Novinky
woody-alien
2
Jsi blázen ? Investovat peníze do takové zbytečnosti. Nebo do odhlučnění. Já jsem spokojenej. Jedu sotva 110 po docela slušný okresce ale pocitově dobrých 200 na Rallye Acropolis. K nezaplacení. 😒]
Přejít do diskuze
Nezbývá než souhlasit. Můžeme se sice utěšovat, že síla SSS nikdy nebyla v přímkových přeborech (i když se to s příchodem 1.4T dost zlepšilo) a v zatáčkách je pořád jako ryba ve vodě, ale navýšení výkonu a kdyby všichni bohové olympští dali, tak i samosvor (že prý není u tak lehkého a relativně málo výkonného auta potřeba je bohužel pustá teorie) by rozhodně nebylo na škodu.
Ono to vlastně stačí, pak by totiž určitě posílila i cena, je to takovej entry level do HH, mne se to moc líbilo, výkon není vše.
Tak to by jistě mohlo. Obzvlášť když aktuálně SSS disponuje výkonem nikoliv 103 kW nýbrž 93 kW a o 50 kg vyšší hmotností. Reálně to sice není až taková bída jak to na papíře vypadá, ale přesto.
swift je super, ale jednoducho je to male auto. Svojho casu mali baleno, to uz malo aj kufor, aj bolo vacsie, ale kto by uz chcel auto MADE IN INDIA a tak to aj dopadlo. Taky B+ hatch od Suzuki by bol velmi zaujimavy, zo swifta predsa len nikdy nebude plnohodnotne auto a potom uz len SUV...
to mozes tvrdit len vtedy ak nepocitas s prevodovkou, ale zbytocne riesit tieto teorie, plati ze ta 1.4 so 103kW je daleko lepsia ako liter so 103kW
Jel jsem s tím posledním 1.2 mild hybridem v Ignisu a bylo to příjemné, do města bych víc nepotřeboval.
V Cooperovi S máme aj špéru, je to fakt krásne cítiť po okreskách keď to zaberie. A to má mizerných 128kW, váhu neviem.
Oturbeny liter nema 240nm to je to co vravim... na 1 tonu... na Swift sa musis pozerat optikou extremne nizkej hmotnosti a jasne, Suzuki ma odladeny 1 motor na najnizsie emisie, vykonnejsia verzia by sa neoplatila... ja som kratko vyskusal tu so 103kW este.
Ale já neříkám že to jezdí špatně, jen je to na dnešní poměry z 1.4 opravdu málo (a jak píší niže, je to vlastně jen 95kW) a sedí to tak na slušně oturbenej litr.
V pohodě. Máte jiný starosti. A nakonec, Suzuki vám hypotéku a sokromý wellness neplatí. 😒] 😉
No ako čítam, veľké zmeny sa neudejú. Čo je na jednej strane fajn, lebo tak trochu som sa začal báť, aby ďalší Swift nebol preznačkovaný Yaris, ale či to v dnešnej dobe bude stačiť. Za mňa je aj tá 1,2-ka atmo dobrý motor, ale trochu toho výkonu tam v dnešnej uponáhľanej dobe chýba.
tomu sa vravi instinktivna sebareflexia, pokial v tom nesedis pravidelne dlhe hodiny, nie je to na skodu 😄
jazdil si v tom ? to auto vazi okolo 1t, vacsi vykon podla mna nepotrebuje, ten krutiaci moment turba si s tou jednou tonou poradi vzdy...
Jistojistě, proč by to prodávali za stejné peníze, když bude mít větší výkon, jako konkurence u dražších aut?
Díky za upozornění, změna v rámci faceliftu mi nedošla. Jel jsem podle současného ceníku na webu Suzuki, kde je pořád oněch 103 kW. Už je to opraveno. 😄
Standa
Standa
Ved len nedavno prisiel sucasny swift na trh ... nejako skoro sa chysta dalsia generacia.... no ale ok... tesime sa :yes:
Tak tak. Teď koukám, že i já jsem se s těmi kilowatty přepsal. Správně je těch tvých 95 kW. 😉
Že se dočkáme automatické převodovky, nějaká rychlá dvojspojka by se hodila :-!
CVT ať si strčí do**dele
CVT ať si strčí do**dele
Výkon není vše, ale popravdě pár koníků na víc by nebylo na škodu. Nemusí to atakovat ani klasické HH, něco kolem 120KW by stačilo, pokud tomu odladí podvozek, bude mít dobré řízení a nízkou hmotnost, tak zábava bude na hodně vysoké úrovni a dost možná při přívětivé ceně.