Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wakantanka
8
... že to je daň za sdílení techniky s PSA. Mohol by mi pisateľ vysvetliť čo iné okrem znakov na kapote, volante a zadných dverách je od Toyoty? 🙂
Anonym
7
Nic. Jemu z toho ale stojí péro jenom když je to Kojota.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
3
Není to plná záruka. Mára lže, ptz mu stojí.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
0
Takže je v pořádku, že Toyota dostane automaticky lepší hodnocení než sesterské identické modely a i než Multivan a Včko? Ty jdi do pr....le.
Mikesus
1
Tam už jsi ty, takže co by tam dělal on?
Mig_35
0
Peugeot a Citroen dostaly po 4 hvězdičkách, Toyota 4,5 ale ve vyvoněné verzi... nevím, celkově to auto je asi slušné, ne? i když tedy jenom v naftě...
WinDiesel
1
Ale no tak, Milouši, už je ti jasný rozdíl mezi broilery a boilery?
Dzakobo
Už nemůže být až tak velký rozdíl mezi tímto a M-B třídy V. Finanční tedy ano. Jasně, v M-B si zákazník může koupit výrazně silnější motor a interiér je prémiový.
Motor na dodávku odpovídající a hlavně že to má měničovou převodovku, do těžkých aut jednoznačná volba, co ty na to VW? :D
Pokud bych potřeboval vozit 5 lidí, popř. 7 a z toho min. 2 malé děti, jednoznačně jdu pro S-Max 2.5 hybrid a to píšu takhle "od stolu". Pěkné auto, super spotřeba, automat, nechrochtá a za velmi pěknou cenu. Akorát ten interiér je ve Sharanu lepší. Jednou Ford, vždycky Ford :D
Motor na dodávku odpovídající a hlavně že to má měničovou převodovku, do těžkých aut jednoznačná volba, co ty na to VW? :D
Pokud bych potřeboval vozit 5 lidí, popř. 7 a z toho min. 2 malé děti, jednoznačně jdu pro S-Max 2.5 hybrid a to píšu takhle "od stolu". Pěkné auto, super spotřeba, automat, nechrochtá a za velmi pěknou cenu. Akorát ten interiér je ve Sharanu lepší. Jednou Ford, vždycky Ford :D
BYS potřeboval...relevantní. Podpořeno žvástem "nechrochtá" a máme tady komplet....sranec.
A jasně, měnič, VW. blablablabla.
Nemůže být rozdíl mezi tímto a Včkem? Nikdys nejel ani v jednom. To taky píšu takhle od stolu. Ty "výtečné vozidlo" :-!
A jasně, měnič, VW. blablablabla.
Nemůže být rozdíl mezi tímto a Včkem? Nikdys nejel ani v jednom. To taky píšu takhle od stolu. Ty "výtečné vozidlo" :-!
Dívej, MPVčka jsou velkoprostorové vozy = šetří se místem pro motor = motor napříč = zpravidla čtyřválec = když je to nafta, tak kultura chodu je stále diskutabilní, i ten supr čupr R4 od Merglu není žádný zázrak, zachraňuje ho jen slušná izolace, ale zvenčí je vždy slyšet, že majitel je socka a nemá na benál :D:D:D
A teď si utikej pohonit nad svou R8 klaune :D:D
A teď si utikej pohonit nad svou R8 klaune :D:D
Aspoň vím, o čem píšu a neblekotám o autech, co je znám jen z obrázků.
Někdo nemá na benál (kterej se v tom autě nedá koupit) a někdo nemá ani na to auto.
Nechápu, co sem patláš R8 - o té taky nic nevíš a já o ní nic nepsal. A omlouvat se že ji mám a ty fokusa? Hm...really? :-)
Zbytek tvejch žvástů je jen důkazem, žes auto v této třídě velkých MPV nikdy neměl. Necestoval s nimi ani netahal karavan nebo loď. Takže BYbenál jde mimo tebe.
A ano, blbečku, ani Multivan ani Včko a dokonce ani tato Kojota v benzínu nejde ani objednat - protže pro BYblbce to nedělají a nikdo skutečnej to v benzínu nekoupí. Tak si dej ještě pár smajlíků s brejlema a keců o sockách, ty benzínovej BYchaři. :D
FOSTEK RULEZ!!!
Někdo nemá na benál (kterej se v tom autě nedá koupit) a někdo nemá ani na to auto.
Nechápu, co sem patláš R8 - o té taky nic nevíš a já o ní nic nepsal. A omlouvat se že ji mám a ty fokusa? Hm...really? :-)
Zbytek tvejch žvástů je jen důkazem, žes auto v této třídě velkých MPV nikdy neměl. Necestoval s nimi ani netahal karavan nebo loď. Takže BYbenál jde mimo tebe.
A ano, blbečku, ani Multivan ani Včko a dokonce ani tato Kojota v benzínu nejde ani objednat - protže pro BYblbce to nedělají a nikdo skutečnej to v benzínu nekoupí. Tak si dej ještě pár smajlíků s brejlema a keců o sockách, ty benzínovej BYchaři. :D
FOSTEK RULEZ!!!
Před časem jsem vlastnil Viano s třílitrovym benálem. Tvrzení, že nikdo skutečnej to v benzínu nekoupí, je nesmysl.
Kapánek sa mýliš kámo, ja zrovna občas jazdím takúto Toyotu (ešte 6st automat) a zrovna aj súčasný Galaxy (benzín). Takže mám nejaké porovnanie.Je pravda že Toyka bola za trocha inú cenu ako táto a má ešte niečo naviac vo výbave.
Nový hybrid v Galaxy by som rád skúsil ale keď som čítal že je s cvt....skúsiť ale skúsim.
Nový hybrid v Galaxy by som rád skúsil ale keď som čítal že je s cvt....skúsiť ale skúsim.
Tak von bublá vo měniči...a naskočil BY do CVT. To je vůl. :-[]
Ford používá stejné technologie hybridních převodovek jako Toyota. eCVT je bezestupňová planetová převodovka. Ano, chová se jako CVT, ale jedná se o planetové soukolí, které je prakticky nezničitelné.
co sa tyka prejavu diesla mas uplnu pravdu. Mam Sharan 2019 130KW 4Motion 7DSG (mimochodom moj prvy diesel) co som kupil lebo sa nam po prvom chlapcovi postastili dvojicky. Ked presadam z toho Sharana napriklad do svokrinej hybridnej cehaerky tak to je ako prist z centra prahy niekde do lesa. A to nehovorim len o vybraciach a hluku. DSG je nastavena ze v meste ti to hadze po sto metroch siedmy stupen a mas pocit ze auto sa ti cele rozpada otacky snad na 1000. neviem co by som robil bez eska. pritom problem v dsgecke neni, cakam na nove auto z firmy a dostal som docasne octaviu s 1.5 dsg. tam je dsg uplne aleze ze uplne v pohode. tolko k tym dieselom. skoda ze ten sharan mal na vyber len 1.4 tsi a to bolo pre to auto nepouzitelne.
S tím podtáčením u DSG máš plnou pravdu. Chce to hned tamťuknou Sko. Ale od MJ21 v Multivanu biturbo...není. V tvým šarkézym ještě bude.
Já jsem se zařekl, že si nikdy diesel nekoupím. I když pohon 4x4 by se mi líbil, stejně by to vyhrál hybrid, který je oproti stejně výkonnému dieselu v automatu a 4x4 výrazně levnější. CVT bych skousl, stejně bych za tím nic netahal.
Lenže to čo popisuješ nie je problém diesla samotného, ale skôr prevodovky. Ja mám veľký diesel s manuálom v rovnako veľkom aute a no problem.
Anonym
ale nedávno se tu známkovalo 4ma hvězdama podobný auto od Mercedesu. 4x4 240PS. Znám obě a je to HOLÝ NESMYSL.
Tahle Kojota je nadhodnocená. Je to zárověň (jak skoro každý ví) Pažout Traveller, Citrón Spacetourer a (což ne každý ví) poslední mrtvej Sopel Zafira. Ale holt Kojota je Kojota, tam se honěj péra. Přitom je to stejnej křáp, jako jeho dvojčata.
Tahle auta koukají z obrovské dálky na vedoucí duo VW Multivan (či Caravelle) & MB V Klasse (či Vito Tourer Select). Tomu odpovídá i cena. Tady trh ještě funguje. Ano, je to lowcost.
Mára nezklamal. V hodnocení Toyoty je asi tak objektivní jako Moravec, když ve svý nedělní kecárně má pozvanýho toho svýho hulibrka.
Sečteno: Dát bakelitovýmu pažoutovi s muzeálníma xenonama za 1.4 mega čtyři a půl hvězdy jenom proto, že je na něm znak Toyoty, je už diagnóza.
Tahle Kojota je nadhodnocená. Je to zárověň (jak skoro každý ví) Pažout Traveller, Citrón Spacetourer a (což ne každý ví) poslední mrtvej Sopel Zafira. Ale holt Kojota je Kojota, tam se honěj péra. Přitom je to stejnej křáp, jako jeho dvojčata.
Tahle auta koukají z obrovské dálky na vedoucí duo VW Multivan (či Caravelle) & MB V Klasse (či Vito Tourer Select). Tomu odpovídá i cena. Tady trh ještě funguje. Ano, je to lowcost.
Mára nezklamal. V hodnocení Toyoty je asi tak objektivní jako Moravec, když ve svý nedělní kecárně má pozvanýho toho svýho hulibrka.
Sečteno: Dát bakelitovýmu pažoutovi s muzeálníma xenonama za 1.4 mega čtyři a půl hvězdy jenom proto, že je na něm znak Toyoty, je už diagnóza.
Já jsem Mazdofilní. :D
Faktem je že jim kooperace s PSA funguje a prodávají jich hodně.
Když měli svoje HI-ACE, neprodali nic.
Faktem je že jim kooperace s PSA funguje a prodávají jich hodně.
Když měli svoje HI-ACE, neprodali nic.
Auto jsem si prolezl, projel, jako dobrý, ale to je za "3". Udělali kluci z PSA (+Toyota) pokrok. Už se jim nesmějeme. To Vito SELECT má však pořád náskok. Jenom ty vjemy když u obou zavíráte dveře... jak se to řídí, jak to drží stopu i ve 200 na bahnu. Ano, Vito SELECT stojí s motorem 190/240 koní tak o 50% více, ale buď na mercedes dosáhnete nebo ne. To není chyba toho auta. Technicky je totiž ve všech ohledech Vito SELECT pořád lepší auto a jako takové prostě stojí více.
Tak 200 neporovnáš, protože má omezovač na 170 :D Už to ve mně budilo rozpaky, proč omezovač?
I to Vito 124CDI má omezovač rychlosti, na 210, ale má. Podle mne u takové velké těžké bedny rozumný krok. Zase je potřeba být při zemi a uvědomit si limity konstrukce podvozků aut v této kategorii. 170 už je tolik, že bych to jako zásadní nevýhodu nepovažoval, nikdo soudný s tím víc než 160 jezdit nebude, i to Vito je na 17" uvolněně stabilní tak do 180, pak už to chce více soustředění a pevnou ruku od řidiče. Případně na volant položit i druhou ruku... Nebo kola 18"/19", ale ty mají také svoje nevýhody.
Jinak klobouk dolů, PSA opravdu udělalo velký pokrok, předchůdce byl volba pouze "s cenou již od". Tohle už je dobré auto, také už ale není za 660 000,- ale spíše za 1M. Ta konkurence za posledních pár let však také razantně podražila. Není potřeba se tomu autu vysmívat, ale také si nasazovat růžové brýle.
Škoda těch nepřesností v článku a chtělo by to u užitkáčů se pověnovat i konfiguracím vozidla. To není jenom horší, lepší klima nebo navigace v mobilu či vestavěná. U těchto aut se dá řešit luxusní sezení v individuálních sedadlech, babosed pro 9 lidí (spíše 8 a jednoho nebožáka vpředu uprostřed) nebo konfigurace 2+2+3 se spací lavicí ideální pro rodiny a podobně... co tahání přívěsů? A tak dále...
Jinak klobouk dolů, PSA opravdu udělalo velký pokrok, předchůdce byl volba pouze "s cenou již od". Tohle už je dobré auto, také už ale není za 660 000,- ale spíše za 1M. Ta konkurence za posledních pár let však také razantně podražila. Není potřeba se tomu autu vysmívat, ale také si nasazovat růžové brýle.
Škoda těch nepřesností v článku a chtělo by to u užitkáčů se pověnovat i konfiguracím vozidla. To není jenom horší, lepší klima nebo navigace v mobilu či vestavěná. U těchto aut se dá řešit luxusní sezení v individuálních sedadlech, babosed pro 9 lidí (spíše 8 a jednoho nebožáka vpředu uprostřed) nebo konfigurace 2+2+3 se spací lavicí ideální pro rodiny a podobně... co tahání přívěsů? A tak dále...
Anonym
Celej článek je prošpikovanej nesmyslama a blábolama a já nemám čas ani chuť ti je všechny opravovat.
Ale namátkou:
"V interiéru je pak připraveno celkem devět pohodlných a kůží čalouněných křesel, rozmístěných ve třech řadách. První řada je vyhrazena pro řidiče a spolujezdce, druhá řada je vybavena tzv. „kapitánskými křesly“, vybavenými otočným mechanismem, zatímco třetí řada je tvořena klasickou třímístnou lavicí."
Když si vyndáš palici ze zadnice a přepočítáš si v tom odstavci ty sedadla (2+2+3) vyjde ti, že těch tvejch devět je vlastně pro zbytek vesmíru sedm. A to i na fotkách. A kůže to není. Tomu věříš možná ty.
Edit: Je dobré vědět podle palců, že alespoň jedno hovado kromě Máry si myslí, že na fotkách je devět sedadel. :-!
Ale namátkou:
"V interiéru je pak připraveno celkem devět pohodlných a kůží čalouněných křesel, rozmístěných ve třech řadách. První řada je vyhrazena pro řidiče a spolujezdce, druhá řada je vybavena tzv. „kapitánskými křesly“, vybavenými otočným mechanismem, zatímco třetí řada je tvořena klasickou třímístnou lavicí."
Když si vyndáš palici ze zadnice a přepočítáš si v tom odstavci ty sedadla (2+2+3) vyjde ti, že těch tvejch devět je vlastně pro zbytek vesmíru sedm. A to i na fotkách. A kůže to není. Tomu věříš možná ty.
Edit: Je dobré vědět podle palců, že alespoň jedno hovado kromě Máry si myslí, že na fotkách je devět sedadel. :-!
Avantime
So SpaceTourerom som bol v Chorvátsku a s Travellerom VIP tiež čo to pojazdil. Musím povedať, že veľmi podarené dodávky, hlavne čo sa týka pomeru ceny a výbavy. Oceňujem, že sa klíma neovláda cez obrazovku, to si možno Toyota vydupala, ktovie. Za elektrické posuvné dvere by som nepriplácal. Je cool, že idú otvoriť aj diaľkovo cez kľúč, ale ak robíte shuttle, ľudia vám to budú večne zasekávať a to aj pri ozname, že dvere sa ovládajú elektricky.
Rovnako mám rád aj menšie Berlingo, len by ma dosť zaujímalo, aké bude po 100-tis. km. Známy má Partnera Tepee a teda nečakal som taký rozdiel. Na to, že mal vtedy na ňom najazdených len nejakých 62-tis. km, tak to auto už bol taký dosť požutý frantík, takže by ma dosť zaujímalo ako táto posledná generácia jazdí po takej porcii kilometrov.
Vyzerá, že spravili medzigeneračne veľký progres, hoci zozadu vyzerajú tie autá prakticky rovnako, ale predok je z EMP2 platformy a teda jazdí sa s tým oveľa lepšie.
Keďže viem, že viac ako 100-tis s autom za 7 rokov nedám, tak určite pri pri rodinných dodávkach padla voľba na tieto od PSA. Kamošovi som tiež poradil, kúpil skladovku SpaceTouer s automatom, dal si tam ešte urobiť vyberateľný kempingový set s posteľou a je veľmi spokojný. Predtým básnil o jazdenej Californii z dovozu, ale to je už iná liga a nové je nové a to aj keby toľko nevydržalo ako VW či Mercedesy.
Rovnako mám rád aj menšie Berlingo, len by ma dosť zaujímalo, aké bude po 100-tis. km. Známy má Partnera Tepee a teda nečakal som taký rozdiel. Na to, že mal vtedy na ňom najazdených len nejakých 62-tis. km, tak to auto už bol taký dosť požutý frantík, takže by ma dosť zaujímalo ako táto posledná generácia jazdí po takej porcii kilometrov.
Vyzerá, že spravili medzigeneračne veľký progres, hoci zozadu vyzerajú tie autá prakticky rovnako, ale predok je z EMP2 platformy a teda jazdí sa s tým oveľa lepšie.
Keďže viem, že viac ako 100-tis s autom za 7 rokov nedám, tak určite pri pri rodinných dodávkach padla voľba na tieto od PSA. Kamošovi som tiež poradil, kúpil skladovku SpaceTouer s automatom, dal si tam ešte urobiť vyberateľný kempingový set s posteľou a je veľmi spokojný. Predtým básnil o jazdenej Californii z dovozu, ale to je už iná liga a nové je nové a to aj keby toľko nevydržalo ako VW či Mercedesy.
Dagmarrr
Záruka pět let nebo milión kilometrů je tedy neuvěřitelné, skoro by se zdálo, že je to kravina :-!
VW Caddy mělo do konce 2020 taky milion. Ale jen 4 roky.
Není to kravina.
Ale je to vzácnost. Skoro nikdo to za ty roky nenajede a kdo ano nechá raketu v servisu za tu dobu.
A není to úplně plná záruka.
Ale i tak je to dobrý.
Není to kravina.
Ale je to vzácnost. Skoro nikdo to za ty roky nenajede a kdo ano nechá raketu v servisu za tu dobu.
A není to úplně plná záruka.
Ale i tak je to dobrý.
U Toyoty máš ale pekný servisný plán s cenami a vôbec to není také hrozné. Viac-menej ťa neprekvapia cenou na fraktúre. :*)
Jo jasně, ale teoreticky když najedeš milion...
A NENÍ TO PLNÁ ZÁRUKA. Fakt.
Mára lže. Nevím, jestli z blbosti nebo schválně.
U borca, co nespočítá 7 sedadel je to ale jedno :-)
A NENÍ TO PLNÁ ZÁRUKA. Fakt.
Mára lže. Nevím, jestli z blbosti nebo schválně.
U borca, co nespočítá 7 sedadel je to ale jedno :-)
Poviem ti pravdu ani sám neviem čo všetko obsahuje tá záruka. Musel by som pozrieť do papierov.
Máš nějaké bližší info k té neúplné záruce? Provozuju tu VIP7 180k 2,5roku, najeto cca 80tkm, zatím záruku dodržujou, akorát by tam nesměli sedět natvrdlí vedoucí servisu. Přijedeš s problémem, že auto nechce ráno reagovat na startovací tlačítko a odjíždíš po 3 dnech bez auta s fakturou na 1000,-kč za smazání chyb v diagnostice, prý tam bylo přepětí a špatně jsme manipulovali s nabíječkou :-O Jak jsme to měli dokázat, ale vysvětlit neuměl, jen jak pokažený gramofon ukazoval na výpis z diagnostiky. Ještě to s nima hodlám řešit, jestli na to budu mít nervy. Náhradní vozidlo? Není problém, 1650,-/den... to si strčte do ***e!
Jinak za mě to auto žádný zázrak není, VW a MB jsou fakt jinde, je to taková alternativa, ale ne konkurent. Dnes bych do toho znovu už nešel.
Jinak za mě to auto žádný zázrak není, VW a MB jsou fakt jinde, je to taková alternativa, ale ne konkurent. Dnes bych do toho znovu už nešel.
Doporučuji změnit servis.
A značku. Ale to už napsal.
Víš, někdy je druhej nejbližší značkovej servis třeba 100km daleko...
Víš, někdy je druhej nejbližší značkovej servis třeba 100km daleko...
Tak je to jen na vybrané mechanické a elektronické díly - popravdě ale na hodně.
Ale hypoteticky...když bude (je to příklad narychlo) nekvalitní látka nebo lepidlo na stropě a po dovolený ve vedru se ti to odlepí, tak pokud přijedeš po 2 a půl letech na servis, zaplatíš to sám.
Vedle strejda, co koupil VW Multivan se sériovou zárukou pouze 4roky/200.000km to bude mít spravený zadarmo.
Neříkám, že se z toho střílí, ale když se napíše A, má se napsat i B.
Takže ve článku zase honírna - Mára už máí tenisovej loket a mínusáři BYpiloti netvy v kopru.
Jinak to co tu píšeš je nevhodné, tady se u článků u Toyotách jenom onanuje. :-)
Ale hypoteticky...když bude (je to příklad narychlo) nekvalitní látka nebo lepidlo na stropě a po dovolený ve vedru se ti to odlepí, tak pokud přijedeš po 2 a půl letech na servis, zaplatíš to sám.
Vedle strejda, co koupil VW Multivan se sériovou zárukou pouze 4roky/200.000km to bude mít spravený zadarmo.
Neříkám, že se z toho střílí, ale když se napíše A, má se napsat i B.
Takže ve článku zase honírna - Mára už máí tenisovej loket a mínusáři BYpiloti netvy v kopru.
Jinak to co tu píšeš je nevhodné, tady se u článků u Toyotách jenom onanuje. :-)
Ok, ale neuvědumuju si, že by v kupní smlouvě byly nějaké výluky. Nicméně, že jsou v servise vyčůraní, jak mraky, není třeba pochybovat.
Toyota nastaví dobré záruční podmínky.
Dealer udělá vše proto aby je nemusel dodržet, protože ze záruky nemá nic.
Japonci pracují stylem .... na záruce nevydělat/neprodělat. Zisk nula.
A proto se snaží dealer záruku zabít a nějak dokázat zákazník že to záruka nebyla.
Třeba se poskytne i kulance, ale tam už je nějaký zisk, záruku, ani náhodou.
Tak se nechovají značky ale "značkoví" dealeři.
Dealer udělá vše proto aby je nemusel dodržet, protože ze záruky nemá nic.
Japonci pracují stylem .... na záruce nevydělat/neprodělat. Zisk nula.
A proto se snaží dealer záruku zabít a nějak dokázat zákazník že to záruka nebyla.
Třeba se poskytne i kulance, ale tam už je nějaký zisk, záruku, ani náhodou.
Tak se nechovají značky ale "značkoví" dealeři.
Tak u mňa zatiaľ OK, a žiadna hláška nevybehla. Auto má 2 roky a šoféry sa občas striedajú pretože auto je v požičovni.
Ladislav Berka
Ahoj , jezdil jsem toto auto tři měsíce jako služební.
Bylo sice ve slabší výbavě , ale mohu většinu slov v testu potvrdit jen si spolujezdec vedle řidiče stěžoval na tvrdost lavice, nemožnost naklápění opěry.
Jako řidiči mi vadil výhled do stran .
Ta šíře ,,A'' sloupků a jejich rozšíření v dolní části bych označil až za nebezpečné.
Bylo sice ve slabší výbavě , ale mohu většinu slov v testu potvrdit jen si spolujezdec vedle řidiče stěžoval na tvrdost lavice, nemožnost naklápění opěry.
Jako řidiči mi vadil výhled do stran .
Ta šíře ,,A'' sloupků a jejich rozšíření v dolní části bych označil až za nebezpečné.
K tomu hnusný plasty, zastaralej infotainment i světla a prásk 4 1/2*
Evidentne je to lepší než uskakanej a nespolehlivej VW
https://www.auto.cz/…nostalgie-130008
https://www.auto.cz/…nostalgie-130008
Není. A odkaz je jen další důkaz, že Mára je ubožák a blbec.
Já měl Multivanů a co jsem s nima najezdil...ty asi ani jeden.
Takže musíš nasávat informace od vola, co ho měl půjčenej na den a neumí spočítat sedadla.
Sorry, ale tohle nehraju. Je to pod úroveň. :-)
A zkus to nebrat zle. Dobrou.
Já měl Multivanů a co jsem s nima najezdil...ty asi ani jeden.
Takže musíš nasávat informace od vola, co ho měl půjčenej na den a neumí spočítat sedadla.
Sorry, ale tohle nehraju. Je to pod úroveň. :-)
A zkus to nebrat zle. Dobrou.
Na multivanu mám najeto kolem cca 10tis km. A rád jsem ho nechával jiným, protoze od t5 byla skoro jistota, že zůstane někde viset. A navíc cestovní pohodlí v porovnani s klasickým osobákem je úplně tragické. Ale to je obecně ve většině dodávkách. Prostě je to takovej dobytcak. Místo balíku se vozi lidi.
Vidím, že neumíš přestat. HL.
Meleš srance a já mám jedny nervy.
Podívej se na ty sedadla v druhý řadě v multivanu a na svou pryčnu vzadu v Korele. Slinto.
Meleš srance a já mám jedny nervy.
Podívej se na ty sedadla v druhý řadě v multivanu a na svou pryčnu vzadu v Korele. Slinto.
Jdi si pobrecet do pokoje.
Ano multivan ma dobre sedacky, to jsem opak nikde nepsal. Ale odhlučnění vzadu, strasnej podvozek mimo kvalitní cesty, to jsou všechny tyhle dodávky. Nejen VW.
Ano multivan ma dobre sedacky, to jsem opak nikde nepsal. Ale odhlučnění vzadu, strasnej podvozek mimo kvalitní cesty, to jsou všechny tyhle dodávky. Nejen VW.
Psal jsem zkušenost s tímto vozem nic víc nic míň. ;-)
A on psal svoje bludy.
Je v tom kapku disproporce, ale Kojota jede!
Je v tom kapku disproporce, ale Kojota jede!
Náhodou jsem měl tu čest potkat se s panem Toyodou a když se kolektiv trochu picnul byl velmi veselý a strašně se smál když jsme mu pochválili Kojotu :-)
No nevím jak tahle, ale v porovnáním s VAG aspon pojede a nezůstane někde čekat na odtahovku nebo nebude v nouzaku směřovat do servisu.
hugino
Akože Toyota preznačkuje Peugeot alebo Citron a dostane 4 a 1/2 hviezdičky tak kolko by potom dostali Multivan alebo Medveď V ?Aj ten motor čo označuju D-4D nie je náhodou HDI s osemstupńovým Aisinom ?Tak čo je vlastne z tohoto auta Toyota ?Multivan aj V je určite iná liga a vo všetkom.
Dle mého je Toyoty jen logo.
A ano Vklasse je jiná liga lepší skoro ve všem. A VW je taky jina liga, pravda, akorát musíš slevit ve spolehlivosti. Jezdil jsem kdysi s T4, T5 a T6 a horší snad už bylo jen ASX. A to ASX aspoň někam dojelo. Poslední spolehlivej multivan byl T4, s kterým jsme aspoň ujeli 5000km v kuse bez závady.
A ano Vklasse je jiná liga lepší skoro ve všem. A VW je taky jina liga, pravda, akorát musíš slevit ve spolehlivosti. Jezdil jsem kdysi s T4, T5 a T6 a horší snad už bylo jen ASX. A to ASX aspoň někam dojelo. Poslední spolehlivej multivan byl T4, s kterým jsme aspoň ujeli 5000km v kuse bez závady.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kámo ja ti neviem, ale ako píšeš (ohľadne porúch) tak si snáď dostával testovacie kusy od VW. Inak tomu nemôžem uveriť.
Však toto je problém že vďaka logu má o 1/2 hviezdičky viac ako Peugeot Traveller alebo dokonca o jednu viac ako dostal Citroen SpaceTourer v testoch na ACZ aj keď za mňa nie je to až tak podstatné.V princípe ide o to že niektorý za každú cenu preferujú Toyotu ale keď zoberieme že pri konkrétne tomto modely si Toyota max nalepila logo tak napr.Multivan alebo V-éčko má vlastný motor,prevodovku a aj design takže už z tohoto pohladu sú pre mňa minimálne tieto dva modely originály a nie fejky.Ty si musel mať neskutočnú smolu na koncern lebo prakticky v každom príspevku ich hejtuješ.Nevadí hlavne aby už na ACZ urobili porovnávaci test segmentu C kde bude Corolla,Focus,Mazda 3,Civic,i 30 a Golf a tam sa už potom rozhodne.Toto bude pre mňa podstatné.Aj keď ja už som písal že dopredu viem kto bude víťaz ako vždy.Trošku ťa chcem nasr.... :-)
A víc než Multivan a Vito Tourer Selection.
Pilota Korely nech žít a zemřít - nedá se mu pomoct.
Pilota Korely nech žít a zemřít - nedá se mu pomoct.
Nehejtuju. Říkám realne zkušenosti. Hejtovani nebo výmysly na tu jste tu ty s fostekem a pár dalšími, kteří s danými auty nejezdili, ale ví jaké budou.
Ohledně vítěze. No jelikož jsem měl možnost přímého srovnání s většinou těchto zástupců, bude vítěz podle preferencí. Každé auto má své výhody a každé nevýhody.
Takže testovací jazdec.Super tak mi určite povieš ktoré autá momentálne v segmentoch B,C a D sú podľa teba najlepšie.Vynechaj prémiu.PS.Ináč ak som si dobre všimol tak po teste na ACZ si zatiaľ nenapísal tvoj názor na dané auto ale zakaždým len niekoho komentuješ.Skús aspoň raz napísať tvoj pohľad na dané testované auto lebo tvoja recenzia na Corollu bola dosť dobrá takže písať určite vieš a nie len hejtovať typu " Fordom tam a vlakom naspäť " :yes:
tu narážku na Ford, to není nic proti Fordu, ale tím si vždy rád šťouchnu do Ozzmana. Když si budeš všímat, napíšu to jen do reakcí na něj. On to ale ví, jak to myslím.
A když už jsi u toho, tak musím ještě jednou. :-[] On za 2 roky měl Mondeo nepojízdné víckrát ( jednou ) než my celou naší flotilu od doby, co jsme přešli od VAG k Toyotě v r.2008.
A vítěz v segmentech. Je to složité, protože každý má jiné preference. Nicméně dám můj top 3, které bych označil za nejlepší. Podle preferencí detailů je možné je jakkoliv prohazovat ( a komu extra vadí eCVT, Toyoty tam mít nebude ) :
B: Clio, Yaris, Fiesta
C: Focus, i30, Corolla ( u Golfu mi vadí to očividné šetření v porovnání s G7, dotyky všude a polofunkční chybový infotainment, jinak by se tu objevil též )
D: Camry, Mondeo, Passat ( ale tady těch zástupců mainstreamu je už no.... pramálo )
A když už jsi u toho, tak musím ještě jednou. :-[] On za 2 roky měl Mondeo nepojízdné víckrát ( jednou ) než my celou naší flotilu od doby, co jsme přešli od VAG k Toyotě v r.2008.
A vítěz v segmentech. Je to složité, protože každý má jiné preference. Nicméně dám můj top 3, které bych označil za nejlepší. Podle preferencí detailů je možné je jakkoliv prohazovat ( a komu extra vadí eCVT, Toyoty tam mít nebude ) :
B: Clio, Yaris, Fiesta
C: Focus, i30, Corolla ( u Golfu mi vadí to očividné šetření v porovnání s G7, dotyky všude a polofunkční chybový infotainment, jinak by se tu objevil též )
D: Camry, Mondeo, Passat ( ale tady těch zástupců mainstreamu je už no.... pramálo )
Super.Ďakujem takto by mala vyzerať diskusia.Čo sa týka výberu mám tam dvoch favoritov.A nezabudni pri ďalšom teste nahoď tému a my budeme komentovať.Ináč rád čítam recenzie v Moje Auto a hlavne argumenty keď ludia vyberajú nové auto že prečo tieto nie a toto áno. :yes:
Tak to se možná teď trefim. Hledám auto, do kterého dám pohodlně 3 velké dětské sedačky, ne diesel, ne dodávka, s dostatečnou dynamikou na běžný provoz ( orientačně 0-100 do 9s ), automat, kufr už není tak důležitý, kdyz se nevozi kočárek. V seznamu mám zatím Galaxy hybrid, Explorer, Pacifica, Highlander. Pokud tě něco napadne dalšího, rád se na to dojdu podívat a vyzkouset. Zatím mám teď čerstvě za sebou 4 dny s Highlanderem.
Takže SUV alebo MPV.Z tých čo si napísal sa mi najviac páči Explorer ale aj Highlander vyzerá dosť dobre.Ja by som išiel ešte pozrieť Land Rover Discovery Sport a Volvo XC 60.Prajem ti aby si dobre vybral aby si bol spokojný.
Dobry den, nejsem si tak zcela jisty, ze tam je z Toyoty pouze logo a zbytek je vse made in PSA. Vyvoj teto generace aut delala Toyota a PSA spolecne od roku 2012.
Viz.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/psa-peugeot-citroen-and-toyota-expand-tie-include-vans
https://www.autoforum.cz/…avek-pro-evropu/
https://autoroad.cz/…itkovych-vozidel
Viz.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/psa-peugeot-citroen-and-toyota-expand-tie-include-vans
https://www.autoforum.cz/…avek-pro-evropu/
https://autoroad.cz/…itkovych-vozidel
No u mě se Multivan diskvalifikoval z výběru tou zadní lavicí. Používám auto často na vožení nákladu, nezřídka kdy tedy potřebuju sedačky z auta vyhodit a zase vrátit. U Mulťáka na to k sobě potřebuješ docela statnýho chlapa, v jednom to nehrozí. Takže pro mě byla praktičtější moje stará Galaxy, ve které jsem odvezl víc než v Tranzitu se zadní lavicí. U Toyoty (a jejich sourozenců) bez větších problémů vyndám všechny sedadla sám. Posouvání a sklápění jednou rukou... . Jasně, mohl jsem pořídit 6ti místnou verzi, kde jsou sedadla samostatný. Ale když už máš jezdit takovým autem, chceš i přidanou hodnotu v podobě 8.míst. Proace má navíc menší spotřebu, není tak velkej (výška do 190cm znamená dálnice např. v HR nebo na některých trajektech za cenu osobáku. Jasně, má spoustu much, ale cena ve verzi Familly se slušnou příplatkovou výbavou byla na 900tis vč. DPH. Kamarád třeba u transportéra měnil převodovku těsně po vypršení záruky (mauál).
No myslím si že Toyota a spol. v automatu má naprosto podobnou spotřebu jako Multivan v předohrabu. 8-9l průměr
_Teddy_
"...V interiéru je pak připraveno celkem devět pohodlných a kůží čalouněných křesel, rozmístěných ve třech řadách..."
Bud zle vidim, alebo zle pocitam. Ale ja tam vidim dve kresla vpredu, dve v strede, a tri vzadu. To mi dava sedem...
Bud zle vidim, alebo zle pocitam. Ale ja tam vidim dve kresla vpredu, dve v strede, a tri vzadu. To mi dava sedem...
Ja trochu podeziram, ze jsou fotky úplně jiného auta než testovali. Protoze tohle by nikdo snad nemohl přehlédnout.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je podezíráš neprávem. V nadpise je verze Selection a ta má dle ceníku Toyoty skutečně 7 sedadel. Je mi líto, je to vážně debílek.
https://pdf.sites.toyota.cz/…proace_verso.pdf
https://pdf.sites.toyota.cz/…proace_verso.pdf
A Mikesus taky. :-!
Říkám si, jestli má smysl tady číst testy, když tam píšou takovýhle chujoviny.
Pamatuju Mičku, co na sněhu testoval v A4 nové Ultra Quattro, rozplýval se, že jede jako pravé Quattro, a nakonec se kdosi podíval do německýho ceníku a s tím motorem dělali skutečně jen pravé.
To, že něco bůhvíco testují a vyfotí něco úplně jinýho, to už se tu stalo taky.
Pamatuju Mičku, co na sněhu testoval v A4 nové Ultra Quattro, rozplýval se, že jede jako pravé Quattro, a nakonec se kdosi podíval do německýho ceníku a s tím motorem dělali skutečně jen pravé.
To, že něco bůhvíco testují a vyfotí něco úplně jinýho, to už se tu stalo taky.
Vím, že selection ma 7 míst. Ale co když na test měl nejakej základ s 9 místy, ale měl napsat něco k tomuhle? Fakt nevím, jak někdo může napsat 9 míst, kdyz tam evidentne nejsou.
Pozdě. Čekuj mě včera. Ale pozor, pořád se tady najde dost zoufalejch pichusků, co ti nastřílej palce dolů, protože Kojota. njn, značka pro smetánku!.
On autor asi myslel maximální možný počet sedadel.... Škoda že se u té sedmimístné varianty nedá dát ta trojka do druhé řady a dvě sicny dozau. Bylo by to, za mě, praktičtějsí, než toto "americké" řešení. To byl důvod proč jsem nakonec vzal 8 míst.
Proč nejde dát trojlavici do druhé řady a ty dvě samostatné do třetí? S tím kolejnicovym systémem by to neměl být problém, ne?
A prodejce mi tvrdil, že to lze. Ale špatně se to prověřuje, když jsou zavřené prodejny.
A prodejce mi tvrdil, že to lze. Ale špatně se to prověřuje, když jsou zavřené prodejny.
Machýrek
Travellera užívám jako poslíčka na všechno. Auto, se kterym nemám slitování. A lepší jsem si nemoh vybrat. Je to nezmar, mám ho s Dangel tuningem, tzn. 4x4 zvýšený podvozek, uzávěrka a oplechovaný spodek. Jezdí na naftu, ale za tu cenu hrouda zlata. Nikoho nezajímá, najdeš ho tam, kdes ho nechal. Uvnitř furt něco drnčí, motor slyšíš, infotainment si rozumí s dinosaury, ale i přesto nevidím důvod utratit 2x víc za V nebo Multivan. Jedině benzín by mě dokázal změnit názor.
Dangel asi stojí dobrou ránu ale na druhé straně mě překvapilo, jak obtížně se rozjíždí samotný FWD na kluzkém. A pochybuju že na tom něco výrazněji změní ten TractionSelect, takže Dangel na zimu určitě dobrá volba
Souhlasím, mám automat (můj první) a rozjezd na i jen uješděném sněhu do nepatrnáho kopce je problém. Nevím jestli je to vlastnost všech automatů, ale nepřišel jsem na způsob jak to jakkoli ovlivnit. S manuální spojkou jsem s tím nikdy žádnej zásadní problém neměl.
Na kolik to s tím Dangelem přišlo? Když jsem to v r.2018 počítal, tak to byl totální ekonomický nesmysl, příplatek 300t.
Bral jsem předváďečku, cena 900k.
Hehe dobrej popis. ...ale na 4 a půl hvězdy to nevypadá. :-)
900 bez dph?
900 včetně dph
rezervu máš v kufru nebo pod podlahou ?
KANKUNEN
Jsem tu už pěkně dlouho, ale nemoc Toyid 19 pozoruji tady poprvé a zdá se, že je mnohem agresivnější než Teslid. Asi za to může DSG, protože bouda od VW se bez škubnutí nerozjede. Vitěz je vždy eMBéčko V v ceně dvou Pažoutů.
Poprvé? Táhne se to roky.
Začínám si myslet., že je redakce placená zastoupením Toyoty a těch pár strupů v diskusi jsou zaměstnanci. Vazby redakce na Toyotu tu objektivně byly popsány samotnými lidmi z Toyoty už dávno. Pamatujete Dylana aka Pepka Námořníka?
Začínám si myslet., že je redakce placená zastoupením Toyoty a těch pár strupů v diskusi jsou zaměstnanci. Vazby redakce na Toyotu tu objektivně byly popsány samotnými lidmi z Toyoty už dávno. Pamatujete Dylana aka Pepka Námořníka?
Škoda asi platí málo. Tak se nalepili na Toyotu.
Ten Toyid máš ty, prostě vidíš T a vypínáš mozek a vidíš rudě. Jestli se někomu fandilo, tak to byl VW.
A auto mám od tatínka, viď? Zase už? Ty ses jednou ztrapnil ubohou bezdůvodnou sprostotou a lží, ani ses neomluvil a já to přešel. Tak přestaň, tichučko. Stačilo.
Proboha. Mě vadí neobjektivnost redakce. Toyotu jsem málem sám na podzim koupil. Nevadí mi.
Něco k autu nebo testu máš? protože já svoje názory na oboje napsal. ;-)
Zkus to taky, než začneš prskat. :-)
Že já ten pickup prokaučoval. By mě zajímalo, co byste žvanili - když bych vám s tím pokaždý zacpal držťku.
Proboha. Mě vadí neobjektivnost redakce. Toyotu jsem málem sám na podzim koupil. Nevadí mi.
Něco k autu nebo testu máš? protože já svoje názory na oboje napsal. ;-)
Zkus to taky, než začneš prskat. :-)
Že já ten pickup prokaučoval. By mě zajímalo, co byste žvanili - když bych vám s tím pokaždý zacpal držťku.
IreneRose
Doufám, že neprojdeš kolem mě a tahle noc bude se mnou! Zaregistrujte se a získejte přístup ke mně! http://iren.chicboom.club
GTR1
Toyota je alternatíva voči VW a MB iba do chvíle keď sa odvezie človek vo všetkých 3 autách. A víťazom sa stáva: MB “V” ÁNO za viac ako dvojnásobnú cenu.
Blue Sun
je jistota...
Třeba toho, že přiletí flustek a bude kňučet více než Blamáček se Zemákem po neschválení nouzového stavu. :-D
Třeba toho, že přiletí flustek a bude kňučet více než Blamáček se Zemákem po neschválení nouzového stavu. :-D
Já si stojím jenom za tím, že redakce není objektivní a je silně nakloněna Toyotě.
Nemám problém uznat, že v součsnosti na našem trhu Toyota prodává nejméně dvě auta, která jsou nejlepší ve své třídě.
Máš něco k autu v testu nebo k testu?
Napřed zkus něco napsat. jako já.
Ty děláš tu chybu, že začínáš hned kvičením. :-)
Bojuj s tím. Přestaň se ztrapňovat.
Nemám problém uznat, že v součsnosti na našem trhu Toyota prodává nejméně dvě auta, která jsou nejlepší ve své třídě.
Máš něco k autu v testu nebo k testu?
Napřed zkus něco napsat. jako já.
Ty děláš tu chybu, že začínáš hned kvičením. :-)
Bojuj s tím. Přestaň se ztrapňovat.
Flustečku, ty jsi začal s napadáním redakce, ne já. A způsobem, který není hoden ani dospělého člověka, natož někoho, kdo si tu hraje na znalce. Ty jsi kvičel první. Tvá porážka je neodvratná. :-D
mě se tohle trio Pežó, Citrón, Kojota líbí jako dodávka, nabízejí automat, sic jenom k nejvyšší verzi ale stejně dobrý... nakonec rozhodla příliš nízká střecha, nakládat do ní motorky by byla pruda... ale stejně jsem nechápal, proč stejná Toyota stojí o tolik víc než ty druzí dva...
MS-sport
bohužel dodací lhůta 14 měsíců......info z listopadu 2021. Koupil jsem MB Vito Tourer L 124 CDI 4x4....dodaci lhůta 4 měsíce.
×
Sdílení komentáře
×