Souhlas, GTS a GT3 jsou i moji favorité z řady 911 a GTS u Porsche obecně.
911 GTS (s PDK) mezigeneračně + 30PS/20Nm, -0,3s, +75kg!
Při přechodu z 997 na 991 šla hmotnost naopak dolů!
"Řada GTS tak nabízí o 30 kW více než současná řada Carrera S nebo minulá generace GTS.
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PDK dokáže nová 911 GTS zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy..."
Nenabízí o 30kW více, ale "jen" o 30 PS více.
A z 0-100km/h za 3,3 sekundy nezrychlí GTS(PDK), ale 4GTS(PDK).
Vypíchnu pár věcí:
- zadokolka
- manuál
- aerokit (podle mě ho 911 992 potřebuje jako sůl, protože to výklopný křídlo je příšerný a 3. brzdové světlo v mřížce taky)
- karminrot (to aby se schovalo červené brzdové světlo u aerokitu, když zadní světla nejsou červená :-( )
- řízení zadní nápravy (a hodně bych zvažoval příplatek za PDCC)