Novinky
Tak ak Formentor dostane päťvalec od Audi, bude to konečne prvý znak prémiovosti značky. Pretože doteraz napriek všetkej vôli a snahe PR sú modely Cupry čistokrvným mainstreamom, ničím nevybočujúcim z konkurencie (nerád používam pojem preznačkovaný Seat, ale tak nejak to zatiaľ je). Napr. Leon má zrejme každý spojený so Seatom a okrem faktu, že je nový Leon o hodne drahší, ako bol pod značkou Seatu, neprináša nič naviac oproti napr. Golfu (identické tri motory ako GTI, GTE a GTI Clubsport), ak teda neberieme do úvahy šialenú cenu (Leon s 300k je drahší, ako GTI Clubsport, teda aspoň v Čechách, u nás je to naopak).
Takže prémiová technika pod kapotou Formentoru je prvou lastovičkou, krok správnym smerom, aby potenciálne v budúcnosti mohla byť Cupra vnímaná ako niečo viac než mainstream. Ale na to treba viac ako len jedna motorizácia jedného modelu, inak zostane na úrovni Kie, ktorá tiež má šesťvalcový Stinger, to ale nerobí zo značky ako takej prémiu.
Takže prémiová technika pod kapotou Formentoru je prvou lastovičkou, krok správnym smerom, aby potenciálne v budúcnosti mohla byť Cupra vnímaná ako niečo viac než mainstream. Ale na to treba viac ako len jedna motorizácia jedného modelu, inak zostane na úrovni Kie, ktorá tiež má šesťvalcový Stinger, to ale nerobí zo značky ako takej prémiu.
Na to uz ale Franta nema love, ani dalsi pole ktery by strelil managerung from praguet.
ten motor je boží a konečně je to něco, co na zatím zbytečné značce Cupra bude zajímavé.
jestli k tomu ovšem pořádně naladí ten twinstero haldex a donutí konečně DSG držet rychlost v manuálním režimu...
Hehe, to s tím DSGjak si řadí v manuálu je peklo. ANavíc u některej aut od 2021 zmizel sportovní režim u automatu. Je to na rozkopání.
Duní to na 7mičce, chceš tam dát sport, nejde. Dáš tam manuálem 6ku a ta pi z da tam za 2 vteřiny má 7ku. Praská mi z toho palice. Ne, koncern podělává co se dá.
Duní to na 7mičce, chceš tam dát sport, nejde. Dáš tam manuálem 6ku a ta pi z da tam za 2 vteřiny má 7ku. Praská mi z toho palice. Ne, koncern podělává co se dá.
ale stejně tomu čouhá z bot Marbela. A má to jen 1,51m na výšku, takže o žádnou hrůzu se nejedná.
auto s motorem napříč prémia šak to má pět válců ale čtyři válce podélně s pohonem zadku to je šuvix... pětiválec napříč s haldexem už mělo v roce 2004 Volvo S60R a už tehdy to bylo šméčko...
Takže pětiválec sice označí jako extrémnější, ale jako sportovní verzi označí PHEV? 😁 😁 😁
Pětiválec od Audi je poklad. Zlato mezi motory. Ten by se hodil do spousty modelů. Od nižší střední výš by měl být povinně v každém modelu v koncernu pro alespoň vrcholnou verzi.
Aj Formentor VZ5 bude určite šialene drahý, ale ľudia sú akosi skôr ochotní vysoliť viac peňazí za SUV než za kompakt.
Skôr by bolo únosnejšie dať Leonu silnejší dvojliter, niekde povedzme 340-350k, čo by bolo nákladovo prijateľnejšie ako drahý R5 a stále by mal Leon náskok pred Golfom R. Každopádne situácia, keď "prémiový" Leon je slabší ako mainstreamový Golf mu imidž zrovna nezdvihne.
Ale je také možné, že si koncern připouští, že spalovákům stejně už "zvoní hrana" a snaží se s 5válce teď "vytlouct" každé juro. Mohl by to být signál i pro Škodovku, aby se podívala do svého portfolia kamže by se ten 5 vál dal "upíchnout"... :-! .
https😐/www.cupraofficial.sk/…-leon/cupra-leon