Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Suzuki Swift Sport Hybrid – Stále umí pobavit, ale…

15 komentářů

Avatar - SKAY
SKAY
Ale za víc dostaneme míň, Evropan si zvyká defenestraci nevyhlíží . Tak lepší jak ceny v Turecku...
Avatar - sorpersa
sorpersa
Ako,môžu byť kvalitné, ale súčasný dizajn Suzuki... :no: Proste predchodca mal svoj milú tváričku,akési japonské MINI,ale toto ani zvon a ani zvnútra...Vitara... no... akože fejkový rover... dobre,zvnútra strašnéééé... S.-Cross... tak v SUV väčšia príšera asi nie je. Swace a Across sú Toyoty, čiže ostáva prcek Ignis,ktorý sa mne paradoxne veľmi veľmi páži. Myslím že keby rozvili jeho detaily do väčších rozmerov,mohli byť na svete ďalšie pekné autá... ale toto...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jakožto majitel předhybridního (a předfiltrového) SSS této generace musím bohužel konstatovat, že dnes už bych ho nekoupil. A to jsem ani nevěděl o tom zdražení. Možná že zůstal fajnový podvozek, s kterým dokážete setřást ze zad silnější auta, ale to samo o sobě nestačí.

Nesmyslné úlitby pár gramům CO2 za cenu otupění motoru, prodloužení převodů a významného zhoršení dynamiky (byť reálně to není tak hrozné jako na papíře) znamenají, že SSS už nemá čím přebíjet svoje jiné konkurenční nevýhody.

Takže sbohem a šáteček. Aktuálně musím myslet na svoje duševní zdraví a vyhlížet jiné produkty jiných automobilek.

PS: Ad pre-crash. Koukám, že od mé recenze se nic nezměnilo. :-[] :-[] :-[]

"Zvláštní pozornost ovšem zaslouží pre-crash systém. Ten totiž musel ladit někdo, kdo měl příbuzné na Titaniku a dodnes z toho má trauma. Evidentně počítá s brzdnou dráhou a handlingem zaoceánské lodi. Mít ho tehdy kapitán Smith k dispozici, byla by chlouba White Star Line nepochybně zachráněna, protože by to na něj hystericky řvalo už v Southamptonu."
Avantime
Verím, že aj s týmto môže byť sranda, ale súhlasím s tebou, ten príplatok za Sport je už dosť otázny. Obyčajný Swift mám veľmi rád, asi moje najobľúbenejšie malé auto s manuálnou prevodovkou. Mild-hybrid nie je s rekuperáciou taký protivný, ako vo Fordoch. Sport som šoféroval len taký, ako máš ty, teda pred fl. a tam mi prakticky vadilo len to, že sa volant nevracia do východzej polohy.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Funny thing.....v Southamptonu jsem na loď nastupoval v 69 i já. Něco mě tam ale tenkrát nesedělo. Loď, Angelina Lauro, nebyla totiž na vodě, ale "na suchu".....později zjištěno v suchém doku k vůli nějakým opravám..... :D
webpaja
:yes: :yes: :yes: S Titanicem jsi pobavil :-[]

Takže už víme, že pre-crash nastavuje jeden a ten samý člověk pro Suzuki i MB. Alfy mají nevypínatelné ESP, další si odnášejí červenou kartu za asistenty. To je smutné.
Avatar - white label
white label
"...musím bohužel konstatovat, že dnes už bych ho nekoupil."
Lepší by bylo napsat: Ten dnešní už bych si nekoupil, takhle by to mohlo vypadat (pro ty, co nečtou dál), že lituješ, že sis ho koupil... :-)
Jinak samozřejmě souhlas.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Máš pravdu. Tak by to mohlo vyznít....a tak jsem to nemyslel. Tedy opravuji: Ten dnešní už bych si nekoupil. ;-)
Martin182
By ma teda zaujímalo v rámci ekológie či to stálo za tých nadbytočných 50 kg materiálu ktorý v aute pribudol. Musel sa niekde vyrobiť a po celú životnosť Swiftíka sa bude voziť spolu s autom.
To je ako keby som vozil svoju priateľku v kufri po celú životnosť auta a ešte aj do riadenia mi bude pindať ako ten elektromotor..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kolego, zapomeň na ekologii.
Píší to na Autoforu ale když se na to podíváš za použití selského rozumu, je naprosto jasné, že některé evropské automobilky nezapláčou když se Honda, Mitsubishi, Nissan a Suzuki stáhnou z evropského trhu.
Zatím sice spíše dosáhly obrovských poklesů prodejů v Číně a v Austrálii ale stále jim to nedochází že auta se mají dělat pro lidi, ne pro emisní "zákonodárce eurohujery".
Ty automobilky (Mitsubishi, Honda, Suzuki) přistoupily na evropskou cinknutou hru, a teď na to doplácejí katastrofálním poklesem prodejů.
Suzuki bylo vždycky takovou japonskou Dacií, ale to už neplatí a takové Suzuki nebudou lidi chtít.
Na prakticky neregulovaném australském trhu se Japonci prodávají skvěle v desetitisících kusů a pažouty, citróny a Renaulti se prodávají v jednotkách a max. stovkách kusů.
Toť reakce Australanů na miniaturní motůrky, 3-válce a elektrifikaci.
Arese
:yes: :yes: :yes: :-)
gil54
.. ....je to z hlediska koncového uživatele zpravidla jen další zbytečná komplikace v mnoha parametrech. I když některé papírově deklarují nižší spotřebu (tento však ne) a vyšší výkon, tak reálná úspora paliva je zanedbatelná a negativa nevyváží. A vyšší výkon sežere zvýšená hmotnost. Takže také nula od nuly.....
Arese
...krásně demonstruje absurditu současného automobilového "vývoje" v EU! Za mě tedy určitě ne, když SSS, tak ještě kus nezprzněný mikrohybridizací!
_dan
Proč se pořád hází něco na EU? Není tohle hybrid jenom proto, že Suzuki se nechtělo řešit další vývoj motoru, tak šli jednoduchou cestou?

Scala 1.5 TSI bez elektro - 110 kW, 5,4 l/100 km, 123 g/km CO2, Clio 1.3 TCe bez elektro - 103 kW, 5,3 l/100 km, 122 g/km, Astra 1.2 bez elektro - 107 kW, 5,5 l/100 km, 126 g/km, 208 1.2 bez elektro - 96 kW, 5,4 l/100 km, 122 g/km. Tak kde je problém?
Jarko
Ked uz sme sa z recenzie dozvedeli, ze ma nova prevodovka dlhsie prevody, tak mi chyba zmienka o otackach na rozne prevodove stupne. Napr ake su otacky na 6. prevodovy stupen pri 90km/h resp 130km/h? Vdaka.