Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
Martin sáhnul na modlu všech hybridistů, dostane kartáč. :D
Ale v podstatě jen napsal to, co ví každý, kdo se orientuje a měl možnost si konkurenci lexe/toyot v jednotlivých třídách projet. Toyota byla první v masivním nasazení svých hybridů a pamatuju, že ve srovnání s tehdy novinkovou dýzlovou 740d F01 na mě tehdejší LS 600h udělal skvělý dojem, jenže dnes jsme o dekádu dál a toyota se svými hybridy ustrnula, zatímco konkurence jde kupředu. Šílená je zejména cena této verze LS, opravdu bych rád viděl někoho konkrétního, kdo tohle auto za 3,8 mil. upřednostnil před čímkoliv jiným ve třídě.
Ale v podstatě jen napsal to, co ví každý, kdo se orientuje a měl možnost si konkurenci lexe/toyot v jednotlivých třídách projet. Toyota byla první v masivním nasazení svých hybridů a pamatuju, že ve srovnání s tehdy novinkovou dýzlovou 740d F01 na mě tehdejší LS 600h udělal skvělý dojem, jenže dnes jsme o dekádu dál a toyota se svými hybridy ustrnula, zatímco konkurence jde kupředu. Šílená je zejména cena této verze LS, opravdu bych rád viděl někoho konkrétního, kdo tohle auto za 3,8 mil. upřednostnil před čímkoliv jiným ve třídě.
Tohle není modla hybridistů. Modla skutečného hybridisty se jmenuje Prius. Zapamatujte si ten název, je to Prius. :-):-):-):-):-)
Pravda, modla luxusních hybridistů, prius je modla sociálně slabších hybridistů. :-):-) ;-)
Za tu cenu bych netvrdil, že sociálně slabších ;-)
Prius aneb Uber kara v anglii #1.
Stoji to to samy co hybridni Corolla.
Ale pravda, ted Uberi casto kupuji Kia Niro, cenikove stejny jak Prius, trochu vetsi a praktictejsi a asi trochu vic slevi.
Kdo dneska chce byt zeleny, Prius uz proste nestaci, budto EV nebo aspon Plugin. A mezi pluginy je na vyber v podstate cokoliv, takze Prius uz tolik neleti.
Jo a Uber Plugin je fakt hromada Mitsubishi Outlander PHEV. Za ty prachy asi dobra Uber kara.
Konec hybridniho hlaseni.
Stoji to to samy co hybridni Corolla.
Ale pravda, ted Uberi casto kupuji Kia Niro, cenikove stejny jak Prius, trochu vetsi a praktictejsi a asi trochu vic slevi.
Kdo dneska chce byt zeleny, Prius uz proste nestaci, budto EV nebo aspon Plugin. A mezi pluginy je na vyber v podstate cokoliv, takze Prius uz tolik neleti.
Jo a Uber Plugin je fakt hromada Mitsubishi Outlander PHEV. Za ty prachy asi dobra Uber kara.
Konec hybridniho hlaseni.
Ne nepíše to co jinde = nepochopil v čem je auto zcela mimořádný
Ale viz úvodní příspěvek = to není o Lexusu ale Martinovi
Ale viz úvodní příspěvek = to není o Lexusu ale Martinovi
Hele, v cem je teda mimoradny? At uz recenzi psal kdokoliv, neni v ni a ani specifikacich cokoliv mimoradneho. Zkus to vysvetlit a nepis pls obecne blaboly ze nekdo nepochopil auto (kdyztak vysvetli jak se ma chapat lex?
Jaká konkurence? To není auto, to je Lexus, takže se nemůže srovnávat s vozy ve zdánlivě stejné třídě ;-)
Podvozek není nekomfortní, je svébytný. Auto při potřebě zrychlit nevyje ve stejných otáčkách, pouze dává najevo, že akceleruje. Infotainment není zastaralý, je takový, jaký ho majitelé chtějí mít. ;-)
Podvozek není nekomfortní, je svébytný. Auto při potřebě zrychlit nevyje ve stejných otáčkách, pouze dává najevo, že akceleruje. Infotainment není zastaralý, je takový, jaký ho majitelé chtějí mít. ;-)
:D:D Já bych fakt chtěl vidět někoho, kdo za tohle utratil své 4 miliony. A tím myslím u nás, ne nějakého us důchodce, co za to dal 90tis. usd.
Taky bych chtěl vidět takovýho nadšence. Za ty prachy máš totálně nabitý BMW 7 s motorem přes 500 koní. Tohle je cenově tak o milion výš než by mělo být. Prodeje budou asi hodně vlažný. :D
Na obhajobu vysavačového efektu musím říct, že se inženýři z Japonska fakt snaží generace od generace a zlepšuje se to, nejlepší je to v hodně výkonném hybridu, protože vysavač vysává jen pár vteřin, takže se to nestačí oposlouchat :-[]
Tady je to eště úplně jinak = tady je (taky) normální HDM automat ;-)
No vidis, ja to nezkoumal, jen reagoval na predchozi prispevek. Takze to nema suoerspolehlivou eCVT ?
Hammuna nečte pozorně, takže pravdu má zase jen napůl:
Toyota's hybrid systems employ a continuously variable automatic transmission (CVT), but Lexus decided that a CVT isn't refined enough for the latest LS. So, it bolted a four-speed transmission to the back of the CVT, then programmed the two gearboxes to work in concert to emulate a 10-speed automatic. Under full throttle, the complex multi-stage hybrid drivetrain does provide the impression of a conventional automatic, but under less frenetic driving conditions it gets wacky.
Toyota's hybrid systems employ a continuously variable automatic transmission (CVT), but Lexus decided that a CVT isn't refined enough for the latest LS. So, it bolted a four-speed transmission to the back of the CVT, then programmed the two gearboxes to work in concert to emulate a 10-speed automatic. Under full throttle, the complex multi-stage hybrid drivetrain does provide the impression of a conventional automatic, but under less frenetic driving conditions it gets wacky.
Hamu nemusí teď pozorně číst tak píše RH = ví to dáááááávno ;-)
Takže na TVŮJ dotaz = má to jak eCVT tak klasickej HDM automat (což dohromady maličko žere výkon = myslím že jsme tady na ACZ o tom už diskutovali, když to před léééty byla novinka)
Takže na TVŮJ dotaz = má to jak eCVT tak klasickej HDM automat (což dohromady maličko žere výkon = myslím že jsme tady na ACZ o tom už diskutovali, když to před léééty byla novinka)
Problem tohoto modelu je, ze by stary, uz kdyz byl novinka. Je pro me sklamanim uz od zacatku a fakt netusim, jak si nekdo dovolil dat na trh neco takoveho. Ten napad dat do tohohle auta 3.5L V6, nebo biturbo V6 jako jedine motory, je cira debilita. Nemluve o tom, co dalsiho tomu autu chybi. Kdyz ho porovnam s predchozi generaci po faceliftu, tak je pro me ve vsem horsi. To malo co ma novyho nestoji za to.
Mam Lexusy rad a narovinu - jedine, co se dnes oplati kupovat u Lexusu je RX450h a dejme tomu jeste UX do mesta. LC je hodne specificke, proto ho nepocitam. Ale IS, NX, ES a LS ne.
Celkove aktualni smerovani Lexusu je jedno hodne velike sklamani.
Mam Lexusy rad a narovinu - jedine, co se dnes oplati kupovat u Lexusu je RX450h a dejme tomu jeste UX do mesta. LC je hodne specificke, proto ho nepocitam. Ale IS, NX, ES a LS ne.
Celkove aktualni smerovani Lexusu je jedno hodne velike sklamani.
Copak modely RX, LC nebo GS měly někdy na vyber z více motorizací? Maximálně spalovací plus hybrid - a tím to končilo.
RX melo 200t, GS 250 a 300h. Ale moje pointa byla spis o tom, ze se 450h k tomu RX hodi. I v GS je 450h idealni motorizace. Ke charakteru LC se zase hodi to 500. LS se ta 500h nehodi. Mam najeto s 600h hodne km a znam i 500h. Dovolim si proto s klidem tvrdit, ze 600h je daleko lepsi. Nejde o vykon, ale o projev a kultivovanost jizdy. 600h bylo slyset jen kdyz to clovek chtel a znel bozsky. 500h slysis i kdyz nechces.U auta s takovou cenovkou to nasere.
Přesně tohle říkám, a jak píšeš i v reakci na miga, 600h byl velmi dobrý pohon, navíc optikou své doby, ale 500h už dnes neobstojí. Mě lexus nikdy moc nebral (s výjimkou kupéček a extrémního LFA), hlavně designově, ale někdejší GS a LS byla auta, která se ve svých třídách dala brát jako velmi kvalitní alternativa D3. GS je pryč a tohle LS bylo staré, už když přišlo. Prostě lex/toyota se svým hybridním pohonem zůstali trčet, píšu to tady pořád, ale v případě LS nejen pohonem, ono se v těch testech faceliftovaného LS nejvíc mluví o tom, co lexus všechno vylepšil, resp. dotáhl na běžnou úroveň konkurence, adapt. tlumiče, dotykový (žůůů) displej atp., mě fakt přijde, že jako lux. koráb na us highways pro nějakého bohatého am. důchodce to za 90 tis usd může krásně fungovat, ale za čtyři mega v našich podmínkách to vzhledem k tomu, co za ty love nabízí konkurence, ani náhodou.
Ja mam Lexusy rad. Meli jsme v rodine nekolik Lexusu a jeden stale mam. Popravde, i kdyz nerad, budu muset menit. Otazka za milion je, za co. Rad bych zustal u Lexusu, ale sedany rovnou skrtam, jelikoz GS uz neni. Takze asi to bude RX450h, dokud je to jeste s V6. Vyhonenou R4 fakt nechci.
Myslim, ze slovo zklamani docela vystihuje pocit z Lexusu. Toyoda se snazi sefovat Toyo i Lexu, ale podle me tim Lex ztratil smer. Neni uz nositelem "cutting edge" technologie, jak to byva zvykem. Uz mi to prijde neco jako "jsem tady, aby se nezapomnelo, ze existuju", ale nic vic. Navic se nemuzu zbavit pocitu, ze Toyoda obetoval Lexus na oltar ekologie. Diky Toyote muze mit motory jake chce i technologie. Ale on proste recykluje a preslapuje na miste. Tedy zrovna, kdyz necouva... Dlouho se vedou diskuze o Twin Turbo V8 a nic. AWD pro jednotlive modely a nic. Ted se spekuluje, ze LS vyklidi pole a stane se z nej SUV. Coz mozna LF1 bude jeho nastupce a LS skonci. Coz vede k dalsim dohadum, jestli Lexus bude vubec nabizet jeste nejake sedany.
Hodne me to mrzi, protoze LS600h jsem ve sve dobe uprednostnil pred D3 a nikdy jsem toho nelitoval. Kdybych sel do LS500h za 4 mega, byl bych ***. I kdyby stalo o mega min, stale by to bylo prilis moc za to, co nabizi. Neni totiz ani na dostrel k tomu, co nabizi konkurence. Smutny.
Myslim, ze slovo zklamani docela vystihuje pocit z Lexusu. Toyoda se snazi sefovat Toyo i Lexu, ale podle me tim Lex ztratil smer. Neni uz nositelem "cutting edge" technologie, jak to byva zvykem. Uz mi to prijde neco jako "jsem tady, aby se nezapomnelo, ze existuju", ale nic vic. Navic se nemuzu zbavit pocitu, ze Toyoda obetoval Lexus na oltar ekologie. Diky Toyote muze mit motory jake chce i technologie. Ale on proste recykluje a preslapuje na miste. Tedy zrovna, kdyz necouva... Dlouho se vedou diskuze o Twin Turbo V8 a nic. AWD pro jednotlive modely a nic. Ted se spekuluje, ze LS vyklidi pole a stane se z nej SUV. Coz mozna LF1 bude jeho nastupce a LS skonci. Coz vede k dalsim dohadum, jestli Lexus bude vubec nabizet jeste nejake sedany.
Hodne me to mrzi, protoze LS600h jsem ve sve dobe uprednostnil pred D3 a nikdy jsem toho nelitoval. Kdybych sel do LS500h za 4 mega, byl bych ***. I kdyby stalo o mega min, stale by to bylo prilis moc za to, co nabizi. Neni totiz ani na dostrel k tomu, co nabizi konkurence. Smutny.
Akcelerace 0-100 za 5.5 sec je na tak velké auto s 3.5 l atmosférou a el. motorem solidní výkon. Ano, Toyota nemá vhodný turbo motor pro tak velký vůz. Má atmosféru V8, ale ta se s elektrikou nekamarádí.... ;-)
No zrovna atmosféra se s elektrikou právě KAMARÁDí žejo https://www.auto.cz/…-luxusport-73514
Ale současných 264kW z V6 hybridu je v pohodě = viz těch 5,5 sec u tak velkýho auta. Navíc možná přece jen přijde V8 biturbo
Ale současných 264kW z V6 hybridu je v pohodě = viz těch 5,5 sec u tak velkýho auta. Navíc možná přece jen přijde V8 biturbo
Ok. Nekamarádí se už asi s dnešními emisemi.... :-(
Všechny Toyota Lexus hybridy jsou atmosféry = je to největší výrobce atmosfér na světě
V8 atmo se furt prodává https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 a https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
V8 atmo se furt prodává https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 a https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
Podle mě dostatečně velká atmosféra určitě není problém ani nevýhoda, ba naopak.
Jenže dle mého v kusu bez hybridu a bez e-CVT/CVT.
Jenže dle mého v kusu bez hybridu a bez e-CVT/CVT.
stopel
Kompletní výbava ve standardu, příplatky LS 500h moc nezná.
Nejlevnější verze modelu 2.900.000 Kč (LS 500h/264 kW Elegance)
Testovaný vůz bez příplatků 3.830.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)
Testovaný vůz s výbavou 4.245.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)
A tych 400 000 Kč je za co?
Nejlevnější verze modelu 2.900.000 Kč (LS 500h/264 kW Elegance)
Testovaný vůz bez příplatků 3.830.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)
Testovaný vůz s výbavou 4.245.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)
A tych 400 000 Kč je za co?
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Máš to v článku i pod ním ve specifikaci napsáno, 375tis. ty kovové intarzie, 40 tis. metla.
Mjo... to je celý ten velký panel?
https://img.auto.cz/…pbWc/7017760.jpg?…
Asi bych nechtěl mít tak velkej kus dveří z kovových plíšků... ale je to příplatek, tak no problemo.
https://img.auto.cz/…pbWc/7017760.jpg?…
Asi bych nechtěl mít tak velkej kus dveří z kovových plíšků... ale je to příplatek, tak no problemo.
ACE.
Nedávno jsem náhodou koukal na test tohoto auta (pro jistotu jsem před psaním ještě ověřil, že to je opravdu stejné auto) a vyznívá to zcela jinak. Je to až zvláštní, jak moc jinak....
Tak ho sem dej.
Jukni na odkazy od Ham.a.
Už jsem tady nebyl hodně dlouho. V době kdy jsem se účastnil zdejších diskusí, jsem doporučil redaktorům, aby se přejmenovali na DAS AUTO, protože co nebylo od VW a nebo jiného německého výrobce aut, tak bylo vždycky špatné.
Pardon zapletl jsem VW mezi výrobce aut, ale kam moje paměť sahá, tak co neokopíroval, tak neměl. Počátky jsou již v jeho prvopočátcích (kopie Tatry).
Kdyby ho německý stát masivně finančně nepodporoval v době, kdy některé německé automobilky krachovaly (NSU, DKW a podobně), tak skončil v propadlišti automobilových dějin. Dodneška pro VW platí Goeblsovo heslo, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. "Jsme nejlepší, největší a na nás nikdo nemá" Z toho vyplývá i jejich chování vůči zákazníkům, nikdy není chyba u nás, ale vždycky je mezi volantem a sedačkou.
Pardon zapletl jsem VW mezi výrobce aut, ale kam moje paměť sahá, tak co neokopíroval, tak neměl. Počátky jsou již v jeho prvopočátcích (kopie Tatry).
Kdyby ho německý stát masivně finančně nepodporoval v době, kdy některé německé automobilky krachovaly (NSU, DKW a podobně), tak skončil v propadlišti automobilových dějin. Dodneška pro VW platí Goeblsovo heslo, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. "Jsme nejlepší, největší a na nás nikdo nemá" Z toho vyplývá i jejich chování vůči zákazníkům, nikdy není chyba u nás, ale vždycky je mezi volantem a sedačkou.
Než jsi přišel, tak tu nikdo VW neřešil. :-)
A že tenhle Lexus ve své třídě nestíhá, to není chyba VW... :-)
A že tenhle Lexus ve své třídě nestíhá, to není chyba VW... :-)
Naopak, to je přeci chyba německých výrobců, že umí vyrobit lepší auto. Zpropadený Němci, jak si to představují :D
Tiez som pozeral ten test predtym a vedel som o com bude test na ACZ v podani p. Machiho, ktory sa vratil z Mosteckeho polygonu.... nejede to vocpoda jak prase (turbo) k tomu pridam este 2l vyssiu spotrebu nez odtestovali inde, pretoze again nejede to vocpoda jak prase. Tym padom je aj podvozok na nič, pretoze again nejede to vocpoda jak prase, na co by sa zaoberal jeho jazdeckymi nuanciami ?
Vacsina skutocnych majitelov bude pravdepodobne sediet v zadu a sila pritlaku do sedadla ich bude zaujimat menej nez tie veci ostatne (dizajn, kvalita, pocity, unava z cestovania, sedenie, pruzenie, audio, plynulost). Na druhej strane ta cena je skutocne vysoka, tiez si neviem predstavit v CZ/SK niekoho kto za to vysoli takmer 4mega... mozno niekto, kto nie je uplny pozer, takych je dnes este stale pomenej v nasich krajoch :D
Vacsina skutocnych majitelov bude pravdepodobne sediet v zadu a sila pritlaku do sedadla ich bude zaujimat menej nez tie veci ostatne (dizajn, kvalita, pocity, unava z cestovania, sedenie, pruzenie, audio, plynulost). Na druhej strane ta cena je skutocne vysoka, tiez si neviem predstavit v CZ/SK niekoho kto za to vysoli takmer 4mega... mozno niekto, kto nie je uplny pozer, takych je dnes este stale pomenej v nasich krajoch :D
https://www.youtube.com/watch?…
Opravdu to zní lexusně ;-) Myslím, že tu není nikdo, kdo by LS500h po FL jel a dokázal porovnat s S nebo 7er. A zcela upřímně je pro mě názor Machiho důvěryhodnější než Krpatův.
Ještě jsem našel Mattův test na Carwow, ani ten si nedovolí tvrdit, že by LS bylo lepší než D3.
Opravdu to zní lexusně ;-) Myslím, že tu není nikdo, kdo by LS500h po FL jel a dokázal porovnat s S nebo 7er. A zcela upřímně je pro mě názor Machiho důvěryhodnější než Krpatův.
Ještě jsem našel Mattův test na Carwow, ani ten si nedovolí tvrdit, že by LS bylo lepší než D3.
No tak jeden se asi najde😉. Timto autem jsem jezdil cca pred mesicem. Nikdy predtim jsem v zadny ls nejzdil. Myslim ze autor testu to popisuje naprosto presne. Auto je samozrejme bomba ale co se tyka hlucnosti tak me prekvapilo ze motor je slyset vyrazne vic nez v mym w222 s dieselem. Komfort perovani sice na esko nema ale myslim ze je lepsi nez 7. Interier vpredu stisnenejsi nez v esku.
Kto pisal, ze je lepsi nez D3 ? Musi byt lepsi ako D3 aby bol vobec dobry ? Kto je lepsi nez D3 ?
Ham.
je zdejší redakcí opět nadhodnocovaný, seriózní média se shodují na 3*
https://www.autoexpress.co.uk/lexus/ls/102070/new-lexus-ls-500h-2018-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/ls
Asi by Japonci měli poslat své lidi na stáž do Stuttgartu, Ingolstadtu nebo Mnichova jak se dělá pořádný hybrid v této třídě. Panamera Turbo S E-hybrid, S 560 e, 60 TFSI e, 745 e tohle překonávají o několik levelů.
https://www.autoexpress.co.uk/lexus/ls/102070/new-lexus-ls-500h-2018-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/ls
Asi by Japonci měli poslat své lidi na stáž do Stuttgartu, Ingolstadtu nebo Mnichova jak se dělá pořádný hybrid v této třídě. Panamera Turbo S E-hybrid, S 560 e, 60 TFSI e, 745 e tohle překonávají o několik levelů.
Někdo je ochoten pro nižší spotřebu ochoten poslouchat chrochtani, jiný vytí. Osobně nedocenim ani jedno.
Nic proti, ale u Lexe jinou možnost než 500h nemáš. U konkurence sice není v pohonech úplně cokoliv s čímkoliv, ale vybrat si můžeš z několika kombinací jak v benzínu, tak v PHEV tak i v tom dieselu, tedy nesrovnatelně širší nabídka. A možnost výběru (nejen dekorací na palubce, ale i v tom co dělá auto autem, tedy v pohonech) podle mě patří k luxusnímu autu.
Lexus se dá na jiných trzích koupit i v čistě benzinové verzi. U nás ne - proste jim nestojí za to řešit homologaci/emise. Hodili ručník do ringu, po mnoha letech dieselové nadvlády ve vyšší střední a luxusní třídě D3 vyhodnotili EU trh jako nezajímavý.
Jestli je tohle načteno z oficiálního prohlášení a ne jen výmysl, tak ať celý Lexus táhne do p...le, když jim za to evropský trh a zákazníci nestojí.
Vymýšlíš si docela extrémy ty = jako léta urážení Vaculíka za SPRÁVNOU kritiku levnějšího dílu u prémiového BMW 3 než u mainstreamové Okty
Navíc v půl 4 ráno?? :-)
Lex LS se i tady prodával s V6 twinturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… popravdě TOHLE auto bych vzal právě s ním
Máš stejnej psychotickej záchvat jako když ti Vaculík zkritizoval Audi A8 = nikdo tě nenutí si https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 kupovat https://www.auto.cz/…tak-dobry-136897 nejen mě vyhovuje https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
Navíc v půl 4 ráno?? :-)
Lex LS se i tady prodával s V6 twinturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… popravdě TOHLE auto bych vzal právě s ním
Máš stejnej psychotickej záchvat jako když ti Vaculík zkritizoval Audi A8 = nikdo tě nenutí si https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 kupovat https://www.auto.cz/…tak-dobry-136897 nejen mě vyhovuje https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
Já také nejsem ochoten poslouchat chrochtání.. Zrovna teď to počítám: Za květen jsem najel 5 238 km a za benzín utratil 13 267 Kč.
Já si myslím, že když zákazníci budou chtít něco lepšího z Německa, tak jim asi nic nebrání si to pořídit. Třeba není nutné, aby se všechna auta chovala podobně.
Já také neříkám, že zákazníkům něco brání chtít něco z Německa. Auta se podobně chovat nemusí, ale důstojně a přiměřeně dané třídě by se chovat mohla. Jinak hrozí, že minimální prodeje LS v Evropě časem povedou ke stejnému osudu jako u GS. Kdysi LS byla konkurence, dnes je to jen stín minulých generací. Nicméně pokud chtějí dosáhnout stavu, kdy budou prodávat v podstatě jen mainstreamová auta typu UX nebo ES, tak mnoho štěstí, nemám nic proti, je to jejich volba.
Přesně, když zaspí, jejich chyba....
No neviem, ale mám pocit že LS bol v Európe vždy len do počtu. V Amerike už bol konkurentom, tu mu chýbalo a chýba viac vecí ako len jeden druh pohonu. Napríklad širšia dealerská sieť.
Neměl diesel. To byl jeho hlavní nedostatek. Bohužel, ani luxusním autům se nevyhýbají finančně gramotni zákazníci:)
Jako myslíš, že aby se potom ta jejich auta dala taky prodávat už jenom v Evropě?
Mercedes, BMW a Audi se prodávají celosvětově a daleko lépe než Lexus.
A ve všech třídách. Třeba jim stačí, ze jsou jako koncern největší na světě.
caliban
Nejlepší by bylo se hvězdiček zbavit, protože jsou nicneříkající.
BTW: kára za 4 mega by měla mít 6 hvězdiček, už jenom proto, že za ní vysázíte 4 mega, takže vidím velký špatný...
BTW: kára za 4 mega by měla mít 6 hvězdiček, už jenom proto, že za ní vysázíte 4 mega, takže vidím velký špatný...
Hodnocení je vždy v rámci třídy, tj. 3,5* je podprůměrná luxusní limuzína, ale pořád to neznamená, že je to v absolutním hodnocení horší, než BMW 530e s 4,5*.
webpaja
Hele Pájo, mne asi těžko považovat za fanouška lexusu a hybridů, ale jak je z jedné strany sypáno od hybridistů a EV maniaků jen to jediné správné "eko", tak z této strany barikády neustálý výsměch na vyasavač taky nejde použít plošně. Chápu, že je to takové to vracení míče za ty jejich hlody, což si myslím, že nemáme zapotřebí (někdo musí být ten lepší :D), ale:
Hlučnost na videu je a vysavačový efekt taktéž, to neoddiskutuje ani Hamuna, jen z mé zkušeností musím říct, že se na odhlučnění dost pracuje a naposledy zkoušená Kuga PHEV mne vůbec tímto nerušila (či Highlander) a na sportovní režim ty reakce na plyn a okamžité vytáčení toho dvaapullitrového motoru znělo i docela dobře (lépe, než turbomalorážky), pak jsou tu auta, jako Auris HSD, starší Yaris HSD, Prius..., ale i ta Corolla co má Mikesus prostě hučí, protože tam chybí tuna tlumicích materiálů, protože váha a protože eko a spotřeba, to je ten koncový produkt a náboje do diskuze :D Těžko říct, kam zařadit toho Lexxe, z videa je fakt horší, než nesrovnatelně plebejská Kuga PHEV, což v kontextu luxusní limuzíny zní jako totální fail a i kdejaký diesel ve střední třídě je na dálnici při akceleraci tišší, JENŽE:
Tady máš disciplínu, která je vlastně v realitě ojedinělá, kdo akceleruje nějak často takovou dobu na plný plyn, zvláště u auta s dynamikou toho Lexxe (kde fakt nemusíš 15s stát na plynu, aby si jel 130, jako u starších hybridů :D), v realném provozu to zahučí na pár vteřin, či se to jen tak povaluje v nízkých otáčkách, takže jestli si s něčím takovým jel delší trasu, dá se na to zvyknout a pro mne je to asi nejschůdnější cesta budocí mobility, až nám přestanou dotovat diesly :D a zakážou i ostatní spalováky.... protože pořád radši budu jezdit s vysavačem, který dojede na nabíjení kam chci, než s EV! :D
Cena auta je hodně seběvědomá, exteriér šílený, hlavně to hrablo na sníh, interiér až na pár divností ujde.... ty tykadla na kapličce přístrojů, to je něco :D Jako hotelové luxusní taxi v centru města klidně, jako reprezentativní limuzína za mne fakt ne :)
p.s. z toho videa, co si dal je vidět, že to fakt na ten obrovský výkon na dálnici už pak ve vyšších rychlostech moc nejede :/
Hlučnost na videu je a vysavačový efekt taktéž, to neoddiskutuje ani Hamuna, jen z mé zkušeností musím říct, že se na odhlučnění dost pracuje a naposledy zkoušená Kuga PHEV mne vůbec tímto nerušila (či Highlander) a na sportovní režim ty reakce na plyn a okamžité vytáčení toho dvaapullitrového motoru znělo i docela dobře (lépe, než turbomalorážky), pak jsou tu auta, jako Auris HSD, starší Yaris HSD, Prius..., ale i ta Corolla co má Mikesus prostě hučí, protože tam chybí tuna tlumicích materiálů, protože váha a protože eko a spotřeba, to je ten koncový produkt a náboje do diskuze :D Těžko říct, kam zařadit toho Lexxe, z videa je fakt horší, než nesrovnatelně plebejská Kuga PHEV, což v kontextu luxusní limuzíny zní jako totální fail a i kdejaký diesel ve střední třídě je na dálnici při akceleraci tišší, JENŽE:
Tady máš disciplínu, která je vlastně v realitě ojedinělá, kdo akceleruje nějak často takovou dobu na plný plyn, zvláště u auta s dynamikou toho Lexxe (kde fakt nemusíš 15s stát na plynu, aby si jel 130, jako u starších hybridů :D), v realném provozu to zahučí na pár vteřin, či se to jen tak povaluje v nízkých otáčkách, takže jestli si s něčím takovým jel delší trasu, dá se na to zvyknout a pro mne je to asi nejschůdnější cesta budocí mobility, až nám přestanou dotovat diesly :D a zakážou i ostatní spalováky.... protože pořád radši budu jezdit s vysavačem, který dojede na nabíjení kam chci, než s EV! :D
Cena auta je hodně seběvědomá, exteriér šílený, hlavně to hrablo na sníh, interiér až na pár divností ujde.... ty tykadla na kapličce přístrojů, to je něco :D Jako hotelové luxusní taxi v centru města klidně, jako reprezentativní limuzína za mne fakt ne :)
p.s. z toho videa, co si dal je vidět, že to fakt na ten obrovský výkon na dálnici už pak ve vyšších rychlostech moc nejede :/
:yes: :yes:
Ta druhá převodovka to v reálném světě v reálném provozu řeší = na německou dálnici radši verzi V6 biturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… s 10ti stupňovým HDM automatem
Trochu na váhání je to v LC = atmo V8 je super ale tam machi(avelli) SPRÁVNĚ napsal že hybridní verze (stejná jako tady) je trochu lepší na jízdu = to nižší těžiště a rozložení hmotnosti BEZE SRANDY :D
Ta druhá převodovka to v reálném světě v reálném provozu řeší = na německou dálnici radši verzi V6 biturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… s 10ti stupňovým HDM automatem
Trochu na váhání je to v LC = atmo V8 je super ale tam machi(avelli) SPRÁVNĚ napsal že hybridní verze (stejná jako tady) je trochu lepší na jízdu = to nižší těžiště a rozložení hmotnosti BEZE SRANDY :D
Podívej se na tohle https://www.youtube.com/watch?… ten projev je naprosto mimo danou třídu. Když pojedeš v čemkoliv od konkurence ve třídě s jakoukoliv motorizací takhle po okreskách, budeš jen kroutit volantem a uslyšíš jemné šumění vzduchu kolem zrcátek, tady je to neustálé vytí vytočeného motoru, to nemá s třídou lux. sedanů nic společného. A že to navíc ani reálně nejede, to je takový "bonus". ;-)
Však si asi nečetl, co píšu :) , říkám, že už i z Pájova videa je patrná vysoká hlučnost a i to, že to auto zoufale nejede nad 100 km/h tak ,jak by mělo auto s takovým výkonem. V tvém videu je to lepší, pokud nedává plný plyn, ale ano, ten motor je hodně slyšet a v takovém autě by to být moc nemělo (ale jezdil jsem třeba s W222 V8biturbo a taky při akceleraci byl motor slyšet, jen zněl parádně :D), pointa mého příspěvku je, že ten klasický vysavačový efekt i s tím nepříjemným zvukem známý z Aurisu HSD, Priusu či Yarisu starších generací je dnes u nových hybridů s eCVT více potlačen, než tomu bylo dřív a za co jsme se tomu vysmívali (neříkám, že eliminován), viz třeba ta Kuga PHEV.
Pro srovnání
http://www.youtube.com/watch?…
http://www.youtube.com/watch?…
a tady je to ještě hodně špatně nabraný zvuk, milosrdný k Yarisu..
Pro srovnání
http://www.youtube.com/watch?…
http://www.youtube.com/watch?…
a tady je to ještě hodně špatně nabraný zvuk, milosrdný k Yarisu..
Hluk v Yarisu budu muset ještě změřit. ale v Kuze je naprosto identická hladina hluku při dálniční 130 jako v Corolle ( která má naprosto minimální odhlučnění ). Měřeno stejným telefonem ( ano, může to být nepřesné, ale srovnatelné mezi sebou ), oboje 71dB
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Subjektivní a objektivní srovnání jsou různé kategorie.
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Subjektivní a objektivní srovnání jsou různé kategorie.
Tady máš hlavně auto za více než tři miliony a tak zkoumat pochyby, jestli je ten vysavač slyšet více či méně a za jakých situacích ho uslyšíš nejvíce a po jakou dobu a jestli "kdejaká" kuga je tišší je celkem liché. Tam by se to nemělo srovnávat s Kugou, RAV, Corollou a podobně, ale s auty za podobné peníze a v tomto kontextu to prostě je fail a omlouvat to jakýmkoli způsobem není zcela na místě.
Taky si nečetl příspěvek pořádně :D Já se vůbec nezastávám toho Lexxe, je líný. drahý a hlučný a je to ostuda v dané kategorii, ale výše se rozhořela zase obvyklá diskuze hybridisti vs spalováci, eko vs vysavač... snažil jsem se jen říct, že aby bylo objektivní srovnání, je nutné opravdu porovnat ty auta v generacích a s tím, že i v té mainstreamové třídě u toho vysmívaného eCVT se udělal velký pokrok a není to tak otravné, jako to bývalo...
Pojďme jim oponovat spíš tím, že je to pomalé a pro limuzínu, která by měla jezdit mimo město asi i né uplně vhodný pohon takový, jaký ten Lexus nabízí v tomto balení.
Pojďme jim oponovat spíš tím, že je to pomalé a pro limuzínu, která by měla jezdit mimo město asi i né uplně vhodný pohon takový, jaký ten Lexus nabízí v tomto balení.
eCVT udělalo pokrok jenom v odhlučnění kabiny od motorového prostoru, ale to udělala všechna auta, s každou novou generací jsou tišší a lépe filtrují hluk motoru pronikající do kabiny. Ale vysavačový efekt, tedy motor konstantně vytočený do nejvyšších otáček při požadavku na dynamiku zůstal. Na tom se vůbec nic nezměnilo. Lexus je určitě nejlépe odhlučněné auto s eCVT, o tom nelze pochybovat a přesto je tam ten vysavač jasně patrný a pro řadu lidí otravný. Pokus u LS to maskovat jakýmsi řazením, kdy motoru na půl sekundy spadnou otáčky, ale okamžitě se vrátí na monotónní vysoké otáčky to nezachraňuje, spíš z toho hlučného vysavače jak napsal webpaja dělá porouchaný hlučný vysavač, který má vadný komutátor a občas mu zahaprují otáčky aby se ihned vrátili na původní vysokou úroveň nemluvě o tom, že ten šlapkostroj v podobě zkombinovaného HDM automatu a eCVT asi také pěkně žere výkon a na kola se ho už moc nedostává, auta s 264 kW prostě létají jinak.
Jenže ja celou dobu už po třetí píšu, že nehájím tento Lexus, kolikrát to mám ještě napsat? Jen se tu dost často objevuje na jedné straně nesmyslnný hate na naftu na straně jedné a na straně druhé vysvač, jelikož jsem jel hodně hybridů, tak vím, že ten pokrok tam je, to je celé :)
A já ti podruhé píši, že tam žádný pokrok u eCVT není. eCVT/CVT se z podstaty chová tak, že při požadavku na dynamiku vytočí motor na max. a pak drží otáčky. Lepší odhlučnění kabiny pokrok je, ale to je pokrok v odhlučnění a ne u eCVT/CVT.
Ty jsi asi s žádným ecvt nejel. Ty rozdíly jsou obrovské, I v chování převodovky.
Jel a rozdíl v tom podstatném co řadě lidí vadí (vysavač) tam žádný není. Princip vysavače je tam u Yarisu i Lexusu a je jedno jestli je z roku 2010 nebo 2021. Že jsou auta lépe utlumená tak jak jde čas a s lepší třídou auta jsou utlumená také lépe o to se nepřu. Základní princip ovšem zůstává, test tohoto jistě dobře odhlučněného LS to jenom dokazuje. Ano, Yaris nebo Corolla bude vedle LS hrůza (ne kvůli horší eCVT ale kvůli metrákům chybějícího odhlučnění), ale efekt vysavače je bohužel jasně patrný i u toho jinak kvalitně odhlučněného a aerodynamicky optimalizovaného LS.
Jen když vezmu yaris 3.gen a 4.gen, je obrovský rozdíl v chování převodovky. 3.gen při plném sešlápnutí okamžitě nastaví max otáčky, u 4.gen pomalu zvyšuje na max otáčky, kterých dosáhne až kolem cca 140km/h. Ty 3.gen nastaví klidně při 20km/h a hotovo. Takže toho jsi moc nenajel, jen plácáš své domněnky.
https://www.youtube.com/watch?…
A to podstatné se naštěstí nezměnilo, komfortní a plynulé zrychlování bez škubání při řazení. Vysavač zůstává, když jede někdo jak trotl a místo nohy má kopyto. Jinak vysavač se ani neozve, protože dřív má potřebnou rychlost než dosáhne max.otáček.
https://www.youtube.com/watch?…
A to podstatné se naštěstí nezměnilo, komfortní a plynulé zrychlování bez škubání při řazení. Vysavač zůstává, když jede někdo jak trotl a místo nohy má kopyto. Jinak vysavač se ani neozve, protože dřív má potřebnou rychlost než dosáhne max.otáček.
Vždyť já jsem psal, že je to pokrok v odhlučnění a taky tím, že se používají jiné motory (větší), které mají příjemější zvuk, už v prvním příspěvku jsem to psal :D Ale jsou to ve velké míře i ty reakce na plyn jsou jiné, přechody mezi elektro a spalováky a podobně.. to vše se zlepšuje znatelně. Neříkám, že u tohoto Lexe, tím jsem nejel.
Charakter zustane u eCVT pořád stejny, to je dáno konstrukcí, jako převodovky dvoupsojkové a hydroměniče budou pořád fyzicky měnit stupně a bude to znatelné i když budou sebehladší... mne je taky toto příjemější.
Mne se prostě nelíbí, snižovat se na úroveň druhého tábora, kdy někteří jedinci tu jen prskají a vyřvávají o dotované naftě, mne taky hybrid úplně nevyhovuje a v tét luxusní třídě už vůbec ne, ale není to takové to peklo, jako auta před deseti - patnácti lety s prvními či druhými generacemi hybridů, snažím se být objektivní a ať si každý jezdí v tom, v čem se mu jezdí dobře :)
Pro mne má eCVT jeden obrovský plus - spolehlivost automatu převyšuje z dlouhodobého hlediska jiné automatické převodovky. Takže pro nás, kteří neprovozujeme auta první 2-3 roky, kdy jsou v záruce tohle mnohdy bude klíčovější, než občasné hučení... bohužel, je to tak a s poruchovostí všeho možného do budoucna to asi dost lidí bude brát podobně.
a to říkám jako někdo, kdo má HDM a dvouspojku :)
Charakter zustane u eCVT pořád stejny, to je dáno konstrukcí, jako převodovky dvoupsojkové a hydroměniče budou pořád fyzicky měnit stupně a bude to znatelné i když budou sebehladší... mne je taky toto příjemější.
Mne se prostě nelíbí, snižovat se na úroveň druhého tábora, kdy někteří jedinci tu jen prskají a vyřvávají o dotované naftě, mne taky hybrid úplně nevyhovuje a v tét luxusní třídě už vůbec ne, ale není to takové to peklo, jako auta před deseti - patnácti lety s prvními či druhými generacemi hybridů, snažím se být objektivní a ať si každý jezdí v tom, v čem se mu jezdí dobře :)
Pro mne má eCVT jeden obrovský plus - spolehlivost automatu převyšuje z dlouhodobého hlediska jiné automatické převodovky. Takže pro nás, kteří neprovozujeme auta první 2-3 roky, kdy jsou v záruce tohle mnohdy bude klíčovější, než občasné hučení... bohužel, je to tak a s poruchovostí všeho možného do budoucna to asi dost lidí bude brát podobně.
a to říkám jako někdo, kdo má HDM a dvouspojku :)
Nikdo tady netvrdí, že je to peklo jako před 15 lety. Hodně lidí zde tvrdí (i já), že na poměry luxusní třídy je eCVT problém, protože konkurence bez eCVT dosahuje v akustickém projevu daleko lepších výsledků.
Bože chlape, ale proč myslíš, že eCVT vytočí ten motor? Myslíš si, že proto, že to jinak neumí? Ale vůbec ne. Tohle je naprogramováno v počítači, aby to udělal. Protože ten systém má v takovém režimu nejvyšší možnou účinnost. A víš, kdy ten vysavač nastane? Když na to šlápneš na podlahu a nebo když to řídíš tempomatem. V ostatních případech si to plynovým pedálem ureguluješ i bez vysavače.
hugino
Za tie prachy mám predsa najkrajšie auto v segmente MB S klasse alebo ďalšiu nemeckú prémiu ako Panemeru,BMW 7 alebo A 8.A tie otočné ovládače nad kaplnkou budíkov tak to je fakt hnus.Lexus za posledné obdobie dosť popracoval nad vonkajším designom :yes: ale to vnútro je designovo tak 10-15 rokov pozadu.Za 4 melóny sú naozaj iné a omnoho lepšie a krajšie autá ako tento Lexus , však predaje to aj potvrdzujú.A 3 a1/2 hviezdičky je tak akurát. :no:
Ernesto01
Redaktor byl v tomto případě ještě hodně mírný. Za mě auto na dvě hvězdy. Toyota podělala co mohla. Nové Lexusy se opravdu nedaří, napříč paletou. LC500 měla super poměr cena/výkon. Ve své době. Ale toto ? Za 4.2 mega ? To se někdo úplně zbláznil. Recyklát techniky že všech možných aut Toyoty, trochu jinak uložený motor a nějaké to odhlučnění a dřevo g interiéru navíc to fakt nevytrhne. Přitom Lexus uměl naprosto skvělá auta. Holt doba se mění.
Také mám rád japonská auta a jejich genetiku, ale tady je potřeba si přiznat, že tohle auto je ve vztahu k ceně prostě šrot. Už jenom ten infotainment. V roce 2016 to bylo ještě ok. Dneska už je to na vyhazov.
Jak tu už někdo řekli, za 4.2M je na trhu tolik aut, že fakt není důvod kupovat toto, když není v ničem lepší než konkurenti. Naopak, v hodně věcech horší.
Také mám rád japonská auta a jejich genetiku, ale tady je potřeba si přiznat, že tohle auto je ve vztahu k ceně prostě šrot. Už jenom ten infotainment. V roce 2016 to bylo ještě ok. Dneska už je to na vyhazov.
Jak tu už někdo řekli, za 4.2M je na trhu tolik aut, že fakt není důvod kupovat toto, když není v ničem lepší než konkurenti. Naopak, v hodně věcech horší.
Nejen tohle viz některé absurdní závěry o BMW
Ale netýká se to jen tohohle auta. Nejlíp píše když ho to auto baví a oslovuje
Dokonce že je zvýhodňovanej i benzín = a všechna fosilní paliva. Hned napoprvý si opravil svou chybu že fosilní palivo je i ropa :yes: :-)
Ale jinak krutý nepochopení = o čem v úvodním příspěvku píšu
Notovat si na chválení machi(avelli)ho s pájou = nic moc = viz já 13:56 ;-)
To co přisuzuješ chybně mě o Toyotě a lexusu ROZHODNĚ PLATÍ o pájovi a machim :-!
Každopádně soustřeď se na přesvědčování o s svých teoriích na někoho dalšího. Já už si užil přednášek na téma dotace fosilních paliv do aut až až.
A proč ZASE LŽEŠ = o (nedosahují) mých kvalit????
Jo Klaus úmyslně NE jmenoval ekonomy ne z 1. 50tky jak by měl = ale "druhou" ligu
Je hezký že si to furt pamatuješ = je blbý že vysvětlení už ne. CO tvá hlava nepochopila na tom = že trochu znalej (třeba) fotbalu POZNÁ když v reprezentaci nehraje prvních 20 nejlepších? :*)
A máš PRAVDU lidi jako Rusnok nejsou a nikdy nebyli = první liga (ani https://manipulatori.cz/…ke-pop-ekonomie/ i když se ti LÍBILO co jak píše
Se svou kvalifikací Rusnok bohužel guvernéra dělat MŮŽE ale NEMĚL by jím být = vo tom to je
Stačilo napoprvé pochopit ŽE fosilní paliva jsou dotovaný = nemuselo to trvat ROKY ;-)
Ale někdy od -nácti ho čtu = a volba machi vs culda = je fakt SNADNÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ;-)
Já zas nechápu machi(avelli)ho a jeho šéfredaktorování (to ale asi bude prostě ne odpovídajícíma schopnostma) ale hlavně některý jeho závěry o autech (protože KDYŽ ho auto baví jde mu to = a dobře) ale co vymyslel o BMW, Hondě atd. to je prostě špatně