Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?

8 komentářů

topten
zapadnim pohledem tuctovy auto, ktery vedle vetsich a vykonnejsich modelu vyrabela (skoro) kazda zapadni automobilka.
ostatni odvetvi prumyslu takovy stesti nemelo.

ja pamatuju, jaky vzruseni u nas ve vyvoji vzdycky panovalo, kdyz se ohlasil nejakej distributor elektronickych soucastek. to jsme meli vsichni oci navrch hlavy z toho, co ma Zapad davno k dispozici. a to uz bylo par roku po revoluci.
komunisti z nas udelali skansen, a nebyt Ronalda Reagana, kterej celej komunistickej blok utah na varenou nudli, tak jsme dnes na urovni KLDR.

diky Ronalde !!!
Avatar - Anonym
Anonym
BTW Která západní automobilka vyráběla v roce 1989 prostorný pětidvéřový hatchback za 11 tisíc (západo)německých marek? Vždyť i miniauta do města se slaboučkými 30 kW motory jako Fiat Panda nebo Austin Mini stála víc.
Ano, Golf GTI byl o galaxii jinde než Favorit, ale taky stál jako dva a půl Favoritu.
Bylo to prostě levné auto, asi tak jako se dnes bere Dacie. Těžko mu vyčítat, že nevypadalo a nejezdilo jako dražší auta.
topten
ktera zapadni automobilka vyrabela v roce 1989 auto nizsi stredni o delce necely 4 metry, ktery stalo cca 30 tamnich prumernych platu, tedy cca 100tis (zapado)nemeckych marek ???
Mig_35
😊))
https😐/ibb.c👋8B3mCjJ
Avatar - Mikesus
Mikesus
😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, že komunistickej blok už měl v roce 1984 Ladu Samaru ti evidentně uniklo vid.

A z kategorie moderních hatbacků byly ještě ZAZ Tavria - 1987, Moskvič 2141 Aleko - 1986, Iž Orbita - 1990, Yugo florida - 1988

Totalita v úpadku měla do série připravené věci typu AVIA AN se sklopnou budkou a turbomotory, BAZ Děvín jako náhradu V3S nebo takové věci jako byl projekt Turbolet L-610 atd atd
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz len nahodit okruhle predne kukadla
traveldrive
Tento starší článok bol o trochu lepší: https😐/www.auto.cz/…urci-auta-110241