V roce 2014 Volkswagen do prodeje pustil jedno z nejzajímavějších aut, jaká kdy vytvořil. K zákazníkům se však dostalo jen 200 kusů. Jeden z nich je aktuálně na prodej.
Tedle Piechův totální spalováckej fail co žere 3 litry nafty na 100 km na dálnici možná 2 litry a to ještě jedině díky tomu že tam vrzli baterku a udělali z toho hybrid. Piechův vlhkej ropáckej sen 100 km za 1 litr paliva jen se spalovákem narazil na zeď a i přes excelentní aerodynamiku akorát dokázal že spalováky jsou slepá ulička a maj svoje limity. Přestaňte už si lhát do kapsičky že spalováky maj budoucnost. Je to deziluze.
Navíc je to jen těsná neodhlučněná uhlíková skořápka na galiskách v který je každý cestování utrpení a vejde se tam jen jedna nákupní taška. Jinými slovy auto úplně k hownu. :no: A to se mi tak líbilo. :-!
Extravagantní vehikly si od VW nikdo nekoupí. Extravagantní hnusy dělá rendlík a spol. (třeba Hnissan) a taky existuje hnusná Toyota Joke. U VW dělají hezká auta a ta potřebují elektrické motory jen u stěračů, zatímco pod kapotou mají jediný logický a zároveň nejvíce ekologický motor - diesel.
reagoval jsem na toho zaostalce, který tvrdil, že dieselových HEV se prodá hodně.
PHEV má určitě své výhody, jestli ty nevýhody dieselu při provozu v hybridním režimu dokáže vykompenzovat, to se teprve možná zjistí. Zatím ani automobilky do toho moc nechtějí a dělají především benzíny
A co se stane dutohlave? docela by mě to zajímalo. :D Jen se rozpovídej.
Vždyť ty jsi stejněj mor jak hamuna, skor bych řekl, že ho předháníš. Diskusní odpad tapetující nesmysly vydávající je za fakty.
problem koncernu je spise v tom, ze si to neumime poslednich par let, spise desetileti odkomunikovat vyvoj, tady se pracuje na systemu v nekolika ruznych teamech ale vubec s polu nekomunikujem a nemame informace o tom jak to navzajem provazat aby to fungovalo, takze se vyvyji neco naslepo aby kdys nastane den D se zjistilo ze tech 5-6 teamu co na tom delalo to neumi k sobe propojit aby to fungovalo, a nasledne misto toho aby se resila kominukace tak zhora prijde rozhodnuti ze se vytvori sedmej team co to snad spoji doihromady aby to fungovalo, a ve finale s etak 3 mesice ceka nez sedmej team nashromazdi alespon nejak eonformace z predeslich 6 teamu , pak se to par mesicu ucej aby nakone cnapsali dalsi rozhrani co to vsechno spoji jaks taks dohromady, proste lahoda :yes:
tohle je vseobecne nejzajimavejsi fenomen, v Eu si automoibilky stezuji na emisni limity a pokuty za jejich prekroceni, ale ikdys ty auta ktera by jim pomohli se snizenim emisniho prumeru prodane flotily jinde po svete prodavaj, tak do te Eu je proste nedotahnou a ofiko neprodavaj, pritom o spoustu tech modelu by v Eu jiste zajem byl
Jenže zatímco se tu honí kde kdo za emisemi, staré TDI jezdí pořád a ještě nějakou dobu budou :) To je realita... Zase tak bych ten koncern nepodceňoval..
To jsou zase pindy, že věřím, kdyby tě někdo poznal jak jdeš po chodníku, tak tě dobrovolně přejede a bude o jednoho ekodementa méně.
Motor do W používal Veyron i Chiron, zdá se ti to málo prestižní, nebo výkonné?
A R5? Několik let nejlepší motor, i dnes patří k absolutné špičce. Naprosto úžasný jízdní projev, výkony i zvuk. Ten motor je majstrštyk, který v poslední generaci doj*ebaly zase jen emisní limity.
Hybrid jsi akorát tak ty, ale v dutině lebeční. lejno poháněné monočlánkem. Tak si vyndej hlavu z půlek.
mHEV neni žádný dieselhybrid, ale jen startstop, který občas vypomuze a trochu vyhladí line rozjezdy.
HEV uz je hybrid, s dieselem se téměř nedela. Automobilky moc dobre vi proč. Neustále startování dieselu vubec nepridava k jeho spolehlivosti, do toho studené starty několikrát za cestu a neplnění emisi. Diesel je v tomto ohledu prakticky nepoužitelný.
Ale ty prodeje dieselovych HEV by mne taky zajímali.