Novinky

Zpět na článek

Dlouhá Škoda Octavia Pro pro Čínu: Podívejte se, o co přicházíme a kolik místa vzadu nabízí

20 komentářů

topten
neni lepsi si koupit supa nez oktavku jezevcici ???
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Vzhledem k tomu, že u nové Octavie není místo pro koleno u středového panelu (u předchozí verze bylo místa habaděj), tak bych tuto čínskou bych bral.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - palix
palix
Miesto na koleno tam zrejme je, len je potrebný špeciálny štýl sedenia 😉
Avatar - Emel
Emel
Speciální styl sezení je potřeba, aby ti ten středový tunel překážel... teda aspoň za mě, já sedím s nohama rovně před sebou a nikdy jsem nechápal, jak může někomu širokej tunel vadit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dost z nás má dlouhé nohy, tu pak máš na plynu vlastně trochu z boku, pak ti to vadit může.
Avatar - Dinar
Dinar
Pořád je to otázka posazu, v nějakém starém Italovi bych ti dal za pravdu, v octavii jako v čemkoliv středoevropském se dá sedačka posunout tak, abys i s metrem devadesát nemusel sedět jak na nočníku. 😉
Nlauda sem ten svůj nářek píše pokaždé, zjevně si neumí sednout.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nevím, buď musíš mít koule jak na bowlingu, nebo fakt nevím. Středový panel ani tunel na Octavii IV fakt nezavazí.
traveldrive
že neprichádzame vôbec o nič. Prečo by nám malo chýbať niečo, čo vymysleli len aby ulahodili nejakej nepodstatnej vzorke čínskych zákazníkov....
šofér
tak rozhodně mají hezčí volant! Nemají takového dvouramenného mrzáka, co máme my.
Arese
Mrzák je bohužel i ten tříramenný, protože je dole směšně splácnutý... 😒 Ten dvouramenný je aspoň pěkně kulatý.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Boční profil je za mě vyváženější. Smysl vedle Superbu se hledá těžko, ale Čína je Čína. Tam se svět točí úplně jinak.

Úchylku na prodloužené verze u Číňanů moc nechápu. Vzhledem k jejich vzrůstu je pro ně i v klasické Octavii místa haba kuk. Ale i vzhledem ke kupní síle a zdanění aut tam tohle bude plnit funkci limuzíny pro rozhodně bohatší Číňany, takže ok.

Jestli to ale pomůže zvrátit aktuální prodejní fiasko Škody v Číně? Jsem si takřka jist že... NE.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co znamená ten nápis pod levým zadním světlem?
Arese
Tak když si sakra chci koupit reprezentativní škodovku s fůrou prostoru vzadu, tak si pořídím Supa! Je hezčí a širší a navíc má ještě pořádné ovládací prvky s bezchybnou ergonomií. A už vůbec nechápu, proč je prodloužená Octávka coby její špičková čínská verze dodávaná jen s motorem 1.5 TSI a ne dvulitrem? 😲 Na druhou stranu je třeba ocenit, že ty 4 cm délky zadních dveří navíc vyváženosti bočního profilu spíš pomohly, než aby mu ublížily... 😄
P.S. Tak hlavně aby ta prodloužená Octávka škodovce pomohla zvrátit katastrofální propad jejich čínských prodejů! 😲
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bezchybná jak pro koho, osobně jsme nezažil auto, které by mělo vše dokonalé.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak víš, jak to je... stačí točítka na klimu a je vše dokonalé.
Avatar - Emel
Emel
Tohle je menší a snad levnější... a motor tam je asi 1.4TSI.

BTW... moc hezká konfigurace :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Když ty si chceš sakra koupit... Hm, je úplně jedno, co chceš ty, tohle je Čína a zákazníci zjevně mají jiné preference než ty. Prodloužené verze standardních evropských modelů jsou tam oblíbené napříč značkami i třídami. Motor 1,4 tsi je naprosto ok, nic silnějšího netřeba, v Číně se nejezdí rychle ani na prázdných silnicích, Číňanům je úplně jedno, co mají pod kapotou, motor vůbec neřeší. Naopak digitál, konektivita, to je jejich naprostá preference, plus pěkná porce chromu z venku. Jinými slovy, jestli si má Škoda, která prodává za ceny podobné evr. premii, tj. podstatně vyšší než za co prodávají místní značky, udržet alespoň nějaký prodej, jde na to s touto oktávkou dobře.
Zvonik54
Škodováci se snad zbláznili. Jezdit v pětimetrovým krámu sám v jednom člověku po městě, to je fakt sen každého blbého Čecha i Číňana. To auto má co dělat uvézt svoji vlastní váhu a nikoliv uvézt jen sobeckého šoféra v jednom. A plaťte pohonné hmoty za ten náklad a rozjezdy po městě. - To je ekologie v množství spalin na 1km!