Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Závěr dlouhodobého testu Hyundai i10 1.0i AT – Malý, ale úplně stačil

21 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Paci sa mi.... ale bral by som ho s vacsou 1,2kou... ta tu bude uplne akurat :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ze vaculda umi jezdit jen se Skodovkama jsem tusil, ale to je u toho automatu problem treba proslapnout plyn pred tim, nez budu chtit akcelerovat ? Vetsinou si automat podradi a nemusite jit do kickdownu. Podobne se chova i stary hydromenic, popripade to ta i10 nema sekvencni volbu v roce 2021 ?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak asi ne vždy víš týden dopředu, že budeš akcelerovat. Ale manuální režim tam patrně je.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jasne, ze nevis, ale Vaculda si stezoval na situace, kdy to vis, viz test 😁
Avatar - narona
narona
U městského auta očekávám bezprostřední reakci na plyn a ne že budu dávat kolkovanou žádost aby se auto rozjelo. Máme v rodině takové lenochy s automatem kde se čeká 2 sekundy a pak auto s křížkem po funuse vystřelí. Proto nejraději jezdím trabantem ve městě. Šetří to nervy.
Xylo
Mám pidiEV a město si užívám nejen z důvodu reakce na plyn, ale na ecomode mi to fajn "brzdí motorem" takže ovládám auto převážně jen plynovým pedálem 😁 .
Avatar - Ozzman
Ozzman
A zivotni prostredi !😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Trabant mi nikdy k srdci neprirostl, ale ve městě je ta okamžitá reakce hodně důležitá. Pak člověk snadno najede z vedlejší v hustém provozu a nikoho neohrožuje nebo neomezuje.
PowerHouse
U Fabie se napsalo, že 49kW na dálnice není.

Každopádně ta spotřeba hovoří o tom, že ten motor nešel na doraz.
traveldrive
Hodnota najvyššieho výkonu nehovorí veľa o výkonoch a vlastnostiach pohonu za rozličných podmienok. Je to číslo samé o sebe vhodné leda tak do reklamného letáku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Navíc tedy i10 je o dost menší než fabia.
Avatar - Emel
Emel
Fa4 má 59kW, ne? 49kW myslím žádná neměla, HTP bylo 47kW jestli si to pamatuju dobře.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To auto je opravdu dobré a nejlepší je, jak je na svou třídu velké. Je dobře udělané, na svou cenu působí opravdu kvalitně. Při bližším prozkoumání mě mile překvapilo. S 1.0 MT to je výborná volba.
Avatar - Emel
Emel
Být "na svou třídu velký" je taková sporná výhoda, zejména teda při cenách, které by se "neztratily" ani o třídu výš.
Ale jinak se mi i10 taky celkem líbí, s tou 1.2 v manuálu by to mohlo být zajímavý.
Avatar - xxc
xxc
fakt v takom malom aute nosite plato zavazadelniku? ja to vyhadzujem z kazdeho auta, existuje nejaky zmysel, naco to tam je? mozno ked sa prevrati auto pri havarii, aby naklad nepozabijal posadku?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hlavní důvod bych řekl, aby ti nikdo neviděl do kufru a případně ti na ty věci nesvítí přímé slunce. Při nehodě ti ten dekl toho moc neudrží, to ti spíš za krk priletne taky.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tak já ho tam mám hlavně proto, aby tlumil hluk ze zadní části vozu a od výfuku.
Avatar - Emel
Emel
Jo, určitě... ze všech uvedených důvodů - schovat ten bordel, nějaká bezpečnost, akustika
Já Prvni_1
Jen ma ty spojky dve.
Vyborny napad u supersportu, nesmyslne pouzity pro dvoulitrove diesely v kombiku...
😉
Ginger Kyriakos
Je děsivá.
Tereza22
Příspěvek podléhá schvalování.