Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
twistedTSD
8
Velmi dobrá nabídka. :yes: Chybějící mild hybrid je plus.
_Karel_
10
Souhlas. Volit mezi Oktávkou 1,5TSI a touto Kiou, těžko bych pro Škodovku hledal argument.
woody-alien
7
Co třeba povedený infotainment ? :-[] :-[]
Anonym
1
:yes:
jme
1
Mají tady divné emotikony - ten sarkasmus mi došel až po chvíli.
Ada je zase tady
s dieselem má o třetinu nižší emise CO2
A o koľko by to bolo s čistou elektrinou ani nehovoríš, že...? ;-) :-[]
Já nevím, kolik to uhlí v těch elektrárnách nakouří. :-!
Třeba v GEMASOLAR nic :yes:
Třeba Temelín vyrobí (násobně dráž) asi 15-16TWh za rok. Solární park na Sahaře zvládne 200 TWh (čistě ale i daleko levněji)
Podobně vítr = levnější a jedna velká ušetří (ne vypustí) 1,5 milionu TUN CO2
Třeba Temelín vyrobí (násobně dráž) asi 15-16TWh za rok. Solární park na Sahaře zvládne 200 TWh (čistě ale i daleko levněji)
Podobně vítr = levnější a jedna velká ušetří (ne vypustí) 1,5 milionu TUN CO2
1,5 milionů tun kdy? Při výrobě, za den, za rok, při recyklaci? Jo počkat, ony se ty vrtulníky vlastně recyklovat nedají.
Jj za DEN a NEDAJÍ = je vidět že se VYZNÁŠ
Hele CO tě nutilo napsat = takovej nesmysl? Když dáváš najevo fatální absolutní komplexní NEZNALOST problematiky? CO chytřejšího než "nekonečné" LEVNĚJŠÍ obnovitelné místo "omezených" DRAŽŠÍCH fosilních = navrhuješ?
Hele CO tě nutilo napsat = takovej nesmysl? Když dáváš najevo fatální absolutní komplexní NEZNALOST problematiky? CO chytřejšího než "nekonečné" LEVNĚJŠÍ obnovitelné místo "omezených" DRAŽŠÍCH fosilních = navrhuješ?
"obnovitelné" zdroje taky nefungují zadarmo. Musíš vyčlenit obrovskou plochu, na které nic neporoste. Větrníky zabíjí hmyz a ptactvo. Solár na poušti je hezký nápad, dokud ti nezapadá pískem. A účinnost přenosové soustavy ti taky moc neříká co?
Takový Thoriový reaktor by mohl být mnohem lepší. Klidně by pomocí jeho energie mohli vyrábět syntetické palivo a tak prodloužit životnost klasických aut dokud se nevymyslí lepší baterie.
Tak mi ukaž jak se recykluje solár a větrník.
Takový Thoriový reaktor by mohl být mnohem lepší. Klidně by pomocí jeho energie mohli vyrábět syntetické palivo a tak prodloužit životnost klasických aut dokud se nevymyslí lepší baterie.
Tak mi ukaž jak se recykluje solár a větrník.
Třeba v USA je zahrabávají do země a jinde se skladují na obrovských skládkách a čeká se na technologii recyklace těchto "efektivních a čistých" zdrojů ;-)
Ne ZADARMO neni nic = je to jen (dramaticky) DRAŽŠÍ vs LEVNĚJŠÍ
Obnovitelné zdroje slunce vítr příboj jsou ZADARMO = energie z nich je drtivě levnější, ale ne zadarmo
Solár na Sahaře není nápad = to je včetně přenosu energie realita = proti zatím teorii thoriového reaktoru (malé t) = ale jednou to možná cesta bude = rozhodně levnější a rozhodně bezpečnější = tuhle sem viděl pěknej dokument "příštích 24 tisíc let do Černobylu radši ne". Ale nějakou renesanci ultrašíleně drahá neekonomická jaderná energie potřebuje = nadějně vypadají malé modulární reaktory https://www.cez.cz/…-reaktoru-117886
Větrník se přes tvý zpochybňování samozřejmě recykluje = o DOST horší je to s vyhořelým jaderným palivem = a popravdě i starou jadernou elektrárnou. Co? ;-)
Obnovitelné zdroje slunce vítr příboj jsou ZADARMO = energie z nich je drtivě levnější, ale ne zadarmo
Solár na Sahaře není nápad = to je včetně přenosu energie realita = proti zatím teorii thoriového reaktoru (malé t) = ale jednou to možná cesta bude = rozhodně levnější a rozhodně bezpečnější = tuhle sem viděl pěknej dokument "příštích 24 tisíc let do Černobylu radši ne". Ale nějakou renesanci ultrašíleně drahá neekonomická jaderná energie potřebuje = nadějně vypadají malé modulární reaktory https://www.cez.cz/…-reaktoru-117886
Větrník se přes tvý zpochybňování samozřejmě recykluje = o DOST horší je to s vyhořelým jaderným palivem = a popravdě i starou jadernou elektrárnou. Co? ;-)
Ucinnost solaru ? 20% ? Energeticka navratnost ? Asi nikdy, ze,
Zajímavý = já myslel že to je přesně naopak = že se nikdy nezaplatí Temelín :-O
A že energie ze zadarmo obnovitelných zdrojů = vychází ca na 1/3 té kterou používáme a chceme používat MY ČEŠI
To sem napsal trochu ironicky = ale neni to vtip. Je to asi jako rozhodnutí že příštích třeba 60 let (to beru životnost jaderný) budeme tankovat benzín ne za 10 kč jako jinde ale za 30 kč = to je příklad předpokládám že přes Babišův velkej zájem brzdit vodík a elektřinu do aut protože JEHO soukromej byznys v miliardách po kmotru Mrázkovi je z benzínu a naftu = tu dalších 60 let spalovací motory nevydrží :D
A že energie ze zadarmo obnovitelných zdrojů = vychází ca na 1/3 té kterou používáme a chceme používat MY ČEŠI
To sem napsal trochu ironicky = ale neni to vtip. Je to asi jako rozhodnutí že příštích třeba 60 let (to beru životnost jaderný) budeme tankovat benzín ne za 10 kč jako jinde ale za 30 kč = to je příklad předpokládám že přes Babišův velkej zájem brzdit vodík a elektřinu do aut protože JEHO soukromej byznys v miliardách po kmotru Mrázkovi je z benzínu a naftu = tu dalších 60 let spalovací motory nevydrží :D
Konfigurátor Kia:
Kia Ceed Fresh 1.5 T-GDi 118 kW. Kombinované emise CO₂ 127 g/km.
Kia Ceed Fresh 1.6 CRDi MHEV 100 kW. Kombinované emise CO₂ 120 g/km.
Já vidím emise CO₂ nižší jen o zhuba jednu dvacetinu.
Kia Ceed Fresh 1.5 T-GDi 118 kW. Kombinované emise CO₂ 127 g/km.
Kia Ceed Fresh 1.6 CRDi MHEV 100 kW. Kombinované emise CO₂ 120 g/km.
Já vidím emise CO₂ nižší jen o zhuba jednu dvacetinu.
Ale len v tvojich predstavach. Este stale si nepochopil, ze mnozstvo CO2 z litra nafty je vyrazne vyssie ako z litra benzinu.
:yes: :yes:
Viz já 9:25 + fakt nerozumím proč to Áda všechno řiká OBRÁCENĚ než to je = jedno jestli emise nebo efektivita účinnost vznětových motorů
Litr benzínu = 2390 g oxidu uhličitého
Litr nafty = ca 2650g
Galon benzínu = ca 8780 g
Galon nafty = ca 10 100 g
Navíc naftu MUSÍME extrémními částkami dotovat = celý je to na hlavu. Ádova propagace toho nejdražšího emisně nejhoršího + nejporuchovějšího těžce NA HLAVU :-|
Viz já 9:25 + fakt nerozumím proč to Áda všechno řiká OBRÁCENĚ než to je = jedno jestli emise nebo efektivita účinnost vznětových motorů
Litr benzínu = 2390 g oxidu uhličitého
Litr nafty = ca 2650g
Galon benzínu = ca 8780 g
Galon nafty = ca 10 100 g
Navíc naftu MUSÍME extrémními částkami dotovat = celý je to na hlavu. Ádova propagace toho nejdražšího emisně nejhoršího + nejporuchovějšího těžce NA HLAVU :-|
S podobným dieslem to má VĚTŠÍ spotřebu ropy = došlo ti to už? Je to v Evropě několik MILIONů barelů DENNĚ
A viz 1. věta proto BEZ DOTOVÁNÍ nafta nedává smysl = stovky miliard pro tvůj rozmar
A viz 1. věta proto BEZ DOTOVÁNÍ nafta nedává smysl = stovky miliard pro tvůj rozmar
Naftu nikdo nedotuje. Je zdaněná docela brutálně. To jen benzín je zdaněný ještě víc.
Vrchnost chce levné palivo pro náklaďáky a drahý benzín pro osobní auta. Lidé co si koupí diesel jim v tom dělají bordel.
Skuteční paraziti jsou boháči v Teslách. Ti neplatí ani spotřební daň z paliva ani parkovné. Naštěstí se mi poslední dobou docela daří, takže si snad Teslu také časem pořídím. Teslu bych si možná mohl koupit už dnes, ale dům s nabíječkou v Praze už taková legrace není.
Vrchnost chce levné palivo pro náklaďáky a drahý benzín pro osobní auta. Lidé co si koupí diesel jim v tom dělají bordel.
Skuteční paraziti jsou boháči v Teslách. Ti neplatí ani spotřební daň z paliva ani parkovné. Naštěstí se mi poslední dobou docela daří, takže si snad Teslu také časem pořídím. Teslu bych si možná mohl koupit už dnes, ale dům s nabíječkou v Praze už taková legrace není.
Hmm https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Neřekl bych vrchnost ale populistický politik = co nedomyslel kam to může zajít
Dlouho bylo nejprodávanější elektroauto Nissan Leaf = to neni typický auto boháčů. Teslu 3 nebo něco takovýho časem zvažuju i já = a byť mě to mrzí boháč fakt nejsem :-)
Nabíjení přes https://fdrive.cz/…ni-povoleni-6095 má dneska běžná garáž = před nebo pod panelákem
Neřekl bych vrchnost ale populistický politik = co nedomyslel kam to může zajít
Dlouho bylo nejprodávanější elektroauto Nissan Leaf = to neni typický auto boháčů. Teslu 3 nebo něco takovýho časem zvažuju i já = a byť mě to mrzí boháč fakt nejsem :-)
Nabíjení přes https://fdrive.cz/…ni-povoleni-6095 má dneska běžná garáž = před nebo pod panelákem
Allo
Ten nový 8stupnovy automat?
To ze je u kie normální motor a ne mildhybrid je velke +
To ze je u kie normální motor a ne mildhybrid je velke +
cascania hoffmann
Ten agregát KIA 1,5 T-GDi nebrat, motor má svoje muchy, Berte radšej staršie overené motory...
johny555
Zatím jsem neobjevil nikde žádný test. Osobně bych počkal nejméně rok na první dojmy uživatelů a vychytání much. Sice H/KIA nejsou tak zásadní problémy jako u koncernu, kteří ladí motory na lidech, ale přece... Jinak na 1.4 T-GDI jsem neslyšel nic špatného (až nepatrně vyšší spotřebu než u koncernu).