Aktuální generace Fordu Mustang je na trhu od roku 2015, a tak už se blíží doba příchodu nástupce. Dorazí v roce 2023, byť zatím není zcela jasné, v jaké podobě.
72% za ochranu dospělých a 32% za ochranu dětí v crashtestu jistě není o jízdních asistentech. Bez ohledu na dobrou kombinaci osmiválce a manuální převodovky.
Nevím no, na jednu stranu asi jo na druhou stranu se drtivá většin aprodá s V8 a než si koupit V6 hybrid, který by nejspíše i cenově šel podstatně víš, sáhnu po americké konkurenci s V8, případně po evropské, nebo japonské také s V(R)6. Pokud by cenově nebyl od konkurence zásadně vzdálen, neviděl bych důvod zrovna pro Mustanga a myslím, že by jeho prodeje značně klesly.
No ja jsem na dovolene na par dni v kempu, do vcerejska jsem si myslel, ze nemam nejhorsi auto, ale prijel nejakej slovak v sedmickovym Golfu, obycejnym s 1.4 tsi a rekl, ze jeho auto je lepsi, ma ctyrvalec a je to nejprodavanejsi auto. Vsechny holky od te doby se toci kolem nej…
Když k tomu Mustangu a obecně k Pony car a Muscle car se ten atmo V8 tak nějak hodí a bez něj to je jak svíčková z kuřecího. V8 tam patří jako patří hovězí do svíčkové (obojí je možné i bez toho, ale...) :D
Vůbec se ti nedivím, já to asi taky nezvládnu a přes veškeré slzy a deprese způsobené absencí Golfa ve svém vlastnictví mě drží nad vodou jen to, že bráchovo přítelkyně ho má a občas ho mohu zahlédnout i na zahradě když přijede, jinak bych si to hodil. :D
Oni maji pukud vim V6 ecoboosty a ty udajne jezdi paradne, takze to by nemuselo byt az tak marne. Nemecke premii taky prosel “downsizing” u nekterych modelu s poradnou porci turbodmychadel.
ponechají zvuk aspoň zčásti jako má V8 tak by mohli dát V6 full hybrid aby v Brussel byli aspoň trochu rádi a nebo ta horší možnost pohon z mustanga e-mach nebo se tu v Eu V8 už prodávat nebude jen jako dovoz.
Myslím, že se odpovědi nedočkáš. Stejně jako když se ho Mikesus ptal pod Vaculíkovo článkem o Tiguanu, kde pěl ódy "Takze tiguan je lepší než golf nebo horsi?" :D
Nedokázal si v hlavě srovnat, co je lepší a co horší, tak radši ani neodpověděl :D
Já jsem jen řidičský tupan, proto se ptám odborníka. :D Docela jsi mi připomněl jeden TG, kde kluci byli na jakémsi okruhu a snažili se popisovat dojem z auta á la Autocar. To mě vážně pobavilo. Vím, že tu máme taky pár expertů, co rádi říkají jak poznají každý kilogram při prvním otočení volantu, kdy jde těžší verze až příliš rychle do tlumiče a je jasně cítit jak se v prvních metrech nájezdu trápí vnější přední kolo. ;-)
A moc se těším na tu odpověď, abych se něco přiučil :-)
Já nechápu, že vůbec musíš tuhle otázku pokládat. Až to bude jezdit alespoň z poloviny jako etalon všech aut, měřítko všeho nejlepšího Golf 1.0 TSI, který své do posledního detailu vypilované jízdní vlastnosti, možné přirovnat jen k tomu nejčistšímu diamantu, dokáže projet zatáčku s přesností čerstvě zkalibrovaného mikrometru, kterou řízne ostřeji, než Gilette mach 3 fousy šestnáctiletého teenegera a k tomu i na skalním srázu, kde i skalní kozy mají problém s adhezí kopyt, dokáže filtrovat šutráky tak, že ani princezna na hrášku by pod sebou necítila nejen hrášek, ale ani dvanáctikilovou dýni, můžeme se o něčem bavit :D:D:D
popravdě pokud by byla V8 jen PHEV, tak by hodně záleželo, kolik nových kupců by Mustang dokázal získat, protože si myslím, že ty stávající a potencionální kupce čistokrevné V8 by neoslovil, respektive nejspíše jen malou skupinu z nich. Přeci jen to není přetechnizované auto a je to klasický zástupce "hrubého, poctivého" kusu auta a jako takové oslovuje své kupce.
Na druhou stranu to nikde nezaznělo, že by čistokrevná V8 neměla zůstat a pokud by měla po boku i V8 PHEV, tak to vem čert, dokud je na výběr, tak mi to nevadí.
Ty jsi vážně pacient, kluku ušatá. Kam na tyhle bláboly chodíš? Řídil jsi to auto alespoň? Koukl ses někdy jaké časy to zajelo na různých okruzích? V hospodě ti kluci řekli, že ameriky neumí zatáčet, tak to opakuješ kudy chodíš, nemám pravdu?
Já to auto na rozdíl od tebe řídil a v klidu se přiznám, že bylo rychlejší než já. Na limit jsem si na běžných silnicích netroufl. Navíc V8 a manuál je unikátní a skvělá kombinace.
K části o euro NCAP se snad nemá cenu vyjadřovat. Snad jen, že už to je víc o všech asistentech, než o crash testech. Zajímavé, že dotykové ovládání všeho jim nevadí. k smíchu.
Asi nič.Už x-tý krát hovoria ako sa každou generáciou zlepšuje a v NCAP dostal len 3 hviezdičky tak v EU museli pozastaviť predaj až po niekolkých mesiacoch ho znova spustili takže to auto je legenda / mne sa dokonca aj páči / ale stále nemá na nemeckú konkurenciu.Tam môžu konkurovať jedine zníženou cenou.Takže ďalšia generácia bude asi viac elektrifikovaná s ťažkými baterkami a tým pádom sa ešte viac zhoršia jazdné vlastnosti ktoré už aj teraz sú dosť priemerné. :no: Nestačí aby športové auto hučalo jak šialené podstatné je aby sa s tým dalo aj zatáčať.