Ako to niekto myslí vážne, toto má byť test? Takýto text spláca hocikto po krátkej prehliadke a desaťminútovej jazde...
Jedine že by to bol prvý diel z desaťdielnej série... Inak je to, čo sa týka testov, veľmi chatrný vstup do nového roka...
Mam skusenost s kempovanim vo vw California. Testovane auto ma mozno kvalitnejsie materialy, viac a lepsie vyuzitelne ulozne priestory a nizsiu cenovku. No jedno dolezite by mi tam chybalo. V originali je totiz na nezaplatenie zobudit sa na lozku v kabine, vytiahnut roletu a mat panoramaticky vyhlad napr. na more. To som presne zazil a bolo to magicke. V tomto testovanom aute to je mozno lepsie zateplene, no zaroven tento wow efekt sa nedostavi, lebo spite v "jaskyni". Kempovanie v Californii je trochu dobrodruzstvo, trochu diskomfort a preto to ma caro. Tak to ma byt.
Mam skusenost s kempovanim vo vw California. Testovane auto ma mozno kvalitnejsie materialy, viac a lepsie vyuzitelne ulozne priestory a nizsiu cenovku. No jedno dolezite by mi tam chybalo. V originali je totiz na nezaplatenie zobudit sa na lozku v kabine, vytiahnut roletu a mat panoramaticky vyhlad napr. na more. To som presne zazil a bolo to magicke. V tomto testovanom aute to je mozno lepsie zateplene, no zaroven tento wow efekt sa nedostavi, lebo spite v "jaskyni". Kempovanie v Californii je trochu dobrodruzstvo, trochu diskomfort a preto to ma caro. Tak to ma byt.
V mnoha případech dost neřešitelný problém. To jde u samostatně stojících garáží, ale pokud už je součástí domu, ještě ideálně třeba v jeho suterénu, je zvětšení skoro nemožné.
Řešitelné je to třeba výměnným zůsobem :-) ale souhlas že při takovém omezení asi ta krátká má význam. Nikoliv však jako dobro, ale jen jako menší zlo.
vzhledem k tomu že je to auto pro 4, tak je otázka na co tu delší verzi potřebuješ.
Já osobně bych preferoval klasickou californii beach bez kuchyně, pěti - sedmi místnou. a krátkou. Protože na dovču ve čtyřech to stačí, kufr je v tu chvíli mega a na občasné svezení někoho dalšího během roku nepotřebuji dlouhý rozvor. Naopak krátký auto je mnohem obratnější a funguje jako osobák. Což třeba pro manželku zásadní je. Dlouhý už je moc.
Delší verzi potřebuješ právě proto že to auto je pro čtyři.
Čtyři lidi o sebe zakopávají i ve velkém klasickém obytňáku, co potom v takovém broučku....Copak nevidíš na fotkách jak je tam všechno natěsnané ?
Myslím, že integrovaný střešní stan jsem viděl i na dlouhém Transporteru. Sice je to docela méně častý úkaz, ale existuje. Viděl jsem i dlouhého Traffica se střešním stanem. Nevím či to byla tovární provenience nebo nějaký úpravce ale existuje to.
Ten vnitřek vypadá jako udělej si sám a ještě se to moc nepovedlo, proti Californii je to hrozný. Potřebuješ markýzu která ti zásadně zvětší celkovej obývací prostor , protože uvnitř je prostě málo místa musíš být i venku. Motor je slabej, nepojede to, obytky jsou dost těžký. Nemyslim si že kdyby to byla long verze že to pomůže. Obytky v této velikosti jsou specifický a 30 cm ti nepomůže. Buď chceš osobák v kterým můžeš i za určitých kompromisů dovolenkovat a máš to jako každodenní auto, nebo potřebuješ klasickej velkej obytňák.Jediná konkurence je Marco Polo a ta vyjde podobně. Jestli se nepletu, tak Mercedesu patří Wesfalia, ale spoustu věcí má California lepší než Maco Polo, kromě kokpitu pro řidiče tam nemá šanci.Každopádně než tohle, lepší si udělat sám, nebo koupit vestavbu.