Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia představuje svůj první elektromobil! Spring Electric je třetí revoluci značky

Značka Dacia měla ve své historii zatím dva revoluční modely, kterými jsou Logan a Duster. Nyní se k nim ale připojuje třetí, čistě elektrická Dacia Spring Electric.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 16:01
Re: Re: Levny elektromobil
No dyť e-CVT ti nikdo nenutí. Jak ZF tak Aisin dělaj svý 8st. automaty se ZABUDOVANÝM elektromotorem = pro hybridy (všem možných značek)

Nejvíc se bohužel auta na týhle planetě pohybujou v příměstském provozu PROTO to taky bylo vymyšlený takhle. Nejde o zrychlení z nuly ale obecně menších rychlostí. Že z nuly je náskok elektromtoru protože takovej je princip ještě větší = o tom žádná. Elektromotor běžně bez ohledu na výrobce funguje tak do 135-140 km/h jak to kdo nastaví = plug-iny do týhle rychlosti můžou jet taky JEN na elektřinu

Opět NEshoda = důležitý není až ale ŽE = ŽE to sou tak šílený sumy. Souhlasím u něčeho jako +50 km/h a víc = to už je hodně a každej ví že jede hodně přes limit, obzvlášť ve městě
Ale možnost pokuty 5.000 kč jen za 10 km/h? To je ÚCHYLNÝ

No opět shoda = na tak maličkej výkon a my tehdy fakt ve 4 lidech = i na silnicích to docela jezdilo
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 15:57
Re: Levny elektromobil
No já si to pamatuju jinak ale kašlu na minulost = já na něj má stejnej názor už DLOUHO a sem rád že počet lidí co ho vnímají stejně = se mírně zvyšuje

PROBLÉM u tebe může být jeho parťák z Hradu

Spalovací motor = chytne klidně kdykoliv = denně. Při jízdě i ve stojícím vozidle = jen se nepřekvapivě denně nepíše že shořelo xy normálních aut (tak když je to Lambo apod. https://autobible.euro.cz/…-neni-to-poprve/

No a tady máme ZASE OSTROU NEshodu = pohádky. Ty máš na mysli že TY si nevěděl a TADY se moc neprodávaly. Odkazy nejen na mou pubertální https://cz.pinterest.com/…086194828715755/?… Buffy zabíječku upírů a DALŠÍ sem ti už dával = tak si to v hlavně uspořádej a nepohádkař = desítKY let

Od druhý generace Priusu (tj. rok 2003 dokonce i u nás). Neměl už tuhle generaci i Jirka Vejražka? Má druhýho hybrida ne? Ostatně když my před 4-5 lety začali vybírat co za auta = v oboru který je o TECHNICE a bylo to už tehdy pěkně vidět na výstavě na parkovišti https://www.hifi-voice.com/…video-show-praha bylo zastoupení hybridů nadprůměrně výrazné. Furt sem je U NÁS v trochu zaostalém česku.
Nesuď furt všechno jen podle sebe a svých znalostí a přehledu = pak logicky dochází k těm NEshodám. Sorry ale tvoje vnímání chápání znalosti NEpředstavuje vrchol lidských možností. Že si extrémně vulgární když na tyhle neshody dojde = tím se to ne(z)mění

Takže zkušenosti tu sou už v mnoha generacích = vzpomeň kolik desítek sprostejch slov si napsal na popření reality že Jirkův PHEV je generačně už postarší, že už SE PRODÁVÁ další generace. Tohle není machrování jak vysvětlení že se mýlíš říkáš ty = to je JEN rozdíl ve znalostech. Seznam známejch lidí co měli hybridy před 10-20 lety = sem ti jednou už dával = dneska stačí ta Buffy tohohle znáš určitě i ty https://cz.pinterest.com/…518108475565506/?… :-!

Ostatně když my před -nácti lety začínali = už pár let fungoval specializovanovanej automagazín o hybridech hybrid.cz
19. 10. 2020 15:43
Re: Levny elektromobil
Já mám na Babiše názor pořád stejnej. Je to gauner a zároveň sdílím názor s ministryní Maláčovou :D

Spalovací motor umí chytnout při nehodě ne při nabíjení. Problém je ta kombinace obojího nebezpečný baterky vedle nebezpečný nádrže s benzínem, takže hybrid je jednoznačně z hlediska požáru nebezpečnější. Hybridy se ve větší míře začaly používat v poslední dekádě a to spíše v posledních pár letech, tak si ty pohádky o 3 desetiletích prosím tě nech. Teď se teprve začíná ukazovat jaký je problém když chytne baterka ať už při nehodě nebo poruše. Takže zkušenosti teprve začneme jako lidstvo sbírat ne že jsou už 3 desetiletí.
19. 10. 2020 15:37
Re: Re: Levny elektromobil
A hybrid s variátorem mě svým charakterem nevyhovuje. Možná v kombinaci s nějakou převodovkou, kde se dá alespoň řadit manuálně, když budu chtít.

Většina aut nezávodí z 0-50 na semaforech. Nejčastěji potřebuješ zrychlit a záleží na odpichu při předjíždění a to se děje většinou kolem 70-80 km/h.

Nový sazebník pokut jsem ještě neprohlížel jen vím, že se zdražovalo. Důležitý je tam to slovíčko AŽ. Takže není nikde psáno, že to nebude v drtivý většině případů ta mnohem běžnější tisícovka. Popravdě neznám nikoho kdo by platil za rychlost větší pokutu než 1000 korun. 5000 ti můžou napařit, když budeš drzej a arogantní a budeš se s nima blbě dohadovat.

V Trabantu jsem se učil ve 13 jezdit :D Nadělali jsme se v něm neskutečnejch kravin. Skákat do dálky, hrát si na demoliční derby, jezdit zatáčky přes ručku bokem. Divím se že mě rodiče vůbec pustili ven :D :D A pravda je že těch 26 koní na polňačce a poli stačilo.
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 13:50
Re: Re: Levny elektromobil
Viz šíření světem a značkama napříč planetou nejen mě vyhovuje PRINCIP jak JE HYBRID VYMYŠLEN https://www.auto.cz/…-750-koni-136476 ostatně dokonce i TY si už napsal že si hybrid časem dovedeš představit doma = samozřejmě koncernoVWý ale hybrid. Že tam kde zrychluje většina aut nejvíc nejčastějš = je nejrychlejší. Slabší je to jenviz odkaz TESLA X vs Lamborghini Urus v rychlostech = který sou krom Německa na zbytku planety zakázaný
CO vlastně říkáš na ANO přitvrzený výše pokut? Speciálně ta za +10 km/h až 5.000 kč = to mi přijde fakt BRUTÁLNÍ

V těch povolenejch rychlostech = elektromotor v autobusu Tesla X smázne i ten Urus

Auto výkonu 33kW bych fakt nechtěl = na druhou stranu co vzpomínám na ty šílený jízdy v Trabantu o jedněch letních prázdninách = ve 4 lidech i těch 26 koní stačilo a místy to byla JÍZDA :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 13:47
Re: Levny elektromobil
Už zase PAKO? Změnil si názor na xindla babiše = tak sem se zeptal jestli v tvé hlavě dál platí výrok co sis vymyslel = ŽIVOTU NEBEZPEČNÉ KŘÁPY = no tak platí. Kdo je pako = nechme na..

Spalovací motor taky umí chytnout = jen se o tom už tolik nepíše.

Prostě z pohledu na houby výkonu = ten elektromotor bude jezdit líp než spalovák

A když blbě uděláš vodík, plyn, elektřinu, naftu, benzín = bude to blbý. Když dobře = bude to dobrý

Žádný zvýšený nebezpečí u hybridů = nebylo za 3tí desetiletí jejich provozu = zaznamenáno. NENÍ známo. Ostatně sám si ZMĚNIL NÁZOR když se objevilo totéž (jen trochu horší https://www.auto.cz/…assat-gte-134634 napsal si že tohle si časem dovedeš představit..

Tak co ta čína a obsazení ostrůvku? :-)
Já na jejich praktiky mám léta názor stejnej a neměnnej https://www.novinky.cz/…ricsson-40339691 :yes:
19. 10. 2020 13:41
Re: Levny elektromobil
Rozdílný chování oproti stejně zdechlýmu spalováku to určitě mít bude. To máš pravdu.

Ty si tohle téma o nebezpečnosti nádrže vedle baterií vytáhnul, tak mi nepiš, že jsem si ten odstavec mohl odpustit. Nemusel jsi se jako pako ptát. Myslím, že jsem ti už napsal několikrát jak to vidím. A že elektromobil umí chytnout nejen při nehodě, ale i na nabíječce.
19. 10. 2020 13:35
Re: Re: Levny elektromobil
Plečce :-D To si to teda Rumunům zhodnotil :yes:

Já ale chci řadit, chci si motor vytočit a někdy ho nechám třeba jen tak valit a chci si dokonce řadit sám. No jestli mě nějaký závodník na semaforech trhne, tak to ani nevím, protože je mi úplně jedno jak rychle na těch 50 zrychlím. Nevadí mě ani to jestli mě někdo předjede +30 nad limit. To je jeho věc jak rychle chce jet. Takže já jsem s projevem toho spalováku naprosto spokojenej, ale aby měl motor v mým autě 40 koní, tak to bych teda nesnesl. Už 55 kW ve Fabii mě přijde katastrofální. Nejede to do kopce ani po rovině a než se to rozdejchá aspoň na kilo, tak by za tím volantem člověk usnul a představa, že budu mít 33/23 kW?? Já bych se v tom rád svezl jen tak ze srandy kam až automobilový průmysl může spadnout, ale jezdit v tom někdy to ne. To přeci bude mít problém i s tím vyjet nějakej prudší kopec :D
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 12:24
Re: Re: Levny elektromobil
V nějakym článku o týhle plečce = samozřejmě ne na ACZ = tady lemplovsky přepisují překládají i zahraniční články. Ostatně tak něco mělo i elektrický Citigo. Baterie elektrickýho Twinga má 165 kg = takže něco kolem tuny = by mohlo odpovídat

Ne nepochopim = co si ty vymýšlíš. To neni vtip že prostě jen přišlápneš (neřadíš, nečekáš na otáčky znova neřadíš atd.) a seš Z PRINCIPU FUNGOVÁNÍ ELEKTROMOTORU daleko..
To že pak docela velký množství aut tě (taky trochu Z PRINCIPU fungování lidí :D ) předjede rychlostí klidně +30 km/h nad limit = to taky není výmysl. OTÁZKA PROČ máš (nejen ty) potřebu vymýšlet si = že to musí být jinak

Jj EDITy = sou DRSNÝ co? Fakt jako DOST DRSNÝ :D

Tak aspoň ten Klaus = furt věříš jeho hoaxum ÚMYSLNÝMU oblbování lidí, že https://zpravy.aktualne.cz/…6f6ac1f6b220ee8/ tohle je mega spiknutí odborný veřejnosti a novinářů? :-)
Teď to samý dělá s Csákovou o covidu = pojetí Jindřicha Šídla je VELMI DOBRÉ (absolutní shoda :yes: :-)

Blbej je ten důchodovej systém = je možný že si k tématu mezitím někde něco četl = je to spíš HORŠÍ (rozhodně horší než si většina lidí připouští = DÍKY populističtí politici :no: :-(
Když sme u těch POPULISTŮ tady 2 jednou ranou https://www.novinky.cz/…e-debil-40339623

EDIT proč nechceš ten Tchaj-wan nevím = přepadení Krymu a zrušení krymců a jejich parlamentu a jeho nahrazení ruským vedením se ti líbilo. Čínský to samý Tibetu taky = tady stačí ANO/NE
Prostě jestli si změnil pohled na věc jako u https://zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ teda u jednoho z nich ANO u druhýho taky nevím = ANO/NE?

EDIT 2 https://www.auto.cz/diskuse/77399/1?…
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 12:21
Re: Levny elektromobil
Já to nechci ani okecávat ani nechci to auto = jen upozorňuju na rozdílný chování spalovacího a elektromotoru

Ten poslední odstavec = sis fakt moh odpustit. I když budeš machrovat (tohle je machrování) do nekonečna = furt tu bude (v historii lidstva navěky zaznamenané) všechno od toho Iránu po...
Už si vymyslel popírači = jak kdy sme se dali do řeči https://www.kscm.cz/…chni-proti-iranu když ne tím Iránem podporovaným USA?

Takže po tvým = hybridy sou ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ KŘÁPY = trvalá platnost = tak jo no :-O :D :-! :-[]
19. 10. 2020 11:03
Re: Levny elektromobil
33 kW respektive 23 kW v eko módu nijak neokecáš. Je to prostě výkon dostatečný na 200 kilovou motorku pro začátečníka na naučení ne pro auto. Tvoje okecávání, že to dává výkon a krouťák v první sekundě je sice pěkný, ale pořád to je naprosto mizerných 33/23 kW. Takže nebude žádný odpich. Zvolna se to líně rozjede. Tahat z baterek velký výkon problém je, protože dochází k tepelnýmu namáhání baterky a je nutná její temperace. Navíc potřebuješ taky celkově mohutnější vedení kabeláže od baterek k motoru, aby si ten veliký výkon přenesl. Tomu všemu se Dacia vtipně vyhne, protože žádný velký výkon přenášet nebude.

Samozřejmě, že vozit baterku, která může začít hořet při nabíjení nebo nehodě vedle nádrže s benzínem není ideální. Jen debílci neznalý fyziky to můžou popírat. Na to nepotřebuju měnit názor. To je prostě skutečnost, která ti jen stále uniká a navíc máš potřebu pořád tu svoji neznalost dávat na obdiv v diskuzi :D
19. 10. 2020 10:56
Re: Re: Levny elektromobil
To ses dozvěděl kde těch 921 kg? Fakt je že tohle bude mít trochu větší krouťák než ten Trabant, každopádně to bude na hodně klidný ježdění. Už pro jednou pro vždy pochop, že na křižovatce závodí minimum lidí. Jedinej koho trochu znám seš ty :D Já na křižovatce rozhodně neprohrábnu kola, abych byl první. To bude nějaká tvoje další psychická porucha, že si potřebuješ dokázat, že jsi na semaforech nejrychlejší. Ty tvoje edity si diskutuj s někým kdo má na tebe nervy.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 18:23
Re: Re: Levny elektromobil
No jasně že to bude rozdíl = tohle snad 921kg ťa Škoda 105 1250 kg a Trabant 650kg = ale maximálka stejná rsp. tady o píď vyšší (přece jen o píď vyšší výkon). A ty 105ky se stejným výkonem 33kW = i dneska tu a tam potkáš
My v tom Trabantu jeli 4 = 2 kluci 2 holky takže s tou váhou.. :D

Prostě tohle na velmi rozšířený městský příměstský popojíždění = stačí. Ten poměr výkon cena určitě důkladně zvažovali. Ty ohrnuješ nos i nad 100 kW hatchbackem = ale to že je v reálu většinou nejrychlejší = je prostě realita. Ostatně PROTO vznikly ty testy na letišti = a to tam měli jen kombík

Prostě elektřina funguje jinak = rychlejš. Než lidi zařadí a než se motor dostane do otáček = elektřina je no třeba za tou křižovatkou. Rozdíl naopak (kdy vítězí spalovák) je viz třeba to Lamborghini AŽ ve vysokých rychlostech = kde to využívá většina naprosto okrajově

Viz nový pokuty ANO = těch až 5 tisíc kč jen za +10 km/h = to už je prasárna
Vim kde je úsekový měření a vím kolik auto přeměřuje a nemám problém tam jet na tempomat = ale obecně v zákonu tvrdý pokuty za +10 km/h?

EDIT fandil si Moskvě k obsazení Krymu ale říkal že to samý Peking Tchaj-wan ještě zvažuješ https://www.idnes.cz/…5_zahranicni_jhr už máš rozmyšleno?

EDIT 2 furt věříš spíš multiodborníkovi Klausovi? https://www.seznamzpravy.cz/…prohlasil-124932 s covidem vím že ne, co s tím ostatním?

EDIT 3 tohle https://www.e15.cz/…-reformu-1374151 radši nezmiňuju, to bude průůůser asi nakonec VELKÝ
Populismus holt = vždy zvítězí = to Andrejko DOBŘE VÍ :-!
18. 10. 2020 18:07
Re: Re: Levny elektromobil
A kolik myslis ze ten trabos vazil a kolik bude vazit tohle?
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 17:40
Re: Re: Levny elektromobil
Byl sem vezen Trabantem (výkon 26 koní) tacho 120 km/h :D
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 17:39
Re: Levny elektromobil
Okecávání? Projdi si ty VÝSLEDKY měření = čemu řikáš zase OKECÁVÁNÍ?

Je to už lety praxe ověřená realita = že tebe nezajímá to znamená CO? Prostě okamžitej odpich = si často ZA křižovatkou, než spalovák zařadí a nabere otáčky.
Je taky praxí ověřená realita, že se pak na 50ce kolem tebe daleko za křižovatkou když ty jedeš těch 50 nebo nepatrně přes, ten cos mu o loď ujel tě předjede kolem tebe se přežene třeba 70-80 km/h

No a o TOM to je = není až tak výjímečný dneska potkat starý škodovky 105 = tohle se stejným výkonem bude dynamičtější. I když to je výkonová hrůůza. Tahat z baterek výkon kterej viz odkaz sfoukne i super hyper výkon Lamborghini = neni problém

Hele furt myslíš že hybridy Toyota sou = životu nebezpečný křápy, nebo si (už) změnil názor?
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 17:34
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Naopak? Viz odkaz a ta Austrálie, USA, Japonsko atd. = víme že Německo je JEDINÁ výjímka jediná na celym světě

To máš fajn že tě jednou jeden Sup předjel a nechal = ale na základě toho jednoho případu myslíš že u nás reálných 150 km/h nechávají? Neproměřuje ti třeba tacho? Viz testy může být klidně o víc jak 10 km/h = a jo to tě fakt nechaj
Jinak viz masový šíření ÚSEKOVÉHO měření = co to znamená víš. Taky asi víš o velmi výraznym navýšení pokut = až na 75.000 kč. Za 50 km/h navíc (to si k Toyotám a jejich omezovači kterej jde PŘES 180 km/h) ve správním řízení 25.000 kč a 6 bodů
O 30 km/h (to píšeš že děláš běžně) 10 tisíc korun a 4 body
Za blbech +10 km/h si ANO vymyslelo nově 5.000 kč

ANO stát za dobu co MAKÁme zpomalil výstavbu dálnic a velmi přitvrdil v instalaci radarů pro ÚSEKOVÉ MĚŘENÍ rychlosti = což je fakt BLBÝ

Vmax obecně ve vyspělých zemích je NIŽŠÍ většinou viz i evropská tabulka 100-113 km/h
18. 10. 2020 09:07
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Ano. Merici Superb me na D10 ve 150 predjel a ani si me nevsiml. Tebe pri 150 na dalnici nekdy chytli a pokutovali?

Naopak myslis jako ze Nemecko je zaostale?
18. 10. 2020 09:01
Re: Levny elektromobil
Me nezajima prvni sekunda. Co je to zase za okecavani? Ten motor ma proste 33 kW. Kde nic neni ani cert nebere. Proste vykon tak na motorku ne na auto a to i v prvni vterine i v dalsi minute. Proste je to auto ciste do mesta, ale zase tam bude jednoducha technika, ktera bude fungovat. Tahat z baterek v kratkym case veliky vykony je technickej problem a tomu se Dacia elegantne vyhne.
18. 10. 2020 08:55
Re: Re: Levny elektromobil
Ano ale Citigo ma taky skoro jednou takovy vykon. A tohle pry pujde prepnout i do ekomodu 23 kW aby se zvetsil dojezd. Smysl toho mi uz vubec unika 23 kW je vykon pro slabou motorku s autem to nehne. To se s bidou rozkasle na 70. To je fakt jen do mesta a i okreska bude problem.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 18:50
Re: Levny elektromobil
Elektromotor = celý :D

NAROZDÍL od spalovacího motoru = jakéhokoli :-)

Ty asi myslíš tu chviličku kdy NAPLNO krouťák a výkon až po něm? To nehraje proti pomalýmu neefektivnímu náběhu spalovacího motoru = roli

PROTO taky dá autobus Tesla X i supervýkonnej spalovák Lambo Urus https://www.youtube.com/watch?… (krouťák hned maximu vs i sebevýkonnější spalovák)
To mi připomnělo test TESLA X vs Audi e-tron = kdo by byl čekal že na zatáčkovité trati bude autobus o tolik lepší = fakt nečekaně LEPŠÍ podvozek

Levnější jednodušší EFEKTIVNĚJŠÍ rychlejš zabírající (termodynamické jevy vs elektromagnetické) s širším rozsahem otáček (nepotřebuje mnohastupňovou převodovku = krom extrémů typu Porsche Taycan stačí 1stupňová) servisně nenáročnější 3x účinnější (30-40% vs 90%) řešení pohonu s několikanásobně levnějším provozem = má to tu HODNĚ odpůrců :D
17. 10. 2020 18:48
Re: Levny elektromobil
Čo je v prvej sekunde naplno, 80 kW alebo 200 Nm?
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 18:18
Re: Levny elektromobil
To snad ví KAŽDÝ kdo kdy jel JAKÝMKOLI autem se spalovacím motorem = i kdyby to bylo Ferrari :-)

Ostatně proto tu přece vzniklo https://www.auto.cz/…y-edition-128296 pěknej důkaz. Elektrických 80kW 200Nm v první vteřině naplno vs spalovací motory čekající než naberou otáčky
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2020 18:15
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
U nás se toleruje 150? :-O
Nešíří se naopak poslední roky https://autobible.euro.cz/…-bezpecne-misto/ a https://zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/

ZAOSTALÁ australie, kanada, USA, Japonsko, Velká Británie atd.? Neni to spíš naopak?
Jen v Evropě http://www.e-auto.cz/…ena-rychlost.asp
17. 10. 2020 15:45
Re: Mala baterka a slaby motor,
Ani autá so spaľovacím motorom nie sú pre každého. Len pre toho, kto na to má. ;-)
17. 10. 2020 15:43
Re: v podstate "indicky" renault kwid
To si myslíš iba ty.
17. 10. 2020 15:40
Re: kočkopes
V tom prípade nekupuj lowendový elektromobil. Auto chceš silné, výkonný skúter tiež bude drahší, ale EV by si chcel najlacnejší... ;-)
17. 10. 2020 15:33
Re: Re: Levny elektromobil
Jediný prúser je, že máš hlavu ale nepoužívaš ju.
17. 10. 2020 13:55
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Ano v zaostalych zemich se jezdi 100 nebo 110. Civilizovane zeme maji bezne 130 a nastesti jedna zeme vedle nas i neomezene. A u nas se navic toleruje i 150 ;-)
17. 10. 2020 13:53
Re: Dobře naspecifikované
Jenze on ma pravdu. Problem neni vetsina aut, ale par vyrachtanych dieselu, ktery uz nemaji na silnici co delat. Cimz ovsem Barik nijak nerozporuje ucivo zakladni skoly vis ;-)
17. 10. 2020 13:50
Re: Dobře naspecifikované
Kdyz on ten neprimovstrikovy benzin zase tak hrozne spaliny nevypousti. A krasne voni ;-)
17. 10. 2020 13:48
Re: Levny elektromobil
Aha a spalovaci motor ho nema hned?
17. 10. 2020 13:43
Re: Re: Levny elektromobil
Vime 33 kW. To je katastrofa. Na dalnici s tim vubec nemuzes jezdit. Problem bude asi i na okresce nebyt brzdou provozu. Otazka je jeste hmotnost. Jestli to nebude pod tunu, tak je to vubec pruser.
17. 10. 2020 07:48
Re: kočkopes
Proto jsem pokud nekoukám na cenu. Honda zřejmě zatím nemá moc baterek, tak nasadili cenu vysoko. Snad se to zlepší. Nicméně tohle autíčko má supr design, zadní pohon, dostatečně velký výkon a vysokou obratnost. Ani postupem času se naučí něco udělat i s tou kapacitou baterek a cenou. Každopádně aktuálně je to pro mě nejzajímavější elektromobil.
17. 10. 2020 07:43
Re: kočkopes
Já jsem o dojezdu nepsal. Psal jsem o výkonu. Zrovna já mám cestu do práce po dálnici. Opravdu bych se nechtěl plazit třeba těch 100km/h po dálnici. No ani po okresce bych s takovým autem jet nechtěl. Předjet s tím cokoliv bude asi peklo.
I skútr jsem kupoval výkonný, abych nebyl brzkou provozu a nemusel se krčit s prdítkem někde ve škarpě, aby mě auta mohli předjíždět.
16. 10. 2020 23:00
Re: Držím palce, ale...
Rekl bych, že Leaf je neco jinyho...

Ten měl prodeje slušný. Byl navržen jako 100% EV pro velkosériovou výrobu.
16. 10. 2020 20:50
Re: stupidni nadpis
A vážně je to to JEDINÉ?
16. 10. 2020 20:17
Re: Levny elektromobil
Faakt? Ani by som nepovedal...
16. 10. 2020 20:00
Re: Mala baterka a slaby motor,
EV ale nejsou pro všechny. Například pro panelákový vhodný nejsou a chudí si budou muset počkat až bude dost ojetin a spadnou ceny.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 19:52
Re: Levny elektromobil
Ale ved ja elektromotorom jazdim, viem, aky ma kedy vykon. Prave na okreskach to problem nebude, len v meste je to nie celkom dostatocne a strati sa caro elektromobilu.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 19:46
Re: v podstate "indicky" renault kwid
samozrejme, ze to pravda nie je
16. 10. 2020 18:21
Re: Re: Levny elektromobil
Ale môžeš. Na okreskách je plno áut, ktoré tú dynamiku majú, akurát tie elementy za volantom ju nemajú.
16. 10. 2020 18:04
Re: Levny elektromobil
Zase ďalšia capina... Fakt ťa tak bolí trochu porozmýšľať, kým niečo napíšeš? Elektromotor nemá výkon hneď, hneď má len krútiaci moment, ktorý je na rozdiel od spaľováku k dispozícii prakticky v celom rozsahu pracovných otáčok, výkon narastá až s otáčkami. Na okreskách to samozrejme bude ťažký kompromis, ale u autíčka určeného primárne do mesta to pri občasnej jazde po okreskách nemusí byť až taký problém.
16. 10. 2020 17:52
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Urážka by to bola, keby to nebola pravda, ale je to žiaľ len smutné konštatovanie smutnej reality. :-(
16. 10. 2020 17:50
Re: Mala baterka a slaby motor,
Tak nejak. :yes:
16. 10. 2020 17:22
Re: Mala baterka a slaby motor,
Smysluplné by mi to přišlo v rozpětí 300-350 kč jako za normální malé auto, pak bych problém v prodejích neviděl. Naopak už by to bylo zajímavé pro spoustu lidí jako druhé auto do rodiny / do města ;-) Tedy přesně tam, kam patří...
Avatar - eLzyx
16. 10. 2020 16:30
Re: Sorry jako
jedno z mých aut má maximálku 110km/h a na dálnici jsem s tím jezdil bez problémů. Stačilo se chytit nějakého kamionu, sem tam se dalo i nějaký předjet ...
Avatar - eLzyx
16. 10. 2020 16:28
Re: prej cígo prodělávalo
že někdo tvrdí, že na něčem prodělává, ještě neznamená, že tomu tak opravdu je.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 16:12
Re: Dobře naspecifikované
Aha = tys doteď myslel že "výroba" rakoviny je CÍTIT?

No taky jste se ve škole neučili nic o ropě = celý je to s tebou nějaký diuný :*)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 16:02
Re: Dobře naspecifikované
Já to necítím posledních 15 let, jiank cítím velmi dobře :-)
Avatar - xxc
16. 10. 2020 15:37
Re: v podstate "indicky" renault kwid
A to je presne ten chorý úsudok, nič k téme, iba chorobná snaha o urážky.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 15:10
Re: Dobře naspecifikované
JÁ nemám problém protože JÁ necítím? Ty si fakt chodil do hodně DIVNEJCH škol ;-)

EDIT jestli zrovna teď taky NEcítíš = je to spíš naopak MÁŠ problém MÁŠ covid :*)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:56
Re: Dobře naspecifikované
Já s tím žádný problém nemam, já totiž ve městě žádný smrad necítím, pokud předemnou nejede načipovaná oktávka, vykopávkový ford s tdci, 20 let starý transit, citroení hdi po smrti apod perly, které vypadají že spíš hoří a valí se s z nich budto bílý šedý dým nebo ryze černý.

To je ale věcí policie, že tyto vozy nestaví a okamžitě nesbírá řidičům technické průkazy a auta nedává do databáze, že pokud nebude závda odstraněna a vůz změřen na STK, auto nesmí na silnice. A pokud odstranit nejde, do šrotu.
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:52
Re: Levny elektromobil
Do doby Tesly žádný nebyly, Leaf sem potkal jednou za uherák a takové ty vtipné Peugoety , což bylo normální auto předělaný na elektro s dojezdem 0,000 nic - to bylo jen pro smích
16. 10. 2020 14:48
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Ja som nenapísal, že sa zabávajú len deti. Ja som napísal, že ty si decko.
16. 10. 2020 14:47
Re: Zlá budoucnost
Vážne? Z výfukov ide 0% jedovatých emisií? A čo hluk? Ten je zdraviu prospešný? Len mi nenapíš, že väčší hluk ide od kolies. V mestských posunoch od semaforu po semafor a v kolónoch určite nie.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:23
Re: Levny elektromobil
Nojo Babiš nejlíp zvládá krize který sám vymyslel PROTO mu tahle tak MOC nejde :D

Problém je to co tu píšu po100 = co pamatuju tak nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta = sou ze zemí MIMO eu
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:21
Re: Zlá budoucnost
CO2 = s tím má CO?

Jako že v jiných oblastech se emise nesnižujou? No nevim
Rozhodně v denní ranní zácpě nestojím za zaoceánskou lodí = jestli máš na mysli tohle

Jinak zrovna u nás v zemích kde vládnul komunista = se celkově udělaly doslova OBŘÍ kroky na zlepšení = všeho
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:19
Re: Re: Levny elektromobil
Tobě FURT uniká = o čem je diskuze :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:17
Re: Dobře naspecifikované
No a tohle je ta POMATENOST = že a jak https://www.autoforum.cz/…-vazne-problemy/ škodí = víme přes 60 let

A ty FURT ne a ne to pobrat :D

Popravdě to jak škodí oxid uhličitý víme už od 18. století = na jakou že si to chodil základku že ste se tam neučili NIC o ropě https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ což jsou prostě osnovy = základ 1. stupeň ZŠ trochu do hloubky 2. stupeň základní školy. To jak a proč oxid uhličitý = střední škola

Do jakejch škol si to ty chodil = že to učivo DODNES odmítáš? :-)
A těm co učivo zvládli a na rozdíl od tebe pochopili = říkáš POMATENCI :-|
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:16
Re: Re: Levny elektromobil
A v Itálii prděli v maluchu, fiatce 500, autobianchi, fitace 127 atd - co všechno mělo taky super výkony že.

Tehdá to prostě stačilo, velký výkony z malých motorů nebyly a auta byla lehkká, protože tam nebyla výbava a tuna 3,14ovin :-) :-) :-)

Kdo měl prachy a chtěl něco jinýho, Koupil si Cadillac se sedmilitrem. Kdyby sis pustil nějakej francouzskej film ze 60 let, uvidíš jich tam tuny. Asi takhle.
Kdo měl ještě víc, koupil si Mercedes nebo Bentley nebo Rolls.
16. 10. 2020 14:12
Re: Zlá budoucnost
Celý život je jedno velké riziko! ;-) A žádné jiná oblast lidského konání neučinila za poslední cca 4 desetiletí takový obrovský pokrok k odbourávání jedovatých složek svých emisí, jako auta. A CO2 je zcela nejedovaté! :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:12
Re: Levny elektromobil
Víš co je to eurosocialismus? Zřízení, které neobvykle směle překonává překážky, které se v žádném jiném zřízení nevyskytují a ani vyskytovat nemohou.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:11
Re: Re: Levny elektromobil
No a co = stejně jich asi byly mraky. Tehdy pokud vím moc na výběr nebylo https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape

Příbuzný z NDR dokonce čekali na auto 10 let nebo tak něco = a nebylo to auto ale Trabant = 26 koní 54 Nm :D
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 14:09
Re: Levny elektromobil
No to sice je fantastický = že R3 dneska umí 600 koní a i v mainstreamu má dneska 3válec už 261 koní https://www.toyota.cz/…oracing/gr-yaris

Jen to nijak nesouvisí s diskuzí o ca 33 kW

Navíc nevím proč zmiňuješ stoletej V8 rollsu (nic proti němu) když chceš výkon tak tehdejší M5 340 koní
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:06
Re: Re: Levny elektromobil
105ku nikdo nechtěl, každej chtěl 120, žigula, dachnu nebo něco západního.

105 a trabant byly pro důchodce, lidi co seděli ve skladu za 800 Kč a byli neschopný a pro neáročný lidi co jeli z A do B a bylo jim jedno jak jedou, hlavně že jedou.
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 14:02
Re: Levny elektromobil
že by s tím, že tehdá ten výkon nemělo nic? Ani to nejluxusnější?
Když měl top luxus 200 koní, tak asi logicky základní plečka měla 50-70 :-)

A že motory udělaly za 40 let neskutečný pokrok kupředu? O kolik se zvedl výkon a snížila spotřeba je naprosto fantastické.
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:59
Re: Dobře naspecifikované
nejlepší městské auto je 5,7 V8 :-) A když budete soudruzi neomarxisti mooc hodní, vezmu vám do města 6,7 bez katalyzátoru a s karburátory, abysme měli konečně ten správnej vzdoušek :-) :-) :-) Ke každé koncovce jednohoho ekopomatence a můžou dýchat :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 13:58
Re: Levny elektromobil
No a? :D

Bavíme se o výkonu 33 kW = co v tvý hlavě s tim má Rolls Royce? :-O :-!

No dneská má 600 koní R3 = a co? Jak to souvisí s 33kW výkonu a plečkama ne po válce ale z konce komunismu? :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:56
Re: Levny elektromobil
A Rolls Royce měl v tý doby z 6,75 V8 se dvěma karburátorama 220 koní, nejluxusnější auto světa a dneska jde se steného motoru vytáhnout 600 koní vid.

Trošku reality, kdyby aspon trošku reality do toho plácání :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:54
Re: Re: Levny elektromobil
Musíš mít výkon abys to předjel na pár metrech, proč myslíš že jezdím do práce autem co má 390 HP. Tuhle sem na 4 km předjel 6 aut, za pomatenci co jezdí na okresce 60 a ve vesnici 33 se faakt táhnout nebudu :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:52
Re: Re: Levny elektromobil
tohle má zrychlení, že známý šinkanzen - Octavia I 1,9 SDI je proti tomu hypersport :-) :-) :-)

To předjedeš s 20 let starým žigulem za 20 táců :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 13:51
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Ty nevíš že do konce života budeš jezdit = čim ty chceš?

Prostě někdo radši https://fdrive.cz/…8553/clanek-5982

Nikdo tě nikam netlačí = od ZŠ ti vysvětluje PROČ se to musí změnit. No a někteří = se prostě NEDAJÍ a TVRDĚ bojují PROTI tomu, aby se až budou prdět do hlíny jezdilo jinak než se jim líbí
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:51
Re: Re: Levny elektromobil
a já znam lidi, co měli v 85 Tatru 603 nebo Volhu 24 jako soukromé vozidlo, ano , byly to káry s 200 tis km ale měli jí.

Každej mohl mít co chtěl, když uměl vydělat děngy, jako dneska :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:48
Re: stupidni nadpis
Z 10% je 3% carsharingové firmy, 5% firmy a zákazníci co to koupili protože dotace a 2% Svědci Muskovi vid :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:47
Re: To tedy bude revoluice, jak ta "říjnová", co byla v list
Ptá se malý syn otce:
"Tati, co to byl ten komunismus?"
"To v Rusku v Leningradě, vlastně to byl Petrohrad, bojovali takle v říjnu, vlastně to byl listopad, mužíci, které vedl nějaký Lenin,
vlastně se jmenoval Uljanov..."
"To byl teda pěkný bordel," míní chlapec.
"No a to je přesně ten komunismus," zvolá otec.
Avatar - Barrichello
16. 10. 2020 13:45
Re: Zlá budoucnost
We need stop calling them liberal and start calling them right names - European neo communist :-) :-) :-) :-)
16. 10. 2020 13:29
Re: kočkopes
Ty si prípad za všetky drobné.
16. 10. 2020 13:25
Re: Držím palce, ale...
To sa uvidí. Z Číny bude elektrika, to je skoro isté, ale asi nie je prečo ťahať z Ázie všetko.
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 13:20
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Pokud jsme dnes ze všech stran tlačeni do elektromobility, tak asi nepotřebujeme řešit část obyvatelstva s garáží, ale ten zbytek.
16. 10. 2020 13:15
Re: kočkopes
No jasně, Honda E. Pidi auto s velkou spotřebou a malým dojezdem. A to dohromady za mega. Tahle Dacia dává mnohem větší smysl.
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2020 13:07
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Mně se líbí, jak krásně selektivní myšlení dovedete mít. Lidi nežijí mimo města? Nemají i ve městech rodinné domy? Nebo do měst nedojíždějí? Jé, pardon, to vám asi z možností uteklo, co?
16. 10. 2020 13:00
Re: prej cígo prodělávalo
Příští rok v létě končí výroba. Kvóty jsou už několik týdnů vyprodané.
Prochy: Jsi úplně mimo. Na každém autě se opravdu prodělávalo cca 200 000,-
Jediný účel toho vozu byl přilákat lidi k elektromobilitě, ukázat, že elektrické auto nemusí stát nesmysl. Tím si Škoda připravila zákazníky na příchod Enyaqu, který je btw. momentálně vyprodaný až do konce roku 2021 a to ještě nepřišly verze 4*4 a RS. Takže ta strategie evidentně funguje.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 12:50
Re: Re: Levny elektromobil
Přesto byly spíš pomalejší = škoda 105 s tímhle výkonem měla zrychlení 0-100 za 24 s
Avatar - kari.laz
16. 10. 2020 12:43
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
oni hlavně podotýkají, jak je to auto do města vhondé, ale to že ve městech si to téměř nikdo sám nedobije, už nějak neřeší.
Avatar - wakantanka
16. 10. 2020 12:34
Re: Držím palce, ale...
Euronormy síce nie, ale flotilové emisie nepustia. Od budúceho roka už nie podľa NEDC ale podľa WLTP ku ktorým im súčastná skladba modelov nemusí stačiť. A verím tomu, že radšej doplatia 100 tisíc na "pár" kusoch eCitiga ako nejakú miliardovú pokutu za nadlimitné emisie. Navyše si vylepšujú takto image "zelenej automobilky". :-)
Avatar - wakantanka
16. 10. 2020 12:28
Re: Držím palce, ale...
Si si istý, že to budú buchať v Rumunsku? Už keď sa začali o tomto modeli objavovať informácie, tak sa uvádzalo že to budú robiť v Číne, aby udržali nízku cenu.
Avatar - wakantanka
16. 10. 2020 12:27
Re: Blinkry vpravo?
Mercedes má smerovky na správnom mieste teda na ľavej páčke, akurát sa tou istou páčkou ovládajú aj stierače, ale to je u hviezdy už klasika. :)
Avatar - xxc
16. 10. 2020 12:17
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Áno, len už kupujem drahšie hračky. V zábavnom priemysle sa točia miliardy. Úplne je scestná úvaha, že zabávajú sa len deti.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 12:15
Re: Levny elektromobil
Použiteľné to bude, lebo to má ten výkon hneď. Len to nebude rýchle.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 12:11
Re: kočkopes
Áno, retardované chodí rado s 20 km rezervou :-)
Avatar - xxc
16. 10. 2020 12:10
Re: kočkopes
Zoberte si lieky, alebo zmeňte dávkovanie :-) Vzpriamene sa sedí v tomto, lebo je to krátke a musí to byť vyššie, aby nesuchali hlavu.
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 11:54
Re: Re: Levny elektromobil
Tyhle s sebou netahaly baterku.
16. 10. 2020 11:50
Re: Re: Levny elektromobil
Když on je problém, že s tím nemůžeš pořádně ani na tu okresku, protože i tam bude auto svojí dynamikou nedostatečný. Je to čistě městský vozítko.
16. 10. 2020 11:49
Re: Levny elektromobil
Jo to máš vlastně pravdu. 105ka měla vlastně taky takový úžasný výkony. Jenže byla relativně lehká. Stejně jako to 40 kW Fáčko. Kolik bude vážit tohle? A navíc je to furt 40 let. Teď se píše rok 2020, tak co s autem o 33 kW? Jedině jezdit s tím výhradně po městě. Ovšem co když budeš potřebovat jet taky mimo město? Na to si budeš muset pořídit chtě nechtě jiný auto.
16. 10. 2020 11:46
Re: Levny elektromobil
Je to tak. Teď už ti bude na záda dýchat krom toho traktoru i naloženej polskej kamion a autobus plnej lidí. Nezmínili teda ještě hmotnost. Možná se jim povedl zázrak a auto váží 700 kilo, pak by to bylo ještě akceptovatelné, ale jestli to má 12 metráků, tak to bude mrtvola na ježdění čistě po městě, protože na okresce to už bude svojí dynamikou nepoužitelný.
16. 10. 2020 11:28
Re: Zlá budoucnost
Tvoja sloboda je permanentné zdravotné riziko pre všetkých. Na to nemyslíš?
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 11:23
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Takové hlouposti fandové elektra zásadně neřeší. Oni prostě dobíjí zdarma na prázdných stojanech nebo v garáži a tudíž je elektromobilita výhodná a tečka.
Avatar - lamal
16. 10. 2020 11:23
Re: Zlá budoucnost
Jasné po kovide si tam pojdem nabrať do sáčku.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 11:21
Re: Re: Levny elektromobil
Viz já https://www.auto.cz/diskuse/77460/1#… i tyhle na tý okresce čas od času dodnes potkáš ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 11:19
Re: Re: Levny elektromobil
Za tímhle bude vyloženě radost jet, až se to potáhne na okresce v ekorežimu. Fyziku neokecáš.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 11:05
Re: Zlá budoucnost
Asi všechno = nízko- a bez-emisní auta JAK VÍŠ sou poslední desetiletí z jiných kontinentů :D

EU přesně OPAČNĚ než NEpochopitelně píšeš = zaostala. Progrese v tomhle směru jde z asijských zemí a z USA

Nejprodávanější na týhle planetě byl roky Leaf teď hodně letí Tesla 3 = tos doteď nevěděl? Dřív 3. desítku let hybridy = tys myslel že ty sou hlavně z EU? :-)

EDIT po minutě = to :no: je za co? :-O máš koule vysvětlit? ;-)
Avatar - lamal
16. 10. 2020 11:00
Re: Zlá budoucnost
kremžák to si sa opustil trochu :D
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2020 10:49
Re: Levny elektromobil
Ne po válce ale NA KONCI komunismu tu byla běžná Škoda 105 = 33,9 kW :*)

Samozřejmě vývoj se nezastavil a Škoda Favorit měla 40kW a pak dokonce 43kW :-!

Ostrá verze 136L = dokonce 46kW :-O :D
Avatar - kari.laz
16. 10. 2020 10:34
Re: Sorry jako
Dostane to podmínky jako maji kamiony aby se s tim někdo nechtěl vídat do levého natož v místě zákazu předjíždění kamionů :D
Avatar - kari.laz
16. 10. 2020 10:32
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Jenže nikdo ještě neřekl, jak by si představil, kdyby všichni ve městě přešli na elektro. Kde to budou dobíjet? Ve městě, kde většina lidí žije v bytě bez garáže. Dokud jich je pár, tak se nakýblují k obchoďákům nebo najdou nějakou tu ojedinělou nabíječku, ale co.kdyby třeba jen 20% aut bylo ve městě elektrických? Jak dlouho potrvá, než by se vybudovala alespoň únosná infrastruktura nabíjecích míst?
Avatar - kari.laz
16. 10. 2020 10:25
Re: Levny elektromobil
Jenže, když s tím jezdil táta, tak měli podobné parametry všichni :D, nemusel se bát prakticky všeho kromě traktoru :D
Avatar - kari.laz
16. 10. 2020 10:19
Re: Mala baterka a slaby motor,
A kde že prodávají ty speciální kabely, co natáhnou z 12. patra za roh na místo kde parkují v tom městě? Nebo máš informaci o nějakém projektu "podzemní garáže pod každý panelák " ? Popřípadě si každý ťaman u svého krámku otevře tři nabíječky? Nebo snad bude nová reality show "kdo přežije v boji o volnou nabíječku u lidlu" ?
16. 10. 2020 10:14
Sorry jako
Chtějí zvyšovat povolenou rychlost na 140, bude to s max. 100 km/h Teda vůbec způsobilé pro provoz na dálnici?
16. 10. 2020 10:05
Re: Zlá budoucnost
A proč se vyjadřovat zbytečně složitě, když to lze říci výstižně, a přitom jednoduše? Progresivističtí levičáci z EU nám chtějí ukrást co nejvíce naší svobody. Co je na tom k nepochopení?
16. 10. 2020 09:40
Re: Mala baterka a slaby motor,
Je z bohatej rodiny. ;-)
16. 10. 2020 09:38
Re: Zlá budoucnost
Kto nie je anti-EV tak je suchár? Tvoje jednoduché myslenie je na závidenie.
16. 10. 2020 09:33
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Ty si fakt úplné decko.
16. 10. 2020 09:31
Re: Levny elektromobil
Hele ale je to tak. Sice s tím autem nesmíš minout ceduli konec obce, protože už na okresce s tím budeš překážet autobusům a kamionům, ale do těch 80 km/h to pojede a to spoustě lidí bude stačit. Já si teda neumím představit, že bych v něčem tak tragickým jezdil, ale zase na druhou stranu bych se alespoň dokázal lépe vžít do situace mého táty, kdy po válce jezdil s auty podobných výkonů :D
Ono to bude mít asi podobnou dynamiku jako nějaký Tudor nebo Škoda 1202.
16. 10. 2020 09:23
Re: Zlá budoucnost
Sorry, ale chtě nechtě to musím výjimečně napsat - projevil jsi se jako suchar a korunovaný ....ůl! :D
16. 10. 2020 09:16
Re: Mala baterka a slaby motor,
Proč ne jako druhý?
16. 10. 2020 08:56
Re: Blinkry vpravo?
Dobrý postřed. Otázkou je, zda to není tím, že na fotce specifikace pro nějaký mimoevropský trh, nebo to někdo u Dacie kreslil ve Photoshopu a omylem páčky přehodil.
16. 10. 2020 08:45
Re: Mala baterka a slaby motor,
To určite, ale pokiaľ niekto vypočíta, že náklady na prevádzku budú o toľko nižšie ako u benzínu, že sa to vyplatí aj za 400 tisíc, nepochybujem, že sa to predávať bude. Pri vyššej cene už by som tiež až tak optimistický nebol.
16. 10. 2020 08:38
Re: kočkopes
Vieš čo? Nereaguj na moje príspevky. Také chujoviny čo píšeš ty, nevymyslí ani retardované decko.
16. 10. 2020 08:36
Re: kočkopes
Čo to zas trepeš? V nízkom hatchbacku sa sedí viac vzpriamene aby tam pasažieri vošli? Viac vzpriamene sa sedí, ak chýba priestor na dĺžku, nie na výšku, ty trúba. Máš to v tej makovici fakt dobre pomotané.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 08:36
Re: kočkopes
asi vidi dojazd ako kriticky v tom, ze 20 km rezervu dojazdu nie je az take rozumne mat :-D
Avatar - xxc
16. 10. 2020 08:34
Re: Re: Levny elektromobil
Jasne, ze Citigo je v pohode, ale ked obmedzim vykon motora na eko +, alebo ako sa to vola, tak uz to take v pohode nie je a absenciu vykonu citit. Uz to nebude slusne a ohladuplne pripajanie z vedlajsej cesty.
16. 10. 2020 08:33
Re: kočkopes
Áno, to je to zaklínadlo - CENA. Väčšia svetlá výška sa hodí, mestské cesty nebývajú zvlášť hladké a obrubníky sú často vyššie, ako by sa patrilo. Väčšina takzvaných SUV sa tiež do terénu nehodí. SUV je len móda, toto bude proste mestský crossover. 20 km do práce, 20 km z práce, 20 km rezerva - a nie si ani na polovici dojazdu, ani zďaleka. Tak v čom vidíš ten dojazd ako kritický? Ubúdanie kapacity nie je podľa doterajších informácií nijak zásadné. Vidíš to čiernejšie jak to je.
Avatar - xxc
16. 10. 2020 08:30
Re: kočkopes
15 cm je dost nizko, do mesta idealne. Urcite je suv lepsie, ako nizky hatchback, kde zadni pasazieri musia sediet viac vzpriamene, aby tam vosli. Dojazd naozaj bude v zime kriticky. Ale keby ste to doma mali a popri tom nejake spalovacie auto, tak sa stavim, ze by ste jazdili tymto :-)
16. 10. 2020 08:22
kočkopes
Nechápu proč tu musí být tak zpatlaná koncepce. Tohle dle mého s SUV nemá moc společného. Stačilo by to dát blíže k silnici a je z toho obyčejný hatchback, který se do města hodí mnohem více. Tohle bude mít v terénu nulové schopnosti.
Chápu, že tohle bude lowbudget auto, ale ten dojezd bude asi trochu kritický pokud vezmu v úvahu použití vyhřívaní, klimatizace, časem ubývání kapacity.
A ten výkon asi taky nebude nic moc. Jezdím každý den do práce 20km. Na to by takové auto bylo ideální, ale s něčím takovým bych asi jezdit moc nechtěl.
Dle mého zatím nejlépe vypadající je Honda E (pokud nekoukám na cenu)
16. 10. 2020 08:07
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Pre niekoho to zložité asi je.
16. 10. 2020 08:06
Re: Dobře naspecifikované
Ty nikomu radšej nič nevysvetľuj. Toľko hlúpostí ako ty, tu nepopísal ešte nikto.
16. 10. 2020 08:05
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Tak není zas tak složité domyslet proč na to jde Tesla směrem od vrcholných modelů k menším.
16. 10. 2020 08:04
Re: Mala baterka a slaby motor,
Jj, viděl bych to podobně, jen ta cena se musí držet nízko, přece jen je to lowend brand. Tj ani ta bohatá rodina nebude chtít Dacii do města s cenou přes půl milionu ;-)
16. 10. 2020 07:51
Re: Zlá budoucnost
"Tohle je budoucnost, kterou nikdo z nás nechce zažít." - píš len za seba, dobre?
"Mor sdílení jako výsledek ekoteroristického hnutí. Nařídí nám sdílet i manželky? Určitě by to bylo ekologičtější..." - čo to plácaš? Niekto ti to zdieľanie núti? Alebo okrem neho nebude iná možnosť? Zobuď sa.
"Nový model jako slpácanina a slepenina existujících dílů = MadMax v prvovýrobě." - keby to v článku priamo nenapísali, ani by si o tom netušil. Ale hodí sa každý argument proti, že?
"Benzín který je sebereme ostatním (zakážeme, znevýhodníme, znedostupníme), aby jsme je mohli ovládat... a manipulovat s nimi..." - tak toto je už slušná paranoia. SKoč za psychiatrom, dá ti niečo na upokojenie.
"Jestli tohle má být budoucností Evropského autoprůmyslu, pak bůh žehnej německé svaté D3 " - takže sa sťahuješ do Dojčlandu? S pánom bohom.
16. 10. 2020 07:35
Re: Mala baterka a slaby motor,
To jo. Jako třetí vůz do bohaté rodiny na nákupy, ke kadeřnici, k odvozu líných děcek do školy a pod. to je vhodné. Myšleno bez sarkasmu!
16. 10. 2020 07:32
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
Každý má sice možnost, ale ne každý na to má žaludek a dostatek financí. Nemusíme chodit daleko. Ostatních premiér je toho jasným důkazem. Obojího má dostatek.
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 23:24
Re: prej cígo prodělávalo
Nevím. Před měsícem řekli, že je vyprodané a končí.

EDIT: Výroba už objednaných vozů by měla pokračovat ještě v příštím roce. https://www.novinky.cz/…baterii-40328200
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 23:20
Re: Držím palce, ale...
Nástupce nebude. Ten e-pohon byl s nástupem elektrického Citigo přepracovaný, není to stejná technika co dřív a myslím, že by pár let vydržela. EV není svázáno euronormami, takže není důvod spěchat. Jedině, že by potřebovali výrobní kapacity pro něco lukrativnějšího.
15. 10. 2020 23:15
Re: prej cígo prodělávalo
A kedy sa má zastaviť výroba?
15. 10. 2020 23:13
No,
u minulého článku tu byly tipy 300/300 a 200/400. Podle dojezdu 200-300 tedy vychází cena na 300-400. :-[] . Cena rozhodne, jako jednoduché levné auto do práce - města a okolí to bude dávat jako jeden z mála elektrovozů smysl včetně užitková verze - pro řemeslníky, rozvážku... zvláště s dočasnou* parkovací výhodou po Praze.
*Až se tato auta rozšíří tak tyto subvence včetně neplacení spotřebních a silničních daní půjdou samozřejmě do p.i.č.i.
15. 10. 2020 23:07
Re: Držím palce, ale...
Pochybujem, že by to s tým súviselo. Citigo-e iV sa ďalej veselo vyrába a z Bratislavy ho odchádzajú plné vlaky na západ. Diať sa tak bude minimálne do konca roka a možno aj dlhšie.

Životný cyklus NSF je už prakticky na konci a hoci sú tie autá tak dobre vymyslené, že by ich podľa mňa v pohode mohli vyrábať ďalšiu dekádu, tak chápem, že chcú mať kvôli nákladu nástupcov už kompatibilných s MQE asi.

Tiež nikde nie je napísané, že keď sa Enyaq a škodovácke hybridy nebudú predávať podľa predstáv, tak nepríde zas škodovácke dvojča ID.1. alebo nejaká elektrická Fabia.

Ale s tou rentabilitou, o ktorej píšeš vyššie súhlasím. To je podobné, ako so starým Fiatom 500e. Poznáme ten príbeh, ako Marchionne vyzýval Američanov, nech si to nekupujú. Veď e-Up bol v ponuke už nejakých 7 rokov a donedávna sa oň nik netrhal. Prišli rôzne dotácie, zrazu bola možnosť mať ho s cenou pod 10-tisíc eur (aspoň teda na Slovensku) a už sa to VW logicky prestalo páčiť.
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 23:04
Re: prej cígo prodělávalo
To je teda zvláštní, že zrovna na Citigo baterky nezbyly, když to byl takový trhák. A nepomohlo ani to, že pár měsíců před zastvením výroby ohlásili příjem objednávek na příští rok a omezení prodeje asi na pět zemí.
15. 10. 2020 22:46
Re: Držím palce, ale...
Ale aká kusovka. Asi taká ako e-Up, e-Golf, Leaf a ďalší.
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2020 22:45
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
V čem mega-podvod?

Samozřejmě drtivé většině naprosto stačí něco jako Nissan Leaf 160kW
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2020 22:42
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Lidem chybí 100 až 200 km/h? :D :D :D

Ve většině světa = je 110 není výjimka Vmax 100 km/h . V 19 zemích EU = jsou nižší rychlostní limity než u nás

Doplňková otázka = blíží se konec roku kolikrát si letos jel 200? ;-)
15. 10. 2020 22:33
prej cígo prodělávalo
Tak pro ty co se rádi poslouchaji a řikaji co je dobrý a co ne: Hlavní příčinou uzavření objednávek u totálně vyprodaných citigo na el byl nedostatek baterií, s čímž se potýkají prakticky všechny evropské automobilky. Tak a teď tu o karkulce a o tom, jak si vedení v reichu, který je schopno promyslet jak roky ojebávat lidi a úřady, s emisema, neumí spočítat kolik love za auto.
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 22:30
Re: Tohle auto ctí původní myšlenku
Ano, v tomto souhlas. Jeden z mála elektromobilů, který nám necpe výkony které sotva kdo využije.

Paradoxní je, že u elektromobilů všichni vidí to úžasné zrychlení 0-100, ale nikdo nevidí to mizerné zrychlení 100-200 ani ten mizerný dojezd.
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 22:26
Re: Držím palce, ale...
Od začátku výroby v roce 2011 se počítalo s elektrickou verzí.
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 22:22
Re: Držím palce, ale...
Máš důkaz, že je to hoax? Zvláštní náhoda, že hned po nástupu nového šéfa Citigo skončilo.
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 22:15
Re: stupidni nadpis
Die Statistik zeigt die Ergebnisse einer Umfrage aus dem Juli 2020 in Deutschland zum Interesse an einem Elektroauto bzw. an Elektromobilität. Es wurden 1.200 Personen befragt. Rund 29 Prozent der Befragten gaben an, kein Interesse an einem Elektroauto zu haben.

Neumíš číst. Chápu.
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 22:13
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
Ano souhlas.

Bohužel, moje poslední zkušenost s politikou mi jen utvrdila v tom, že to je špína.
15. 10. 2020 22:02
Re: Re: Levny elektromobil
eCitigo je v pohode.

Rozhodne znacne lepsi nez Citigo 1.0mpi.

Spring bude pomalejsi, ale treba ne o tolik.
Zase je lehci. Zrychleni 0-50 snad nebude tak spatny.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 22:02
Re: Blinkry vpravo?
Aj mercedes mal opacne smerovky, nie? Netreba sa branit novym veciam, ktore mozu byt niekedy aj lepsie. Inak by sme nezazili pokrok.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 22:00
Re: Mala baterka a slaby motor,
Skoro zadarmo to jazdit nebude, ale v lete za stvrtinu a v zime za polovicu.
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2020 22:00
Tohle auto ctí původní myšlenku
Ekologické auto do města. Tesla se hloupě ženě za jedním zrychlením po 5 sekund a plugy o váze Avie za svými 2 litry jsou megapodvod.
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2020 22:00
Tohle auto ctí původní myšlenku
Ekologické auto do města. Tesla se hloupě ženě za jedním zrychlením po 5 sekund a plugy o váze Avie za svými 2 litry jsou megapodvod.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 21:56
Re: Re: Levny elektromobil
Pouzit sa da vsetko, ale uz Citigo s dvojnasobnym vykonom je na hrane na prijemne bezne mestske jazdenie. Toto bude podla vsetkeho pomalsie. Treba si vyskusat, pojazdit a potom aj trosku rozmyslat, ci by clovek chcel take auto. Ja pisem zo skusenosti. To je jedna z najvacsich vyhod elektrickych aut, ze su obratne, rychle v meste a toto pravdepodobne az take nebude.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 21:52
Re: Držím palce, ale...
Lebo Kwid bol od zaciatku koncipovane ako elektroauto pre zapadne trhy :-)
Avatar - xxc
15. 10. 2020 21:50
Re: Dobře naspecifikované
Praveze je to mytus, to auto sa stane prvym autom v rodine a bude to slabe a male. Pokial uz nemaju v rodine Ipace, alebo Etron. Potom bude druhe :-) Ale neviem ci ma zmysel vysvetlovat choremu cloveku.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2020 21:49
Re: Držím palce, ale...
Citigo bylo prodělečné právě kvůli tomu, že to byla svým způsobem kusovka, navíc těžce adaptovaná z běžného auta. Ale hodilo se jako testovací platforma pro elektrické technologie, a jako ukázka, že i Škoda to dovede.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2020 21:47
Re: Re: Levny elektromobil
Proč by se to nedalo použít? Zatím o výkonech nic nevíme, kromě udávané maximální rychlosti. Jenže pružnost, zrychlení... to není uvedeno, a rozhodně to nebude "na minuty". Nehledě na to, že na nájezdech jsou kolikrát největší brzdou "piloti" těch zázračně úsporných TDI. Navíc, ne všechny satelity a ne všechno dojíždění se vykonává po dálnici.
Já to chápu, když se konečně objeví to, co si všichni od elektromobilu tady přejí, tak se hledá zase nějaký jiný důvod, čím to auto shodit.
15. 10. 2020 21:46
Re: Re: Levny elektromobil
Ne vsechny satelity lezi u dalnice.

Pri hustote nasi dalnicni site je tomu presne naopak. ;-)

Pro primestsky oblasti vetsiny mest je tohle ideal (kdyz mas omezeny rozpocet).
15. 10. 2020 21:43
Re: Dobře naspecifikované
Aspoň niekto tu má v hlave rozum a nie vatu. :yes:
15. 10. 2020 21:42
Re: Re: Levny elektromobil
Nie si trošku mimo? Mini mestské prdítko na krátke presuny a ty sa hneď ideš tlačiť na diaľnicu... Sakra, človeče, používaj hlavu. Neprísť táto nová doba, bol by si dnes šťastný aj za Trabanta.
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 21:41
Re: Držím palce, ale...
Tím se vracíme k otázce rentability. Citigo iV bylo sice velmi žádané, ale zřejmě by muselo stát o 100 - 200 tisíc víc, aby dávalo smysl navýšit kapacitu výroby a pokusit se na něm vydělávat.
15. 10. 2020 21:35
Re: Levny elektromobil
Souhlas, pokud trefí cenu, bude to prodejní pecka. Jako druhé auto do rodiny na popojížďky po městě a okolí. :yes:
15. 10. 2020 21:33
Dobře naspecifikované
elektrické městské auto. Přesně v tomhle vidím smysl elektromobility. Pokud dobře nastaví cenu, tak jako druhé auto do rodiny pro spoustu lidí super.
15. 10. 2020 21:30
Re: Re: Levny elektromobil
Tohle reálně nepoužiješ ani na dojíždění ze satelitů, což je řekl bych ideální využití pro EV. S tímhe výkonem nedáš ani první exit na dálnici, což je obvykle právě pro sateliťáky. Akcelerace počítaná na minuty, to budou ještě šílenější manévry než dnes. Ani 130 to nedá, takže je to odsouzené na bukake s kamiony v pravém pruhu. Pak si jeden točvolant bude přehazovat DVD a je z toho přibližovadla pětikoruna... Zázraky nikdo asi nechce, ale 50-60 kW by bylo použitelnější.
Avatar - SKAY
15. 10. 2020 21:29
Re: To tedy bude revoluice, jak ta "říjnová", co byla v list
A H-D ve s.račkách...
15. 10. 2020 21:28
Re: Mala baterka a slaby motor,
Jasne, cena je zásadná. Preto je to autíčko jednoduché, malé, slabé...ale nie príliš jednoduché, aby stačilo dnešnej náročnej dobe, nie príliš malé, aby nebolo dostatočne použiteľné a praktické, a nie príliš slabé, aby stačilo bežnej mestskej premávke. Myslím, že aj za vyššiu cenu ako 300 sa vyplatí - voči fosilu s 5-litrovou spotrebou budeš jazdiť skoro zadarmo. Ešte som zvedavý na crashtest, ale zatiaľ by som tento počin hodnotil kladne. Určite lepší nápad ako Tata Nano, alebo Smart z opačného konca cenníka.
15. 10. 2020 21:22
Re: Mala baterka a slaby motor,
jo, pokud najezdíš víc kilometrů aby se ti levný EL provoz vrátil oproti klasickému fosilnímu autu řekněme za 300 litrů tak takový EV určitě smysl dává....
15. 10. 2020 21:20
Re: Držím palce, ale...
Ak sa o to budú trhať firmy, Rumuni zdvihnú výrobu a začnú na tom aj zarábať. Nič lepšie by sa nemohlo stať.
15. 10. 2020 21:19
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
Moment moment, nahoře píšeš že za vším stojí malá skupinka zkurv*nců.... takže jde jen o to oslovit tu mlčící většinu a vyprat je pryč, ne? hele já jsem se začal angažovat před rokem a potkal super lidi a dodalo mi to nějakou energii že ne všichni v politice jsou úplní blb*i.... takže za zkoušku to určitě stojí.... :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2020 21:18
Re: Levny elektromobil
Já v tom slabším motoru zase takový problém nevidím. Od tak malého auta nikdo přeci nečeká extrémní dálniční výkony nebo překonávání stovek kilometrů na jeden zátah. Jako příměstské a městské auto naprosto bez problémů.
15. 10. 2020 21:16
Re: Mala baterka a slaby motor,
Rozhodne je to 10x lepšie ako tie imitácie mestských autíčiek pre sedemnásťročných a dôchodcov, plaziace sa štyridsiatkou po meste a prekážajúce všade kde sa objavia. Pre mesto je to plnohodnotné autíčko, ktoré určite bez problému zvládne aj mestské obchvaty cez 90 kilometrov za hodinu. Štyri miesta, dostatočný počet dverí, slušný kufor, dojazd cez 200 km, čo viac chcieť? Akcelerácia hoci 30s z 0 na 50 je postačujúca, viac v meste nezvládajú ani vodiči 150-koňových SUV...
15. 10. 2020 21:16
Re: stupidni nadpis
Vazne?

Takhle ctes data...

Chapu.
Avatar - Blue Sun
15. 10. 2020 21:15
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Ne, tohle je jedna z možností městské mobility. Tak tu neplácej nesmysly.
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 21:12
Re: Blinkry vpravo?
tak oltcit je v podstate prekabateny citron cize opat tak kusok francuz.... ...ale inak s tou rukou to mam podobne... akonahle volant drzim len v jednej ruke tak tiez vzdy prave v lavej
15. 10. 2020 21:06
Držím palce, ale...
..voči dostupnosti tohto auta som dosť skeptický. Najprv carsharingy, potom nejaké donáškové služby, potom zopár stoviek zákazníkov na západe, potom zistia, že kvóta na rok 2021 je splnená, ďalší sa dočkajú v 2022 a ktovie či sa to u nás bude vôbec predávať.
Žijeme v takej divnej dobe, že najprv sa elektromobilom bránime, potom, keď sa už ľuďom zapáčia a chcú ich, zrazu je problém sa k ním dostať.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:50
Re: Blinkry vpravo?
Aj na Oltcite boli napravo :-) Inak logiku to nema zlu, kedze radit netreba. Ja napr. volant drzim lavou a prava ruka je "volna".
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 20:49
Re: stupidni nadpis
Z odkazu jediné co je zřejmé je, že cca 30% lidí elektromobilita vůbec nezajímá!!
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:48
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Preco nie pojazdnu hernu? Clovek je tvor hravy, a detstvo od dospelosti deli len cena hraciek. Niekedy je prijemne, ze auto koriguje pruh, niekedy je to otravne. Na chatu s tym nedojdu, ked bude chata daleko. Treba si tie veci vyskusat a tak sudit.
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:42
Re: Blinkry vpravo?
tak aspon lavaci sa potesia ci? :D
15. 10. 2020 20:38
Blinkry vpravo?
Francouzi zas vymejslej hovadiny... všimli jste si ze to má blinkry na pravacku?
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:34
Re: v podstate "indicky" renault kwid
asi najdolezitejsi udaj bude u nas cenovka... lebo popravde ani ja nepotrebujem k zivotu tablety miesto budikov ani ziadne kamery miesto spatakov... a to nie som ziadny dochodca .. len chcem proste normalne auto a nie pojazdnu hernu ... takze ked to bude mat ferovu cenovku tak verim ze to bude velmi uspesne auto aj u nas... lebo mnohi z nas chcu len jazdit do prace a na nakupy a kdesi na vikend na chalupu alebo s detmi do skolky a pod... a tu nepotrebuju k tomu 4 kamery v aute ani dzubanie do volantu na udrziavanie jazdneho pruhu a podobne kraviny ... ja napriklad chcem do buducna aj nadalej len normalne bezne auto .. spolahlive jednoduche vcelku pekne a prakticke... netuzim ani vrazat do buducna do auta nejake velke prachy nakolko sa z neho uz stal tovar s prudkym poklesom hodnoty v poslednej dobe ( ceny aut nikdy nepadali tak rychlo dole po kupe ako dnes ) ...
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:32
Re: Levny elektromobil
Budu to chciet, ale ako uzivatel Citiga si viem predstavit, ake to bude so slabsim motorom, a trochu mensim dojazdom :-) Bude to nic moc. Ale podobne auta aj teraz jazdia a maju ich uzivatelia radi.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:28
Re: Levny elektromobil
Toto bude superit s ID1, ktore je slubene za 20 000 €. Uvidime :-)
15. 10. 2020 20:27
Re: Levny elektromobil
No oba maji sve.

Nejvetsi nevyhoda Citigo je.., ze uz se neprodava.

Zajem byl obrovsky. O tuhle Dacii cekam vzhledem k "SUV" style karoserii zajem jeste vetsi. No Jerry si mysli, ze to nikdo chtit nebude. :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:25
Re: Levny elektromobil
citigo je predsa len dospelejsie auto uz od zakladu svojim know how... za mna je skoda ze uz je vypredane a defakto skoncilo ... lebo prave taketo male a vcelku aj "dostupne" elektra mi davaju zmysel a nie nejake EQC za 3 melony ktore su len pre par vyvolenych ...
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:23
Re: Levny elektromobil
suhlas.. toto este bude pecka... konkurencia uz teraz ma co robit a este jej padne sanka kam sa dacia posunie vpred v nasledujucej dekade ... dacia :yes:
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:22
Re: Levny elektromobil
Ale nie take skvele, ako Citigo.
Avatar - xxc
15. 10. 2020 20:19
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Pre rodinu v pohode, len to ma slaby motor a malu baterku. A zvlastnu vybavu.
15. 10. 2020 20:18
Re: stupidni nadpis
Ja vim 10% je skorem nikdo. :D

https://de.statista.com/…e-kaufinteresse/

Ja cerpam z odkazu.
A ty? Z klaboseni se svymi zakazniky? ;-)
Uprimne, kdyz vidim tve chovani ve zdejsi diskuzi, tak bavit se s tebou osobne, bych ti radeji rekl, ze EV nesnasim. Zanotovali bychom si. A o elektromobilite bych se radeji bavil s nekym, kdo neposloucha jen sebe...
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 20:15
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
A víš že o tom docela reálně uvažuji? Problém je že jít proti proudu je mnohem a mnohem těžší.
15. 10. 2020 20:13
Levny elektromobil
Spousta lidi vola po levnem elektromobilu.
Do mesta a okoli.

No a kdyz je predstaven, tak se usklibaji, ze se jim nelibi budoucnost evropske mobility. :D

Jako by neexistoval Taycan, EQC atd.

Podle me je tohle skvely lidovy auto. :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
15. 10. 2020 20:13
To tedy bude revoluice, jak ta "říjnová", co byla v listopad
Dačia se v moderní historii zaměřila na jednoduchá auta stavěná, nabízená a prodávaná dle filosofie "za (celkem) málo peněz (celkem) dost muziky"
Podívám-li se na tohleto... přibližovadlo, tak to bude asi stejná "revoluce" jako elektrickej Harlej.
Nasypali do toho žoky peněz - a skorem nikdo to nechce.

Halt, takhle dopadne každá firma,která se vysörö a zákazníky a své výrobky začně stavět na přání progresivních eko blouznivců
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:13
Re: Mala baterka a slaby motor,
aj za 500... lebo stale lepsie a cenovo obhajitelnejse su dve taketo dacie za melon ako povedzme jeden e golf
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 20:11
Re: v podstate "indicky" renault kwid
tak ale ako mestske elektro v cene od to bude ok... lebo tu fakt netreba nejaku makcenu palubovku ani hydraulicku vzperu kapoty ... sme uz asi hodne zhyckani.. pritom auta by mali byt hlavne o mobilite a nie o blbostiach ... ja som zvedavy na cenu... keby to stalo do pol mega tak sa po tom aj u nas asi len zaprasi.... fakt este to moze byt pecka len ta cenovka nech fakt nebude prehnana .... akurat priznavam cakal som ze to bude kusok vacsie auto... ale ako tak ppzeram ten ten kwid je predsa len kusok maly... 2420mm razvor je na urovni citiga tusim... ale ako ok... ma to byt mestske elektro .. na rodinne ucely je tu od dacie nadalej duster :yes:
15. 10. 2020 20:07
Cena rozhodne
pokud bude citelně levnější než citigo tj ideálně pod 300.000 tak bych uvažoval
Avatar - twistedTSD
15. 10. 2020 20:06
Re: v podstate "indicky" renault kwid
Akorát Kwid měl být co nejlevnější pekáč pro třetí svět, tohle má být jakože budoucnost evropské mobility. :'-(
15. 10. 2020 20:01
Re: Mala baterka a slaby motor,
.... hele za 400 litru si dovedu predstavit ze si to nekdo koupi.... neni to plnohodnotne auto, ale svuj trh by si to naslo....
15. 10. 2020 20:00
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
Jdi do politiky, presvec lidi, vyhraj volby, zmen svet.... v cem je problem? Kazdy ma moznost....
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2020 19:59
v podstate "indicky" renault kwid
s logom dacie a s elektrickym ustrojenstvom ... ale to sa asi aj cakalo... ved dizajn je tu pekny a sympaticky ... pochvala aj za svetlu vysku... :yes:

cakam velky uspech... paci sa mi ako dacia uz pekne vystrkuje rozky.. su ta tam casy prveho loganu ... dnes ma dacia uz pecka kusky a napriklad taky novy duster s 1,3tce v 4x4 je dnes uz doslova chutovka kusok a aj jedno z mala vcelku este dostupnych nepredrazenych SUVecok pritom uz plne na urovni doby a so vsetkou tou praktickostou a uzitkovostou aka na bezne potreby uz plne postacuje ... :yes:
Avatar - xxc
15. 10. 2020 19:58
Mala baterka a slaby motor,
ale inac pekne. Samozrejme, este minimalne rok nedostupne :-) Ale aj na skodu sa cakalo tiez mozno rok. Mozno aj manualna klimatizacia bude mat vyhodu, ked to pojde v zime jednoducho vypnut, aby to malo nejaky dojazd.
15. 10. 2020 19:37
Re: ZVONY BIJÍ NA POPLACH
Hm, ale tuším ti nerobí dobre izolácia... ;-\
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 19:34
ZVONY BIJÍ NA POPLACH
EKOLOGIE SE STALA PROSTŘEDKEM, JAK MALÁ SKUPINA ZURV€NCŮ DOKÁŽE MANIPULOVAT S OSTATNÍMI. SDÍLENÍ ANEB KOMUNA BYLO JEDNOU Z PILÍŘÚ KOMUNISMU. TO JSME SE JAKO SPOLEČNOST STÁLE NEPOUČILI???
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 19:34
Re: Zlá budoucnost
Přesně tak. Nasdílíme si i COVID...
15. 10. 2020 19:33
Re: Zlá budoucnost
Zdieľaná doprava v čase korony. To je to, čo teraz chceš. :D
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2020 19:30
Zlá budoucnost
Tohle je budoucnost, kterou nikdo z nás nechce zažít.

Mor sdílení jako výsledek ekoteroristického hnutí. Nařídí nám sdílet i manželky? Určitě by to bylo ekologičtější...

Nový model jako slpácanina a slepenina existujících dílů = MadMax v prvovýrobě.

Benzín který je sebereme ostatním (zakážeme, znevýhodníme, znedostupníme), aby jsme je mohli ovládat... a manipulovat s nimi...

Jestli tohle má být budoucností Evropského autoprůmyslu, pak bůh žehnej německé svaté D3 :-!