r. ;-)
V nekvalitě zpracování? To se mu zdárně daří, poslední modely koncernu jsou už slušně odrbané. Kvalita plastů v interiéru už pokulhává, vše lesklý povrch a tvrdé plasty, všude upatlané displeje atd...
Teď se nás snaží přesvědčit, že elektropohon je “cool” a plně kompatibilní s životem. Navíc si razantně připlať zákazníku za bakelitový vnitřek, malý dojezd a ani se nesnaž si stěžovat, že u paneláku nebo v práci nedobiješ... a že to trvá minimálně hodinu, než nabiješ (teda pokud náhodou před tebou nikdo není), to je “specifikum” nové (staré) technologie... A na karavan nebo nosič na střechu zapomeň, to nepotřebuješ, s tím se jen zkracuješ už tak malý teoretický dojezd ;-) Jo, Herbert pro nás chce světlé zítřky, má našlápnuto na další “skvělou” pětiletku :yes:
Tesla zatim pouziva Panasonic (krome Ciny), tak tezko muze byt Panasonic horsi.
Ale myslim, ze ted po battery day to muze byt jinak.
A Tesla se inovacemi pravdepodobne dostane pod cenu ostatnich. Nemluve o vlastni kapacite a zisku in-house.
Konkurovat jen cenou je problem.
Tesla se muze dostat na cenu VW a mit pri tom vyssi zisk.
Nebo se dostat do oblasti, kdy VW bude jiz ve ztrate, ale Tesla v zisku...
To v podstate aj vy s nasim Babisom ste ocividne podia volieb spokojny a pritom s kazdym Cechom co sa poznam mi ho chce natlacit do kufru auta nech si ho zoberem spat na Slovensko a vysvětluje mi,ze nechapu kto ho voli :D
Ako si stoji TM3?
Uz dodala ludom vsetky predobjednavky?
Predajne mesacne cisla tvori este vdaka predpredajom,alebo uz su to realne cisla dalsich predanych kusov mimo predobjednavok?
Ani Mercedes. Kdyz se chteji postavit Tesle, tak jedine tak, jako pise tenhle clanek. :yes:
Ja to vidim jinak. Myslim, ze Y bude zase jeste hodne dlouho vyprodany. A stale bude mit premiovy parametry dojezdu a zrychleni..
Poptavka po poradnych EV (id.4, Enyaq, Y) bude dlouho vysoka.
A id.4 a Enyaq zacnou brzy vyrazne ubirat Tiguanu a Kodiaqu atd.
PS Jak uz jsem psal vyse. Tesla ma obrovskou vyhodu v inovacich - baterky, technologie vyroby, SW. Model Y nema uplne konkurenci. VW muze konkurovat jen cenove, ale tim taha za kratsi konec...
Na druhou stranu to vypada, ze VW to zacal brat opravdu vazne a tim je na tom lip, nez ostatni koncerny (Ford, BMW, Mercedes,).
Cas ukaze ako natom bude Y,ale EU konkurecia Skody,Seatu,BMW atd mu uz podla mna slusne zatopia v predajnych cislach a odoberu mu slusne mnozstvo klientov.
Uprimne som zvedavy a konecne sa ukaze ako natom je Tesla voci konkurencii v triede aut,ktore su v EU najoblubenejsie.V USA ratam,ze sa bude super predavat,ale v EU mu uz taku predajnu slavu nepredpovedam..
V kazdom odvetvi obchodu je dolezita konkurencie,lebo len tak moze obchod napredovat.Preto je super,ze Tesla konecne dostava poriadnu konkurenciu a tym padom musi zamakat na kvalite spracovania a rovnako aj na cenach svojich aut v EU.
Pre nas zakaznikov skvela sprava,kedze poriadna konkerencia=znizovanie cien...
Ja myslim, ze Y bude hit.
Sam SUV (jestli to tedy neni crossover) nemusim. Jenze tohle je praktictejsi verze Modelu 3.
Americani nemaji kombi. Ale SUV (nebo pick-up...).
A SUV (narozdil od sedanu) momentalne frci po celym svete.
Ale VW nasadil ceny relativne nizko.
Enyaq bude mit urcite poptavku vic nez slusnou.
Jenze Y se bude vyrabet v Berline, takze bez cla...
Tim padem by se mohl dostat pod nynejsi cenu Modelu 3?
A Tesla ma parametry spis na urovni toho Porsche, nez VW.
Som zvedavy na prijatie Y na trhu.
Podla mna to nebude taky boom ako TM3,kedze momentalne uz vyliezaju v tejto triede zaujimave kusy z EU automobiliek.
Osobne sa najviac tesim na ID Buzz a to auto si viem predstavit vlastnit
The positive review of Tesla and the Model 3 is the latest indication the automaker is making steady progress :yes: improving :yes: the quality :yes: and reliability :yes: of its vehicles. When Tesla first began building and selling the Model 3, in 2018, there were numerous stories detailing production issues at the company’s assembly plant in Fremont, California.
The positive review of Tesla and the Model 3 is the latest indication the automaker is making steady progress improving the quality and reliability of its vehicles.
No musim priznat, ze nejlepsi z toho odkazu je Porsche. :-)
PS Prvni kusy Modelu Y bych taky nechtel. :D
Vlastne stejne tak jako prvni kusy jakyhokoli modelu, vcetne spalovacich aut.
Zatial co sa hardwarovej kvality Tesly mam dovod pochybovat,kedze uz je nejaky ten piatok na trhu a jej kvalita hardwaru sa zlepsuje mysacimi krokmi.
Netvrdim,ze casom to nebude lepsie a kludne si to potom priznam,ze Tesla urobila milove kroky v kvalite hardwaru..na rozdiel od inych ludi nemam problem si priznat,ze uz to je inac,ked sa to zmeni.Ale momentalne v dnesnej dobe je podla mna jej kvalita spracovania na nizkej urovni oproti EU konkurencii.
Inovatorstvo,baterie,plavanie proti prudu to sa neda upriet Tesle,ze hra prim v oblasti EV aut :yes:
Na hadky vzdy treba dvoch,tak sa nenechaj zatiahnut do internetovych hadok a vybavene. :-!
Som zvedavy kde tato vojna vykonov EV aut skonci.
Uz dnes maju vykonu na rozdavanie.
Ratam,ze ked pride Tesla s S Plaid-om,tak konkurencia odpovie rovnakym metrom.
Fanda Tesly kvoli jej kvalitam?
Neda sa Tesle odopriet kvalita softwaru, ale tak ako je Tesla softwarovo na vrchole, tak je v hardwary na chvoste co sa kvality tyka.
Preto si osobne myslim,ze ked dojde EU konkurencia v plnej sile,(ratam,ze uz v roku 2022) tak Tesle rapidne padnu predaje.
Ještě naposled mi to nedá nezareagovat. Vidíš...dojezd. Roky do nás cpete horem dolem, že není vůbec důležitý. Proto mi diskuze s vámi nedavaj vůbec smysl. Pro mě osobně bavit se s fandou Tesly je dost obdobné jako bavit se s fandou Babiše.
Uspornost je klicova vlastnost EV urcujici dojezd, rychlost nabijeni atd.
O cene se asi rozepisovat nemusim, snad jen ze Porsche si evidentne muze dovolit, diky jmenu, nabizet mnohem drazsi vuz. A ze se Porsche nema sanci dostat na cenu Tesly...
Jinak ja Taycanu fandim, tak jako kazdymu EV. Stal se momentalne nejprodavanejsim modelem Porsche. :yes::yes::yes:
Az bude chtit Porsche dohnat Model S Plaid, prestanou davat jeho spalovaci sourozenci smysl.
Protoze na trimotorova (to nemluvim o moznosti pouziti ctyr motoru :yes: ) elektricka monstra nebudou mit spalovaky zadnou sanci. :-O:-O
Pekny vecer
PS Sila Tesly je (krome site Superchargeru...) predevsim ve vertikalni integraci. To je to, co se bude skutecne tezko dohanet. Vlastni autopilot, vlastni baterky, vlastni elektronika vcetne polovodicu vlastni SW s updaty na dalku. Auto uz dnes neni jen motor a podvozek... https://asia.nikkei.com/…f-Toyota-and-VW2
Takze jeste reakce na tvoji otazku.
Zbyva toho vic nez tusis.
U Audi uz to pochopili...
Takže z technického náskoku nám zbyla prostornost, úspornost a levnost. To toho moc nezbylo viď? Nechci začínat "válku" a patlat se v tom. Hezký večer.
Omyl, to si ty. Resp. tebe za to neplatí nikto, ty si proste blbec. Čo som si tu naposledy od teba prečítal, presahuje všetky medze slušnosti, takže ideš na hate list. Je len otázkou času, kedy tvoja drzá papuľa urazí niekoho ráznejšieho a narovná ti ju päsťou alebo niečím príhodnejším. Boh s tebou ty najúbohejší úbožiak zo všetkých.
Není špatný? Lepší zrychlení, lepší jízdní vlastnosti, možnost opakované akcelerace, schopnost dojet kolo...já myslím že se ukázali docela dost. Já to osobně vůbec nečekal, právě proto, že jsem vsude četl, že Teslu 10 let nikdo nemá šanci dohnat. Ale jasně, neni to Tesla. :-) Plaid ho možná rozseká. Ale teď není přístí rok.
Co říkáš na Taycan? Ten podle mě ukázal, že ten technickej náskok moc velkej není. A to byl přitom prvni vážný pokus konkurence. A ber to řečnicky. Uznávám že pokládat zrovna tobě tuhle otázku je bláhové.
mě placený škůdce. Ten člověk je klaun.
Golf 8 A Oc 4 jsou díky haprující elektronice v podstatě neprovozovatelné a vůbec neměly jít do prodeje. Začal bych tam.
Mě asi nikdo neobviní z antikoncernismu...ale objektivně je to tak.