Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi odstartovalo závod za dohnáním Tesly, prohlásil šéf VW

Šéf koncernu VW oznámil na výročním zasedání některé důležité novinky ohledně budoucí modelové nabídky značky Audi.
Zpět na článek
2. 10. 2020 17:17
2. 10. 2020 21:49
2. 10. 2020 18:31
2. 10. 2020 19:03
2. 10. 2020 19:19
3. 10. 2020 08:31
4. 10. 2020 20:59
2. 10. 2020 19:24
2. 10. 2020 19:36
2. 10. 2020 20:00
2. 10. 2020 20:10
2. 10. 2020 21:28
2. 10. 2020 21:37
2. 10. 2020 21:48
2. 10. 2020 21:56
3. 10. 2020 10:21
4. 10. 2020 09:56
2. 10. 2020 22:00
2. 10. 2020 22:05
2. 10. 2020 22:29
2. 10. 2020 22:32
2. 10. 2020 22:44
2. 10. 2020 22:46
2. 10. 2020 22:48
2. 10. 2020 22:54
2. 10. 2020 23:01
2. 10. 2020 23:08
2. 10. 2020 23:17
2. 10. 2020 23:32
2. 10. 2020 23:33
2. 10. 2020 23:46
3. 10. 2020 00:21
2. 10. 2020 23:42
3. 10. 2020 00:24
3. 10. 2020 13:04
6. 10. 2020 11:59
2. 10. 2020 19:57
6. 10. 2020 12:26
Avatar - KANKUNEN
2. 10. 2020 17:01
My to už zažili
https://www.svobodny-svet.cz/…a-predehnat.html Chce to plasty z recyklovaného bakelitu a generovat věcnou ztrátu.
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2020 19:58
Re: My to už zažili
Prirovnavas VW (Audi) k centralnimu rizeni?

A Teslu k nedostiznym trznim ekonomikam?

:yes:
2. 10. 2020 17:17
a sakra
Do pjerdolej a co ted :D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fostek
2. 10. 2020 18:12
No Diess je podle
mě placený škůdce. Ten člověk je klaun.
Golf 8 A Oc 4 jsou díky haprující elektronice v podstatě neprovozovatelné a vůbec neměly jít do prodeje. Začal bych tam.
Mě asi nikdo neobviní z antikoncernismu...ale objektivně je to tak.
Rozbalit vlákno
8
2. 10. 2020 19:31
Re: No Diess je podle
Omyl, to si ty. Resp. tebe za to neplatí nikto, ty si proste blbec. Čo som si tu naposledy od teba prečítal, presahuje všetky medze slušnosti, takže ideš na hate list. Je len otázkou času, kedy tvoja drzá papuľa urazí niekoho ráznejšieho a narovná ti ju päsťou alebo niečím príhodnejším. Boh s tebou ty najúbohejší úbožiak zo všetkých.
2. 10. 2020 22:54
Re: No Diess je podle
Suhlas, Diess mi pripada ako saboter. Cely koncern ma vsadit na jedinu kartu velmi neistej elektromobility?! Diess je nieco ako Merkelova...
2. 10. 2020 23:13
Re: No Diess je podle
Klar klar...Dokedy a s akymi nasledkami pre DE?
2. 10. 2020 23:19
Re: No Diess je podle
Heled to jsou nemecky ankety.

Ja v Nemecku neziju a nevim.

Jen vim, ze Nemci (vetsina) jsou s Merklovou spokojeni.
2. 10. 2020 23:50
Re: No Diess je podle
To v podstate aj vy s nasim Babisom ste ocividne podia volieb spokojny a pritom s kazdym Cechom co sa poznam mi ho chce natlacit do kufru auta nech si ho zoberem spat na Slovensko a vysvětluje mi,ze nechapu kto ho voli :D
3. 10. 2020 00:13
Re: No Diess je podle
To se pletes. Podle voleb ano...

https://www.lidovky.cz/…857_ln_domov_ele

Je tady diametralni rozdil.

Ale s tim kufrem. :yes: :-)
Jinak nic proti Slovakum, ale tenhle vam tu reputaci nevylepsuje.
4. 10. 2020 00:33
Re: No Diess je podle
To ani Chaputová to ani ZMatowitch :-! :no:

Zlatej Kotlebis...
2. 10. 2020 18:31
Diskuze
Leta tu pisu, jaky ma Tesla naskok.

Snad to odpurci Tesly pochopi alespon ted.
Rozbalit vlákno
4
2. 10. 2020 19:03
Re: Diskuze
Co říkáš na Taycan? Ten podle mě ukázal, že ten technickej náskok moc velkej není. A to byl přitom prvni vážný pokus konkurence. A ber to řečnicky. Uznávám že pokládat zrovna tobě tuhle otázku je bláhové.
2. 10. 2020 19:19
Re: Diskuze
Taycan neni spatny. Zajimalo by me, do jake miry pomahal pri vyvoji Rimac.

Po x letech Taycan v necem Teslu dohnal a treba v jizdnich vlastnostech nepochybne i predehnal.

Ale v efektivite pohonu Porsche stale zaostava.

A to pouziva Porsche dvoustupnovou prevodovku vzadu a 800V techniku.
Coz auto dost komplikuje a prodrazuje...

A tohle pristi rok zaslape Porsche do zeme. :-)
https://www.auto.cz/…-na-ringu-136138
3. 10. 2020 08:31
Re: Diskuze
Náskok v něčem, co žádný rozumný člověk nechce a kvuli čemuž generuje gigantické ztráty. Tak tomu říkám "terno"!. :-[] :-[] :-[]
Avatar - twistedTSD
4. 10. 2020 20:59
Re: Diskuze
Kvůli tomu, že Diessovi jeblo? Ne.
2. 10. 2020 19:24
Re: Diskuze
Není špatný? Lepší zrychlení, lepší jízdní vlastnosti, možnost opakované akcelerace, schopnost dojet kolo...já myslím že se ukázali docela dost. Já to osobně vůbec nečekal, právě proto, že jsem vsude četl, že Teslu 10 let nikdo nemá šanci dohnat. Ale jasně, neni to Tesla. :-) Plaid ho možná rozseká. Ale teď není přístí rok.
Rozbalit vlákno
33
2. 10. 2020 19:36
Re: Diskuze
Ja to cekal, krome toho zrychleni.
Jestli se nepletu, tak papirove ma Tesla na sto porad navrch.
V realu se jevi Porsche rychlejsi.

Porsche mluvilo nejmin rok dopredu, ze bude moct zvladat vice akceleraci po sobe...

To ze ma Porsche lepsi jizdni vlastnosti asi taky neni takovy prekvapeni.

Tesla je zase mnohem prostornejsi, uspornejsi a hlavne vyrazne levnejsi...
2. 10. 2020 20:00
Re: Diskuze
Takže z technického náskoku nám zbyla prostornost, úspornost a levnost. To toho moc nezbylo viď? Nechci začínat "válku" a patlat se v tom. Hezký večer.
2. 10. 2020 20:10
Re: Diskuze
Uspornost je klicova vlastnost EV urcujici dojezd, rychlost nabijeni atd.

O cene se asi rozepisovat nemusim, snad jen ze Porsche si evidentne muze dovolit, diky jmenu, nabizet mnohem drazsi vuz. A ze se Porsche nema sanci dostat na cenu Tesly...

Jinak ja Taycanu fandim, tak jako kazdymu EV. Stal se momentalne nejprodavanejsim modelem Porsche. :yes: :yes: :yes:

Az bude chtit Porsche dohnat Model S Plaid, prestanou davat jeho spalovaci sourozenci smysl.
Protoze na trimotorova (to nemluvim o moznosti pouziti ctyr motoru :yes: ) elektricka monstra nebudou mit spalovaky zadnou sanci. :-O :-O

Pekny vecer

PS Sila Tesly je (krome site Superchargeru...) predevsim ve vertikalni integraci. To je to, co se bude skutecne tezko dohanet. Vlastni autopilot, vlastni baterky, vlastni elektronika vcetne polovodicu vlastni SW s updaty na dalku. Auto uz dnes neni jen motor a podvozek...
https://asia.nikkei.com/…f-Toyota-and-VW2
Takze jeste reakce na tvoji otazku.
Zbyva toho vic nez tusis.
U Audi uz to pochopili...
2. 10. 2020 21:28
Re: Diskuze
Ještě naposled mi to nedá nezareagovat. Vidíš...dojezd. Roky do nás cpete horem dolem, že není vůbec důležitý. Proto mi diskuze s vámi nedavaj vůbec smysl. Pro mě osobně bavit se s fandou Tesly je dost obdobné jako bavit se s fandou Babiše.
2. 10. 2020 21:37
Re: Diskuze
Tak proc se mnou diskutujes?
Zajimas se o techniku elektromobilu?

Ano pro me je dojezd Taycanu naprosto dostatecny! Stejne, jako je pro me naprosto dostatecny zrychleni zakladniho Modelu 3.
Chapes to?

Ale dojezd svedci o naskoku Tesly.

Myslel jsem, ze budu moct jeden vecer diskutovat normalne.
Bohuzel uz to zase sklouzava k ideologiim a urazkam.

PS Ja jsem predevsim fanda EV. Fanda Tesly jsem m.j. kvuli jejim kvalitam, ktere dokazu rozeznat.
2. 10. 2020 21:56
Re: Diskuze
Zalez. Umis jen urazky anebo neco jako.. viz odkaz.
Bavim se se Spalenym.

https://www.auto.cz/diskuse/70114/1#…

Nejak se neplni tvy predpovedi. :D
Kdybys to napsal pred deseti lety, tak OK.
Ale pred rokem? To je ostuda.

https://cleantechnica.com/…ket-share-of-82/

My tvrzeni byvaji podlozeny i necim jinym nez vlastnim pranim. ;-)
Avatar - kari.laz
3. 10. 2020 10:21
Re: Diskuze
On je čistokrevný i bez toho "e" před tím.
4. 10. 2020 08:45
Re: Diskuze
Myslíš si, že ty nie?
Avatar - kari.laz
4. 10. 2020 09:56
Re: Diskuze
Pokud to tvrdíš a ty , tak ne. Čímž děkuji za potvrzení ;-)
2. 10. 2020 22:00
Re: Diskuze
Na hadky vzdy treba dvoch,tak sa nenechaj zatiahnut do internetovych hadok a vybavene. :-!

Som zvedavy kde tato vojna vykonov EV aut skonci.
Uz dnes maju vykonu na rozdavanie.
Ratam,ze ked pride Tesla s S Plaid-om,tak konkurencia odpovie rovnakym metrom.

Fanda Tesly kvoli jej kvalitam?
Neda sa Tesle odopriet kvalita softwaru, ale tak ako je Tesla softwarovo na vrchole, tak je v hardwary na chvoste co sa kvality tyka.
Preto si osobne myslim,ze ked dojde EU konkurencia v plnej sile,(ratam,ze uz v roku 2022) tak Tesle rapidne padnu predaje.
2. 10. 2020 22:05
Re: Diskuze
K prvni polovine souhlas.

Ke kvalitam.
To je mozny.

Ale je to trochu zjednoduseny pohled.

Tvuj pohled je, ze EU konkurence se posune rapidne dopredu v elektromobilite.
Ale Tesla zustane kvalitou, zpracovanim atd. na dnesni urovni. :-O
Proc?

https://electrek.co/2020/07/13/tesla-former-vp-quality-explains-issues/

A to nemluvim o revoluci v bateriich, energetice apod. :yes:

PS Kdyz jsem psal o kvalitach Tesly, tak jsem nemel na mysli velikosti spar. :-)
Ale kvality firmy. Jako predevsim inovace a technicka reseni.
2. 10. 2020 22:29
Re: Diskuze
Zatial co sa hardwarovej kvality Tesly mam dovod pochybovat,kedze uz je nejaky ten piatok na trhu a jej kvalita hardwaru sa zlepsuje mysacimi krokmi.

Netvrdim,ze casom to nebude lepsie a kludne si to potom priznam,ze Tesla urobila milove kroky v kvalite hardwaru..na rozdiel od inych ludi nemam problem si priznat,ze uz to je inac,ked sa to zmeni.Ale momentalne v dnesnej dobe je podla mna jej kvalita spracovania na nizkej urovni oproti EU konkurencii.

Inovatorstvo,baterie,plavanie proti prudu to sa neda upriet Tesle,ze hra prim v oblasti EV aut :yes:
2. 10. 2020 22:32
Re: Diskuze
:yes: :yes: :yes:

https://www.cnbc.com/…-to-model-3.html#…

The positive review of Tesla and the Model 3 is the latest indication the automaker is making steady progress :yes: improving :yes: the quality :yes: and reliability :yes: of its vehicles. When Tesla first began building and selling the Model 3, in 2018, there were numerous stories detailing production issues at the company’s assembly plant in Fremont, California.

The positive review of Tesla and the Model 3 is the latest indication the automaker is making steady progress improving the quality and reliability of its vehicles.

No musim priznat, ze nejlepsi z toho odkazu je Porsche. :-)

PS Prvni kusy Modelu Y bych taky nechtel. :D
Vlastne stejne tak jako prvni kusy jakyhokoli modelu, vcetne spalovacich aut.
2. 10. 2020 22:44
Re: Diskuze
Hold,Porsche je Porsche a je to automobilova pycha EU :yes:
Do dnesnej doby nechapem,ze tak skvele auta vyraba "VW" :-!

Taycan je skvele auto, ale mohlo by byt este dokonalejsie keby malo kvalitny hardware Porsche a vynikajuci software a baterky z Tesly :-!

Odjakziva kupujem faceliftovane auta,takze vtom som s tebou za jedno,zeby som si nekupil uplnu novinku na trhu.
2. 10. 2020 22:48
Re: Diskuze
Som zvedavy na prijatie Y na trhu.
Podla mna to nebude taky boom ako TM3,kedze momentalne uz vyliezaju v tejto triede zaujimave kusy z EU automobiliek.

Osobne sa najviac tesim na ID Buzz a to auto si viem predstavit vlastnit
2. 10. 2020 22:54
Re: Diskuze
Ja myslim, ze Y bude hit.
Sam SUV (jestli to tedy neni crossover) nemusim. Jenze tohle je praktictejsi verze Modelu 3.
Americani nemaji kombi. Ale SUV (nebo pick-up...).
A SUV (narozdil od sedanu) momentalne frci po celym svete.

Ale VW nasadil ceny relativne nizko.
Enyaq bude mit urcite poptavku vic nez slusnou.

Jenze Y se bude vyrabet v Berline, takze bez cla...
Tim padem by se mohl dostat pod nynejsi cenu Modelu 3?
A Tesla ma parametry spis na urovni toho Porsche, nez VW.
2. 10. 2020 23:01
Re: Diskuze
Musi sa dostat ked chce byt konkurencieschopna.

V kazdom odvetvi obchodu je dolezita konkurencie,lebo len tak moze obchod napredovat.Preto je super,ze Tesla konecne dostava poriadnu konkurenciu a tym padom musi zamakat na kvalite spracovania a rovnako aj na cenach svojich aut v EU.

Pre nas zakaznikov skvela sprava,kedze poriadna konkerencia=znizovanie cien...
2. 10. 2020 23:08
Re: Diskuze
Cas ukaze ako natom bude Y,ale EU konkurecia Skody,Seatu,BMW atd mu uz podla mna slusne zatopia v predajnych cislach a odoberu mu slusne mnozstvo klientov.

Uprimne som zvedavy a konecne sa ukaze ako natom je Tesla voci konkurencii v triede aut,ktore su v EU najoblubenejsie.V USA ratam,ze sa bude super predavat,ale v EU mu uz taku predajnu slavu nepredpovedam..

..uvidime...
2. 10. 2020 23:17
Re: Diskuze
BMW nema se svou predelanou X3 sanci, myslim.

Ani Mercedes. Kdyz se chteji postavit Tesle, tak jedine tak, jako pise tenhle clanek. :yes:

Ja to vidim jinak. Myslim, ze Y bude zase jeste hodne dlouho vyprodany. A stale bude mit premiovy parametry dojezdu a zrychleni..
Poptavka po poradnych EV (id.4, Enyaq, Y) bude dlouho vysoka.
A id.4 a Enyaq zacnou brzy vyrazne ubirat Tiguanu a Kodiaqu atd.

PS Jak uz jsem psal vyse. Tesla ma obrovskou vyhodu v inovacich - baterky, technologie vyroby, SW. Model Y nema uplne konkurenci. VW muze konkurovat jen cenove, ale tim taha za kratsi konec...
Na druhou stranu to vypada, ze VW to zacal brat opravdu vazne a tim je na tom lip, nez ostatni koncerny (Ford, BMW, Mercedes,).
2. 10. 2020 23:32
Re: Diskuze
Ako si stoji TM3?
Uz dodala ludom vsetky predobjednavky?
Predajne mesacne cisla tvori este vdaka predpredajom,alebo uz su to realne cisla dalsich predanych kusov mimo predobjednavok?
2. 10. 2020 23:33
Re: Diskuze
Myslim ze porad nestiha...
2. 10. 2020 23:46
Re: Diskuze
Az naplni cisla predobjednavok potom som zvedavy co sa stane s predajom TM3 a ci sa jej predaje nezacnu prepadat..a
3. 10. 2020 00:21
Re: Diskuze
Tak Tm3 je zatim bez primy konkurence...

Tak nevim.
2. 10. 2020 23:42
Re: Diskuze
VW konkuruje cenou..

..vsak to je to najdolezitejsie co podla mna zakaznikov zaujima.
Potom su fanjsmekri ako si ty a tych mozno zaujima technika,inovacie atd..

Myslis si LG Chem,alebo Panasonic EV battery solution maju horsie baterky ako Tesla?
3. 10. 2020 00:24
Re: Diskuze
Tesla zatim pouziva Panasonic (krome Ciny), tak tezko muze byt Panasonic horsi.

Ale myslim, ze ted po battery day to muze byt jinak.

A Tesla se inovacemi pravdepodobne dostane pod cenu ostatnich. Nemluve o vlastni kapacite a zisku in-house.

Konkurovat jen cenou je problem.
Tesla se muze dostat na cenu VW a mit pri tom vyssi zisk.
Nebo se dostat do oblasti, kdy VW bude jiz ve ztrate, ale Tesla v zisku...
6. 10. 2020 11:59
Re: Diskuze
Já tě určitě nechci urážet. Všímám si tam prostě určité flexibilnosti, která je specifická pro obě skupiny. Jednou je zrychlení Tesly extrémně důležité, když jí někdo pokoří tak najednou není... Jednou má Tesla fantastické asistenty, když selžou tak vlastně všicni tvrdí, že přece nikdo nemohl očekávat, že systém bude sám bez dozoru fungovat atd. Píšu obecně, neříkám že si to vše řekl ty.

Jinak tady je hezký srovnání taycan v tesla S.

https://www.youtube.com/watch?…
2. 10. 2020 19:37
Re: Diskuze
Takže tebe nevadí elektrina, tebe vadí vyslovene Tesla...?
2. 10. 2020 19:57
Re: Diskuze
Mě nevadí ani elektřina a ani Tesla.
4. 10. 2020 08:46
Re: Diskuze
Podľa tvojich príspevkov to vidím opačne. ;-)
6. 10. 2020 12:26
Re: Diskuze
Jsi totiž příliš zaujatý.
3. 10. 2020 08:34
Ten člověk ve vedení VW....
...definitivně zešílel. Asi poté, co jeho mozek dostal elektrický šok|! :-( :-( :-( :no:
https://www.autoforum.cz/…e-firmy-zaskoci/
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2020 10:34
V čem se VW snaží Teslu dohnat ?
V nekvalitě zpracování? To se mu zdárně daří, poslední modely koncernu jsou už slušně odrbané. Kvalita plastů v interiéru už pokulhává, vše lesklý povrch a tvrdé plasty, všude upatlané displeje atd...
Teď se nás snaží přesvědčit, že elektropohon je “cool” a plně kompatibilní s životem. Navíc si razantně připlať zákazníku za bakelitový vnitřek, malý dojezd a ani se nesnaž si stěžovat, že u paneláku nebo v práci nedobiješ... a že to trvá minimálně hodinu, než nabiješ (teda pokud náhodou před tebou nikdo není), to je “specifikum” nové (staré) technologie... A na karavan nebo nosič na střechu zapomeň, to nepotřebuješ, s tím se jen zkracuješ už tak malý teoretický dojezd ;-) Jo, Herbert pro nás chce světlé zítřky, má našlápnuto na další “skvělou” pětiletku :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
4. 10. 2020 20:20
Proč dinosaur dohání začátečníka? :D
Skoro největší dinosaurská automobilka světa musí dohánět začátečníky? No to se děláte zadel! Copak není das auto náskok díky technice na špici? To není možný. Vždyt přece podle Diesse teď vyráběj lepší elektroauta a za polovic než Tesla... Leda že by to nebyla pravda a jsou fakt těch 10 let pozadu jak už několik let tvrdim. Ha ha ha, náskok díky podvodům a lobbování se tentokrát nekoná. Smolíček. :D :D :D

10/2018
Herbert Diess, šéf Volkswagenu, aktuálně vyjádřil o elektromobilitě následovně: "Přicházíme velmi silní. Investovali jsme do elektromobility 30 miliard. V roce 2020 přijdeme s vozidly, která umí to samé co Tesla, ale za polovinu ceny."

Volkswagen: v roce 2020 budeme mít elektromobily stejně dobré jako Tesla za polovinu ceny
http://www.hybrid.cz/…za-polovinu-ceny

2/2020
Herbert Diess vyjádřil obavu, aby koncern Volkswagen nedopadl podobně, jako před lety finský výrobce mobilních telefonů Nokia.
https://www.auto.cz/…ako-nokia-132907
Trošku schíza

Vypadá to že slavnej koncern je na hliněnejch nohách a vůbec netuší co to obnáší vyrobit moderní konkurečněschopný elektroauto. Na to že výráběj elektromobily už 43 let je to docela průs3r. ;-)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku