Ze vaculda umi jezdit jen se Skodovkama jsem tusil, ale to je u toho automatu problem treba proslapnout plyn pred tim, nez budu chtit akcelerovat ? Vetsinou si automat podradi a nemusite jit do kickdownu. Podobne se chova i stary hydromenic, popripade to ta i10 nema sekvencni volbu v roce 2021 ?
U městského auta očekávám bezprostřední reakci na plyn a ne že budu dávat kolkovanou žádost aby se auto rozjelo. Máme v rodině takové lenochy s automatem kde se čeká 2 sekundy a pak auto s křížkem po funuse vystřelí. Proto nejraději jezdím trabantem ve městě. Šetří to nervy.
Mám pidiEV a město si užívám nejen z důvodu reakce na plyn, ale na ecomode mi to fajn "brzdí motorem" takže ovládám auto převážně jen plynovým pedálem :D .
Trabant mi nikdy k srdci neprirostl, ale ve městě je ta okamžitá reakce hodně důležitá. Pak člověk snadno najede z vedlejší v hustém provozu a nikoho neohrožuje nebo neomezuje.
Hodnota najvyššieho výkonu nehovorí veľa o výkonoch a vlastnostiach pohonu za rozličných podmienok. Je to číslo samé o sebe vhodné leda tak do reklamného letáku.
To auto je opravdu dobré a nejlepší je, jak je na svou třídu velké. Je dobře udělané, na svou cenu působí opravdu kvalitně. Při bližším prozkoumání mě mile překvapilo. S 1.0 MT to je výborná volba.
Být "na svou třídu velký" je taková sporná výhoda, zejména teda při cenách, které by se "neztratily" ani o třídu výš.
Ale jinak se mi i10 taky celkem líbí, s tou 1.2 v manuálu by to mohlo být zajímavý.
fakt v takom malom aute nosite plato zavazadelniku? ja to vyhadzujem z kazdeho auta, existuje nejaky zmysel, naco to tam je? mozno ked sa prevrati auto pri havarii, aby naklad nepozabijal posadku?
Hlavní důvod bych řekl, aby ti nikdo neviděl do kufru a případně ti na ty věci nesvítí přímé slunce. Při nehodě ti ten dekl toho moc neudrží, to ti spíš za krk priletne taky.