Testy
KANKUNEN
5
Tak úžasné auto a nic o tom, jak to jezdí. Zatáčelo to na pomyšlení, ale toho trápení s poruchami.
JTDLE
3
Nevim, ja mel 156ky dve a na spolehlivost sem si rozhodne stezovat nemohl, narozdil treba od soudobe konkurence v podobe E46, ktera me parkrat solidne vypekla.
Arese
3
Tak já mám 156 už 18 let a prodávat ji rozhodně nehodlám. Tolik automobilového sexapealu a radosti z jízdy mi už žádnou současné auto nenabídne, ani Giulia ne! 😄 :yes:
speedfred
0
Mám sa za tebou staviť a vyvrátiť ti čo si napísal?
JTDLE
1
Ma manual a T.S., neber mu radost 😉
Arese
1
Nemusíš se namáhat. S Giulií jsem jezdil několikrát. Je to jistě skvělé auto, ale oproti 156 je to obryně, a benz. 2 litru chybí typický alfácký zvuk, má příliš lehké řízení a hlavně postrádá manuál... Pokud by Giulia těmito nedostatky netrpěla, už dávno bych jí měl doma... 😒 :no:
Mig_35
1
tys nedávno pořídil jiný vůz - který tyto kvality zajisté má? bude recenze? každopádně zrovna S-Fred manuál má😊
Arese
0
Recenze bude, ale jedná se o současné rodinné auto, vzdálené od 156 světelné roky. 😉
Dinar
0
Jak byla ta auta postavena se dá docela dobře demonstrovat na tom, že dnes uvidíš nějakou dvacetiletou E46 stát prakticky v každé ulici, jsou běžnou součástí dnešního provozu, stále jich jezdí x, za to potkat 156ku, je jak potkat jednorožce, většina jich je dávno po smrti.
Arese
1
Nemáš tak docela pravdu, 156tek u nás pořád jezdí ještě docela dost. 😄 :yes:
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už si konečně zaplať doučování pravopisu. .....ruce a smysly řídili.....
XM 3,0 měl můj kolega v práci (někdy v roce 199😄. To auto mi připadalo trochu jako parník i tak jezdilo (majestátně). Šéf jezdil 850 T5 a já měl Mondeo 😄
O nicem. Tata mel Saab 9-5 Aero a to si tyhle krapy davalo kdykoliv k snidani. A ne jen vykonem. Ty uz ses jako ted slovenskej jouda z panelaku, kterej velebi fabie a hejtuje Volva 😁 Neuveritelny, kolik kretenu ma dnes pristup na web. Jo a jen tak mimochodem, mas ty widle deravy, tak s tim neco udelej.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Opat aj tu plati.... zlate 90 roky.... Alfa v kombiku s V6 ...kdeze su tie casy... top era automobilizmu
PS: a to v tom case bola 156tka v ponuke aj ako oplastovany zvyseny 4x4 kombik ... dnes uz o tomto uspesnom obdobi a roznororodosti modelov moze polomrtva alfa len snivat...
PS: a to v tom case bola 156tka v ponuke aj ako oplastovany zvyseny 4x4 kombik ... dnes uz o tomto uspesnom obdobi a roznororodosti modelov moze polomrtva alfa len snivat...
Bohužel máš naprostou pravdu. Zato nyní ekozločinci v Bruselu se chystají evropský automotive naprosto zničit a názory zákazníků, obyvatel EU, je vůbec nezajímají! 😲 😲 😲 :no:
A znovu se ukazuje, ze kam topper radi, tam muj zajem veru nesmeruje.
Pry "zlate 90 roky". Za me co do designu nejhorsi obdobi. Cas, kdy i takove ikony jako Porsche, ktere dokazalo zprasit svou 911, nebo ford s mustangem, pripadne i ta nejhnusnejsi 3er historie, e36... vsechno z devadesatek. Svet se zacala vracet do normalu az s s blizicim se mileniem.
Pry "zlate 90 roky". Za me co do designu nejhorsi obdobi. Cas, kdy i takove ikony jako Porsche, ktere dokazalo zprasit svou 911, nebo ford s mustangem, pripadne i ta nejhnusnejsi 3er historie, e36... vsechno z devadesatek. Svet se zacala vracet do normalu az s s blizicim se mileniem.
.... ta cenovka je slušná raketa co? dnes za 1 mio máš Giulii, která je logicky galakticky jinde komfortem, bezpečností a jezdí stejně dobře v základu jako tahle vrcholná V6....
Tehdy jsi za milion měl snad i 2+1 v paneláku v Praze, dnes máš za milion garáž....
Jinak nic proti 156, úžasné a charakterní auto na tu dobu :yes:
Tehdy jsi za milion měl snad i 2+1 v paneláku v Praze, dnes máš za milion garáž....
Jinak nic proti 156, úžasné a charakterní auto na tu dobu :yes:
...vrcholná byla GTA. (Jen pro pořádek.)
.... jasný to vím, ale ta byla ještě o 250 dražší (+/-) a navíc ji beru už jako trošku extrémní auto.... byla s ní spousta legrace ale na denní ježdění už to fakt úplně nebylo, řekl bych.... tvrdý podvozek, spotřeba ve městě jak hovado atd.... ale charakteru na rozdávání, to zas jo 😄
Hlavně nedotáčivosti na rozdávání, to jo. Na tom autě byl charakterní jen motor. 😉
Ještě byly charakterní ty čtyřpístky, které měly tendence přestat brzdit mohem dřív, než by člověk čekal a to pak byly šarmantní chvilky 😁
Ano je to tak. 156 zas tak skvěle nejezdila. Řízení i motory byly fajn ale to je asi tak vše.
Musíš ovšem rozlišovat motorizace. V6 byly těžké na čumák a měly malý rejd a horší řazení, ovšem T.S. jezdí parádně! 😉 ( samozřejmě pokud má podvozek v pořádku).
Za poslední větu: :yes: 😄
To tak vtedy bolo no, Outback H6 napr stál u nás v roku 2004 1,9 mega. Na druhú stranu po 500k km a 17 rokoch spolu musím povedať, že tam tie prachy stále cítiť, čo si nie som úplne istý, že sa bude dať povedať po tých rokoch a km o duchovných nástupcoch týchto áut.
kokso tak 1.9 míče ve 2004 je cca 4 mega v dnešních cenách.... 😄 ale jako jo, uznávám že ta kvalita byla v té době jinde.... pokud teda chápeme kvalitu jako trvanlivost a výdrž.....
ale prostě se snažím poukázat na to, že ač se dnes často auta hejtují, tak jak vidno z cenovek před těmi dvaceti lety byla snad 2x tak drahá.... takže prostě po osmi letech by sis toho Outbacka dnes koupil znovu a hotovo.... 😉
ale prostě se snažím poukázat na to, že ač se dnes často auta hejtují, tak jak vidno z cenovek před těmi dvaceti lety byla snad 2x tak drahá.... takže prostě po osmi letech by sis toho Outbacka dnes koupil znovu a hotovo.... 😉