Testy
Ozzman
11
Když to vlastně vůbec není hatchback žejo .... Je smutné, že někdo jako Ford, kdo opravdu UMÍ podvozky a sportovně střižená auta, plácá svůj talent na tento módní doplněk pro děvčata a Miromeny...
Přejít do diskuze
Som tu nový... nepoznám ešte miestny kolorit... skus mi ale prosím ta vysvetliť v com je Polo GTI horšie ako táto Puma ST X?
Vopred ďakujem že sa neuchylis k urážkam ale skúsiš to pragmaticky vysvetlit z tvojho pohľadu.
Dakujem
Shorty...
Vopred ďakujem že sa neuchylis k urážkam ale skúsiš to pragmaticky vysvetlit z tvojho pohľadu.
Dakujem
Shorty...
Tak za ty prachy musíš k Toyotě a máš čtyřkolku, daleko schopnější motor i podvozek. (Yaris GR).
Vážně tvrdě napsané, ale že bych pochopil, co jsi tím chtěl dát najevo, tak to ne. Používal jsem V8 kupé s manuálem jako daily car i v zimě taky...a nedělal bych z toho taková dramata. 😉
Ano, chci to jako víkendovku a nevím, co je mladé jelito, je mi 34, a budeš se divit, taky mám roční dítě, takže vím, co to je dávat do auta věci a věř, já prostor opravdu využívám v autě i v jiných ohledech, v kterých tahle zelená krabička nemůže obstát ani z třetiny. Do té Prahy mám normální kompakt s automatem a funguju s ním bezproblémů (asi mám ještě dobrá záda, dědku 😉), vůbec nevím, k čemu by mi posloužil lépe zvednutý crossover o třídu menšího auta na to dení poskakování a na dovolenou či delší trasy pak kombík D segmentu, žádný paskvil jako Crossover ani jinou hovadinu a vejdeme se i s dítětem a partnerkou, kočárkem, zavazadly...... to je divny co? Takže ano, za 800 bych radši jak ty říkáš Mustanga, nebo STčko (to pravé, Fiestu, či Fokuse)....Protože Puma ST bude vždy jen kompromis...
za Ford zaplatit 800 000 Kč, tak jedině a pouze za mírně ojetý Mustang 5.0 V8 (model od r. v. 2015 a samozřejmě s manuálem)! To je totiž úplně jiná galaxie, než nějaký litrový dvou/tříválcový předokolkový vykulenec na chůdách 😄
Když se podívám do garáže, tak musím konstatovat, že jsem fanoušek stejné značky (mimo jiné), jen asi né vždy slepě 😁
Rád bych to logicky pochopil, proč někdo vyhodí mnohem více peněz za auto, které je ve všech vlastnostech horší ? Když začneme cenou, atakuje Fokus ST, jinak ten crossover přeci nebude dosahovat lehkosti malé Fiesty, když už to má být HH...
Ak mi chceš povedať ze tato puma bude lepší zážitok ako Polo bez toho že si obe auta jazdil... tak to tie tabuľkové čísla majú väčšiu výpovednú hodnotu...
Ta cena je uplne mimo, to je jasny... to mi pripomina - vite ze ted je Golf R drazsi nez sourozenec Audi S3? Pravda, Golf ma ted vyhodu ze ma vzadu vektorovani, ale stejne ... je to srandovni doba :-!
No právě to srovnánís Yarisem GR to ještě umocňuje, člověk dostane o 60 koní víc, pohon všech kol a kopec zábavy k tomu, tohle je jen předražená, zvednutá Fiesta. No a kdybych chtěl praktičnost, tak je tu za o pár korun dražší Octavii RS, nebo Focus ST. Mě osobně ta Puma moc smysl nedává.
Hm hm...
Říkalo se, že GLA AMG je v něčem lepší, než A AMG.
Tohle vůbec nemusí bejt špatný, zase tak vysoký auto to není.
Nicméně... příplatek za autoklimu, příplatek za samosvor... a jsi na ceně Focusu ST, s 2.3EB a víceprvkem... to si nemůže Pumička obhájit.
Říkalo se, že GLA AMG je v něčem lepší, než A AMG.
Tohle vůbec nemusí bejt špatný, zase tak vysoký auto to není.
Nicméně... příplatek za autoklimu, příplatek za samosvor... a jsi na ceně Focusu ST, s 2.3EB a víceprvkem... to si nemůže Pumička obhájit.
Proč k Toyotě? GR je trochu menší, nemá žádný kufr, ale Ford nabízí Fiestu ST či Fokus ST, které mají normální karoserie. Nehledě na to, že GR je trochu jiný typ HH..
190k ST Plus začíná na 867k ve výbavě srovnatelné s touto Pumou, která začíná na 810. Plnokrevné ST s 280k je pak za 897k.
Jinak ta základní ST Puma za 737k je jen bílá ostatní barvy jsou 20k plus a mě prostě přijde 3/4 milionu za Fiestu s manuální klimatizací jako dost peněz, tou optikou je těch 100k pár korun...
Jinak ta základní ST Puma za 737k je jen bílá ostatní barvy jsou 20k plus a mě prostě přijde 3/4 milionu za Fiestu s manuální klimatizací jako dost peněz, tou optikou je těch 100k pár korun...
Myslíš? To auto stojí jako Fokus ST, dražší, než Fiesta ST, za podobné ceny je třeba Yaris GR, který je ještě jinde díky 4x4 (to je hodně ujeté auto), já pořád asi neumím pochopit, že když bych se chtěl bavit, proč si budu kupovat na to Crossover? Co mi dá navíc ?
Kdyby to byla čtyřkolka, tak by se o tom dalo i přemýšlet, ale takhle je to za tu cenu spíš vtip...
Za mne to stojí až moc.. :no:
Focus ST je lepší volba.
Puma je fajn crossover za 400 tis pro holky..tohle je verze k ničemu.
Výstřel do tmy za ranec. ;-\
Focus ST je lepší volba.
Puma je fajn crossover za 400 tis pro holky..tohle je verze k ničemu.
Výstřel do tmy za ranec. ;-\
Tak opet nejake auto pro radost. To ze to tady vetsina nevidi, nejela v tom, a hazi tu Mondea, Mustangy a Stčka, slusnej gulas v makovici a komenty na vyliž díru 😂No, rad bych to auto videl ve srovnani treba s Countrymanem. Kdyz mohl byt postaveny i proti bmw 1 😜 Vsichni chteji logicky vysvetleni toho ci oneho auta a pak hrozne chteji Mustanga, protoze za ty penize prece pecka. Mel si nekdy mustanga na denni jezdeni? Myslim denni ježděni! Jsi v komentech pod autem co je zabavny a denne jezdis v klidu. Ale ty chces Mustanga s manuálem? Po Praze? Pri dennim jezdeni na uzkych okreskach, spatnych silnicich? V zime? Nahon na ***, dlouhej tezkej predek. A co nechceš je s miminkem a nebo vek 1-3 let dite a ty ho tam davas ohnutej. Vis ze kdyz mas den rozlitanej a musis dvacetkrat sedat dolu a prikrcit jako za kulomet a zas vylejzat je na levačku? Aha, ty vlastne chceš víkendovku, jsi mladý jelito a sám, tak to si kup klidně vejtřasku a snad se zadaří, ale nic, jedeme dal 😂
Samozřejmě, že přímé srovnání nedává smysl, jen jsem chtěl upozornit na to, jaký jiný, mnohem působivější, větší a silnější Ford lze za tu šílenou cenu tříválcové Pumy pořídit. 😄
Hmm, tolik starostí o blaho ostatních diskutérů, skoro jsem se dojal! 😒] Tak tedy aby bylo jasno aspoň za mě: Mustang V8 současné generace jsem samozřejmě řídil a se standardním nastavením podvozku a se standardními širokými sedačkami je to až překvapivě komfortní auto. A s jeho rozměry nemám problém, navíc by to byla jen víkendovka pro radost. Jinak děti už mám dospělé a v zimě by Mustošek samozřejmě spinkal v garáži, protože na denní ježdění máme v rodině 2 velmi praktické předokolky. Takže můžeš být úplně, ale úplně bez starostí, Prochy Tome! 😄
Jenže to bude platit i o Fiestě za polovic, která umí vše stejně dobře, jako základní Puma a to i ten prostor a o to mi jde.
čo je na nej divne? ty si zrovna tie auta porovnal tak som sa ta spýtal... idem si naštudovať co je GT a co je Hot Hatch... lebo ozaj neviem... no minimálne z môjho pohľadu je pri cenovke Fordu povedať ze je lepši ako VW... lepší v čom? že spĺňa tvoje definície? ja asi riešim skôr ČO? dostanem.. ZA KOĽKO? to dostanem.. a KOĽKO? stoja prevádzkové náklady a ZA KOĽKO? to predám...
ja tvoju odpoveď respektujem.. akurát si myslím ze veľa ludi sa s tebou nestotozni... 🤷🏻♂️
EDIT: Tak wiki teda nie je single point of truth ale píše sa tam že😒br /> Hot hatch (skrátene pre hot hatchback) je vysokovýkonný derivát automobilu s karosárskou verziou hatchback, buď v 3-dverovom alebo 5-dverovom prevedení.
Príklady na obrázkoch sú auta ako Renault 5 turbo, P306GTI, Escort RS cosworth ci Golf GTI z 82ho čiže všetko auta plus mínus rovnaké ako terajšie Polo GTI...
ja tvoju odpoveď respektujem.. akurát si myslím ze veľa ludi sa s tebou nestotozni... 🤷🏻♂️
EDIT: Tak wiki teda nie je single point of truth ale píše sa tam že😒br /> Hot hatch (skrátene pre hot hatchback) je vysokovýkonný derivát automobilu s karosárskou verziou hatchback, buď v 3-dverovom alebo 5-dverovom prevedení.
Príklady na obrázkoch sú auta ako Renault 5 turbo, P306GTI, Escort RS cosworth ci Golf GTI z 82ho čiže všetko auta plus mínus rovnaké ako terajšie Polo GTI...
Tak to záleží, s čím porovnáváš, pokud s Hothatchi, máš tu auto skoro za milion a tam je dnes asi top ten Yaris GR, jestli s SUV, tak to řekni, ale tam Puma prohraje na všem ostatním 😁
Ano... to je druhá a dost podstatná věc a když zustaneme u třídní příslušnosti, nevěřím, že tohle bude rychlejší, než Fiesta ST, natožpak ten Fokus..
Ford to určitě umí, má na to FieSTu, Fokus, Mustang... ale osobně nevidím žádný plus Pumy proti Fiestě...
Chápu 4x4 u SUV, u hothatche už tolik potřeba neni si myslim, Yaris GR ji potřebuje spíše kvuli jeho výkonum 😊
Mustang vzhledem ke svým rozměrům, motorizací a výbavě určitě netrpí nadváhou, jak si na takovou blbost přišel? 😲
Za 800-850 dnes bez větších problémů v D seženeš zachovalého V8 s manuálem a při troše smlouvání i v EU verzi. 😄
Gulas v makovici mas ocividne ty 😁 A jeste do toho placni z diry vylizany countryman 😒]
Tak přidaná hodnota Pumy proti Mustangu je celkem jasná. Bude to daleko mrštnější a více přímočará věc. Na nějaké příměstské erzetě nebo naopak zapadlé zakroucené trojce bude Puma jistě zábavnější/ radostnější než Mustang.
Stejně tak jsou asi jasné ty věci, kde bude Mustang jiná galaxie... Nicméně, situaci nelze takhle stavět. Obojí to jsou podle všeho velmi dobrá auta ve svých segmentech. Jako víkendovka ale rozhodně Mustang :yes:
Stejně tak jsou asi jasné ty věci, kde bude Mustang jiná galaxie... Nicméně, situaci nelze takhle stavět. Obojí to jsou podle všeho velmi dobrá auta ve svých segmentech. Jako víkendovka ale rozhodně Mustang :yes:
Jini se snaži a jsou taci, kteři tomu i věři, že jsou HOT jako Polo GTI či Octavia RS a pak si přijde Ford a ukaže jak se to děla i tam, kde si někteři mysli, že je to omyl. Holt někdo se auta snaži dělat, jini je dělaji a pak jsou tu ti nejlepši...bravo Ford. :yes:
Jedina připominka je ke kolum, kdy bych stejně jako Fiesta ST, ktera začina na 17" i u pumy začal na o palec menšich kolech.
Jedina připominka je ke kolum, kdy bych stejně jako Fiesta ST, ktera začina na 17" i u pumy začal na o palec menšich kolech.
Tu nejde o porovnávanie Mustanga s Pumou. Samozrejme, že sú určením, rozmermi aj technicky niekde úplne inde a úplne mimo. Ale ide o to, že dať 800 za Mustanga je v norme, za túto Pumu určite nie.
Fiesta na štaflích... Jaký je v tom rozdíl, stejná platforma stejné rozměry, stejná technika, jen jedno je o trochu přizvedlé
Len som nechcel vyzerať že sa vyznám... lebo ozaj nie... ale... ruku na srdce... opísal som prvé tri autá co som videl aj naživo z toho zoznamu na wiki
No a není lepší vzít tedy Stčkovyho Fokuse? Jinak za ty peníze, když chceš vozit věci, máš Mondeo, pravda MK5 nemá moc dobry kufr, ale asi pořád větší, než Puma 😊
Mne jo 😁 Když sem udělal černou čáru na silnici v Italii se svym starym Mondeem MK4 tak sem se smál 😁
Jenže za 800 máš Mustanga 6 let starého, obvykle z US (tzn. po bouracce, bez záruky a s kilometry na čestné slovo). Porovnej to s novým od 1,35M, pořád ti to vyjde tak výhodné?
Tak možná už ztrácím přehled, co je to pár korun. Ale tohle auto začíná na 737tKc, ST i RS na 900 ...
Ale táto PUMA nestojí 3.5kč... okrem iného žiadny nový Ford nestojí 3.5kč... a žiadny Ford v nafte ti nevycaruje úsmev na tvári...
Poslední Mondeo si drží cenu neuvěřitelně, sám to nechápu, pokud nemáš brutální nájezd a nejistou historii. Ostatně to platí u většiny Fordů, mužeš sehnat plevel za pár, ale ty ověřitelné kousky si drží ceny. Ale jinak nové Mondeo nestojí mín ani víc, než jeho konkurenti 😊 To tak bylo vždy...
Mal som všetky Mondea posledných troch generácií v dizli... takze o Forde viem tiež svoje... a mam ho rad... avšak... vocamcať pocamcať... kupovať to nove za tie prachy... strašne by som na tie auta nadával... ako jazdenka je to viac ako dobrý kauf pokiaľ vieš čo a od koho kupuješ... lebo cenu si to drží asi ako ja výplatu na účte...
To mě taky ne, jen ten Yaris GR je trochu takovej mimozemšťan na dnešní dobu, je to skvělé auto, ale na dnešní silnice až přepálené 😁 A navíc ani nemá konkurenci.
To, že je mustang přerostla tlusta berta a jak je vyše psano pohodova vikendovka je věc jedna. Ale porovnavat nove auto s vyloženě proprděnyma sedačkama tedy vyrobek, ktery ma nějakych 5 či 6 let za sebou je dalši věc "na palici".
Tak srovnani s mustangem je uplně mimo. Ale to je takova klasika diskuzi, kdy se začnou tahat ruzne plakaty.
Mustang je svym zpusobem mnohem meně prakticke dvoumistne mondeo a o nepraktičnosti jako takove s dennim uživanim vuči kompaktum či dokonce autum B segmentu ani nemluvě.
Mustang je svym zpusobem mnohem meně prakticke dvoumistne mondeo a o nepraktičnosti jako takove s dennim uživanim vuči kompaktum či dokonce autum B segmentu ani nemluvě.
Zminit Yaris GR no napsat to ženska a ještě k tomu blondyna...vlastně pořad jen vlastni staj v ruznych karosařskych variantach či třidach.
Vela ludi se řidi pravě tabulkamy a tim co je na papiře. Takže někomu stači spravně označeny model, koně pod kapotou a ma jasno.
A on je tu jen ford ? Tahle nafoukla fiesta tedy ta, ktera nabidne větši prostor a větši kufr nabidne vic řidičskych emoci a komunikace než kdejaky nakoňovanějši HH.
3/4 M za auto s dojezdem 350 km... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Nemůžu souhlasit. Tohle klišé se píše ke čtyřkolkám obecně, ale zrovna TYGR je na limitu/těsně za limitem tak výjimečně ovladatelné auto (napříč awd/rwd/fwd), že to co píšeš tím naprosto vyvrací. 😄
V podstatě souhlas, a hlavně je TYGR na limitu neskutečně dokonale ovladatelné auto, právě v tom aktuálně nemá mezi dostupnými sériovým auty konkurenci.
No, já v tom jel a vím, že je to auto v kterém bych se zabil, protože drží a drží a když už ustřelí, budeš v takové rychlosti, že to nedopadne dobře 😊 Ale jinak je to fascinující na dnešní poměry
Ještě jsem v tom nejel, ale dovolím si nesouhlasit. Přepálít to můžeš asi stejně jako v kterémkoli jiném sportovním autě... Jaruna je ale divoká a malá, tak tu rychlost nějak vnímáš..
V tomto mi mnohem zradnejsi přijdou věci jako Cayenne Turbo nebo X5M, kde mi přišlo opravdu snadné ocitnout se před zatáčkou v situaci "do***e já jedu 200 a nevím o tom".
V tomto mi mnohem zradnejsi přijdou věci jako Cayenne Turbo nebo X5M, kde mi přišlo opravdu snadné ocitnout se před zatáčkou v situaci "do***e já jedu 200 a nevím o tom".
Pořád ty válce.... tak si kup pumu, co má víc válců
"http😐/www.stoplusjednicka.cz/…-sdkfz-2342-puma"
Tady máš jednu hned s V12 dieslem 😊
"http😐/www.stoplusjednicka.cz/…-sdkfz-2342-puma"
Tady máš jednu hned s V12 dieslem 😊
To je asi fuk ne? I Ondra z Corners měl nedávno na IG docela nadšený post, kdy mluvil o tom, jak vlastně nikdy neměl rád malá SUV a crossovery, ale z Pumy byl docela vyndaný a přišla mu zábavnější a lepší než spousta klasických HH... A ty dojmy z Pumy ST se takhle nadšeně linou napříč internetem...
Souhlasím, že problém může být cena, taky mi přijde vysoká. Nicméně, to auto je nejspíš vyladěno do malého zázraku...
Souhlasím, že problém může být cena, taky mi přijde vysoká. Nicméně, to auto je nejspíš vyladěno do malého zázraku...
Pro konzervativní autíčkáře tu naštěstí stále je Focus ST a Fiesta ST. Ale dań v podobě nepraktičnosti dost zabolí. Všude si člověk musí dávat pozor, aby někde něco neurazil... Nejsme zkrátka zemí zaslíbenou pro tenhle typ vozů.
Pak tu máme generaci autíčkářů, který vyrostla na Marvelu či Kenovi s Barbie. A pro ty je tohle prostě super počin. Vypadá to skvěl, jezdí to v měřítkách SUV skvěle, v měřítkách běžných stále nadstandardně. Cena? Ok, když začneme řešit cenu, tak kdo hledá co nejvíc sportovnosti za co nejmíň, tak na tohle přirozeně hodí bobek. Ale tohle přece nechce a nemá být konkurencí pro Focus ST nebo Fiestu ST!
Za mě super. Zamrzí jen dvě věci - pod kapotou chybí 4válec místo tohoto 3válcového mrzáka. A druhá jsou kola. Profil 40 jsou prostě banánové slupky neslučitelné s našimi cestami. Ale jinak? Skvělá práce Forde :yes:
Pak tu máme generaci autíčkářů, který vyrostla na Marvelu či Kenovi s Barbie. A pro ty je tohle prostě super počin. Vypadá to skvěl, jezdí to v měřítkách SUV skvěle, v měřítkách běžných stále nadstandardně. Cena? Ok, když začneme řešit cenu, tak kdo hledá co nejvíc sportovnosti za co nejmíň, tak na tohle přirozeně hodí bobek. Ale tohle přece nechce a nemá být konkurencí pro Focus ST nebo Fiestu ST!
Za mě super. Zamrzí jen dvě věci - pod kapotou chybí 4válec místo tohoto 3válcového mrzáka. A druhá jsou kola. Profil 40 jsou prostě banánové slupky neslučitelné s našimi cestami. Ale jinak? Skvělá práce Forde :yes:
Určitě tady máme velmi zastavěné regiony, kde tomu tak skutečně může být. Ale stačí se podívat na mapu a je vidět, že většina republiky stále skýtá spoustu míst k využití Jaruny... A při přesunu prostě stačí jet jinou než hlavní trasou... Navíc v dnešní honbě za výkony je jejich 260 koní pořád vlastně relativně "skromných"
Jakoze v ČR s tím provozem nemáš moc míst, kde si užijes vlastnosti toho auta aniž by to nebylo nebezpečné .
Aj jazdený Mustang mi príde výhodnejší ako Puma s vyžmýkaným trojvalcom. Pokiaľ by som chcel hh, siahnem inam. Táto Puma je triedou sama pre seba, nevidím jediný dôvod vycálovať za malý nasraný šijací stroj toľko peňazí.
Mimochodom, búrané auto s kilometrami na čestné slovo by kupoval len mimoň.
Mimochodom, búrané auto s kilometrami na čestné slovo by kupoval len mimoň.
A to i ne ten prostor a to včetně kufru, kdy v obou připadech posadiš dozadu vzrostlejši osobu a do kufru narveš vice kramu. Samozřejmě je v tom i dnešni modnost, ale stale nejde o krabici s vyškou cca 151cm.
Tim si buď naprosto jisty. Tahle Puma vychazi z Fiesty ST a těžko budeš hledat HH s většimi emocemi za volantem. Možna tak ultimativnějši Megane RS Trophy. Polo GTI opravdu, ale opravdu ne.
A ja jsem sice majitel což už přiště zřejmě platit nebude, ale ne skalni fanoušek. Jen prostě umim ocenit, když je tu někdo u koho si koupiš i zaklad tedy auto za 3.5kč a ono to funguje a za jehož volantem se budeš, alespoň trochu usmivat.
Je smutne, že je někdo kdo je schopny napsat tento blabol stejně jako to, že někdo neumi nabidnout ty emoce tak aby se řidič těšil za volat ani u klasičtějšich variant, kdežto ford to umi i u těch nepředpokladanych.