Testy
JeanLucPicard
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
131kW to je směšně málo, podle počtu samolepek a blýskavosti kol, by to chtělo alespoň jednou tolik.
Nedovedu si představit ten trapas, když vás v takovém hustoautě předjede třeba nějaká ne-holobytí Octavia Kombi, z toho bych měl nadosmrti trauma.
Tohle prostě ne!
Nedovedu si představit ten trapas, když vás v takovém hustoautě předjede třeba nějaká ne-holobytí Octavia Kombi, z toho bych měl nadosmrti trauma.
Tohle prostě ne!
Tuzingoví ľudia, tuzingové autá, tuzingová doba...
Modernosť polepov tohto druhu na karosérii, kolesách je pre mňa ťažšie stráviteľná. Častokrát stretávam podobne “vyzdobené” GLE kupé a podobné obludy, takže cirkusantov je medzi nami dosť. Inu, doba keriek a prázdnych lebiek.
Modernosť polepov tohto druhu na karosérii, kolesách je pre mňa ťažšie stráviteľná. Častokrát stretávam podobne “vyzdobené” GLE kupé a podobné obludy, takže cirkusantov je medzi nami dosť. Inu, doba keriek a prázdnych lebiek.
Jo... pro mě je auto celkem seriózní věc a rychlý pruhy bych zvažoval od Corvetty nahoru. Zase ale tohle má bejt to crazy bávo... tak pokud to někdo nebere tak vážně, tak asi proč ne. Šedivá a oranžová je každopádně zvláštní kombinace... ale ta barva v kolech se mi třeba docela líbí.
Podstatne je, ze si aj v BMW vyberie kazdy, tuzingac co zaplati je dobry tuzingac. Trebars iba poznaju svoju klientelu, ked uz zacali s tymi X6kami.
Co mne osobne pride viac wannabe je ten setup, 20cky so 40 profilom a este znizeny stuzeny podvozok pre zdvihnute auto... toto je sick. Ocividne to kopiruje len jedine - aby kazdy model mohol mat nezmyselne ´´sportovy aka tvrdy´´ podvozok na 20ckach. Je jedno ci to dava zmysel, alebo nie, pretoze takto to zakaznici kupuju, chceju to tam aj ked je to na píxu. Tym si nechcem zastavat BMW, ale asi su v tom nevinne.
Co mne osobne pride viac wannabe je ten setup, 20cky so 40 profilom a este znizeny stuzeny podvozok pre zdvihnute auto... toto je sick. Ocividne to kopiruje len jedine - aby kazdy model mohol mat nezmyselne ´´sportovy aka tvrdy´´ podvozok na 20ckach. Je jedno ci to dava zmysel, alebo nie, pretoze takto to zakaznici kupuju, chceju to tam aj ked je to na píxu. Tym si nechcem zastavat BMW, ale asi su v tom nevinne.
Je dnes celkovo za mňa najsikovnejšie a BMW... aj tie ladviny ma ešte úplne ok...
X 2 sa mi osobne velmi páči ale ostal som dosť prekvapený z automatickej prevodovky.Neviem či to je ZF ale ak to je od ZF tak to je dosť prúser lebo tieto sú považované / aspoň v testoch za jedny z najlepších / a takisto ako som včera písal keď bola diskusia o X 3 tak aj tu to píšu že BMW Crossovery alebo SUV majú dosť tvrdé podvozky.Auto pekné ale nie za túto cenu. 😲
A to tady je ještě příplatek "sportovní automatická převodovka (4.056 Kč)" - to bych fakt chtěl, u sportovní značky si připlatit za sportovní převodovku... a pak obrůstat mechem při čekání, až podřadí. Jestli je to tak zlý jak to autor popisuje, tak je to docela fail.
Možná jsou to teda jenom pádla nebo tak něco.
Možná jsou to teda jenom pádla nebo tak něco.
To není ZF, má to Aisin.
Takže japonský Aisin ktorý používa aj PSA.Tak to je iná prémia za tieto prachy.
Je to AWF8 (zrejme F35, to staci do 350Nm). Ten model okrem PSA (napr. 50😄 a BMW pouziva aj Volvo, Lexus, Toyota, LandRover, alebo aj US-modely VW (napr. Arteon).
Nie je to ziaden sunt, ale fakt dobra prevodovka. Samozrejme, ked ju vyrobca donuti drzat nizke otacky, tak to uz prevodovka nezachrani. Aj to neskore preradovanie je len blba eko-ficura koli emisnej eko-diktature, nic ineho...
Nie je to ziaden sunt, ale fakt dobra prevodovka. Samozrejme, ked ju vyrobca donuti drzat nizke otacky, tak to uz prevodovka nezachrani. Aj to neskore preradovanie je len blba eko-ficura koli emisnej eko-diktature, nic ineho...
Pre vozidlá s primárne predným náhonom a motormi uloženými naprieč používalo BMW prevodovky Aisin. Neskôr vyvíjali vlastnú dvojspojkovú prevodovku, ktorá mala byť používaná v týchto nižších radách.
Ja mam podvozok makky, zalezi, ako si to kto nakonfiguruje. Pohdlne si to poskakuje po cestach, komfortom mi to pripomina Citroen C5.
Je tam dvouspojka Aisin, rozhodně nedosahuje kvalit 8kv ZF. Ale dá se jejím vlastnostem navyknout a trochu přizpůsobit.
Jinak v X1 M podvozek na 18" je perfektně odladěný bez přehnané tvrdosti. Na tyhle 20" to bude chtít aspoň adaptivní tlumiče, nebo palec slevit.
Spíš mě překvapily parametry pohonné jednotky. Někde se ztratilo 10kw a přitom údaj o zrychlení není nijak zásadně rozdílný. Jestli je ten zbytek v mH? ...nikde jsem nenašel.
Jinak v X1 M podvozek na 18" je perfektně odladěný bez přehnané tvrdosti. Na tyhle 20" to bude chtít aspoň adaptivní tlumiče, nebo palec slevit.
Spíš mě překvapily parametry pohonné jednotky. Někde se ztratilo 10kw a přitom údaj o zrychlení není nijak zásadně rozdílný. Jestli je ten zbytek v mH? ...nikde jsem nenašel.
...jen drobnou připomínku. Píšeš trochu jako diskuzní prvnička. Porovnáváš novinářskou konfiguraci s něčím jiným.
Pohled do ceníku ukáže za 1,44M BMW X2M.
Pohled do ceníku ukáže za 1,44M BMW X2M.
Nemám nic proti vyzývavému dizajnu, ale tohle se nepovedlo. A znáček BMW na zadním sloupku - kdybych to někde viděl, přísahal bych, že si to majitel dobastlil sám. Děs a nevkus. Dneska snad auta malují manažeři.
Kupit SUV krabicu, ktore ma znizeny odvozok, aby bola "hustejsia" 😁
Cielova skupina su len deti zbohatlikov, ktori im to kupia za maturitu.
Pokial chcem byt vidiet, zapnem svetla.
Cielova skupina su len deti zbohatlikov, ktori im to kupia za maturitu.
Pokial chcem byt vidiet, zapnem svetla.
SUV krabicu vidíš kde? Já na tom autě nic krabicovitého nevidím, je to hatchback, jedno jak ho kdo módně označí. A i s tím přizvednutým podvozkem má to auto celk. výšku 1,52m, s mpaket podvozkem o cm míň, což je například přesně výška neSUV nekrabice pro nezbohatlické děti s názvem subaru impreza akt. generace.
Prostě jen pěkně demonstruješ, jak může být prosťáčkovské vidění světa zavádějící. 😉
Prostě jen pěkně demonstruješ, jak může být prosťáčkovské vidění světa zavádějící. 😉
Veď centimetre ňesů všetko. Impreza boďe máť ťažisko nižšej tak budě zatáčky rubať lepše.
😒] Normalne si ma dostal.
Som zabudol, ze sa tu vyskytuju jedinci, co po par navstevach okruhov maju patent na rozum a jazdia na bavoraku a tym dokaze hocijaka poznamka "sahnut na pipika".
Ano, moja chyba, nemal som napisat krabicove, ale spravnejsie - wannabe zdvihnute, tak ako autor clanku "Míří totiž na jedince hledající „jiné esúvé“, zvednuté auto se stylovým vzhledem a prestižní značkou. ".
A to "prostackovstvo" sa prejavilo prave v spomenuti Subaru, co ale v konecnom dosledku aspon ukazuje prave naopak, co je X2 za model ... Bud oklamali svetlu vysku alebo miesto v interieri.
V podstate si spravne uviedol, ze to auto je ani ryba ani rak - ani nizke, ani vysoke - imidzovka, aby mohlo byt popularne a v dnesnej dobe predavajuce X v nazve. S M pozlatkom ako bonusom a v tomto pripade aj polepmi ako tuzingom.
Som zabudol, ze sa tu vyskytuju jedinci, co po par navstevach okruhov maju patent na rozum a jazdia na bavoraku a tym dokaze hocijaka poznamka "sahnut na pipika".
Ano, moja chyba, nemal som napisat krabicove, ale spravnejsie - wannabe zdvihnute, tak ako autor clanku "Míří totiž na jedince hledající „jiné esúvé“, zvednuté auto se stylovým vzhledem a prestižní značkou. ".
A to "prostackovstvo" sa prejavilo prave v spomenuti Subaru, co ale v konecnom dosledku aspon ukazuje prave naopak, co je X2 za model ... Bud oklamali svetlu vysku alebo miesto v interieri.
V podstate si spravne uviedol, ze to auto je ani ryba ani rak - ani nizke, ani vysoke - imidzovka, aby mohlo byt popularne a v dnesnej dobe predavajuce X v nazve. S M pozlatkom ako bonusom a v tomto pripade aj polepmi ako tuzingom.