Tak určitě. Přeci právě proto si PSA pořídilo koncern, ve kterém je od dvouválců po osmiválce, turb a kompresorů, minivozů po pickupy a supersporty, čtyřkolky atd. úplně vše. K tomu část DE trhu s Oplem, jižní národnostní trhy, část US trhu, africké a jihoamerické trhy. Srdcové značky, z nichž každá má svoji identitu, srdce a duši. Tak to všechno se nyní zruší, budou to předokolky a budou mít jen trojválce a 1,5Hdi, to se rozumí. Právě proto o tom píšu, že si tu Alfu s trojhrnkem půjdu hned zamluvit. Možná by mi ale stačila samolepka čtyřlístku na nějaké pěkně červené Berlingo, co myslíš? No tak to tedy Tavares udělal velkou chybu, že prostě jenom nenatiskl samolepky.
Za mě určitě ne, rozhodně ne kvalitou, ikdyž ta se kontinuálně zlepšuje. Cenami? Rozhodně ano, u modelů 3008/5008 jsou víc než přepálené... Výběrem motorů třeba za koncernem dost pokulhává. Velký benzín ani nafta už nejsou...
"Dosavadní generální ředitel Jean-Philippe Imparato se přesunul k Alfě Romeo". No to je výborné! Těším se na nové fantastické Alfy Romeo, co konečně půjdou koupit nejen srdcem, ale i rozumem. Myslím, že stesky Jacksonové nad C1 a poznámky k motorsportu nejsou na místě a trochu přehrává - malá městská elektrická Lancie, namísto sportovní divize celá značka Alfa Romeo. To zní jako skvělé vyhlídky.
Kvalita dizajnu loga má pramalý vplyv na predaje, ak vôbec nejaký. Jediným dôvodom zmeny je zaujať a pritiahnuť zrak tých, čo sa doteraz nepozerali.
Všimol si si nové logo Fiatu? Tiež to nie je výspa umenia, ale účel plní. Na ulici na aute si to všimneš. https://cdn.motor1.com/…te-restyling.jpg
Místo zjednodušení toho 3D ikonického lva došlo k recyklaci a složitému překombinovanému nevýraznému logu s hlavou lva v erbu, který používají všichni od hokeje po rody a sídla, protože to působí hodnotněji. A přesně tak zmateně působí i jejich produkce poslední dobou, jedinečnost a odkaz, kdy byl na první pohled okamžitě poznat Peugeot je na úrovni nějakých dvou jakože "hochwertig" divných svítících klů, když se za peugeot převléká i naprosto zbytečná značka, jakou je Opel. Tomu nevýrazná pseudoretro hlava lva fakt nepomůže.
Zhruba si pamatuju její rozhovor tady před pár měsíci a nebylo to pěkný čtení. Kdyby se Peugeot zbavil iCockpitu, o 508 bych v budoucnu třeba uvažoval, ale to asi nehrozí.