Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus se v Evropě zbaví hned tří modelů. Zaměří se na perspektivnější vozy

Prémiová divize Toyoty na starém kontinentu už dále nepočítá hned se třemi modely. Jakmile se vyprodají skladové zásoby, nástupci už nepřijdou.
Zpět na článek
19. 10. 2020 13:54
19. 10. 2020 12:37
19. 10. 2020 12:55
19. 10. 2020 15:01
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2020 12:34
zrovna model IS
sa mi vzdy pacil asi najviac z tych lexusackych limuzin ... vdzy bol aj realtvne kompaktny a sportovo ladeny....pamatam ked prisiel model IS este v prvej generacii s tym malolitraznym 6 valcom a 6st manualom.. potom bol aj kombik .. ale chapem... casy sa zmenili aj priority zakaznikov... a mozno prave kombik mu dnes chyba aby ho "zachranil" v eu... ale tak co uz... uprimne za podobne peniaze ako IS by som aj ja dnes uz radsej nieco ako SUVecko NX .. ale aj tak mi bude sa IS-kom smutno.. zda sa ze japonci uz v eu ozaj su len do poctu ( teda mimo toyyotu ) a nechystaju sa tu uz nejako nasilu snazit.. idu si prost svoje a ja to chapem....
Rozbalit vlákno
16
19. 10. 2020 12:40
Re: zrovna model IS
No právě. Takovejch je vás hodně.
Proto to balej.
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2020 12:50
Re: zrovna model IS
:'-( ;-)

sedany uz v eu obecne su "mrtve" dlhsi cas ... asi aj preto je novy P508 uz v podsatte lift ... lebo sedan by uz nemal sancu... rovnako je skoda konca optimy v eu .. aspon kombik mohol ostat.... a ako vidime ani sedan od talismanu netiahne... ludai uz chcu bud kombik alebo SUV v tychto vodach.. pripadne este lift je skustnutelny.. vid superb ci spominany P508 a pod... ale inak kto dnes uz fakt kupi sedan v strednej triede ... ani sukromnik ( ten uz ked kupuje rodinne auto tak jasne voli kombik ) a aj co vidim tak aj firmy tiez uz coraz viac preferuju kombiky ci SUVecka.. vidim u zkopec firemnych tucsonov.. pritom v tejto cene by boli aj paradne sedany ale tak ako vidime tadial uz cesta nevedie... a tka mnohe automobilky na to uz aj reaguju stahovanim sedanov z eu pripadne ich uplnym vylucenim z portfolia
19. 10. 2020 13:54
Lexus IS
Jezdil jsem s IS 250 (rv 2010). To auto má jeden zásadní problém (dle mého názoru) a tím je jeho velikost - je malé. Dneska auta z nižší střední jsou někde na úrovni střední třídy z roku 2000 a Superb je pomalu velký jako Rolls-Royce. Je nízké a dneska jsou in SUV, má malý kufr a každý potřebuje alespoň kombík.
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 13:57
Re: Lexus IS
Místo kombíků = sou dneska SUV (byť viz srovnávací testy je to jednoznačně ve všem HORŠÍ forma karoserie)

IS je malý dodnes = ale to už tak bejvá že prémie je menší. ES je naopak velký až až = je fakt že FWD a větší rozměry = se tu taky prodává o hodně líp :*)
19. 10. 2020 14:57
Re: zrovna model IS
V mainstreamu možná, ale v prémii určitě ne. Nebo se snad 3er n nebo C v sedanu úspěšně neprodává? :-)
19. 10. 2020 12:45
Re: zrovna model IS
CT je dynosaurus, RC je hurá model = kupé sa prakticky nepredavaju a IS ma smolu, ze je sedan, iba so zadnym pohonom a dost neprakticky.

Celkovo vsak lexusu predaje mierne stupaju, lebo SUV-cka a aj ES sa predajne chytil.
Namiesto CT bude nejaky crossover. Jedine skoda toho IS, tak ale kombik cisto pre EU sa im vyvijat neoplati.
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2020 12:51
Re: zrovna model IS
kedysi bolo IS-ko aj v kombiku... https://www.auto.cz/…s-se-vrati-72313 este hned v prvej generacii... ale tak co mu je to uz teraz platne ... ale inak krok lexusu chapem... a snad casom neodidu uplne z eu lebo aj tie jeho SUVecka maju u nas docela biedne cisla... ale tak toyota je silna a ona zrejme ten lexus v eu nejako podrzi aj do buducna .. drzim palce :yes:
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2020 12:58
Re: zrovna model IS
tak ale bohuzial v eu sa dnes uz nejazdi na zabavu ale na emisie :-|
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 13:01
Re: zrovna model IS
Neopakuj ty BLBOSTI :-|

Emise aut sou zjednodušeně celou dobu co se je lidstvo snaží snižovat což je 60 let = všude zhruba stejný/podobný. Ono kdyby ne = výrobci by se zbláznili

V EU si lidi bohužel moc NEkupují auta pro zábavu = to j prostě pravda https://www.autoforum.cz/…icovymi-slevami/ ale emise s tím nemají NIC společného

To že má nějaký Mustang nižší výkon o 30 koní nebo Lexus o 10 je fuk = podstata je že tady si taková auta většinově NEkupujeme
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 14:50
Re: zrovna model IS
Jneže oni je snižují na absurdní, nesplnitelné hodnoty nebo za cenu totálního zničení motorů, jak charakteru, tak výdrže tak počtu válců. A to samé se týká bohužel i motorek.
19. 10. 2020 14:59
Re: zrovna model IS
"Emise s tím nemamí nic společného..." A teď ještě tu o Karkulce, jo? Hele, proč ty nám tady vlastně pořád tak usilovně lzeš? :-O ;-\ :-( To tě ty levičácké bruselské kreatury platí jaké svého obhájce, nebo co? ;-\
19. 10. 2020 15:20
Re: zrovna model IS
To už jsem četl. A co jako? O motorky se nezajímám, ale vůbec mě nepřekvapuje, že je ti neomarxističtí kazisvěti taky likvidují.... :-(
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 15:21
Re: zrovna model IS
To bylo pro našeho marxistu zeleného Hammunu Kylie :-)
19. 10. 2020 16:02
Re: zrovna model IS
Tak to jo. Skvělo napsáno. :-|
19. 10. 2020 12:37
BYkupci
selhávají na všech frontách.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
19. 10. 2020 12:55
Re: BYkupci
:-[]
Interier je fajn ale na to auto sa zvonku nedá pozerať.
19. 10. 2020 15:01
Re: BYkupci
Přesně! Hlavně na tu predátorskou masku. Z toho lexusovského ksichtu se mi fakt dělá nevolno vždycky, když ho vidím... :-O :-( ;-\ :no:
Avatar - Dinar
19. 10. 2020 13:44
Kladivo na passata,
alias lexus LS. Psalo se tu loni... A teď?

Vlajková loď, v podobě luxusního sedanu LS má letos na svém kontě v Evropě pouhých 58 (!) registrovaných kusů za osm měsíců roku, přesto s ním automobilka hodlá pokračovat. „LS je naše vlajková loď. Navzdory nízkým prodejům je to model, který přináší množství inovací a je silný v budování značky,“ tvrdí mluvčí evropského zastoupení značky.

Tak hodně štěstí v tom budování značky prostřednictvím 58 (slovy - padesátiosmi) kusů.
Musím říct, že dlouho jsem neslyšel tak dokonalý PR blábol. :D :D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 13:55
Re: Kladivo na passata,
Evropa neni svět = prostě tu svou vlajkovou loď nechaj v nabídce. I když já bych asi taky radši V12 a 760i nebo ještě lepší https://www.alpina-automobiles.com/…e/b7/highlights/ špatně nevypadá ani https://www.novinky.cz/…-ridice-40339183

Kupátka https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 i teď verze Convertible a https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 sou hodnocený skvěle = ale tady prostě víc frčí (přes místy docela VELKÝ problémy = včetně tohohle viz zmínka o 760iL https://www.autoforum.cz/…n-tahnou-ke-dnu/ ) D3
19. 10. 2020 15:03
Re: Kladivo na passata,
Tak hlavně v Evropě v segmentu kupátek frčí nádherný, zábavný a maximálně cool osmiválcový Mustang, dostupný i s manuálem! A navíc se prodává za relativně slušné ceny :*) :*) :*) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 15:07
Re: Kladivo na passata,
A krom nich se tu prodá ještě pár stovek Camar, Challengerů a Corvett :-)

A pracháči kupují Bentley Continetal a RR Wraith :-)

Kupátka furt žijou
19. 10. 2020 15:12
Re: Kladivo na passata,
Tak tak. Když to srovnám s tou obludou, nejnovějším BMW 4er... :-O :-O :-O :no:
Avatar - Barrichello
19. 10. 2020 15:23
Re: Kladivo na passata,
A nepočítám supersporty jako Ferrari, Lambo, Aston Martin atd
19. 10. 2020 19:23
Re: Kladivo na passata,
Nemůžu si pomoct, tyhle ameriky se mi nelíbí (snad jedině Corvette), a to mám kupátka rád, pár už jsem si jich koupil.
19. 10. 2020 14:45
Re: Kladivo na passata,
Kladivo spíš na S Class ne? :-) Ale 58ks je fakt bída. Mimo EU jich jezdí dost a dokud se nabízí na EU na trhu, tak dává aspoň Lexus protiargument na téma, že nemá motory :D LS má oturbenou V6 a V6 hybrid - která umí 250km/h - pak že to v hybridu nejde :D Za mě velká škoda, že ES není v EU s V6.

CT nechápu že se vůbec doteď prodávalo, IS má starý interiér, jinak má zajímavou cenu a parametry a na hybridy vyšší maximálku - 200km/h - to už se celkem dá. Ale v podobě v jaké je, nemá v EU šanci..
19. 10. 2020 15:10
Re: Kladivo na passata,
Já hlavně nechápu, jak vůbec něco tak ohyzdného jako hatchback CT mohl Lexus pustit na trh. Zadní boční dveře jsou asi tak o 15 cm kratší, než by měly být a naopak u šířky C sloupku těch 15 cm přebývá! Opravdové designové zoufalství (nemluvě o tom příšerném hybridním agregátu). Jediný běžný Lexus, který mě opravdu potěšil a jízdně pobavil, byl sedan IS první generace. To auto bylo i na evropská měřítka docela pohledné a jezdilo podobně zábavně, jako tehdejší 3er! :-) :yes: Pak už to bylo jen horší a horší, vzhledově i téměř totálním zamořením hybridizací... :'-( :no:
19. 10. 2020 18:29
Re: Kladivo na passata,
Tak akurat v tych lexusoch davaju hybridy vacsi zmysel ako v toyote, mal som tu cest jazdit s IS s 2.5 HSD a s corolla 1.8 HSD a motoricky to je uplne ina liga, urcite aj 2.0 HSD bude super, ale ten zaklad 1.8 HSD je asi dobry fakt len na spotrebu
19. 10. 2020 23:51
Re: Kladivo na passata,
S Lexusem je to v EU těžké. 1.8 je opravdu jen do města do menších modelů, tzn. v Lexusech nemá co dělat. Ten 2.0 je ideální v Lexusu UX a do větších už těžko. Středně velké modely mají jen 2.5 což je pro IS ideál (v UX by byl super jenže se nevejde), ale v NX nebo ES už je to spíš základ a tam by to chtělo něco silnějšího. A silnější nabízí Lexus v rámci EU až v RX nebo LS.

Zkoušel jsem nedávno na den ES a moc příjemné auto, ale chybí tomu silnější motor :-(
19. 10. 2020 20:07
Re: Kladivo na passata,
Tu si trochu mimo. LS ma najmensi motor V6 s hybridom. A je to trieda S-ka a 7er.
20. 10. 2020 05:29
Re: Kladivo na passata,
To se prece psalo o ES. I kdyz stejne pochybuji, ze by moc majitelu passatu vubec uvazovalo o Lexusu
20. 10. 2020 13:28
Re: Kladivo na passata,
přesně tak, srovnával se předokolkový ES s Passatem...
20. 10. 2020 18:06
sedany v EU boli vzdy okrajove
zial v neSUV katogoriach Lexus nema ani combi ani liftback ani diesel, ani maly benzinovy turbo motor.
Zial tieto parametre stale prevladaju v europe.
Bez nich mu ostava len SUV kategoria, ako to aj oni sami zistili.