Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Crossland 1.2 Turbo (96 kW) – Povedený crossover za rozumnou cenu

37 komentářů

Xylo
Jestli tomu rozumím, tak konkurence i30 a podobným autům? V základu za 350 tisíc to není nijak závratně drahé. Crossland X je za 320, pěkné ceny 😉
Avatar - zaplosak
zaplosak
Mě se nelíbí ten novej čumák...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mě jen ten čumák 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je nejako malo ne? 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
No. My to viděli naživo v Moste, kdyz tím David přijel. Musím říct, že to vypadalo dost zvláštně. Něco jako když vařil pejsek a kočička.
h.onzyk
Přesně, ten předek vypadá dobře, ale zbytek auta mi nesedí, ne že by to bylo před FL jako celek lepší. Dost mi to přijde jako kombík Fabie II generace. Na to jak je to dlouhý a vysoký je to strašně úzký. Ale pochvalu zaslouží Opel za interiér a za to, že v podsatě do jakýhokoliv modelu si můžeš objednat lepší sedačky, vyhřívaný sklo, volant, Led světla a nedokupovat kvůli tomu nesmysly za desetitisíce.
Priateľský ľudožrút
To auto som bol omrknut ked som kupoval nove a mne ten styl absolutne nesadol a interier je taka az moc klasika ako pre stareho cloveka a to mam svoje roky. Take pre penzistu auto, mozno nejaka pestra farba by tomu pomohla a vnutro, aby nebolo cele sive...cena je v case predrazenych SUV modelov fakt dobra, ale ani ta ma nezlomila.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mna vydareny facelift.... osobne som crossland nikdy nemusel a prisiel mi kusok divny ale tento faceliftovany kusok ( uz aj bez toho X v nazve ) sa mi uz zacina pacit.... razom je to lepsie ( len to chce cerveny a s klasickymi svetlymi diskami ) .... uz to jednak spredu aj konecne vyzera ako opel ... a zaroven je fajn ze to ma nadalej klasicke budiky.... klasicku rucnu... aj normalne implementovany dotykac.... chvala a slava aj tej posuvnej zadnej lavici... to je skutocne velmi prakticke riesenie a kufor takto moze byt este zvacseny podla potreby ... pritom uz zakladny objem je velmi slusny.... za mna je to nakoniec jedno este normalne auto ( tu to bola u mna laska az na druhy pohlad ) v zaplave kdejakych uz tych pretechnizovanych a predisplejovanych kuskov .... a ano aj cenovka je super.... a aj ako rodinne vozitko na kazdy den si viem crossland kludne predstavit ... ( razvor 2604mm.. kufor 410-520L ) .... uz som tento faceliftovany kus videl aj v reale a je to skutocne o poznanie lepsie ako ten jalovy predchodca bez charakteru.... o to viac sa ale este tesim na novu mokku ktora bude iste tiez peckova .... akurat tam sa uz obavam vyssie posasenej cenovky a mozno aj kusok uz zbytocnej pretechnizovanosti ... ale uvidime... kazdopadne crossland je este docela normalne jednoduche auto co chvalim ....a kludne aj ako jazdenka to moze byt o par rokov zaujimava volba ... a mam ho uz aj v sirsom hladaciku do buducna prave ako pripadnu jazdenku ved clovek nikdy nevie ( postacila by mi tu aj slabsia varianta so 100 konmi ) ... a ano.... priznavam... prave tento faceliftovany kusok sa mi skutocne uz lubi :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Viděl jsem přímo tento testovací kousek a ten čumák je super, ale nepatří na tohle auto, vypadá to jako slepenec. Dost mne zklamal i ten kufr. Naopak hezký sedačky na takhle malý crossover, prostorné, dobře tvarované.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne to na predok praveze pasuje... skor ma mrzi ze ten podivny splosteny zadok s tymi svetlami faceliftom nejako nevylepsili ale tak da sa to... v reale to celkom funguje ten facelift.... v kabine je to defakto corsicka ale to vobec nevadi... zhodou okolnosti mi tento styl kabiny vyhovuje.. displej je pekne v palubke vsadeny... ma to normalny pristrojovy stit.. len ta radicka mi pride kusok dlhocizna ta paka ale asi to bude ok v reale.... uz jeden cerveny crossland po facelifte vidim v okoli kde byvam a je to takto nakoniec uz docela pekne auto a ladi mu ti .... prisaham ale ze pred faceliftom ma to auto vobec nezaujimalo a predfaceliftovany kusok ma aj sused a fakt ma nelaka ... teraz ale kludne by som ho takto po facelifte siel vyskusat... nechapem... ale tak fakt zapacilo sa mi :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když za námi David jel a auto jsem viděl zepředu, myslel jsem si, že je to nová Mokka, po vystoupení z auta mne čekal šok 😁 Ne, prostě to nesedí, je to jako facelift Felicie
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mokka bude mat kratsi razvor a viac rozcapenu kasnu... bude teda asi viac stylova ako prakticka ale napriek tomu z fotiek sa mi moc paci.... crossland je uz kusok taky "autobus"... vyssi uzsi s vysokym pontonom kasne ... teda potrebuje aj velke kola... ale v reale sa mi fakt faceliftovany kus uz paci a vie vyzerat pekne ... mne to sedi... nie kazdy facelift autu vizualne pomoze pripadne mu vie vylepsit proporcie ale tento facelift sa za mna skutocne vydaril... mne to razom pride skoro jak nove auto a to pritom ako vravim.. predfacelifovana verzia ma doslova az odpudzovala a nijako nelakala ... skoda ze opat je v teste nejaky ten sedy nenapadny kus a na tmavych nevzhladnych kolach... uz cervenocierna kombinacia na svetlych elektronoch ovela lepsie a efetnejsie vyzera... ale ok... chapem ze testeri si zase moc nemozu vyberat... kazdopadne za mna je to uz po facelifte celkom aj kupitelne auto ... a nadalej za slusne peniaze... dufam ze v predaji vydrzi co najdlhsie
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mokka je platformou aj karosériou nová 2008, toto je stará 2008 a preto aj tá dobrá cena. 🙂
TondaSverak
Mokka je víc cool, ale méně praktická, menší kufr a dozadu se leze hůř
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano mas pravdu... tiez cakam ze mokka uz bude viac stylovka... navyse bude aj razvorovo mensia ako crossland ... som zvedavy kedy ju uvidim nazivo ale cakam ze bude sa mi pacit aj v reale....
TondaSverak
mě ty sedačky připadají VELMI úzké, tak úzké snad nejsou v žádném autě :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je jedna z nejlepších věcí na tom autě, jsou fakt slušné na to, jak je to malé auto. Ale z fotek hodnotit.. co ti na to říct..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved prave... tie sedacky chvalia aj v teste.. tak asi to nebude nahoda.... treba ich proste skusit... auto ale inak vobec nie je az take male ako sa zda .... aj razvor 2604mm je uz defakto na urovni nizsej strednej ... ale ano... crossland klame telom.... a skutocne inak posobi hodne kompaktne :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja si do toho sednul. Sedacky naopaknse zdály hodně dobré, ale nejel jsem delší trasu. Doporučuji vyzkoušet Mondeo, to je etalon hrozných sedaček.
h.onzyk
Měl jsem na dva dny doma Mondeo MK 4, že bych v tom za těch 350 km nějak trpěl se říct nedá, ale je fakt, že ty co mám ve Focusu (látkové a prý sportovní) jsou lepší.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Každá značka má své plusy i mouchy. U Fordu mezi ty mouchy patří dlouhodobě sedačky. Kdo je zvyklý na Opla - AGR, nebo VW - ergoactive a sedne si třeba do Mondea 4, tak nevěří, že tak mizerná sedadla může v dnešní době někdo prodávat. Mě ty sedadla naprosto odradila, ani jsem nešel na zkušební jízdu. U současných Oplů je to ale jedna z výhod, na kterou slyší příznivci značky. A pak ještě ti, kterým vyhovuje Pegueot, ale nezkousnou i-kokpit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No moment, mondeo mk4 mělo bezvadná křesla, to si pleteš s aktuální generaci. Ale prý snad od letoska je v konfiguratoru nová sedačka, tu jsem nezkoušel..
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Jasně, myslel jsem aktuální generaci Mondea.
Mr.Murphy
jak jinak..... 😁 😁 😁 😁 za rok 2021 dostalo 4* celkem 16 testovaných aut. Jen 6 aut letos dosáhlo jiného výsledku.... 😁 😁

Nevím, jak vidím 4* tak se mi to většinou ani nechce číst, je jasné že to budou jen další nemastné neslané řeči.... Jasně, když mě auto vyloženě zajímá, tak si to přečtu.... ale když moc ne a vidím to ryze defaultní hodnocení, nějak nemám vůli..... už jen pragmaticky z důvodu nějakého nalákání lidí ke čtení by to redakce měla prostě změnit....
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tohle auto je max na 3*..možná a půl 😄
Předek je divně naroubovaný , na tu vysokou kastli..zachrání to cena a celkem normální interier.
Souhlasím , že ta řadící vysoká páka je děs.
Zase zústaly tlačítka a jsou fajn..
TondaSverak
Test byl zřejmě převzat ze SM, kde vyšel někdy před týdnem dvěma...je to tady běžná praxe, zajímavé je, že nebyl převzat test nové ho Sandera...ale rozumím tomu, že netřeba dělat reklamu přímému a ostrému konkurentu Fabie....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle je místní test.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne pride ze rovnaky test som videl nedavno na sesterskom autorevue a teraz to iste vidim na acz... ale nevadi ... faceliftovany crossland uz mozem 😁

PS: bude v dohladnej dobe aj test noveho santa fe? fakt uz sa tesim ...
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Tento test ze Světa motorů převzat nebyl 😉 Shodují se maximálně fotografie, protože jsme měli k dispozici shodný kousek. Jinak co se týče Sandera, tak mohu prozradit, že na test si ho přebíráme tento týden, takže jeho test určitě můžete v nejbližší době očekávat 😄
Avatar - idam.i
idam.i
Tie autá kolujú po redakciách. Postupne sa objavia u všetkých ktoré uznajú za vhodné. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vizor ke zbytku auta vůbec nesedí. Je to škoda, protože u Mokky vypadá celek o mnoho líp.
webpaja
...známá si ho kupovala, měla z něj velkou radost, takže mě bylo hloupé Crossland hanět. Nicméně je to strašné nejen vzhledem, ale i jako auto. Za mě maximálně dvě*.
Možná po FL jezdí líp, ale bylo to nepohodlné, v zatáčkách přitom nestabilní auto s divným řízením. Působilo to na mě, jako by auto mělo dvě tuny.
Arese
Není divu, že je Crossland v ČR nejprodávanější Opel. 1) modelů kategorie MPV v poslední době brutálně ubývá, 2) ceny Crosslandu jsou na dnešní šílenou dobu velmi slušné a konfigurovatelnost výbavy je skvělá 3) Obrovskou výhodu také představují snadné, přehledné a logické ovládací prvky (normální "budíky", poctivá tlačítka a dokonce mechanická P brzda!). Ten nový styl přídě je velmi líbivý, je ale pravda, že ke zbytky karoserie Crosslandu se moc nehodí. Tužší naladění podvozku i řízení je určitě krok správným směrem, ale to řazení musí být peklo už jen podle té francouzsky předkloněné řadicí páky (při zařazené jedničce, trojce a pětce).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Crossland má co nabídnout, nepochybně. Jenže...

Stejně jako Corsa je Crossland jen cenově výhodnější Peugeot/Citroen s "oldschool" interiérem. Takže v podstatě se dá říct, že to je taková Dacia pro ty chudší Němce. Ano, na tom by samo o sobě jistě nebylo nic špatného. I chudý Němec je zákazník a i on potřebuje jezdit. Navíc Opel tak nějak tuto roli zastával už dříve.

Jenže právě to je ten problém. Opel se hrozně dlouho vyhrabával z pozice "auta pro chudé němce", a po extrémně nekonečných pokusech se mu to aspoň trochu podařilo zlomit až s příchodem Insignie a minulé Astry. Jenže od té doby to jde s Opelem opět jen z kopce...

Paradoxně ale věřím, že nastupující krize může Opelu hodně pomoct. Ve výrobě jiných značek začnou modely padat jak vojáci na Saipanu a výroba se bude přizpůsobovat bídě... Tím Opel dostane novou krev do žil. Jen se obávám, aby to nebyl poslední vzdor s ohledem na zabijáka automobilového průmyslu - politický projekt elektromobility. :-!
cudzinec111
Crossland som nikdy nesledoval, ale ako lacnejsie auto sa ako pisete predava super a nova mokka sa bude ako drahsie auto predavat super tiez, corsa je stalica, pockajme si na novu astru, s inspiraciou od mokky ma tiez potencial.

Do 2025 by som to nevidel s oplom vobec zle - ma aj lacnejsie aj drahsie modely, no a po 2025 bude zle uplne so vsetkymi...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Panejo, to jsou zase kraviny, co dokážeš vymyslet...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Už na tento web moc nechodím. Mám rád vše, co voní benzínem, ale svět aut jde v Evropě směrem, který veškerou zábavu zabíjí. Svoboda, radost a originalita nám ještě zůstala ...v jedné stopě. Jak tohle může dostat 4 hvězdy netuším. Designově je to ještě horší než byl Fiat Multipla, neforemný zblitek, nikde ani kousek originality, motor, který vůbec do auta nepatří. Ničím zajímavé auto. Jízdně ani nemá cenu mluvit. A takhle začíná ten přechod na čínské samořídící se uniformní elektrické krabice, který je nám neustále po kouscích, ale stále vehementněji servírován. A nejhorší na tom jsou servilní novináři, kteří si řežou větev pod vlastní prd*elí.