Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q4 50 e-tron quattro – Unikátní bez ohledu na základ

Čistě elektrické SUV vyrostlo na základech sdílených se Škodou Enyaq a VW ID.4, přesto působí v mnoha ohledech výjimečně.
Zpět na článek
18. 8. 2021 13:11
18. 8. 2021 18:11
18. 8. 2021 20:44
19. 8. 2021 09:38
19. 8. 2021 20:09
19. 8. 2021 07:40
19. 8. 2021 20:09
18. 8. 2021 18:12
18. 8. 2021 13:41
18. 8. 2021 14:33
20. 8. 2021 17:32
18. 8. 2021 13:11
Pekny auto
Tak cena je plus mínus stejná jak skodofka. Jak nekdo muze koupit tu krabici z boleslavy
Rozbalit vlákno
15
18. 8. 2021 14:37
Re: Pekny auto
Moje konfigurace byla za 2,2 milionu. Ještě mnoho položek výbavy bylo k dispozici. Jinými slovy například bez tepelného čerpadla. Ta cena za auto s bubny vzadu je šílenost. Nakonec jsem objednal Hyundai Ioniq5.
18. 8. 2021 18:11
Re: Pekny auto
Dobre ty.

Lepsi nez V8 diesel. :yes:
18. 8. 2021 18:51
Re: Pekny auto
Ten zůstává. Klenoty si člověk musí držet v garáži. :)
18. 8. 2021 20:44
Re: Pekny auto
Jsem zvedav, cim budes jezdit radsi.

Kazdopadne se mi libi, za mas diesel, ale nemas predsudky vuci EV.
:yes: :yes:
18. 8. 2021 21:12
Re: Pekny auto
Naopak. Ja jsem rad za všechny pohony. Nabídka je pestrá. Pořád si můžu koupit V12, ale taky CNG, elektřinu nebo třeba vodík. Nabídka je obrovská. :yes:
19. 8. 2021 09:38
Re: Pekny auto
Myslim, ze ty se svou zalibou v usporne jizde budes s Ioniqem spokojen.
S nicim jinym (krome jineho EV) totiz nemuzes jet usporneji.
A sice za prepoctenych 2,2l/100km.

https://ev-database.org/…5-Long-Range-AWD
Avatar - JirkaVejrazka
19. 8. 2021 14:00
Re: Pekny auto
Muze, s plug-in Priusem, ten je v elektrice efektivnejsi nez vetsina modelu TM3 (podle americke EPA, sam jsem to neprepocitaval). Ale jen kolem komina :)

EDIT - ted uz to koukam neplati, platilo to pred cca dvema lety, kdyz jsem na to naposledy koukal. Ted je Prius hodnoceny uplne stejne jako TM3 Standard Range, zatimco ostatni modely TM3 jsou na tom o neco lepe. Mea culpa.
19. 8. 2021 20:09
Re: Pekny auto
Tak ty hodnoty jsou u Priusu (Prime) zrejme podobny. :yes:
Vzdyt je to taky (PH)EV...

Samozrejme toto neplati pro vsechny PHEV. Ty obvykle ani v elektrickem rezimu tak usporny nejsou.
Avatar - Ozzman
19. 8. 2021 07:40
Re: Pekny auto
Myslíš, že pro tu Q7 by byl lepší pohon EV? Já si to nemyslím, ten V8 diesel je famózní.
Avatar - chinagofastandkilleu
20. 8. 2021 00:07
Re: Pekny auto
byl V8 už má benzin...

Zlatá scania vabis :-! #straightpipesaveslives #straightpipelivesmatter
18. 8. 2021 20:40
Re: Re: Pekny auto
Super, na electro dad byl taky nadšený. Nejen z techniky nabíjení a pod. Vypadá to tedy, že jste zvolil ideal cena/hodnota 👍
18. 8. 2021 14:37
Re: Pekny auto
Omlouvám se, posláno dvakrát, tak jen edituji.
Ioniq5 předčí Audi v tichosti a kultivovaném projevu, v dynamice o řád jinde. Vlastně neznám EV v prémii, které má tak vyrovnaný a tichý jízdní projev. Ix3 mě totálně zklamala.
18. 8. 2021 18:12
Re: Pekny auto
Kia EV6? :D

A co Mustang Mach-E?
18. 8. 2021 18:52
Re: Pekny auto
Jako Kia je taky super, menší interiér a pocit stísněnosti (202cm) to trochu kazí. Jinak proti EV6 nemohu říct nic moc negativního.
Mach E jsem viděl, ale ničím mě neoslovil.
Avatar - Ji/Ri
18. 8. 2021 13:41
Interiér
...zvenku dobré, ale ten interiér je jak hospodská rvačka mezi schizofreniky.
Rozbalit vlákno
1
18. 8. 2021 14:41
Re: Interiér
Naživo příliš úzké a vysoké. Dost mě to zklamalo.
18. 8. 2021 14:33
design
Musím říct, že se mi z té trojice líbí jak zvenku tak zevnitř nejvíce Enyaq, potom ID.4 a potom až Q4. Což bych teda nečekal, protože u všech ostatních modelů značek to mám přesně naopak (Audi > VW > Škoda) :D
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2021 15:10
Interiér a dizajn
Interiér v Audi je príliš komplikovaný, exteriér priemerný, cena vysoká.
U mňa boduje 4x4 Ioniq 5 a Enyaq.
Ioniq má krajší exteriér a prekvapil jazdou. Enyaq má však veľmi pekný interiér. :-!
Rozbalit vlákno
10
18. 8. 2021 15:35
Re: Interiér a dizajn
Tak hodnotit design je subjektivní, mně se ioniq5 líbí hodně, připomíná mi Lancii a další výtvory té doby. Naživo se nedivím rozvoru na úrovni Audi A8. Krásný interiér, špičkové zpracování a jemná kůže. Za mě skoro všechna plus. Nevýhoda je startovací tlačítko, to si mohli odpustit.
Avatar - xxc
18. 8. 2021 18:17
Re: Interiér a dizajn
Startovacie tlacitko je vyhoda, lebo aspon ked deti sadnu do auta, nevezu sa hned. Ale Ioniq5 ich odvezie iba 2, asi by sa korejcom oci vyrovnali, keby tam dali aspon 3 isofixy.
Avatar - Mokrous
18. 8. 2021 18:32
Re: Interiér a dizajn
Mě se interiér Ioniqu dle fotek moc nezamlouvá, na mě příliš moderní a často promarněný prostor - třeba výplně dveří a podobně, ale těžko soudit bez praxe. Zato exteriér je na živo docela zajímavý. A myslím, že vydrží i díky nadčasovému pojetí. Pře pár dny tu jeden profrčel přes Svitavy, tak jsem ho okouknul a chvilku jel za ním. Působil svěže a chic.
EV zatím moc nefandím, ale technologicky je HI5 mnohem dál, než VW trojlístek.
Především 800V technologie, výkon, materiály atd...
Já zůstanu ještě pár let u nafty, ale pokud bude časem infrastruktura na úrovni a kapacita baterií umožní reálně svižně ujet 500 km bez stresu o nabití a ne v režimu 100-0%, ale spíš někde v režimu 100-20%, nebo ještě líp 80-20% s časem dobití do 80% max. za 15-20 minut a trošku se umravní progresivismus interiérů a vrátí se důraz na kvalitu, útulnost, praktičnost a ergonomii, tak bych se tomu už nebránil.
18. 8. 2021 18:57
Re: Interiér a dizajn
Taky zůstávám u nafty (SQ7 ještě dlouho neopustí garáž). Ale ioniq na mě zapůsobil jak jízdou, tak materiály. Dvě obrazovky před sebou a ještě s bílým rámečkem jsou sporné, celkově se mi líbí vychytávky a variabilita, schránky ve dveřích (hlavně na pití) má lépe řešené Audi.
Zítra budu mít ještě ioniq pujceny na 24 hodin, tak vše vyzkousim.
Trochu mě štve nemožnost objednat k TOP výbavě 19” kola (nevím na co mi jsou u 2.2t auta dvacítky) a taky horší koeficient odporu vzduchu, takže 130 plus je to pěkný žrout.
Avatar - Mokrous
18. 8. 2021 19:09
Re: Interiér a dizajn
Já taky obřím těžkým kolům nefandím z principu a jsem vždy spíš pro rozumný kompromis mezi cenou, designem, pohodlím a jistotou v zatáčkách.
Velký kola sice hezky vypadají, ale zbytek je většinou jen ku škodě.
Jinak to je bohužel slabina asijských automobilek, ta nemožnost individuální konfigurace. Buď nic a nebo všechno. Svým způsobem výhodné, ale většinou overkill.
18. 8. 2021 20:44
Re: Re: Interiér a dizajn
Taky nerozumím, proč u Ioniqu 5 není možnost v ČR objednat si digitální zpětná zrcátka..
18. 8. 2021 21:10
Re: Re: Interiér a dizajn
Asi kvůli homologaci. Něco se někomu asi nelíbilo. Úředničina.
19. 8. 2021 11:14
Re: Re: Interiér a dizajn
Jsi s nima ještě nejezdil, že toho lituješ, že? ;-)
19. 8. 2021 20:10
Re: Re: Interiér a dizajn
U Hondy e je docela chvali...
20. 8. 2021 12:39
Re: Re: Interiér a dizajn
Nevěřím. Ztrátu perspektivy prostě ničím nenahradíš. Kamery jsou skvělým doplňkem tam, kam zrcátka nevidí, ale nemohou je nahradit. Oči jsou zvyklé na 3D, displejem ztratíš jeden rozměr a není to fakt příjemné, když nejsi schopen očima detekovat, jak daleko jsou objekty od tebe.
Než jsem zpětnou kameru vyzkoušel, tak jsem ji strašně chtěl, že je to strašně cool a sexy. Když jsem si to vyzkoušel, tak jsem pochopil, že je to krok zpět.
20. 8. 2021 17:32
Platforma
Ma ta platforma plechove napravnice a vpredu McPherson taky i Audi? Jestli ano tak je to dost smutny, pri porovnani s Mach-e to pak pusobi jak lacinej sunt ...
Rozbalit vlákno
0