Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Lexus se v Evropě zbaví hned tří modelů. Zaměří se na perspektivnější vozy

35 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa mi vzdy pacil asi najviac z tych lexusackych limuzin ... vdzy bol aj realtvne kompaktny a sportovo ladeny....pamatam ked prisiel model IS este v prvej generacii s tym malolitraznym 6 valcom a 6st manualom.. potom bol aj kombik .. ale chapem... casy sa zmenili aj priority zakaznikov... a mozno prave kombik mu dnes chyba aby ho "zachranil" v eu... ale tak co uz... uprimne za podobne peniaze ako IS by som aj ja dnes uz radsej nieco ako SUVecko NX .. ale aj tak mi bude sa IS-kom smutno.. zda sa ze japonci uz v eu ozaj su len do poctu ( teda mimo toyyotu ) a nechystaju sa tu uz nejako nasilu snazit.. idu si prost svoje a ja to chapem....
Anonym
No právě. Takovejch je vás hodně.
Proto to balej.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😢 😉

sedany uz v eu obecne su "mrtve" dlhsi cas ... asi aj preto je novy P508 uz v podsatte lift ... lebo sedan by uz nemal sancu... rovnako je skoda konca optimy v eu .. aspon kombik mohol ostat.... a ako vidime ani sedan od talismanu netiahne... ludai uz chcu bud kombik alebo SUV v tychto vodach.. pripadne este lift je skustnutelny.. vid superb ci spominany P508 a pod... ale inak kto dnes uz fakt kupi sedan v strednej triede ... ani sukromnik ( ten uz ked kupuje rodinne auto tak jasne voli kombik ) a aj co vidim tak aj firmy tiez uz coraz viac preferuju kombiky ci SUVecka.. vidim u zkopec firemnych tucsonov.. pritom v tejto cene by boli aj paradne sedany ale tak ako vidime tadial uz cesta nevedie... a tka mnohe automobilky na to uz aj reaguju stahovanim sedanov z eu pripadne ich uplnym vylucenim z portfolia
Xylo
Jezdil jsem s IS 250 (rv 2010). To auto má jeden zásadní problém (dle mého názoru) a tím je jeho velikost - je malé. Dneska auta z nižší střední jsou někde na úrovni střední třídy z roku 2000 a Superb je pomalu velký jako Rolls-Royce. Je nízké a dneska jsou in SUV, má malý kufr a každý potřebuje alespoň kombík.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Místo kombíků = sou dneska SUV (byť viz srovnávací testy je to jednoznačně ve všem HORŠÍ forma karoserie)

IS je malý dodnes = ale to už tak bejvá že prémie je menší. ES je naopak velký až až = je fakt že FWD a větší rozměry = se tu taky prodává o hodně líp :😉
Arese
V mainstreamu možná, ale v prémii určitě ne. Nebo se snad 3er n nebo C v sedanu úspěšně neprodává? 😄
cudzinec111
CT je dynosaurus, RC je hurá model = kupé sa prakticky nepredavaju a IS ma smolu, ze je sedan, iba so zadnym pohonom a dost neprakticky.

Celkovo vsak lexusu predaje mierne stupaju, lebo SUV-cka a aj ES sa predajne chytil.
Namiesto CT bude nejaky crossover. Jedine skoda toho IS, tak ale kombik cisto pre EU sa im vyvijat neoplati.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kedysi bolo IS-ko aj v kombiku... https😐/www.auto.cz/…s-se-vrati-72313 este hned v prvej generacii... ale tak co mu je to uz teraz platne ... ale inak krok lexusu chapem... a snad casom neodidu uplne z eu lebo aj tie jeho SUVecka maju u nas docela biedne cisla... ale tak toyota je silna a ona zrejme ten lexus v eu nejako podrzi aj do buducna .. drzim palce :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ale bohuzial v eu sa dnes uz nejazdi na zabavu ale na emisie 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neopakuj ty BLBOSTI 😐

Emise aut sou zjednodušeně celou dobu co se je lidstvo snaží snižovat což je 60 let = všude zhruba stejný/podobný. Ono kdyby ne = výrobci by se zbláznili

V EU si lidi bohužel moc NEkupují auta pro zábavu = to j prostě pravda https😐/www.autoforum.cz/…icovymi-slevami/ ale emise s tím nemají NIC společného

To že má nějaký Mustang nižší výkon o 30 koní nebo Lexus o 10 je fuk = podstata je že tady si taková auta většinově NEkupujeme
Avatar - Anonym
Anonym
Jneže oni je snižují na absurdní, nesplnitelné hodnoty nebo za cenu totálního zničení motorů, jak charakteru, tak výdrže tak počtu válců. A to samé se týká bohužel i motorek.
Arese
"Emise s tím nemamí nic společného..." A teď ještě tu o Karkulce, jo? Hele, proč ty nám tady vlastně pořád tak usilovně lzeš? 😲 ;-\ 😒 To tě ty levičácké bruselské kreatury platí jaké svého obhájce, nebo co? ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
Arese
To už jsem četl. A co jako? O motorky se nezajímám, ale vůbec mě nepřekvapuje, že je ti neomarxističtí kazisvěti taky likvidují.... 😒
Avatar - Anonym
Anonym
To bylo pro našeho marxistu zeleného Hammunu Kylie 😄
Arese
Tak to jo. Skvělo napsáno. 😐
Anonym
selhávají na všech frontách.
Avatar - speedfred
speedfred
😒]
Interier je fajn ale na to auto sa zvonku nedá pozerať.
Arese
Přesně! Hlavně na tu predátorskou masku. Z toho lexusovského ksichtu se mi fakt dělá nevolno vždycky, když ho vidím... 😲 😒 ;-\ :no:
Avatar - Dinar
Dinar
alias lexus LS. Psalo se tu loni... A teď?

Vlajková loď, v podobě luxusního sedanu LS má letos na svém kontě v Evropě pouhých 58 (!) registrovaných kusů za osm měsíců roku, přesto s ním automobilka hodlá pokračovat. „LS je naše vlajková loď. Navzdory nízkým prodejům je to model, který přináší množství inovací a je silný v budování značky,“ tvrdí mluvčí evropského zastoupení značky.

Tak hodně štěstí v tom budování značky prostřednictvím 58 (slovy - padesátiosmi) kusů.
Musím říct, že dlouho jsem neslyšel tak dokonalý PR blábol. 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Evropa neni svět = prostě tu svou vlajkovou loď nechaj v nabídce. I když já bych asi taky radši V12 a 760i nebo ještě lepší https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ špatně nevypadá ani https😐/www.novinky.cz/…-ridice-40339183

Kupátka https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 i teď verze Convertible a https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 sou hodnocený skvěle = ale tady prostě víc frčí (přes místy docela VELKÝ problémy = včetně tohohle viz zmínka o 760iL https😐/www.autoforum.cz/…n-tahnou-ke-dnu/ ) D3
Arese
Tak hlavně v Evropě v segmentu kupátek frčí nádherný, zábavný a maximálně cool osmiválcový Mustang, dostupný i s manuálem! A navíc se prodává za relativně slušné ceny :😉 :😉 :😉 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
A krom nich se tu prodá ještě pár stovek Camar, Challengerů a Corvett 😄

A pracháči kupují Bentley Continetal a RR Wraith 😄

Kupátka furt žijou
Arese
Tak tak. Když to srovnám s tou obludou, nejnovějším BMW 4er... 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Anonym
Anonym
A nepočítám supersporty jako Ferrari, Lambo, Aston Martin atd
GeekStar
Nemůžu si pomoct, tyhle ameriky se mi nelíbí (snad jedině Corvette), a to mám kupátka rád, pár už jsem si jich koupil.
adamzprahy
Kladivo spíš na S Class ne? 😄 Ale 58ks je fakt bída. Mimo EU jich jezdí dost a dokud se nabízí na EU na trhu, tak dává aspoň Lexus protiargument na téma, že nemá motory 😁 LS má oturbenou V6 a V6 hybrid - která umí 250km/h - pak že to v hybridu nejde 😁 Za mě velká škoda, že ES není v EU s V6.

CT nechápu že se vůbec doteď prodávalo, IS má starý interiér, jinak má zajímavou cenu a parametry a na hybridy vyšší maximálku - 200km/h - to už se celkem dá. Ale v podobě v jaké je, nemá v EU šanci..
Arese
Já hlavně nechápu, jak vůbec něco tak ohyzdného jako hatchback CT mohl Lexus pustit na trh. Zadní boční dveře jsou asi tak o 15 cm kratší, než by měly být a naopak u šířky C sloupku těch 15 cm přebývá! Opravdové designové zoufalství (nemluvě o tom příšerném hybridním agregátu). Jediný běžný Lexus, který mě opravdu potěšil a jízdně pobavil, byl sedan IS první generace. To auto bylo i na evropská měřítka docela pohledné a jezdilo podobně zábavně, jako tehdejší 3er! 😄 :yes: Pak už to bylo jen horší a horší, vzhledově i téměř totálním zamořením hybridizací... 😢 :no:
cudzinec111
Tak akurat v tych lexusoch davaju hybridy vacsi zmysel ako v toyote, mal som tu cest jazdit s IS s 2.5 HSD a s corolla 1.8 HSD a motoricky to je uplne ina liga, urcite aj 2.0 HSD bude super, ale ten zaklad 1.8 HSD je asi dobry fakt len na spotrebu
adamzprahy
S Lexusem je to v EU těžké. 1.8 je opravdu jen do města do menších modelů, tzn. v Lexusech nemá co dělat. Ten 2.0 je ideální v Lexusu UX a do větších už těžko. Středně velké modely mají jen 2.5 což je pro IS ideál (v UX by byl super jenže se nevejde), ale v NX nebo ES už je to spíš základ a tam by to chtělo něco silnějšího. A silnější nabízí Lexus v rámci EU až v RX nebo LS.

Zkoušel jsem nedávno na den ES a moc příjemné auto, ale chybí tomu silnější motor 😒
Niemand
Tu si trochu mimo. LS ma najmensi motor V6 s hybridom. A je to trieda S-ka a 7er.
borist
To se prece psalo o ES. I kdyz stejne pochybuji, ze by moc majitelu passatu vubec uvazovalo o Lexusu
Mig_35
přesně tak, srovnával se předokolkový ES s Passatem...
Matej Mato
zial v neSUV katogoriach Lexus nema ani combi ani liftback ani diesel, ani maly benzinovy turbo motor.
Zial tieto parametre stale prevladaju v europe.
Bez nich mu ostava len SUV kategoria, ako to aj oni sami zistili.