Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLexus se v Evropě zbaví hned tří modelů. Zaměří se na perspektivnější vozy
35 komentářů
Anonym
selhávají na všech frontách.
Dinar
alias lexus LS. Psalo se tu loni... A teď?
Vlajková loď, v podobě luxusního sedanu LS má letos na svém kontě v Evropě pouhých 58 (!) registrovaných kusů za osm měsíců roku, přesto s ním automobilka hodlá pokračovat. „LS je naše vlajková loď. Navzdory nízkým prodejům je to model, který přináší množství inovací a je silný v budování značky,“ tvrdí mluvčí evropského zastoupení značky.
Tak hodně štěstí v tom budování značky prostřednictvím 58 (slovy - padesátiosmi) kusů.
Musím říct, že dlouho jsem neslyšel tak dokonalý PR blábol. 😁 😁
Vlajková loď, v podobě luxusního sedanu LS má letos na svém kontě v Evropě pouhých 58 (!) registrovaných kusů za osm měsíců roku, přesto s ním automobilka hodlá pokračovat. „LS je naše vlajková loď. Navzdory nízkým prodejům je to model, který přináší množství inovací a je silný v budování značky,“ tvrdí mluvčí evropského zastoupení značky.
Tak hodně štěstí v tom budování značky prostřednictvím 58 (slovy - padesátiosmi) kusů.
Musím říct, že dlouho jsem neslyšel tak dokonalý PR blábol. 😁 😁
Evropa neni svět = prostě tu svou vlajkovou loď nechaj v nabídce. I když já bych asi taky radši V12 a 760i nebo ještě lepší https😐/www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ špatně nevypadá ani https😐/www.novinky.cz/…-ridice-40339183
Kupátka https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 i teď verze Convertible a https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 sou hodnocený skvěle = ale tady prostě víc frčí (přes místy docela VELKÝ problémy = včetně tohohle viz zmínka o 760iL https😐/www.autoforum.cz/…n-tahnou-ke-dnu/ ) D3
Kupátka https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 i teď verze Convertible a https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 sou hodnocený skvěle = ale tady prostě víc frčí (přes místy docela VELKÝ problémy = včetně tohohle viz zmínka o 760iL https😐/www.autoforum.cz/…n-tahnou-ke-dnu/ ) D3
Tak hlavně v Evropě v segmentu kupátek frčí nádherný, zábavný a maximálně cool osmiválcový Mustang, dostupný i s manuálem! A navíc se prodává za relativně slušné ceny :😉 :😉 :😉 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
A krom nich se tu prodá ještě pár stovek Camar, Challengerů a Corvett 😄
A pracháči kupují Bentley Continetal a RR Wraith 😄
Kupátka furt žijou
A pracháči kupují Bentley Continetal a RR Wraith 😄
Kupátka furt žijou
Nemůžu si pomoct, tyhle ameriky se mi nelíbí (snad jedině Corvette), a to mám kupátka rád, pár už jsem si jich koupil.
Kladivo spíš na S Class ne? 😄 Ale 58ks je fakt bída. Mimo EU jich jezdí dost a dokud se nabízí na EU na trhu, tak dává aspoň Lexus protiargument na téma, že nemá motory 😁 LS má oturbenou V6 a V6 hybrid - která umí 250km/h - pak že to v hybridu nejde 😁 Za mě velká škoda, že ES není v EU s V6.
CT nechápu že se vůbec doteď prodávalo, IS má starý interiér, jinak má zajímavou cenu a parametry a na hybridy vyšší maximálku - 200km/h - to už se celkem dá. Ale v podobě v jaké je, nemá v EU šanci..
CT nechápu že se vůbec doteď prodávalo, IS má starý interiér, jinak má zajímavou cenu a parametry a na hybridy vyšší maximálku - 200km/h - to už se celkem dá. Ale v podobě v jaké je, nemá v EU šanci..
Já hlavně nechápu, jak vůbec něco tak ohyzdného jako hatchback CT mohl Lexus pustit na trh. Zadní boční dveře jsou asi tak o 15 cm kratší, než by měly být a naopak u šířky C sloupku těch 15 cm přebývá! Opravdové designové zoufalství (nemluvě o tom příšerném hybridním agregátu). Jediný běžný Lexus, který mě opravdu potěšil a jízdně pobavil, byl sedan IS první generace. To auto bylo i na evropská měřítka docela pohledné a jezdilo podobně zábavně, jako tehdejší 3er! 😄 :yes: Pak už to bylo jen horší a horší, vzhledově i téměř totálním zamořením hybridizací... 😢 :no:
Tak akurat v tych lexusoch davaju hybridy vacsi zmysel ako v toyote, mal som tu cest jazdit s IS s 2.5 HSD a s corolla 1.8 HSD a motoricky to je uplne ina liga, urcite aj 2.0 HSD bude super, ale ten zaklad 1.8 HSD je asi dobry fakt len na spotrebu
S Lexusem je to v EU těžké. 1.8 je opravdu jen do města do menších modelů, tzn. v Lexusech nemá co dělat. Ten 2.0 je ideální v Lexusu UX a do větších už těžko. Středně velké modely mají jen 2.5 což je pro IS ideál (v UX by byl super jenže se nevejde), ale v NX nebo ES už je to spíš základ a tam by to chtělo něco silnějšího. A silnější nabízí Lexus v rámci EU až v RX nebo LS.
Zkoušel jsem nedávno na den ES a moc příjemné auto, ale chybí tomu silnější motor 😒
Zkoušel jsem nedávno na den ES a moc příjemné auto, ale chybí tomu silnější motor 😒
To se prece psalo o ES. I kdyz stejne pochybuji, ze by moc majitelu passatu vubec uvazovalo o Lexusu
zial v neSUV katogoriach Lexus nema ani combi ani liftback ani diesel, ani maly benzinovy turbo motor.
Zial tieto parametre stale prevladaju v europe.
Bez nich mu ostava len SUV kategoria, ako to aj oni sami zistili.
Zial tieto parametre stale prevladaju v europe.
Bez nich mu ostava len SUV kategoria, ako to aj oni sami zistili.
Proto to balej.
sedany uz v eu obecne su "mrtve" dlhsi cas ... asi aj preto je novy P508 uz v podsatte lift ... lebo sedan by uz nemal sancu... rovnako je skoda konca optimy v eu .. aspon kombik mohol ostat.... a ako vidime ani sedan od talismanu netiahne... ludai uz chcu bud kombik alebo SUV v tychto vodach.. pripadne este lift je skustnutelny.. vid superb ci spominany P508 a pod... ale inak kto dnes uz fakt kupi sedan v strednej triede ... ani sukromnik ( ten uz ked kupuje rodinne auto tak jasne voli kombik ) a aj co vidim tak aj firmy tiez uz coraz viac preferuju kombiky ci SUVecka.. vidim u zkopec firemnych tucsonov.. pritom v tejto cene by boli aj paradne sedany ale tak ako vidime tadial uz cesta nevedie... a tka mnohe automobilky na to uz aj reaguju stahovanim sedanov z eu pripadne ich uplnym vylucenim z portfolia
IS je malý dodnes = ale to už tak bejvá že prémie je menší. ES je naopak velký až až = je fakt že FWD a větší rozměry = se tu taky prodává o hodně líp :😉
Celkovo vsak lexusu predaje mierne stupaju, lebo SUV-cka a aj ES sa predajne chytil.
Namiesto CT bude nejaky crossover. Jedine skoda toho IS, tak ale kombik cisto pre EU sa im vyvijat neoplati.
Emise aut sou zjednodušeně celou dobu co se je lidstvo snaží snižovat což je 60 let = všude zhruba stejný/podobný. Ono kdyby ne = výrobci by se zbláznili
V EU si lidi bohužel moc NEkupují auta pro zábavu = to j prostě pravda https😐/www.autoforum.cz/…icovymi-slevami/ ale emise s tím nemají NIC společného
To že má nějaký Mustang nižší výkon o 30 koní nebo Lexus o 10 je fuk = podstata je že tady si taková auta většinově NEkupujeme