Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 530d xDrive – Diesel ani v roce 2021 nezatracujte

BMW rozšiřuje nabídku elektrifikovaných motorizací, což se dotklo také populárního modelu 530d. Vadí to však něčemu?
Zpět na článek
1. 8. 2021 19:45
1. 8. 2021 19:53
1. 8. 2021 20:37
1. 8. 2021 22:20
1. 8. 2021 22:25
1. 8. 2021 22:59
2. 8. 2021 08:22
2. 8. 2021 08:26
2. 8. 2021 08:28
2. 8. 2021 09:20
2. 8. 2021 09:43
2. 8. 2021 09:44
2. 8. 2021 09:47
2. 8. 2021 09:48
2. 8. 2021 09:50
2. 8. 2021 09:55
2. 8. 2021 13:27
1. 8. 2021 23:27
1. 8. 2021 23:53
2. 8. 2021 04:35
2. 8. 2021 08:13
2. 8. 2021 08:57
2. 8. 2021 09:31
2. 8. 2021 11:46
2. 8. 2021 12:30
2. 8. 2021 12:54
2. 8. 2021 13:10
2. 8. 2021 13:12
2. 8. 2021 13:27
2. 8. 2021 14:49
2. 8. 2021 16:50
2. 8. 2021 21:50
3. 8. 2021 08:16
2. 8. 2021 15:24
2. 8. 2021 15:23
5. 8. 2021 09:30
1. 8. 2021 19:08
Ja dieslung nezatracuju
Vlastne nikdo koho znam a nebere 100tis mesicne tak jezdi stale dieselem. Mam berlingo v nafte a jak si chrochta prakticke vozitko se spotrebou 5 litru
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2021 19:25
Re: Ja dieslung nezatracuju
Vo vyssej strednej triede je dizel opodstatneny ( aj ked ja by som v akomkolvek bmw dizel stejne nechcel ) ... co ma ale vie *** to su kdejake dizlove clia sandera golfy astry a pod.... tu to fakt v mestskych kompaktoch nema co hladat... nastastie stretavam dnes uz coraz viac benzinovych aut B aj C segmentu v porovnani spred nejakych 10-15 rokov kde to bol vtedy samy dizel.... tusim nova fabia uz nastastie ani ziadny dizel nema...takze tu to budu vsetko uz do pohody kusky a nie je coho sa obavat... ale ok... pracovne offroady pickupy ci velke sedany/kombiky tam ten dizel je ok.....
Avatar - WinDiesel
1. 8. 2021 20:25
Re: Ja dieslung nezatracuju
Vysvětli, wole proč Fabia "naštěstí" nemá diesel, ty rozumbrado.
Čím jakože diesely Fábii poškozovaly, proč je to výhra, muset jezdit litrovými ječícími mrdkami.
Avatar - Emel
1. 8. 2021 21:27
Re: Ja dieslung nezatracuju
Nekultivovaný (např. R3 diesel) motor ve špatně odhlučněném (třeba subkompaktním) autě je obecně špatná kombinace. Nejlepší varianta pro Fabii byla 1.2TSI 6MT s řemenem. I litr je fajn, v číslech je dokonce lepší... a je natolik úsporný, že je ta nafta fakticky zbytečná.

Ale jinak taky obecně - širší nabídka je lepší a pokud někdo fakt touží po tom točit dálniční megametry ve Fabii, pak pro mě za mě...
Avatar - Mikesus
1. 8. 2021 21:37
Re: Ja dieslung nezatracuju
lepší ječící mrdka než smardlavej klepající se a vibrující diesel.
Avatar - ssaresak
1. 8. 2021 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 04:22
Re: Ja dieslung nezatracuju
Fejkovou Corollu myslíš tu moji? :-[] :-[]
Windiesel je troll, takze na něj nikdy nemá cenu reagovat smysluplně
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 06:24
Re: Ja dieslung nezatracuju
Corolla sice ječí, když točí Céévééétéé, ale jinak je to fakt dobré a hlavně reálné auto, je vidět, že jsi tu asi chvíli, protože Mikesuse tu zná osobně dost lidí, to i torchu netrefil.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:42
Re: Ja dieslung nezatracuju
:-[] :yes:
Avatar - lamal
2. 8. 2021 14:18
Re: Ja dieslung nezatracuju
myslel si planetovu prevodovku, ze ? :D ;-)
2. 8. 2021 08:31
Re: Ja dieslung nezatracuju
Keď som 5er kupoval, tak som xxxd ani nezvažoval, vyberal som medzi 530i a 540i. Vybral som 540i, neľutujem.
1. 8. 2021 19:43
Doporučení...
...stačí zvolit o palec menší kola a je vystaráno. ;-)
Rozbalit vlákno
15
2. 8. 2021 01:29
Re: Doporučení...
Stačí si objednat bez RFT a je vyřešeno hned. 20" na běžných UHP jsou pohodlnější, než 19" s RFT. A samozřejmě jde ještě o to, jak byly ty gumy fouklé - bávo na většině aut doporučuje naprosto nesmyslně vysoké tlaky. Takže přefouklé run-flaty vs správně fouklé normální jsou noc a den i ve stejném rozměru. Holt eko...
2. 8. 2021 04:29
Re: Doporučení...
Rambo takové kola a M paket se na cestovní 5r v naffe většinou nedávají-majitelé nechcou byt vyklepaní jako startka.
2. 8. 2021 07:49
Re: Doporučení...
20" chtějí M adaptivní podvozek. U 19" stačí pasivní M podvozek úplně v klidu. O naklepávání jako starka se však nedá mluvit ani v této testované kombinaci.
2. 8. 2021 07:55
Re: Doporučení...
asi tak, na 5er jsem nenechal nit suchou ale nepohodli sem rozhodne nezminival. Kazdopadne kontrolovat tlak to chce, auto od dealers muze mit misto 2,5baru taky 3,5...
3. 8. 2021 11:46
Re: Doporučení...
Klasický 225/40r18 xl bary 2 a pořád tvrdé=komfort 0 0 nic.Bavo má asi 255/30-35r20.Vetšna aut má 185/60,195/65,205/55 atd a tyhle pneu ještě pruží.
Avatar - Mokrous
3. 8. 2021 12:27
Re: Doporučení...
To mluvíš o jakém autě? Octavia RS? 225/40 R18 rozhodně není rozměr z 5-er.

Já jsem si na Passata taky nebral větší pneu než základ záměrně. 215/55 R17 a upustil na 2,35 z původních bruselských 2,6-2,7. A s DCC je to tak nějak na hraně. Klasika na 18", nebo nedej bože 19" a nafoukaná podle tabulek je peklo. Nechápu, jak tohle někdo může jezdit. Ale každýho vkus je jinde...
3. 8. 2021 20:06
Re: Doporučení...
Jo Bavo má vzadu 275/30 takže na výšku je míň gumy než u mého Rs dokud jsem gumy 225/40 měl-už jen 205/50r17 nejmenší dle Tp.To snížení tlaku moc nepomáhá když má pneu xl.Ty máš DCC a balkónové gumy to bude jak jet v MB S :)
Avatar - Mokrous
3. 8. 2021 20:56
Re: Doporučení...
Proto jsem psal, že bych to bral na 18” 235/50 nebo 245/45 R18
Slupky s profilem 30 na 20” jsou dobrý jen pro současný pozéry a pseudozávodníky.
Dementní doba a móda. Gigantický těžký drahý kola, obrovská neodpružená a setrvačná hmota, drahý pneumatiky a otřesný komfort. A časté defekty. A ložiska do kopru a čepy do kopru atd. Jak pravil klasik: “To je blbý, to se bude líbit.”
No a my nemoderní blbci si dáme měkký 16-17” a normálně v pohodě jedeme, neskáčeme a ušetříme na palivu i na servise. A ve finále budeme v rozbitý zatáčce rychlejší, páč z ní nevyskočíme do pangejtu.
5. 8. 2021 08:14
Re: Doporučení...
Jsem přecházel z Passata pneu 205/55 a netušil jsem jaký to bude rozdíl ale zase to drželo jako přibytý ale na horším/hrozným povrchu to až taková sláva není-vzadu víceprvek vpohoďe ale přední no musí být dobrý asfalt.Ty moje 205/50 až tak měkké nejsou a cena v Michelin PS4 žádná láce ale spotřeba,dynamika a komfort je lepší.
Avatar - Mokrous
5. 8. 2021 10:46
Re: Doporučení...
Co to je za rozměr? 205/50? To je povolený na Octavii? Vždyť tam by mělo být 205/55, ne? Matematicky je rozdíl v obvodu skoro 6,5 cm na otáčku a to už zahýbe s měřením rychlosti, km, spotřeby atd. Navíc komfort musí být bída. Takže by tam měly jít spíš 225/50, ne? Aby byl profil stejnej jako u 205/55. A zároveň by pneu byla jistější v zatáčce. Teda se správným ráfkem. Nebo to byl přechod od 16" na 17" ? Není pak lepší klasika 225/45? To líp drží, ne? Zase 205 bude úspornější, tišší a levnější a bude míň tahat v kolejích a líp držet za mokra.
6. 8. 2021 07:47
Re: Doporučení...
Tak 205/50r17 je na RsoO3 minimum-přední brzdy 340mm a jelikož jezdím jak důchodce s platem vajíček tak stačí.Jó jede to pomaleji a tišší to bude nejspíš také-jsem udělal chybu a minulý rok vzal zimní 225/45 a to je rambajs možná že ten Michelin no měl jsem nechat Nokian ty jsou tiché a levnější.
Avatar - Mokrous
6. 8. 2021 10:31
Re: Doporučení...
A joooo 🤦‍♂️ Na brzdy jsem zapomněl. Ty by se do 16” nevešly. Taky bych bral větší kotouče. To je ostuda, když na Passata co má 1,8 tuny a 200 koní a jezdí přes 230 dají brzdy na 16” kola 312mm tuším. Na 508 SW jsem měl 340 kotouče a měly sílu. A auto bylo přitom slabší.
2. 8. 2021 09:38
Re: Doporučení...
A to je velky omyl, kdyz podfouknes NIZKOPROFILOVE runflaty, mas hned dva problemy.

Zaprve na pricnych zlomech bouchnou nehoraznym zpusobem, za druhe brzy prorazis bocnici, mas bouli, kupujes novy.
Nerovnomerny sjizdeni ale napriklad ani resit nemusis, protoze je stejne do 15 tis km rozhodne prorazis :-!

Bavime se o 20” a profilech 30, 35 (podle sirky pneu).

Takze nerozumbraduj, kdyz nevis.

Ty tlaky tam jsou, protoze to tak je vymysleny a ma to tak byt. Mas dvacitky, mas to tvrdsi. Musis se s tim srovnat, neco za neco.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:47
Re: Doporučení...
Nevím jak to má BMW, ale já dostal auto s 3.8baru v pneu, I když doporučený výrobcem je 2.7baru. Spis to myslel tak, aby si člověk zkontroloval, jestli mu to spravne ufoukli z toho přepravního tlaku.
2. 8. 2021 11:09
Re: Doporučení...
Tak jasny, pokud to myslel takhle ... ja si taky tlak v pneu resim a premeruju sam a nikomu nic neverim, ani tem senzorum ne :-)

Ja mam v Ecku vzadu na 275/30 R20 rozsah myslim 2.8-3.6 bar podle zatizeni (jestli si to dobre pamatuju), takze to by odpovidalo nekde tomu max zatizeni... ale je to fakt hodne no :-)
Avatar - hugino
1. 8. 2021 19:45
Prečo zase...
Prečo zase dal redaktor do porovnania v tabulke 6 válcový trojlitrový motor od BMW aj Audi ale Mercedes má zase v tabulke štvorvalcový dvojliter ?Keby do tabulky dali trojliter od Mercedesu tak v parametroch by bol najlepší.Je divné keď porovnávajú v jednej kategórii autá so štvor a šesťvalcovými motormi.Toto by profík z ACZ mal vedieť.O mne je známe že preferujem Mercedes ale musím uznať že niektoré posledné modely BMW sa mi dosť páčia a dať " len " štyri hviezdičky takémuto top autu je málo.Je to Topka v segmente stačí len pozrieť tú grafiku a rozlíšenie prístrojovky.Je to jednoducho nemecká prémia o ktorej bol minule pravdivý článok na ACZ.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ham.
1. 8. 2021 19:59
Re: Prečo zase...
Redaktor to porovnal správně, Mercedes se snaží konkurovat v oblasti středně výkonných dieselů 4 válcem (který nemá v tabulce uvedených 210 kW, ale 195 kW). V oblasti vrcholných dieselů (dvakrát přeplňované 6 válce) také tahá Mercedes za nejkratší konec (Mercedes 243kW, BMW 250 kW, Audi 253kW).
Avatar - hugino
1. 8. 2021 20:58
Re: Prečo zase...
Ale ide o to či porovnávam šesťválce alebo štvorválce a aký už majú výkon to už je na tom ktorom výrobcovi a nie o to či je to dvakrát preplňované.Podľa teba je správne porovnávať napr. 1.0 tsi s 1.5 tsi ?Veď to je blbosť.
Avatar - Emel
1. 8. 2021 21:08
Re: Prečo zase...
Pokud třeba Ford nahradí 1.5EB motorem 1.0mHEV... no tak pak proti 1.5TSI bude stát 1.0EB... s podobným výkonem a za podobné peníze.
1. 8. 2021 21:17
Re: Prečo zase...
Opět jsme u toho, že bys chtěl BMW 30d srovnávat s MB 400d, který ale odpovídá BMW 40d..co na tom pořád nechápeš? :D

A ano, pokud někdo bude mít R3 1.0 s výkonem 110kw, tak je správné to porovnávat s 1.5 TSI 110kw.
Avatar - hugino
1. 8. 2021 21:26
Re: Prečo zase...
To je totálna hlúposť.Mal by si zohľadniť nielen adekvátny výkon ale aj počet válcov lebo potom sa dostávame aj ku krútiacemu momentu a tým aj dynamike.
2. 8. 2021 02:58
Re: Prečo zase...
A cena je fuk? MB nemá adekvátní, výkonově podobný R6. Tečka.
Avatar - Ham.
1. 8. 2021 21:31
Re: Prečo zase...
Jestliže ten čtyřválec výkonově i cenově konkuruje šestiválcům, tak se musí srovnávat s šestiválci. Pokud by dali do porovnání vrcholnou naftu Mercedesu (šestiválec), tak jej musí porovnávat s vrcholnými diesely BMW a Audi (viz moje poznámka). Ale testované 530d je o jakémsi středu nabídky v dieselech a tam je prostě situace taková, že BMW a Audi ji pokrývají šestiválci, Mercedes vyhoněnými čtyřválci.
BMW, Audi a Mercedes nabízí ve vyšší střední nejvýkonnější naftu okolo 250kW za podobnou cenovku (Mercedes 243 kW, BMW 250 kW, Audi 253 kW), pak všichni tři nabízejí druhou nejvýkonnější naftu nebo chceš-li střed nabídky někde kolem 200kW (Mercedes 195kW, BMW 210 kW, Audi 210kW) a nakonec nabízí i nějakou slabou naftu (Mercedes 143 kW, BMW 140 kW, Audi 150 kW). A v těchto výkonových (i cenových) třídách je potřeba dělat srovnání.
Avatar - hugino
1. 8. 2021 21:42
Re: Prečo zase...
Ak dajú do porovnacej tabuľky v rovnakom segmente áut šesťválce a ďalšia automobilka napr.Volvo ho v ponuke nemá ale má len štvorvalec s porovnateľný výkonom tak to chápem ale Mercedes má v ponuke aj šesťválce a že je o 33 kw silnejši ako motor od BMW tak to nie je chyba Mercedesu.
Avatar - Ham.
1. 8. 2021 21:47
Re: Prečo zase...
Není o 33 kW silnější, je o 7 kW slabší než 540d (modelu E 400d konkuruje 540d, nikoliv 530d).
2. 8. 2021 02:59
Re: Prečo zase...
MB přestal nabízet 350d v R6. Jsi jako kolovrátek, přesedni si.
Avatar - hugino
1. 8. 2021 21:21
Re: Prečo zase...
Ale ide o to či porovnávam šesťválce alebo štvorválce a aký už majú výkon to už je na tom ktorom výrobcovi a nie o to či je to dvakrát preplňované.Podľa teba je správne v rovnakej kategórii porvnávať autá s napr. 1.0 tsi alebo 1.5 tsi ?Veď to je blbosť.Ale toto konkrétne BMW má 210 kw tak prečo by mali dať do porovnávacej tabulky 250 kw verziu s twin-turbom.Nie som si úplne istý či ten motor 400d 243 kw od Mercedesu je twin-turbo.Nikde som to nenašiel všade píšu len o prepĺňaní turbodmychadlom.
Avatar - Ham.
1. 8. 2021 21:45
Re: Prečo zase...
1.0 TSI a 1.5 TSI je nesmysl porovnávat, protože jsou to jednak motory jednoho výrobce a druhak jeden míří do kategorie někde kolem 80-90 kW a druhý do kategorie cca 100-120 kW a tudíž má smysl porovnávat je s podobně výkonnými motory konkurence bez ohledu co je tříválec nebo čtyřválec. Takže třeba čtyřválec 1.5 TSI 110 kW je jasný konkurent tříválce 1.5 EB 110kW a je lhostejné, že jeden má o válec víc.
A 400d je samozřejmě biturbo. Mercedes umí ten samý motor (OM656) i s jedním turbem a pak má přesně stejný výkon jako jednoturbové šestiválce u Audi a BMW, tedy 210kW, ale z nějakých důvodů jej montuje jenom do S-klasse jako 350d, biturbo pak označuje jako 400d a dává jej jak do E-klasse, tak do S-klasse.
Avatar - KANKUNEN
2. 8. 2021 06:55
Re: Prečo zase...
Tak tobě bych chtěl něco vysvětlovat, když ti nepomáhá lopatismus.
3. 8. 2021 16:14
Re: Prečo zase...
A co takhle MB 300d vs BMW 525d ... jenze BMW 525d uz neni.
Nebo MB 350d vs BMW 530d ... jenze 350d uz neni.

Takze se nekdo rozhodne dat proti sobe MB 300d vs BMW 530d coz je nesmysl.
Tak to proste je.
4 hviezdy
pre tento model a absolut skvely diesel ma pobavili. Pre redakciu: nechcete povedzme rozsirit pocet hviezd na 10, aby boli medzi modelmi nejake skutocne rozdiely a nie taketo hranie sa na akoze hodnotenie? Ale zas chapem, nechcete si pohnevat vyrobcov, ktori vas financuju, takto sa to hodnotenie pekne spriemeruje a vsetci su spokojni.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
1. 8. 2021 20:28
Re: 4 hviezdy
Kdejaké mrdky dostávají 4,5 hvězdy, protože si za to koncern připlatil. :no:
Potom přijde asi tak 5x lepší Mercedes kde i 3 hvězdy by znamenaly mnohem víc, a obdrží ..............4 hvězdy.
Já se z redaktorů autocz pobliju.
Avatar - _EQS_
1. 8. 2021 19:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
1. 8. 2021 20:29
Re: Dieselgate
Za pár lety ty wole si to řekneme.
jestli se náhodou za pár let nepřestanou vyrábět elektrozkraty :-)
Avatar - _EQS_
1. 8. 2021 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
1. 8. 2021 22:20
Co to je?
V kapličce nahoře ten jakoby dolepenej malej displej, k čemu to je?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
1. 8. 2021 22:25
Re: Co to je?
Spíš mi to přijde jako nějaký senzor... pohledu řidiče nebo tak něco. A nebo by to mohlo být nějaké pre-collision warning. No... někdo bude vědět :-)
Avatar - Mokrous
1. 8. 2021 22:59
Re: Co to je?
Přesně tak, je to senzor bdělosti řidiče.
2. 8. 2021 08:22
Re: Co to je?
kouka to kam koukas, kdyz v kolone zastavis a cumis spolujezdkyni na nohy tak to samo nepopojede. Pokud koukas pred sebe tak jo
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 08:26
Re: Co to je?
Hm, takže ve městě v létě bych nikdy nikam nedojel, ale zato hlavu si mohu ukroutit :D
2. 8. 2021 08:28
Re: Co to je?
Ty jsi hetero jen přes léto? :D
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 09:20
Re: Co to je?
:D No jo, přes zimu není na co koukat :D
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:44
Re: Co to je?
Nebo bys nejezdil na adaptivní tempomat.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 09:47
Re: Co to je?
to pak smrdí bouračkou tuplem :D
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:48
Re: Co to je?
To se ale nerozjedes, kdyz nekoukas ne? Nebo jak to děláš teď, když nemáš adaptivní tempomat?
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 09:50
Re: Co to je?
jezdim poslepu :D Záleží jak moc hezká a jak moc obnažená je :D
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:55
Re: Co to je?
Takže stejně jako s vypnutym adaptivem :-[]
Avatar - Mokrous
1. 8. 2021 22:45
A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Furt nevím, jestli jsou dubový, nebo dubnový... ;-\
Rozbalit vlákno
20
Avatar - ssaresak
1. 8. 2021 23:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
1. 8. 2021 23:38
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Mluvíš o sobě? Co na to doktor? Co na to bereš?
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 04:31
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Aha, windiesel si založil další ucet? Nikdo jinej nepoužívá "wole".
2. 8. 2021 06:15
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Tohle není originál win.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 08:56
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
aha, takže zase nějaké to velké "i" zaměněné za "l"
Tvl, to s tím nemůže redakce něco udělat?
Dík za upozornění.
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 11:40
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Nejsem IT specialista, ale to se nedá nějak pořešit podle IP adresy?
Vždyť přece, když druhá strana nechce něco povolit 2x stejnému člověku/počítači, tak to může bloknout, ne?
Pokud se to váže jen na mailovou adresu, tak zde bohužel asi není šance proti takovým mrzákům bojovat, když celý dny sedí u compu a vyrábí další maily, profily a nicky. Zajímavé, že v zahraničí, nebo v různých klubech to jde a diskuze o určitém zájmu fungují v klidu a věcně. Občas sice moderátor hned utne téma mimo zadání, takže člověk těžko odbočí, ale lze to chápat. Zde je v tomto na jednu stranu svoboda, ale na druhou takovej bordel, že se tu pomnoží jen plísně houby a paraziti a normální diskutéři pomalu vymizí. Protože upřímně to dost unavuje pročítat vlákna s nadějí, že se dozvím něco o autě a místo toho čtu deb.ilní urážky, bambilionkrát story o dotovaný naftě, výkřiky na téma ruční brzda a manuál a šmitec. Na 100 howen se najde 1 příspěvek s informací. Myslím, že to tady brzo zabalím a radši budu jezdit kolmo po lese, než marnit čas s mentálním odpadem.
Avatar - JirkaVejrazka
2. 8. 2021 11:46
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Neda - IP adresa muze byt spolecna tisicum navstevniku. Takze bloknes jednoho a je mozne, ze bloknes mnoho dalsich, kteri nic neprovedli.

Navic to nic neresi - pro trolla je celkem trivialni ziskat mnoho dalsich pouzitelnych IP adres.
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 11:55
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Tak to je blbé. Zbývá tedy, aby redakce ručně mazala závadné profily, což asi nebude tak snadné a nepohrnou se do toho a ostatním jen hate-list, nebo odchod na párek.
Avatar - JirkaVejrazka
2. 8. 2021 12:10
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Uz jsme to pred cca dvema tydny ad nauseam diskutovali tady: https://www.auto.cz/diskuse/81304/1
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2021 13:27
Dvě slova
Právě že vůbec ne, což mi potvrdilo, že na tom něco bude. On zmizel asi na 3-4 dny a když se vrátil, tak bych nezvykle vlídný a mile komunikativní :yes: Zdá se, že se ti povedlo na chvíli zahnat i pana Areseho :D
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 13:07
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Dík, mrknu na případná řešení.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 14:15
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Ono je problém treba ve sdílení IP. Např v jednom paneláku můžou mit všichni stejnou IP. Pak máš různé proxy servery, které maskuje skutečnou IP. Resitelne to je, ale ne jednoduchým způsobem. Coz možná víš, jak jejich IT pracuje, takže to je pro ně spis neřešitelné
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 14:46
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Zopakuji co už jsem zde psal: "Hele četl jsem si starý vlákna co mi poslal odkaz JirkaVejražka na téma jak bojovat s těmito 3,14čusy a moc nápadů jsem tam nenašel, ale napadlo mne rychlejší řešení, než registrace poštou na adresu.
Vždyť přece existuje možnost ověření pomocí sms kódu na tel. číslo uživatele. Namísto mailové adresy, kterou si defekt může vytvořit 100x za den novou. Tolik simek a tel. čísel mít nebude.
Takže pokud redakce bude chtít, může implementovat do registrace požadavek kódu, který bude zaslán na tel. žadatele. Registrace pak může trvat o 20 sekund déle, ale furt bude rychlá a bezpečná a eliminuje 99% těchto trapností. Jen by musela redakce opravdu chtít. Třeba ani nechce. Sice to neřeší 100%, protože pořád může mít pár starých twist simek a podobné a taky může být obklopen podobnými defekty (vrána k vráně) a ti mu propůjčí svoje číslo k registraci, ale tohle nemůže trvat do nekonečna a prostě se ten cocot vyčerpá a chcípne...
Bohužel už si jeho "moudrou" reakci nepřečtu, neboť je na hate-listu."
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 15:26
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
jo, nestíhám to číst celé, kolik se toho tu objevilo. už jsem psal výše. Je to dobrý nápad s tou SMS
"ta sms je docela dobrý nápad. Sice může mít více čísel ( třeba každý člen rodiny ), ale když bude trollovat, za chvilku je stejně bude mít zablokované."
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 15:38
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Přesně tak, za chvilku by chcípl.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 04:32
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
To víš, Excel. :-[]
Taková drobnost, snad by si nechtěl, aby si to po sobě četli, aspoň tabulku.
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 11:24
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Jsem holt starej cocot, kterej si furt myslí, že kuchař by měl umět vařit, zpěvák zpívat a novinář psát a číst. Toho už se asi nezbavím.
Avatar - KANKUNEN
2. 8. 2021 07:40
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Mokrous, tož asi stejně budů pertinaxové. Blba ss si nevšímej, je to multinickové pako. Žije Winem.
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 11:26
Re: A ty ventily jsou z čeho, nebo ze kdy?
Jako magoři jsme tady svým způsobem všichni, ale co je moc, to je moc. U mnohých to již naplňuje oficiální definici duševní poruchy. Zajímavý, že redakce nedokáže vyřešit podobné ubohy jednou pro vždy.
1. 8. 2021 23:27
bmw
bmw ma mozna obří ledviny, ktery například mne neva, ale co se týká interieru, tam se konkurence hleda tezko. zpracování a materiály bomba, a dokonce to furt vypada jako v autě
Rozbalit vlákno
17
Avatar - ssaresak
1. 8. 2021 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 04:35
Re: bmw
Mluvíš o sobe? Proč sis založil další nick?
Jo aha,abys mohl dávat "výchovné " palce. Všichni tady ví, kdo používá "w"
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 08:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 08:57
Re: bmw
narozdíl od tebe nepotřebuju zakládat hromadu nicků. Na to je můj čas drahej a raději se budu věnovat vydělávání nebo rodině než brečení na diskuzi jako ty.
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 11:46
Re: bmw
Hehe, to vypadá, že jsi tomu ubožákovi na chvíli vyrazil dech a došla mu řeč. Zřejmě si na sekundu uvědomil, jaká je ubohá nula a že nemá ani tu rodinu. Možná by ji chtěl a nepodařilo se to, tak si svůj mindrák vylejvá tady. Chudák.
Ale stejně bych ho vypnul, potkat ho naživo.
Jak říkáš, radši jdeme vydělávat, nebo se věnovat těm co máme rádi. :yes:
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 12:54
Re: bmw
Tak jo, dáme sraz v Praze? Já bych docela rád viděl člověka, co nám tady už od zimy otravuje diskuze. Tak kdy a kde? Co třeba dnes odpoledne ? Řekni si kde, dojedu :) A jsem si jist, že se na tebe příjde podívat pár dalších... třeba mi konečně vysvětlíš, proč tohle děláš...
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 13:10
Re: bmw
Bohužel tohle lidský howno by nedorazilo nikam nikdy. Ale jak říkáš, bylo by fajn mít možnost konfrontace na živo.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 13:12
Re: bmw
Já se nechci prát, ale rád ho na živo poznám :)
Avatar - Mokrous
2. 8. 2021 13:27
Re: bmw
Hele četl jsem si starý vlákna co mi poslal odkaz JirkaVejražka na téma jak bojovat s těmito 3,14čusy a moc nápadů jsem tam nenašel, ale napadlo mne rychlejší řešení, než registrace poštou na adresu.
Vždyť přece existuje možnost ověření pomocí sms kódu na tel. číslo uživatele. Namísto mailové adresy, kterou si defekt může vytvořit 100x za den novou. Tolik simek a tel. čísel mít nebude.
Takže pokud redakce bude chtít, může implementovat do registrace požadavek kódu, který bude zaslán na tel. žadatele. Registrace pak může trvat o 20 sekund déle, ale furt bude rychlá a bezpečná a eliminuje 99% těchto trapností. Jen by musela redakce opravdu chtít. Třeba ani nechce. Sice to neřeší 100%, protože pořád může mít pár starých twist simek a podobné a taky může být obklopen podobnými defekty (vrána k vráně) a ti mu propůjčí svoje číslo k registraci, ale tohle nemůže trvat do nekonečna a prostě se ten cocot vyčerpá a chcípne...
Bohužel už si jeho "moudrou" reakci nepřečtu, neboť je na hate-listu.
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2021 16:50
Re: bmw
Jsi vedle jak ta jedle, Fostek je taky realnej člověk, plácej si co chceš, já ty lidi znám osobně.
Avatar - ssaresak
2. 8. 2021 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
3. 8. 2021 08:16
Re: bmw
Před 15ti lety jsme se tu asi nepotkali, Viktore, to jsem sem nechodil, ale to máš fuk ;) Děláš tu jen bordel, nic víc.... nejsem poslíček, ale čistím plevel ;) Sbohem.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 15:24
Re: bmw
ta sms je docela dobrý nápad. Sice může mít více čísel ( třeba každý člen rodiny ), ale když bude trollovat, za chvilku je stejně bude mít zablokované.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 15:23
Re: bmw
psal, že je z Plzně, někde kolem Roudné. Klidně si uděláme výlet pokud tomu tak je, taky bych klidně pokecal. Ale myslím tím opravdu jen slovně popovídal.
Avatar - KANKUNEN
2. 8. 2021 08:11
Může se v diskuzích psát i o testovaném autě?
Za mě je to designová katastrofa, barva jak základ na plot, ztracené ledviny je strašná móda jako bys masivní nábytek zmastil na černo. Ty budíky jsou pořád strašlivé a kola, to jsou imitace plechových s poklicema. A ta konfigurace, proč si někdo kupuje na velký sedan tvrdý podvozek. Vy už jste viděli, že by někdo drtil 5er po okresce? Kromě budíků se všechno dá vyřešit konfigurací. No ale jinak je to auto úplná paráda na 5 hvězd. A ten motor co jede a nežere, nesmrdí a nechrochtá je úplná slast. Ta radost z toho zbytečného zrychlování a předjetí ve stylu přeskok a přitom z nádrže to ubývá skoro stejně jako bys jel pianko. To je ta dieslová výhoda, neplýtváš zbytečně PHM. A ty příplatky za mega tam je marže 400%. Všimněte si, že EV má vždy už všechno v základu, tam holátko neseženeš, protože výroba toho základu je dost dražší .
Rozbalit vlákno
49
2. 8. 2021 08:23
Re: Může se v diskuzích psát i o testovaném autě?
Stačí jen vybrat barvu podle svého gusta. Za mě nej sedan od BMW za dlouhou dobu.

https://autobible.euro.cz/…w-5-a-5-touring/
Avatar - KANKUNEN
2. 8. 2021 08:44
Re: Může se v diskuzích psát i o testovaném autě?
Jak známo, BMW modrou umí.
Avatar - Mikesus
2. 8. 2021 09:45