Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alpine představuje zatím nejluxusnější verzi modelu A110. Edice Légende GT je omezena na 300 kusů

29 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Krásné auto, už základní verze jezdí dle testů naprosto skvěle, ale je velká škoda, že to Renault neuměl prodat víc lidověji, jako GT86tku Toyota a BRZ Subaru... to by byla paráda... takhle budu jen doufat, že si do toho někdy na výstavě alespoň sednu a projedu se v tom maximálně virtuálně 😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
A hlavně k tomuto auto by seděl manuál jak pr.. na hrnec. Jenže tam nebyl, pokud se nemýlím.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebyl a ano, nýbrž bych to bral i s automatem, jestli je to tak super 😊
gil54
Povedená libůstka pro fajnšmekry. Tahle krásná hračka se ale asi nestane tím pověstným stéblem, kterého se tonoucí chytá..... 😄
traveldrive
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle mám samozřejmě sjetý 😁
traveldrive
Tak sorry, že som Ťa podcenil 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Rasťu sleduji rád 😊
abc
áut mám plné zuby, za rok najazdím okolo 75,000km
ale toto by som bral
to je iná káva
to má štýl
kam sa hrabú baworáky
Arese
Je to nádherné a úžasně lehké autíčko,. O to víc ale bolí, že nenabízí manuál! Neomluvitelné a nepochopitelné! 😲 😒 :no:
gil54
Jistě ale víš, že přeřadit tak rychle jako dvojspojka nedokáže s manuálem nikdo. U sporťáků je dnes na místě.
V normálních autech je to jiné. Já mám rád větší káry s motorem, tak automat s HDM, V běžných autech středu klidně manuál, i automat v preferenci HDM ( když je dostatek výkonu), před dvojspojkou, CVT nechci v ničem, kromě skútra.

No, ale jsem už poměrně starej, tak mohu mít už narušené myšlenkové pochody. 😄 A pak, hlavně, každý to má rád jinak.
Arese
Tvoje první věta je zcela absurdní. "Kontrolní otázka": Automobiloví nadšenci si kupují nepraktická placatá kupátka proto, aby měřili rychlost přeřazení, nebo proto, aby si maximálně užili ovládání takového auta? 😄
gil54
Těžko řict. Každý to vidíme jinak. Rozhodnout by to mohly pouze prodeje, pokud by byly v nabídce mauál i dvojspojka a to za stejnou cenu. Já myslím, že by manuál nevyhrál.

(A marně hledám absurditu v předmětné větě.)
Arese
Proč by verze s manuálem měla stát stejně?! Ta by samozřejmě měla být levnější, a to o dost! Pokud ne, byla by to jen vyčůranost výrobce! 😲
gil54
Stejně proto, aby bylo poznat, co ti automobiloví nadšenci preferují.

Asi se dnes neshodneme. Mě se auto líbí tak je, nemyslím si, že by bylo ochuzeno jeho charizma a možnost si ho užít. Naopak lze si ho užít " v kalupu" možná lépe, když nemusí řidič mít furt jednu ruku mimo volant a zároveň s tím také spojkovat.
Avatar - white label
white label
Přesně tak... :yes:
traveldrive
Ako sa to hovorí? Kto chce psa biť, palicu si nájde. Areseho nepresvedčíš, lebo sa nechce dať presvedčiť.
Avatar - white label
white label
Navíc se klidně vsadím, že nikdy žádné opravdu sportovní auto s dvojspojkou ani neřídil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
I nesportovní auto s dvouspojkou řadí rychleji, než průměrný Arese 😉
Arese
Tak to bys prohrál! 😄
Arese
Areseho nepřesvědčíš, protože miluje "práci" se spojkovým pedálem a řadící pákou. Co je na tom sakra špatného? Snad toho zase tolik nechci! 😄
traveldrive
Jedna vec je mať niečo rád, druhá vec zase v jednom kuse hulákať, aké nanič a zlé je všetko ostatné.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže tohle auto má "jen" 1,8 215 KW. Nic, co by se nedalo uřídit. A kolik lidí si to pořídí na honění setinek na okruhu a kolik lidí s tím bude běžně jezdit a užívat si to v "běžném" provozu. K tomuhle autu by byl manuál naprosto ideální volba. Auto by bylo o něco levnější, zábavnější a vsadím se, že by si našlo více kupců, než automat, při nejhorším fifty fifty.
Avatar - white label
white label
Ideální by bylo nabízet k němu dvojspojku i manuál.
Alen tvrdit, že jedna z těchto dvou možností je špatná (jedno která z nich), je učebnicová omezenost.
Je lepší mít takové auto na trhu, byť pouze s jednou převodovkou, než žádné takové.
A že by se jich dnes rozhodně neprodávalo více s manuálem, než s DS, tak na to vem klidně jed.
gil54
Souhlas i s editem. Jistěže možnost volby by byl ideál.
Arese
Naprostý souhlas, pokud je možnost volby, proti automatu samozřejmě nelze nic namítat. 😄
traveldrive
Lenže proti automatu sa nedá nič namietať ani tak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdyby do toho Renault dal ještě "sociální" verzi s jeho legendárním atmo dvoulitrem, který poháněl ostrá Clia a s manuálem, bylo by tu další Prosche pro chudé... ale ten motor už pohřbily emise.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Točivá dvousetkoňová atmo by byla velká paráda a vem čert že na dragrace by ti to s tou 1,8 natřel. O tom tohle auto není.