Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus LS 500h (264 kW) Superior – Vrchol stále s rozpaky

Vrcholný lexus jsem měl roky zaškatulkovaný jako to nejtišší a nejkomfortnější, co můžete v luxusní třídě pořídit. Aktuální generace tuhle moji klasifikaci velmi nahlodala. A modernizace to napravila jenom z části.
Zpět na článek
31. 5. 2021 13:43
31. 5. 2021 13:51
31. 5. 2021 14:16
31. 5. 2021 21:16
31. 5. 2021 13:51
31. 5. 2021 13:56
31. 5. 2021 14:19
31. 5. 2021 14:06
31. 5. 2021 15:10
31. 5. 2021 15:15
31. 5. 2021 21:17
1. 6. 2021 08:17
1. 6. 2021 08:28
1. 6. 2021 11:07
31. 5. 2021 14:08
31. 5. 2021 14:17
31. 5. 2021 14:29
31. 5. 2021 15:01
31. 5. 2021 15:00
31. 5. 2021 15:08
31. 5. 2021 20:44
1. 6. 2021 03:29
1. 6. 2021 20:01
31. 5. 2021 14:28
31. 5. 2021 14:40
31. 5. 2021 14:57
31. 5. 2021 15:42
31. 5. 2021 20:46
31. 5. 2021 14:31
31. 5. 2021 14:58
31. 5. 2021 15:58
31. 5. 2021 17:35
31. 5. 2021 18:02
31. 5. 2021 14:40
31. 5. 2021 15:02
31. 5. 2021 15:07
1. 6. 2021 08:22
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 13:06
Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Nemluvím o práci šéfredaktora (ta bohužel raky) ale až překvapivě často i o recenzích aut. Ta sportovní co machi(avelli)ho zaujmou ty jsou fajn = ale často autor jakoby nechápe o čem to auto je

Nejen tohle viz některé absurdní závěry o BMW
Rozbalit vlákno
25
31. 5. 2021 13:27
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Myslíš si, že klame alebo, že je zaujatý? Podľa mňa to dosť objektívne. Veď nenapísal, že je to zlé auto.
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 13:43
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Neklame = prostě to není jeho parketa
Ale netýká se to jen tohohle auta. Nejlíp píše když ho to auto baví a oslovuje
31. 5. 2021 14:15
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Prostě u Hamuny nesmíš proti Toyotě ani Lexusu říct sebemenší výtku jinak seš zaujatej a neobjektivní. Já si dovolil napsat, že Yaris 1,33 nejede a už na mě jede agitačku a snaží se mě přesvědčit, že se pletu. Na Toyotě nemůže být přeci nic špatně. Toyota (Lexus) jsou dokonalý auta.
31. 5. 2021 14:18
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ale tak to snad víme ;-) A i to bych od něj přestál v klidu, nebýt tapetování o politice, politikaření a dotacích :-)
31. 5. 2021 14:43
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Hlavně dotovaný naftě. Ačkoliv on je i ten benzín masivně dotovanej. No kdyby si to chtěl podrobněji vysvětlit, tak on ti na to náš über ekonom Hamuna udělá přednášku :D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 14:56
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Proč říkáš tu kravinu ÜBER? To ví každej idiot = dneska už po stovkách vulgarit i ty
Dokonce že je zvýhodňovanej i benzín = a všechna fosilní paliva. Hned napoprvý si opravil svou chybu že fosilní palivo je i ropa :yes: :-)

Ale jinak krutý nepochopení = o čem v úvodním příspěvku píšu
Notovat si na chválení machi(avelli)ho s pájou = nic moc = viz já 13:56 ;-)

To co přisuzuješ chybně mě o Toyotě a lexusu ROZHODNĚ PLATÍ o pájovi a machim :-!
31. 5. 2021 15:12
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Sám si o sobě prohlašoval, že ekonomové v radě ČNB jsou podprůměrný úrovně, který nedosahují tvých kvalit. Takže v tom případě jsi über ekonom :D Jestli tě není na trolení v diskuzích škoda čoveče. By si mohl dělat třeba guvérnéra ČNB s tvojí kvalifikací ;-)

Každopádně soustřeď se na přesvědčování o s svých teoriích na někoho dalšího. Já už si užil přednášek na téma dotace fosilních paliv do aut až až.
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 15:26
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ani TOHLE tvá hlava NEpobrala???? :-O

A proč ZASE LŽEŠ = o (nedosahují) mých kvalit????

Jo Klaus úmyslně NE jmenoval ekonomy ne z 1. 50tky jak by měl = ale "druhou" ligu

Je hezký že si to furt pamatuješ = je blbý že vysvětlení už ne. CO tvá hlava nepochopila na tom = že trochu znalej (třeba) fotbalu POZNÁ když v reprezentaci nehraje prvních 20 nejlepších? :*)
A máš PRAVDU lidi jako Rusnok nejsou a nikdy nebyli = první liga (ani https://manipulatori.cz/…ke-pop-ekonomie/ i když se ti LÍBILO co jak píše
Se svou kvalifikací Rusnok bohužel guvernéra dělat MŮŽE ale NEMĚL by jím být = vo tom to je


Stačilo napoprvé pochopit ŽE fosilní paliva jsou dotovaný = nemuselo to trvat ROKY ;-)
Avatar - Mikesus
31. 5. 2021 18:08
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
A stejně si po těch přednáškách nepochopil :-[]
Avatar - pradeda777
31. 5. 2021 15:09
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Jak by podle Tebe měl Yaris 1.33 jet? Já ho mám již 9 let a myslím, že na malou atmosféru jede víc než slušně. A to ho porovnávám s mým dalším autem, kterým je M140i. A to k.u.r.w.a jede... :-! ;-)
31. 5. 2021 15:41
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Za mě to má zbytečně těžký převody a ten motor se s tím trápí. Ano na malou atmosféru to jede slušně. Jen bych tomu dal kratší špajzku.
Avatar - speedfred
31. 5. 2021 15:51
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Tak “dedek” to nevie bo myslím že má CééVééTééé a z toho rámusu ani nevie aký tam má kvalt 🤣🤣🤣
Avatar - pradeda777
31. 5. 2021 16:49
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Já už dávno umím jezdit bez rámusu, voe... ;-)
Avatar - pradeda777
31. 5. 2021 16:46
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ano. převody jsou těžké, ale zase to pomáhá při jízdě na dálnici, kterou jsem již "několikrát" navštívil....I tak to není zrovna moc ekonomický vůz. Dlouhodobá spotřeba 90% město a blízké okolí 6.8 l.
1. 6. 2021 08:53
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ano na dálnici je to dobrý. Jenže když ono to není auto primárně určený na dálnici. Je pěkný, že to můžeš kulit 160 v levým pruhu, ale kdo to s Yarisem bude dělat?
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 06:03
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Drž ho pod krkem a nenech padnout otáčky, v tom je jeho krása:) ve 3 tisících je to mrtvé
1. 6. 2021 08:51
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Tak o tom žádná, že se musí točit, jenže on se díky těm dlouhým převodům stráááášně dlouho roztáčí. Jak píšu, chtělo by to kratší kvalty a jezdilo by to svižnějc.
Avatar - Ozzman
31. 5. 2021 21:29
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Yaris 1,33 jede velmi dobře v kontextu malé atmosféry (tedy mluvím o starší 68kw verzi), ale musíš to porovnávat s motory podobného výkonu a objemu, né s turbodieslem či tsi... Jinak to auto má do dokonalosti daleko.
Avatar - twistedTSD
31. 5. 2021 13:32
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
S čím konkrétně nesouhlasíš?
31. 5. 2021 13:33
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
...když ti někdo zmuchlá plakát... ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 13:56
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Furt máš na plakátu Machiho místo Vaculíka? Furt chyba :-)
Avatar - Ozzman
31. 5. 2021 14:55
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ty máš fakt na plakátu Vaculíka? :D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 14:57
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Jako FAKT? :D

Ale někdy od -nácti ho čtu = a volba machi vs culda = je fakt SNADNÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ;-)
Avatar - Ozzman
31. 5. 2021 15:11
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
Ja ti nevim, mam vyhrady k Vaculdovi viz nase nedavna konverzace ..
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 16:30
Re: Závěry šéfredaktora stále s rozpaky
No právě viz naše nedávná konverzace a viz tady pája = jsou to CHYBNÉ výhrady vycházející JEN z nepochopení

Já zas nechápu machi(avelli)ho a jeho šéfredaktorování (to ale asi bude prostě ne odpovídajícíma schopnostma) ale hlavně některý jeho závěry o autech (protože KDYŽ ho auto baví jde mu to = a dobře) ale co vymyslel o BMW, Hondě atd. to je prostě špatně
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 13:30
Ta technika Haku mi přípoměla
umění mistra miniatur Uko Ješity.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
31. 5. 2021 13:43
Ajajajaj,
Martin sáhnul na modlu všech hybridistů, dostane kartáč. :D
Ale v podstatě jen napsal to, co ví každý, kdo se orientuje a měl možnost si konkurenci lexe/toyot v jednotlivých třídách projet. Toyota byla první v masivním nasazení svých hybridů a pamatuju, že ve srovnání s tehdy novinkovou dýzlovou 740d F01 na mě tehdejší LS 600h udělal skvělý dojem, jenže dnes jsme o dekádu dál a toyota se svými hybridy ustrnula, zatímco konkurence jde kupředu. Šílená je zejména cena této verze LS, opravdu bych rád viděl někoho konkrétního, kdo tohle auto za 3,8 mil. upřednostnil před čímkoliv jiným ve třídě.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 13:47
Re: Ajajajaj,
Tohle není modla hybridistů. Modla skutečného hybridisty se jmenuje Prius. Zapamatujte si ten název, je to Prius. :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Dinar
31. 5. 2021 13:51
Re: Ajajajaj,
Pravda, modla luxusních hybridistů, prius je modla sociálně slabších hybridistů. :-) :-) ;-)
31. 5. 2021 14:16
Re: Ajajajaj,
Za tu cenu bych netvrdil, že sociálně slabších ;-)
31. 5. 2021 21:16
Re: Ajajajaj,
Prius aneb Uber kara v anglii #1.
Stoji to to samy co hybridni Corolla.
Ale pravda, ted Uberi casto kupuji Kia Niro, cenikove stejny jak Prius, trochu vetsi a praktictejsi a asi trochu vic slevi.

Kdo dneska chce byt zeleny, Prius uz proste nestaci, budto EV nebo aspon Plugin. A mezi pluginy je na vyber v podstate cokoliv, takze Prius uz tolik neleti.

Jo a Uber Plugin je fakt hromada Mitsubishi Outlander PHEV. Za ty prachy asi dobra Uber kara.

Konec hybridniho hlaseni.
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 13:47
Re: Ajajajaj,
Ne nepíše to co jinde = nepochopil v čem je auto zcela mimořádný

Ale viz úvodní příspěvek = to není o Lexusu ale Martinovi
1. 6. 2021 12:31
Re: Ajajajaj,
Hele, v cem je teda mimoradny? At uz recenzi psal kdokoliv, neni v ni a ani specifikacich cokoliv mimoradneho. Zkus to vysvetlit a nepis pls obecne blaboly ze nekdo nepochopil auto (kdyztak vysvetli jak se ma chapat lex?
31. 5. 2021 13:51
Re: Ajajajaj,
Jaká konkurence? To není auto, to je Lexus, takže se nemůže srovnávat s vozy ve zdánlivě stejné třídě ;-)
Podvozek není nekomfortní, je svébytný. Auto při potřebě zrychlit nevyje ve stejných otáčkách, pouze dává najevo, že akceleruje. Infotainment není zastaralý, je takový, jaký ho majitelé chtějí mít. ;-)
Avatar - Dinar
31. 5. 2021 13:56
Re: Ajajajaj,
:D :D Já bych fakt chtěl vidět někoho, kdo za tohle utratil své 4 miliony. A tím myslím u nás, ne nějakého us důchodce, co za to dal 90tis. usd.
31. 5. 2021 14:19
Re: Ajajajaj,
Taky bych chtěl vidět takovýho nadšence. Za ty prachy máš totálně nabitý BMW 7 s motorem přes 500 koní. Tohle je cenově tak o milion výš než by mělo být. Prodeje budou asi hodně vlažný. :D
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 14:59
Re: Ajajajaj,
Že je ten můj úvodní příspěvek i o tobě = není taková tragédie jako že je o šéfredaktorovi.. :D
1. 6. 2021 00:14
Re: Ajajajaj,
Popravdě jsou lidé, kteři zrovna od BMW odesli k Lexu a vzdy tam je stejny důvod - chtejí jezdit a ne stát v servisu.
Avatar - Ozzman
31. 5. 2021 14:06
Re: Ajajajaj,
Na obhajobu vysavačového efektu musím říct, že se inženýři z Japonska fakt snaží generace od generace a zlepšuje se to, nejlepší je to v hodně výkonném hybridu, protože vysavač vysává jen pár vteřin, takže se to nestačí oposlouchat :-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 14:59
Re: Ajajajaj,
Tady je to eště úplně jinak = tady je (taky) normální HDM automat ;-)
Avatar - Ozzman
31. 5. 2021 15:10
Re: Ajajajaj,
No vidis, ja to nezkoumal, jen reagoval na predchozi prispevek. Takze to nema suoerspolehlivou eCVT ?
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 15:23
Re: Ajajajaj,
Hammuna nečte pozorně, takže pravdu má zase jen napůl:
Toyota's hybrid systems employ a continuously variable automatic transmission (CVT), but Lexus decided that a CVT isn't refined enough for the latest LS. So, it bolted a four-speed transmission to the back of the CVT, then programmed the two gearboxes to work in concert to emulate a 10-speed automatic. Under full throttle, the complex multi-stage hybrid drivetrain does provide the impression of a conventional automatic, but under less frenetic driving conditions it gets wacky.
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 16:33
Re: Ajajajaj,
Hezký jen si tam oprav e-CVT = není to CVT ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 16:32
Re: Ajajajaj,
Hamu nemusí teď pozorně číst tak píše RH = ví to dáááááávno ;-)

Takže na TVŮJ dotaz = má to jak eCVT tak klasickej HDM automat (což dohromady maličko žere výkon = myslím že jsme tady na ACZ o tom už diskutovali, když to před léééty byla novinka)
Avatar - N6600
31. 5. 2021 15:15
Re: Ajajajaj,
Problem tohoto modelu je, ze by stary, uz kdyz byl novinka. Je pro me sklamanim uz od zacatku a fakt netusim, jak si nekdo dovolil dat na trh neco takoveho. Ten napad dat do tohohle auta 3.5L V6, nebo biturbo V6 jako jedine motory, je cira debilita. Nemluve o tom, co dalsiho tomu autu chybi. Kdyz ho porovnam s predchozi generaci po faceliftu, tak je pro me ve vsem horsi. To malo co ma novyho nestoji za to.
Mam Lexusy rad a narovinu - jedine, co se dnes oplati kupovat u Lexusu je RX450h a dejme tomu jeste UX do mesta. LC je hodne specificke, proto ho nepocitam. Ale IS, NX, ES a LS ne.
Celkove aktualni smerovani Lexusu je jedno hodne velike sklamani.
31. 5. 2021 21:17
Re: Ajajajaj,
Copak modely RX, LC nebo GS měly někdy na vyber z více motorizací? Maximálně spalovací plus hybrid - a tím to končilo.
Avatar - N6600
1. 6. 2021 08:17
Re: Ajajajaj,
RX melo 200t, GS 250 a 300h. Ale moje pointa byla spis o tom, ze se 450h k tomu RX hodi. I v GS je 450h idealni motorizace. Ke charakteru LC se zase hodi to 500. LS se ta 500h nehodi. Mam najeto s 600h hodne km a znam i 500h. Dovolim si proto s klidem tvrdit, ze 600h je daleko lepsi. Nejde o vykon, ale o projev a kultivovanost jizdy. 600h bylo slyset jen kdyz to clovek chtel a znel bozsky. 500h slysis i kdyz nechces.U auta s takovou cenovkou to nasere.
Avatar - Dinar
1. 6. 2021 08:28
Re: Ajajajaj,
Přesně tohle říkám, a jak píšeš i v reakci na miga, 600h byl velmi dobrý pohon, navíc optikou své doby, ale 500h už dnes neobstojí. Mě lexus nikdy moc nebral (s výjimkou kupéček a extrémního LFA), hlavně designově, ale někdejší GS a LS byla auta, která se ve svých třídách dala brát jako velmi kvalitní alternativa D3. GS je pryč a tohle LS bylo staré, už když přišlo. Prostě lex/toyota se svým hybridním pohonem zůstali trčet, píšu to tady pořád, ale v případě LS nejen pohonem, ono se v těch testech faceliftovaného LS nejvíc mluví o tom, co lexus všechno vylepšil, resp. dotáhl na běžnou úroveň konkurence, adapt. tlumiče, dotykový (žůůů) displej atp., mě fakt přijde, že jako lux. koráb na us highways pro nějakého bohatého am. důchodce to za 90 tis usd může krásně fungovat, ale za čtyři mega v našich podmínkách to vzhledem k tomu, co za ty love nabízí konkurence, ani náhodou.
Avatar - N6600
1. 6. 2021 11:07
Re: Ajajajaj,
Ja mam Lexusy rad. Meli jsme v rodine nekolik Lexusu a jeden stale mam. Popravde, i kdyz nerad, budu muset menit. Otazka za milion je, za co. Rad bych zustal u Lexusu, ale sedany rovnou skrtam, jelikoz GS uz neni. Takze asi to bude RX450h, dokud je to jeste s V6. Vyhonenou R4 fakt nechci.
Myslim, ze slovo zklamani docela vystihuje pocit z Lexusu. Toyoda se snazi sefovat Toyo i Lexu, ale podle me tim Lex ztratil smer. Neni uz nositelem "cutting edge" technologie, jak to byva zvykem. Uz mi to prijde neco jako "jsem tady, aby se nezapomnelo, ze existuju", ale nic vic. Navic se nemuzu zbavit pocitu, ze Toyoda obetoval Lexus na oltar ekologie. Diky Toyote muze mit motory jake chce i technologie. Ale on proste recykluje a preslapuje na miste. Tedy zrovna, kdyz necouva... Dlouho se vedou diskuze o Twin Turbo V8 a nic. AWD pro jednotlive modely a nic. Ted se spekuluje, ze LS vyklidi pole a stane se z nej SUV. Coz mozna LF1 bude jeho nastupce a LS skonci. Coz vede k dalsim dohadum, jestli Lexus bude vubec nabizet jeste nejake sedany.
Hodne me to mrzi, protoze LS600h jsem ve sve dobe uprednostnil pred D3 a nikdy jsem toho nelitoval. Kdybych sel do LS500h za 4 mega, byl bych idiot. I kdyby stalo o mega min, stale by to bylo prilis moc za to, co nabizi. Neni totiz ani na dostrel k tomu, co nabizi konkurence. Smutny.
Avatar - pradeda777
31. 5. 2021 15:25
Re: Ajajajaj,
Akcelerace 0-100 za 5.5 sec je na tak velké auto s 3.5 l atmosférou a el. motorem solidní výkon. Ano, Toyota nemá vhodný turbo motor pro tak velký vůz. Má atmosféru V8, ale ta se s elektrikou nekamarádí.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 15:28
Re: Ajajajaj,
No zrovna atmosféra se s elektrikou právě KAMARÁDí žejo https://www.auto.cz/…-luxusport-73514

Ale současných 264kW z V6 hybridu je v pohodě = viz těch 5,5 sec u tak velkýho auta. Navíc možná přece jen přijde V8 biturbo
Avatar - pradeda777
31. 5. 2021 15:53
Re: Ajajajaj,
Ok. Nekamarádí se už asi s dnešními emisemi.... :-(
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 16:35
Re: Ajajajaj,
Všechny Toyota Lexus hybridy jsou atmosféry = je to největší výrobce atmosfér na světě

V8 atmo se furt prodává https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 a https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
Avatar - kari.laz
1. 6. 2021 08:37
Re: Ajajajaj,
Podle mě dostatečně velká atmosféra určitě není problém ani nevýhoda, ba naopak.
Jenže dle mého v kusu bez hybridu a bez e-CVT/CVT.
31. 5. 2021 13:53
Kompletní výbava
Kompletní výbava ve standardu, příplatky LS 500h moc nezná.
Nejlevnější verze modelu 2.900.000 Kč (LS 500h/264 kW Elegance)
Testovaný vůz bez příplatků 3.830.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)
Testovaný vůz s výbavou 4.245.000 Kč (LS 500h/264 kW Superior)

A tych 400 000 Kč je za co?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iHoven
31. 5. 2021 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
31. 5. 2021 13:58
Re: Kompletní výbava
Máš to v článku i pod ním ve specifikaci napsáno, 375tis. ty kovové intarzie, 40 tis. metla.
Avatar - Emel
31. 5. 2021 14:06
Re: Kompletní výbava
Mjo... to je celý ten velký panel?
https://img.auto.cz/…pbWc/7017760.jpg?…
Asi bych nechtěl mít tak velkej kus dveří z kovových plíšků... ale je to příplatek, tak no problemo.
31. 5. 2021 13:58
Dva testy a asi jiná auta
Nedávno jsem náhodou koukal na test tohoto auta (pro jistotu jsem před psaním ještě ověřil, že to je opravdu stejné auto) a vyznívá to zcela jinak. Je to až zvláštní, jak moc jinak....
Rozbalit vlákno
13
31. 5. 2021 14:00
Re: Dva testy a asi jiná auta
Tak ho sem dej.
31. 5. 2021 14:16
Re: Dva testy a asi jiná auta
Jukni na odkazy od Ham.a.
Avatar - Mikesus
31. 5. 2021 14:54
Re: Dva testy a asi jiná auta
Tenhle systém je fakt opruz. Hledám u Ham.a ty odkazy až nakonec zjistím, že jsou textově
31. 5. 2021 16:36
Re: Dva testy a asi jiná auta
Už jsem tady nebyl hodně dlouho. V době kdy jsem se účastnil zdejších diskusí, jsem doporučil redaktorům, aby se přejmenovali na DAS AUTO, protože co nebylo od VW a nebo jiného německého výrobce aut, tak bylo vždycky špatné.
Pardon zapletl jsem VW mezi výrobce aut, ale kam moje paměť sahá, tak co neokopíroval, tak neměl. Počátky jsou již v jeho prvopočátcích (kopie Tatry).
Kdyby ho německý stát masivně finančně nepodporoval v době, kdy některé německé automobilky krachovaly (NSU, DKW a podobně), tak skončil v propadlišti automobilových dějin. Dodneška pro VW platí Goeblsovo heslo, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. "Jsme nejlepší, největší a na nás nikdo nemá" Z toho vyplývá i jejich chování vůči zákazníkům, nikdy není chyba u nás, ale vždycky je mezi volantem a sedačkou.
31. 5. 2021 18:23
Re: Dva testy a asi jiná auta
Než jsi přišel, tak tu nikdo VW neřešil. :-)

A že tenhle Lexus ve své třídě nestíhá, to není chyba VW... :-)
Avatar - kari.laz
1. 6. 2021 08:40
Re: Dva testy a asi jiná auta
Naopak, to je přeci chyba německých výrobců, že umí vyrobit lepší auto. Zpropadený Němci, jak si to představují :D
1. 6. 2021 03:51
Re: Dva testy a asi jiná auta
Ty musíš mít ale obr mindrák! Zatáhnout sem VW a ještě takhle trapně ;-)
Avatar - kari.laz
1. 6. 2021 08:39
Re: Dva testy a asi jiná auta
Tak je dobře, že alespoň ty jsi tak nezaujatý :D :D :D
Avatar - lamal
31. 5. 2021 18:03
Re: Dva testy a asi jiná auta
Tiez som pozeral ten test predtym a vedel som o com bude test na ACZ v podani p. Machiho, ktory sa vratil z Mosteckeho polygonu.... nejede to vocpoda jak prase (turbo) k tomu pridam este 2l vyssiu spotrebu nez odtestovali inde, pretoze again nejede to vocpoda jak prase. Tym padom je aj podvozok na nič, pretoze again nejede to vocpoda jak prase, na co by sa zaoberal jeho jazdeckymi nuanciami ?

Vacsina skutocnych majitelov bude pravdepodobne sediet v zadu a sila pritlaku do sedadla ich bude zaujimat menej nez tie veci ostatne (dizajn, kvalita, pocity, unava z cestovania, sedenie, pruzenie, audio, plynulost). Na druhej strane ta cena je skutocne vysoka, tiez si neviem predstavit v CZ/SK niekoho kto za to vysoli takmer 4mega... mozno niekto, kto nie je uplny pozer, takych je dnes este stale pomenej v nasich krajoch :D
1. 6. 2021 03:54
Re: Dva testy a asi jiná auta
https://www.youtube.com/watch?…

Opravdu to zní lexusně ;-) Myslím, že tu není nikdo, kdo by LS500h po FL jel a dokázal porovnat s S nebo 7er. A zcela upřímně je pro mě názor Machiho důvěryhodnější než Krpatův.

Ještě jsem našel Mattův test na Carwow, ani ten si nedovolí tvrdit, že by LS bylo lepší než D3.
1. 6. 2021 05:01
Re: Dva testy a asi jiná auta
No tak jeden se asi najde😉. Timto autem jsem jezdil cca pred mesicem. Nikdy predtim jsem v zadny ls nejzdil. Myslim ze autor testu to popisuje naprosto presne. Auto je samozrejme bomba ale co se tyka hlucnosti tak me prekvapilo ze motor je slyset vyrazne vic nez v mym w222 s dieselem. Komfort perovani sice na esko nema ale myslim ze je lepsi nez 7. Interier vpredu stisnenejsi nez v esku.
Avatar - lamal
1. 6. 2021 11:07
Re: Dva testy a asi jiná auta
Kto pisal, ze je lepsi nez D3 ? Musi byt lepsi ako D3 aby bol vobec dobry ? Kto je lepsi nez D3 ?
Avatar - Ham.
31. 5. 2021 14:08
Lexus
je zdejší redakcí opět nadhodnocovaný, seriózní média se shodují na 3*
https://www.autoexpress.co.uk/lexus/ls/102070/new-lexus-ls-500h-2018-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/ls
Asi by Japonci měli poslat své lidi na stáž do Stuttgartu, Ingolstadtu nebo Mnichova jak se dělá pořádný hybrid v této třídě. Panamera Turbo S E-hybrid, S 560 e, 60 TFSI e, 745 e tohle překonávají o několik levelů.
Rozbalit vlákno
21
31. 5. 2021 14:17
Re: Lexus
Někdo je ochoten pro nižší spotřebu ochoten poslouchat chrochtani, jiný vytí. Osobně nedocenim ani jedno.
Avatar - KANKUNEN
31. 5. 2021 14:29
Re: Lexus
Já už pár let neslyšel chrochtat naftový šestiválec.
31. 5. 2021 15:01
Re: Lexus
Nikdo te nechce svézt? :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2021 15:00
Re: Lexus
Tady ale nic nevyje = je tu normální HDM automat
Avatar - Ham.
31. 5. 2021 15:08
Re: Lexus
Nic proti, ale u Lexe jinou možnost než 500h nemáš. U konkurence sice není v pohonech úplně cokoliv s čímkoliv, ale vybrat si můžeš z několika kombinací jak v benzínu, tak v PHEV tak i v tom dieselu, tedy nesrovnatelně širší nabídka. A možnost výběru (nejen dekorací na palubce, ale i v tom co dělá auto autem, tedy v pohonech) podle mě patří k luxusnímu autu.
31. 5. 2021 20:44
Re: Lexus
Lexus se dá na jiných trzích koupit i v čistě benzinové verzi. U nás ne - proste jim nestojí za to řešit homologaci/emise. Hodili ručník do ringu, po mnoha letech dieselové nadvlády ve vyšší střední a luxusní třídě D3 vyhodnotili EU trh jako nezajímavý.
1. 6. 2021 03:29
Re: Lexus
Jestli je tohle načteno z oficiálního prohlášení a ne jen výmysl, tak ať celý Lexus táhne do p...le, když jim za to evropský trh a zákazníci nestojí.
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2021 07:50
Re: Lexus
Vymýšlíš si docela extrémy ty = jako léta urážení Vaculíka za SPRÁVNOU kritiku levnějšího dílu u prémiového BMW 3 než u mainstreamové Okty

Navíc v půl 4 ráno?? :-)

Lex LS se i tady prodával s V6 twinturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… popravdě TOHLE auto bych vzal právě s ním

Máš stejnej psychotickej záchvat jako když ti Vaculík zkritizoval Audi A8 = nikdo tě nenutí si https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 kupovat https://www.auto.cz/…tak-dobry-136897 nejen mě vyhovuje https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
1. 6. 2021 20:01
Re: Lexus
Já také nejsem ochoten poslouchat chrochtání.. Zrovna teď to počítám: Za květen jsem najel 5 238 km a za benzín utratil 13 267 Kč.
31. 5. 2021 14:28
Re: Lexus
Já si myslím, že když zákazníci budou chtít něco lepšího z Německa, tak jim asi nic nebrání si to pořídit. Třeba není nutné, aby se všechna auta chovala podobně.
Avatar - Ham.
31. 5. 2021 14:40
Re: Lexus
Já také neříkám, že zákazníkům něco brání chtít něco z Německa. Auta se podobně chovat nemusí, ale důstojně a přiměřeně dané třídě by se chovat mohla. Jinak hrozí, že minimální prodeje LS v Evropě časem povedou ke stejnému osudu jako u GS. Kdysi LS byla konkurence, dnes je to jen stín minulých generací. Nicméně pokud chtějí dosáhnout stavu, kdy budou prodávat v podstatě jen mainstreamová auta typu UX nebo ES, tak mnoho štěstí, nemám nic proti, je to jejich volba.
31. 5. 2021 14:57
Re: Lexus
Přesně, když zaspí, jejich chyba....
31. 5. 2021 15:42
Re: Lexus
Třeba se na to dívají globálně a nekladou si nutne za cíl mít prvenství na všech trzích.
Avatar - wakantanka
31. 5. 2021 17:10
Re: Re: Lexus
No neviem, ale mám pocit že LS bol v Európe vždy len do počtu. V Amerike už bol konkurentom, tu mu chýbalo a chýba viac vecí ako len jeden druh pohonu. Napríklad širšia dealerská sieť.
31. 5. 2021 20:46
Re: Re: Lexus
Neměl diesel. To byl jeho hlavní nedostatek. Bohužel, ani luxusním autům se nevyhýbají finančně gramotni zákazníci:)
Avatar - Roman Horký
31. 5. 2021 14:31
Re: Lexus
Jako myslíš, že aby se potom ta jejich auta dala taky prodávat už jenom v Evropě?
Avatar - Ham.
31. 5. 2021 14:58
Re: Lexus
Mercedes, BMW a Audi se prodávají celosvětově a daleko lépe než Lexus.
31. 5. 2021 15:58
Re: Lexus
A ve všech třídách. Třeba jim stačí, ze jsou jako koncern největší na světě.
31. 5. 2021 14:40
Re: Lexus
Tu je nadhodnotene kazde auto. 3 hviezdy su tu ako nula na inom webe.
Avatar - caliban
31. 5. 2021 15:02
....
Nejlepší by bylo se hvězdiček zbavit, protože jsou nicneříkající.

BTW: kára za 4 mega by měla mít 6 hvězdiček, už jenom proto, že za ní vysázíte 4 mega, takže vidím velký špatný...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
31. 5. 2021 15:07
Re: ....
Hodnocení je vždy v rámci třídy, tj. 3,5* je podprůměrná luxusní limuzína, ale pořád to neznamená, že je to v absolutním hodnocení horší, než BMW 530e s 4,5*.
1. 6. 2021 03:43
Hlučný vysavač
A ne že ne:

https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 06:42
Re: Hlučný vysavač
Hele Pájo, mne asi těžko považovat za fanouška lexusu a hybridů, ale jak je z jedné strany sypáno od hybridistů a EV maniaků jen to jediné správné "eko", tak z této strany barikády neustálý výsměch na vyasavač taky nejde použít plošně. Chápu, že je to takové to vracení míče za ty jejich hlody, což si myslím, že nemáme zapotřebí (někdo musí být ten lepší :D), ale:

Hlučnost na videu je a vysavačový efekt taktéž, to neoddiskutuje ani Hamuna, jen z mé zkušeností musím říct, že se na odhlučnění dost pracuje a naposledy zkoušená Kuga PHEV mne vůbec tímto nerušila (či Highlander) a na sportovní režim ty reakce na plyn a okamžité vytáčení toho dvaapullitrového motoru znělo i docela dobře (lépe, než turbomalorážky), pak jsou tu auta, jako Auris HSD, starší Yaris HSD, Prius..., ale i ta Corolla co má Mikesus prostě hučí, protože tam chybí tuna tlumicích materiálů, protože váha a protože eko a spotřeba, to je ten koncový produkt a náboje do diskuze :D Těžko říct, kam zařadit toho Lexxe, z videa je fakt horší, než nesrovnatelně plebejská Kuga PHEV, což v kontextu luxusní limuzíny zní jako totální fail a i kdejaký diesel ve střední třídě je na dálnici při akceleraci tišší, JENŽE:

Tady máš disciplínu, která je vlastně v realitě ojedinělá, kdo akceleruje nějak často takovou dobu na plný plyn, zvláště u auta s dynamikou toho Lexxe (kde fakt nemusíš 15s stát na plynu, aby si jel 130, jako u starších hybridů :D), v realném provozu to zahučí na pár vteřin, či se to jen tak povaluje v nízkých otáčkách, takže jestli si s něčím takovým jel delší trasu, dá se na to zvyknout a pro mne je to asi nejschůdnější cesta budocí mobility, až nám přestanou dotovat diesly :D a zakážou i ostatní spalováky.... protože pořád radši budu jezdit s vysavačem, který dojede na nabíjení kam chci, než s EV! :D

Cena auta je hodně seběvědomá, exteriér šílený, hlavně to hrablo na sníh, interiér až na pár divností ujde.... ty tykadla na kapličce přístrojů, to je něco :D Jako hotelové luxusní taxi v centru města klidně, jako reprezentativní limuzína za mne fakt ne :)

p.s. z toho videa, co si dal je vidět, že to fakt na ten obrovský výkon na dálnici už pak ve vyšších rychlostech moc nejede :/
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2021 07:51
Re: Hlučný vysavač
:yes: :yes:

Ta druhá převodovka to v reálném světě v reálném provozu řeší = na německou dálnici radši verzi V6 biturbo 421 koní https://www.youtube.com/watch?… s 10ti stupňovým HDM automatem

Trochu na váhání je to v LC = atmo V8 je super ale tam machi(avelli) SPRÁVNĚ napsal že hybridní verze (stejná jako tady) je trochu lepší na jízdu = to nižší těžiště a rozložení hmotnosti BEZE SRANDY :D
Avatar - Dinar
1. 6. 2021 08:44
Re: Hlučný vysavač
Podívej se na tohle https://www.youtube.com/watch?… ten projev je naprosto mimo danou třídu. Když pojedeš v čemkoliv od konkurence ve třídě s jakoukoliv motorizací takhle po okreskách, budeš jen kroutit volantem a uslyšíš jemné šumění vzduchu kolem zrcátek, tady je to neustálé vytí vytočeného motoru, to nemá s třídou lux. sedanů nic společného. A že to navíc ani reálně nejede, to je takový "bonus". ;-)
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 08:55
Re: Hlučný vysavač
Však si asi nečetl, co píšu :) , říkám, že už i z Pájova videa je patrná vysoká hlučnost a i to, že to auto zoufale nejede nad 100 km/h tak ,jak by mělo auto s takovým výkonem. V tvém videu je to lepší, pokud nedává plný plyn, ale ano, ten motor je hodně slyšet a v takovém autě by to být moc nemělo (ale jezdil jsem třeba s W222 V8biturbo a taky při akceleraci byl motor slyšet, jen zněl parádně :D), pointa mého příspěvku je, že ten klasický vysavačový efekt i s tím nepříjemným zvukem známý z Aurisu HSD, Priusu či Yarisu starších generací je dnes u nových hybridů s eCVT více potlačen, než tomu bylo dřív a za co jsme se tomu vysmívali (neříkám, že eliminován), viz třeba ta Kuga PHEV.

Pro srovnání

http://www.youtube.com/watch?…

http://www.youtube.com/watch?…

a tady je to ještě hodně špatně nabraný zvuk, milosrdný k Yarisu..
Avatar - Mikesus
1. 6. 2021 11:00
Re: Hlučný vysavač
Hluk v Yarisu budu muset ještě změřit. ale v Kuze je naprosto identická hladina hluku při dálniční 130 jako v Corolle ( která má naprosto minimální odhlučnění ). Měřeno stejným telefonem ( ano, může to být nepřesné, ale srovnatelné mezi sebou ), oboje 71dB
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Subjektivní a objektivní srovnání jsou různé kategorie.
Avatar - kari.laz
1. 6. 2021 08:59
Re: Hlučný vysavač
Tady máš hlavně auto za více než tři miliony a tak zkoumat pochyby, jestli je ten vysavač slyšet více či méně a za jakých situacích ho uslyšíš nejvíce a po jakou dobu a jestli "kdejaká" kuga je tišší je celkem liché. Tam by se to nemělo srovnávat s Kugou, RAV, Corollou a podobně, ale s auty za podobné peníze a v tomto kontextu to prostě je fail a omlouvat to jakýmkoli způsobem není zcela na místě.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 09:04
Re: Hlučný vysavač
Taky si nečetl příspěvek pořádně :D Já se vůbec nezastávám toho Lexxe, je líný. drahý a hlučný a je to ostuda v dané kategorii, ale výše se rozhořela zase obvyklá diskuze hybridisti vs spalováci, eko vs vysavač... snažil jsem se jen říct, že aby bylo objektivní srovnání, je nutné opravdu porovnat ty auta v generacích a s tím, že i v té mainstreamové třídě u toho vysmívaného eCVT se udělal velký pokrok a není to tak otravné, jako to bývalo...


Pojďme jim oponovat spíš tím, že je to pomalé a pro limuzínu, která by měla jezdit mimo město asi i né uplně vhodný pohon takový, jaký ten Lexus nabízí v tomto balení.
Avatar - Ham.
1. 6. 2021 11:19
Re: Hlučný vysavač
eCVT udělalo pokrok jenom v odhlučnění kabiny od motorového prostoru, ale to udělala všechna auta, s každou novou generací jsou tišší a lépe filtrují hluk motoru pronikající do kabiny. Ale vysavačový efekt, tedy motor konstantně vytočený do nejvyšších otáček při požadavku na dynamiku zůstal. Na tom se vůbec nic nezměnilo. Lexus je určitě nejlépe odhlučněné auto s eCVT, o tom nelze pochybovat a přesto je tam ten vysavač jasně patrný a pro řadu lidí otravný. Pokus u LS to maskovat jakýmsi řazením, kdy motoru na půl sekundy spadnou otáčky, ale okamžitě se vrátí na monotónní vysoké otáčky to nezachraňuje, spíš z toho hlučného vysavače jak napsal webpaja dělá porouchaný hlučný vysavač, který má vadný komutátor a občas mu zahaprují otáčky aby se ihned vrátili na původní vysokou úroveň nemluvě o tom, že ten šlapkostroj v podobě zkombinovaného HDM automatu a eCVT asi také pěkně žere výkon a na kola se ho už moc nedostává, auta s 264 kW prostě létají jinak.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 11:25
Re: Hlučný vysavač
Jenže ja celou dobu už po třetí píšu, že nehájím tento Lexus, kolikrát to mám ještě napsat? Jen se tu dost často objevuje na jedné straně nesmyslnný hate na naftu na straně jedné a na straně druhé vysvač, jelikož jsem jel hodně hybridů, tak vím, že ten pokrok tam je, to je celé :)
Avatar - Ham.
1. 6. 2021 11:52
Re: Hlučný vysavač
A já ti podruhé píši, že tam žádný pokrok u eCVT není. eCVT/CVT se z podstaty chová tak, že při požadavku na dynamiku vytočí motor na max. a pak drží otáčky. Lepší odhlučnění kabiny pokrok je, ale to je pokrok v odhlučnění a ne u eCVT/CVT.
Avatar - Mikesus
1. 6. 2021 12:19
Re: Hlučný vysavač
Ty jsi asi s žádným ecvt nejel. Ty rozdíly jsou obrovské, I v chování převodovky.
Avatar - Ham.
1. 6. 2021 13:02
Re: Hlučný vysavač
Jel a rozdíl v tom podstatném co řadě lidí vadí (vysavač) tam žádný není. Princip vysavače je tam u Yarisu i Lexusu a je jedno jestli je z roku 2010 nebo 2021. Že jsou auta lépe utlumená tak jak jde čas a s lepší třídou auta jsou utlumená také lépe o to se nepřu. Základní princip ovšem zůstává, test tohoto jistě dobře odhlučněného LS to jenom dokazuje. Ano, Yaris nebo Corolla bude vedle LS hrůza (ne kvůli horší eCVT ale kvůli metrákům chybějícího odhlučnění), ale efekt vysavače je bohužel jasně patrný i u toho jinak kvalitně odhlučněného a aerodynamicky optimalizovaného LS.
Avatar - Mikesus
1. 6. 2021 19:55
Re: Hlučný vysavač
Jen když vezmu yaris 3.gen a 4.gen, je obrovský rozdíl v chování převodovky. 3.gen při plném sešlápnutí okamžitě nastaví max otáčky, u 4.gen pomalu zvyšuje na max otáčky, kterých dosáhne až kolem cca 140km/h. Ty 3.gen nastaví klidně při 20km/h a hotovo. Takže toho jsi moc nenajel, jen plácáš své domněnky.
https://www.youtube.com/watch?…
A to podstatné se naštěstí nezměnilo, komfortní a plynulé zrychlování bez škubání při řazení. Vysavač zůstává, když jede někdo jak trotl a místo nohy má kopyto. Jinak vysavač se ani neozve, protože dřív má potřebnou rychlost než dosáhne max.otáček.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 12:22
Re: Hlučný vysavač
Vždyť já jsem psal, že je to pokrok v odhlučnění a taky tím, že se používají jiné motory (větší), které mají příjemější zvuk, už v prvním příspěvku jsem to psal :D Ale jsou to ve velké míře i ty reakce na plyn jsou jiné, přechody mezi elektro a spalováky a podobně.. to vše se zlepšuje znatelně. Neříkám, že u tohoto Lexe, tím jsem nejel.

Charakter zustane u eCVT pořád stejny, to je dáno konstrukcí, jako převodovky dvoupsojkové a hydroměniče budou pořád fyzicky měnit stupně a bude to znatelné i když budou sebehladší... mne je taky toto příjemější.

Mne se prostě nelíbí, snižovat se na úroveň druhého tábora, kdy někteří jedinci tu jen prskají a vyřvávají o dotované naftě, mne taky hybrid úplně nevyhovuje a v tét luxusní třídě už vůbec ne, ale není to takové to peklo, jako auta před deseti - patnácti lety s prvními či druhými generacemi hybridů, snažím se být objektivní a ať si každý jezdí v tom, v čem se mu jezdí dobře :)

Pro mne má eCVT jeden obrovský plus - spolehlivost automatu převyšuje z dlouhodobého hlediska jiné automatické převodovky. Takže pro nás, kteří neprovozujeme auta první 2-3 roky, kdy jsou v záruce tohle mnohdy bude klíčovější, než občasné hučení... bohužel, je to tak a s poruchovostí všeho možného do budoucna to asi dost lidí bude brát podobně.

a to říkám jako někdo, kdo má HDM a dvouspojku :)
Avatar - Ham.
1. 6. 2021 13:05
Re: Hlučný vysavač
Nikdo tady netvrdí, že je to peklo jako před 15 lety. Hodně lidí zde tvrdí (i já), že na poměry luxusní třídy je eCVT problém, protože konkurence bez eCVT dosahuje v akustickém projevu daleko lepších výsledků.
Avatar - Ozzman
1. 6. 2021 13:06
Re: Hlučný vysavač
U luxusní třídy bez debat, to jsem taky psal už asi 4x :)
Avatar - Mikesus
1. 6. 2021 19:56
Re: Hlučný vysavač
Takže mluvíš o lexu nebo o eCVT? pořád to tu mícháš, kdo se v tom má vyznat
Avatar - Roman Horký
1. 6. 2021 13:28
Re: Hlučný vysavač
Bože chlape, ale proč myslíš, že eCVT vytočí ten motor? Myslíš si, že proto, že to jinak neumí? Ale vůbec ne. Tohle je naprogramováno v počítači, aby to udělal. Protože ten systém má v takovém režimu nejvyšší možnou účinnost. A víš, kdy ten vysavač nastane? Když na to šlápneš na podlahu a nebo když to řídíš tempomatem. V ostatních případech si to plynovým pedálem ureguluješ i bez vysavače.
Avatar - hugino
1. 6. 2021 08:22
MB S klasse
Za tie prachy mám predsa najkrajšie auto v segmente MB S klasse alebo ďalšiu nemeckú prémiu ako Panemeru,BMW 7 alebo A 8.A tie otočné ovládače nad kaplnkou budíkov tak to je fakt hnus.Lexus za posledné obdobie dosť popracoval nad vonkajším designom :yes: ale to vnútro je designovo tak 10-15 rokov pozadu.Za 4 melóny sú naozaj iné a omnoho lepšie a krajšie autá ako tento Lexus , však predaje to aj potvrdzujú.A 3 a1/2 hviezdičky je tak akurát. :no:
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2021 18:01
Ještě mírně hodnoceno
Redaktor byl v tomto případě ještě hodně mírný. Za mě auto na dvě hvězdy. Toyota podělala co mohla. Nové Lexusy se opravdu nedaří, napříč paletou. LC500 měla super poměr cena/výkon. Ve své době. Ale toto ? Za 4.2 mega ? To se někdo úplně zbláznil. Recyklát techniky že všech možných aut Toyoty, trochu jinak uložený motor a nějaké to odhlučnění a dřevo g interiéru navíc to fakt nevytrhne. Přitom Lexus uměl naprosto skvělá auta. Holt doba se mění.

Také mám rád japonská auta a jejich genetiku, ale tady je potřeba si přiznat, že tohle auto je ve vztahu k ceně prostě šrot. Už jenom ten infotainment. V roce 2016 to bylo ještě ok. Dneska už je to na vyhazov.

Jak tu už někdo řekli, za 4.2M je na trhu tolik aut, že fakt není důvod kupovat toto, když není v ničem lepší než konkurenti. Naopak, v hodně věcech horší.
Rozbalit vlákno
0