Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Martin Vaculík a Multivan 2.0 BiTDI s 290.000 km. Co prozradí vysoký nájezd?
42 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Oscar_Romero
Najeto jen 300k km a už je nepůvodní turbo, vyměněnej DPF a dvouhmota, načatý vstřikovače a bůhví co ještě. Proboha vždyť to Biturbo s DSG stojí jak Toyota Land Cruiser a přitom i pitomá Octa II dá 500k km s menším počtem problémů!!!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Auta s nájezdem 300 tis km mám doma dvě. A nic. Prostě jezdí. Občas se něco porouchá, to je život a auto je jen ze železa. No tak se to vymění. Turbo? Stačí se podívat na výrobce - Brazílie, nebo Rumunsko... A že taková oprava něco stojí? No stojí. A co? Kolik stojí nové auto? A koupíte vůbec takové auto, které chcete, jako nové? Když ne, musíme holt jezdit s tím, co je a opravovat to. :-!
Nekoupíte. Sazomety produkujicí oxidy dusíku jako o závod už nikdo prodávat nesmí. Jezdí s nimi jenom hovada, kterým nikdo neřekl, že jsou to karcinogeny a reálně způsobují zdravotní problém v okolí.
https://technika.magazinplus.cz/…edpokladalo.html
https://technika.magazinplus.cz/…edpokladalo.html
Konečně člověk, co se vyzná a nebojí se napsat, jak se to ve skutečnosti má. Přesně napsáno, že hovada jezdí na úkor zdraví ostatních.
Vtip je v tom ze tenhle moderni 2.0 bitdi neni zadny hulici sazomet nybrz po emisni strance uplne dostacujici motor
vtip je v tom, že jsem reagoval na Adu, který říká, že auto, jaké on chce, jako nové už nekoupí, mluví o svém TDI PD v Outlanderu, se kterým má najeto 300 tisíc km a považuje ho za etalon dieselové produkce.
frite
když pan Vaculík popisoval důvody proč si lidi pořizují Multivana a že je to auto jako žádné jiné. No - z osobní zkušenosti můžu říct že ty výhody platí i pro PSA/ Toyota čtyřčata. Jen za 2/3 cenu..
kromě možnosti čtyřkolky - to u PSA obnáší takové opičárny a peníze že v reálu to nikomu nestojí za to...
kromě možnosti čtyřkolky - to u PSA obnáší takové opičárny a peníze že v reálu to nikomu nestojí za to...
Přesně tak. Myslím, že Multivan těží ze svého "jména", protože konkurence dokáže nabídnout to co Multivan. Je to vidět mezi lidmi. Řeknete Multivan a všichni vědí, řeknete Véčko, Traveller, Proace, Tourneo Custom.... a lidi netuší.
V době T4 to byla asi nejlepší volba, ale teď?
Budu auto této kategorie teď kupovat, tak uvidím, ale na Multivan to asi nevypadá. Když jsem zjistil, že stojí to co Véčko, nějak už se mi do něj nechce jít.
Pravda je, že T6.1 se ale povedla, paradoxně asi větší skok z T6 na T6.1, než z T5 na T6. Už to říkalo více testerů, že skok na T6.1 je "velký" (odhlucneni, komfort, převodovka...)
V době T4 to byla asi nejlepší volba, ale teď?
Budu auto této kategorie teď kupovat, tak uvidím, ale na Multivan to asi nevypadá. Když jsem zjistil, že stojí to co Véčko, nějak už se mi do něj nechce jít.
Pravda je, že T6.1 se ale povedla, paradoxně asi větší skok z T6 na T6.1, než z T5 na T6. Už to říkalo více testerů, že skok na T6.1 je "velký" (odhlucneni, komfort, převodovka...)
Kundomil
Ten chlap je naprostý originál :D
Opäť nesklamal.Takže pán je dvojmetrový autoritatívny kulturista a pani je 45 kilová vícemiss Severných Čiech....GENIÁLNE :-) :yes:
Jen ta vícemiss asi nebude chtít jezdit takovou obludou jako je multivan.
Daniel Chocholatý
Nejsem si jistý, jestli je to v T6 stejné jako v T6.1 (ale myslím, že ano) - druhá baterka pod sedadlem řidiče nemá s nezávislým topením nic společného. Možná to tak u starších modelů bylo, ale tady druhá baterka pod řidičem umí "jen" nabídnout zásuvku 230V a za jízdy se umí dobít. Nic víc (nic míň), nezávislé topení valí z hlavní baterky. Údajně by se ale nemělo stát, že by člověk nenastartoval, je to prej nějaké chytré...
A co se týče Multi (nebo MB) vs. "konkurence"... že jako konkurence umí to samé ale za podstatně nižší cenu. Neumí. Projeďte se v "konkurenci"... jízdní vlastnosti, komfort, zadní náprava, akustika, zpracování... pro Multi je jediná konkurence a tou je MB (subjektivní názor a zkušenost).
A co se týče Multi (nebo MB) vs. "konkurence"... že jako konkurence umí to samé ale za podstatně nižší cenu. Neumí. Projeďte se v "konkurenci"... jízdní vlastnosti, komfort, zadní náprava, akustika, zpracování... pro Multi je jediná konkurence a tou je MB (subjektivní názor a zkušenost).
No možné to je. Pravda, že s T6.1 jsem nejel a zřejmě je na tom lépe jak francouzští bráchové. Ale vzhledem k tomu že to stojí jako Véčko, tak si není co řešit.
Budu teď kupovat, tak čekám až se otevřou obchody a budu se moct projet. Třeba budu překvapen.
Budu teď kupovat, tak čekám až se otevřou obchody a budu se moct projet. Třeba budu překvapen.
FilipEess
Tenhle druh aut mám moc rád. Míval jsem k dispozici M. Vito 1. Gen. v holobytě, bez ABS, ESP, a čehokoliv moderního, po tátovi, dostal jsem ho zdarma a provozoval jsem ho cca 5 let. Když jsem ho dostal k dispozici, tak mělo nalitano 370 tis. Bylo po druhé výměně těsnění pod hlavou, protože zralo vodu. Už od 270tis. Karoserii mělo v pěkném stavu, po výměně všech dveří a druhém celkovém lakování, protože to auto rezlo ostentativne už při vyslovení slova déšť, voda, sníh....
No, zralo vodu stále, tak jsem ho dal do správky automechanikovi původem z Ukrainy, který měl v okolí velmi dobrou pověst. A ten zjistil že je prdla hlava a s tím je i poškozený chladič. Otec moc toužil aby to auto jezdilo, tak se dotoho nasypalo dalších 100k kdy se kromě repasované hlavy, dala nová pumpa, vyměnily se brzdy (kotouče, destičky, hadičky, pistky), nový chladič. Pak se ještě měnili tlumiče, vařil se spodek, trochu jsem to pomuchlal o svodidla když jsem usnul na dálnici za volantem. No, nakonec v tom zahucelo 200t a to nepočítám běžný servis (olej, pneu). Vitezila nepřekonatelná praktičnost, pohodlí kterou osobak nenabídne. A ta jízda, přehled, moc mě to bavilo, ale neudržel bych to dal. Pak táta umřel, auto skončilo v dědictví, muselo se prodat, ještě 40 tisíc za něj někdo dal :)
No, zralo vodu stále, tak jsem ho dal do správky automechanikovi původem z Ukrainy, který měl v okolí velmi dobrou pověst. A ten zjistil že je prdla hlava a s tím je i poškozený chladič. Otec moc toužil aby to auto jezdilo, tak se dotoho nasypalo dalších 100k kdy se kromě repasované hlavy, dala nová pumpa, vyměnily se brzdy (kotouče, destičky, hadičky, pistky), nový chladič. Pak se ještě měnili tlumiče, vařil se spodek, trochu jsem to pomuchlal o svodidla když jsem usnul na dálnici za volantem. No, nakonec v tom zahucelo 200t a to nepočítám běžný servis (olej, pneu). Vitezila nepřekonatelná praktičnost, pohodlí kterou osobak nenabídne. A ta jízda, přehled, moc mě to bavilo, ale neudržel bych to dal. Pak táta umřel, auto skončilo v dědictví, muselo se prodat, ještě 40 tisíc za něj někdo dal :)
ProchyTom
Pekny pribeh a shrnutí. To ma švunk. Né ty nudný blaboly a fajty o elektrice nafte a ze svet uz neni v poradku, co ru jsou furt dokola uz leta. 😂
Jezdec667
Kdyby martin chtěl něco s kompletní servisní historií a přes 300 tisíc, tak mi 1.6 mpi stojí na dvoře.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Co prozradí vysoký nájezd? Že na trhu nejsou auta, které lidi chtějí koupit.
Prezrdí leda tak to, že toho šmejda už nikto nechce, tak ho majiteľ dojazdil na hranu. Takho šrota už ťažko predá, takže najbližšia štácia jest šrotovisko.
eLzyx
koukal jsem, že se to dá koupit i v benzinu. Jsou tyhle TSI v T5/T6 spolehlivější? O spotřebu nejde, stejně s tím najezdím prd, ale tu a tam by se mi osobní dodávka hodila
Maxmin
To jako fakt vyhazujete prupisky z okna? :-D:-D:-D
Vaše recenze jsou úplně top, ale těma prupiskama jste mě dostal
Vaše recenze jsou úplně top, ale těma prupiskama jste mě dostal
johny555
že 300 tisíc je zázrak a běžně odcházely motory po 120 tisících??? U auta za 2 mega??? No, jestli je to opravdu pravda, tak nepochopím, jak může takový šrot někdo kupovat.
Jinak kdo chce Multivan zdarma necht Jííí Horalky :D