Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
delphino
to bych nečekal je to jen evoluce 206, která kralovala poprávu protože její konkurence nevypadala tak dobře. teď punto, i corsa nebo clio vypadají mnohem líp protože 207 je už podle mě přehnaný a přesto vede asi to maj u pažoutů líp spočítaný...
No tak nerekl bych ze 206ka byla nejhezci mezi konkurenci, me prijde 206ka jako hroznej "kýč" a o 207 uz ani raci nemluvim 😄 Ale proti gustu....
Já bych netvrdil, že 207 je jen evolucí 206. Je to od základu nové auto. To 308 je "pouhou" evolucí 307, protože stojí na stejným podvozku se (aspoň na začátku) téměř stejnými motory...
V tabulce č.2 máte chybu. patří tam rok 2006. A kdo by chtěl jinou tabulku s prodeji automobilů je níže v odkazu.
/www.acea.be/files/PRPC-0907-TOTAL%20E…
/www.acea.be/files/PRPC-0907-TOTAL%20E…
BigFoot007
Sokuje ma to...Premiova znacka. asi je to fakt vydarene auto. Navyse aj cenova politika nie je az tak zle nastavena. Je tiez pravda ze pravre tearaz len nabiehali C od MB, A4 od Audi...Takze BMW malo viacmenej volnu cestu. Predpokladam ze to drti najma vdaka dieselom. Co vy na to?
Inak potesilo ma cislo fiesty, k nemu som dopomohol...
Inak potesilo ma cislo fiesty, k nemu som dopomohol...
Kolik by se asi prodalo Golfů případně Fíkusů kdyby stáli jako 206/207??Určitě více ... :-!
mozna vic, ale pak by volkshosi zkrachovali behem par dni...., ten jejich vyplod golf totiz jede jenom z historie a ta se meni...,prorokuju pozvolny pad, ktery uz tak nastal!
Ten tvůj "pozvolný pád", to je jen běžná pulsace v modelovém životě. Golf V je na kunci svého života, a příští rok přijede Golf nový. A ten opět Golfa utrhne do čísel, na která možná dohlédne jen nový Focus. Ovšem králem Evropy v kompaktech byl je a bude jenom GOLF. Měl bys být šťastný, že se tu vyrábí přes třicet let azto, jehož vizualitu opravdu vystopuješ z modelu na model třicet let nazpátek, auto, které definuje měřítka nižší střední třídy a k němuž každý, kdo rozumí autům může jen vzhlížet, jako k dokonalému výrobku pro nejširší populaci. Ano, Golf ti vždy poskytuje to nejlepší, co ti tato třída aut vůbec poskytnout může.
Avšak uznaj,že keby bol Golf natoľko jedinečný,tak by zvíťazil v predajnosti nad Focusom s omnoho väčším rozdielom a pritom to máme nemecké auto so silnou ekonomikou,počtom obyvateľstva,kúpnou silou a faktom,že Nemci sú dosť nacionálni a obľubujú to svoje.
Zatiaľ to ako tak vo svojej triede vyhral,ale bude treba zásadných zmien,aby zostal dlhodobo lídrom na trhu.
Dúfam,že to zvládne. 😉
Zatiaľ to ako tak vo svojej triede vyhral,ale bude treba zásadných zmien,aby zostal dlhodobo lídrom na trhu.
Dúfam,že to zvládne. 😉
Abychom si dobře rozumněli, Golf podle mne není jediněčný, je "pouze" nejlepší z mainstreamové kompaktní třídy. To on ji vytvořil. Jinak souhlasím, má to čím dál těžší, což je vlastně dobře. Pro nás.
P.S. nemějme obavy, zvládne to 😉
P.S. nemějme obavy, zvládne to 😉
Nyní jsi to vzal trochu hákem. Přesto je tvá myšlenka k velkému zamyšlení. Musíme ale vzít ke konfrontaci poměřitelná auta. Tedy, otázka by mohla znít - pžedstavme si, že Golf tu bude stát zítra tolik co... cee´d. Fronta od Olomouce až do Aše 😄 Ani by nemusela být sedmnáctiletá, či kolikátá záruka.
GTI: ma to len jeden hacik, ze Golf tolko stat nebude. A to sam dobre vies. Golf 5.generacie - no schvalne, kolko rokov sa udrzal vo vyrobe, ked uz spominas dalsiu generaciu?
Presne si pamatam - hned po uvedeni na trh sa Golf V., vtedy novinka, predaval len vdaka zlavam. V Saarbruckene u dealera boli z toho sedivi.
Presne si pamatam - hned po uvedeni na trh sa Golf V., vtedy novinka, predaval len vdaka zlavam. V Saarbruckene u dealera boli z toho sedivi.
..šedivý??? Chtěl bych taky bejt tak šedivej jak prodejci VW.Fakt chtěl... 😉
anonym má pravdu. Těsně po uvedení Golfu V prodeje opravdu neodpovídaly očekáváním, nahodili prostě moc vysokou cenu, kterou zákazníci nebyli ochotní akceptovat. Tak pár měsícu po uvedení museli dost přidat na výbavě, aby nemuseli "přímo" zlevňovat...
zabudol som sa podpisat - ten anonym predtym.
GOES: ver tomu, ze by si to zazivat nechcel. Nemecki zakaznici prisli do predajne, posedeli v aute, poskusali - spytali sa na cenu a odisli. A to v casovom intervale cca tri tyzdne az mesiac. Pri aute ktore bolo dlhsiu dobu ocakavane! Novinka na trhu, a take rozpacite uvedenie. Naviac sa zakaznikom nepacil dizajn.. predne a zadne svetla.. som zazil ked sa nemec opytal priamo na predajni, ci to auto robi VW v licencii..
GOES: ver tomu, ze by si to zazivat nechcel. Nemecki zakaznici prisli do predajne, posedeli v aute, poskusali - spytali sa na cenu a odisli. A to v casovom intervale cca tri tyzdne az mesiac. Pri aute ktore bolo dlhsiu dobu ocakavane! Novinka na trhu, a take rozpacite uvedenie. Naviac sa zakaznikom nepacil dizajn.. predne a zadne svetla.. som zazil ked sa nemec opytal priamo na predajni, ci to auto robi VW v licencii..
Tak ta poslední věta >😁 >😁 >😁 Holt zároveň s G V byla ve Frankfurtu uvedená nová Astra a to je designově trošku někde jinde (to myslím pozitivně), hlavně ve 3dv verzi je to opravdu dělo. A že to nemá vzadu multilink? Kolik lidí to vůbec pozná??? Navíc byla jestli ne rovnou od začátku, tak hodně brzo i jako kombík, jehož absence (na bázi G V) Golfu uškodila dost...
Golf V. sa po uvedeni na trh beznym nemcom zdal proste malo "nemecky". naviac uvadzacie ceny boli naozaj prehnane.
Myslim ze v tej dobe bol aj velky clanok v Autobilde, kde dopodrobna rozoberali, preco sa Golf V. zo zaciatku nechytil.
Ze to neskor dobehol - ceny, marketing, zlavy, vybavy zadarmo. Atd.
Myslim ze v tej dobe bol aj velky clanok v Autobilde, kde dopodrobna rozoberali, preco sa Golf V. zo zaciatku nechytil.
Ze to neskor dobehol - ceny, marketing, zlavy, vybavy zadarmo. Atd.
"Die jüngste Golf-Generation in unserer Familienrunde. Die hatte 2003 einen eher verhaltenen Start. Zu bieder das Design, zu offensichtlich der verstärkte Einsatz von Hartplastik im Innenraum. Mittlerweile hat sich der Golf V etabliert und zählt wieder zu den zuverlässigen Autos."
preklad na poziadanie.
preklad na poziadanie.
Jenom bych se tě GTI opět po delší době zeptal, jestli je 25 více nebo méně než 30.
A pak bych rád věděl, jestli úspěšnost produkce jéhokoliv výrobku, tedy nejen aut je v počtu prodaných kusů, nebo výdělku, tedy zisku z jednoho kusu. Ty, velký to zkušený muž, s přehledem makro i mikroekonomiky, znalec aut, moudrý muž s obrovským citem pro objektivnost mi doufám pomůžeš rozluštit ten rébus. Díky.
A pak bych rád věděl, jestli úspěšnost produkce jéhokoliv výrobku, tedy nejen aut je v počtu prodaných kusů, nebo výdělku, tedy zisku z jednoho kusu. Ty, velký to zkušený muž, s přehledem makro i mikroekonomiky, znalec aut, moudrý muž s obrovským citem pro objektivnost mi doufám pomůžeš rozluštit ten rébus. Díky.
Na to si snad muzes odpovedet sam ne? pokud mluvis o JAKEMKOLIV vyrobku, pak je zde nekolik strategii prodeje.
Muzu vyrobek dotovat jen proto, abych cenou znicil konkurenci.
Muzu vyrobek prodavat za vysokou cenu, abych mel "velkej vejvar".
A taky muzu vyrobek prodavat za stejnou cenu jako konkurence, jen podporenou treba "lepsi" reklamou, abych prodal vice nez konkurence.
Jsou i dlasi metody, zalezi na mem postaveni na trhu co si mohu dovolit a co by bylo blaznovstvi. NEEXISTUJE pouze jedna cesta, ke ktere asi tak nejak inklinjes.
Muzu vyrobek dotovat jen proto, abych cenou znicil konkurenci.
Muzu vyrobek prodavat za vysokou cenu, abych mel "velkej vejvar".
A taky muzu vyrobek prodavat za stejnou cenu jako konkurence, jen podporenou treba "lepsi" reklamou, abych prodal vice nez konkurence.
Jsou i dlasi metody, zalezi na mem postaveni na trhu co si mohu dovolit a co by bylo blaznovstvi. NEEXISTUJE pouze jedna cesta, ke ktere asi tak nejak inklinjes.
Jinak je nutno velmi ocenit prémovou bavorskou trojku, to je úspěch :yes: a samozřejmě i nadále trvající kralování 206/207.
P.S. Vyrábí fiat ještě auta?.... 😉
Už tomu rozumíš?
Na víc u Golfu započítávají i Golf Plus, takže nerejpat jen do Astry, kdyby k ní připočetli Merivu, analogii s Golfem Plus (určitě bližší než Zafira), tak by se Golf mohl jít klouzat.
Jinak vize do konce roku je dle mého názoru taková, že Golf Variant násobně překoná Astru sedan, takže nakonec bude králem roku v nižší střední řada Golf. Zaslouženě.
Za září byl zřejmě zejména díky Variantu Golf nejprodávanější auto západní Evropy, s poměrně velkým náskokem, a pokud to tak půjde dál, tak by se při konečném zúčtování za celý rok mohl třást i Peugeot o zatím vedoucí pozici.
Navíc jde o moje čistě subjektivní rozhodnutí, nedovolil bych si nikoho poučovat či mu vnucovat můj pohled na věc. Také pro mě není auto středobod světa a nerealizuju se "svižnou jízdou"(tím myslím agresivní).
Motor bude mít základní 1,4, vím že je málo výkonný, ale mě stačí. Chtěl jsem kombi nižší střední, Megane a 307 jako výběhové modely vypadly hned na začátku. Jinak paradoxně rozhodla cena, byla mi u nejmenovaného prodejce nabídnuta taková sleva, že obdobná Astra vyšla po slevě o 30 tis. dráž, takže ta byla taky z kola ven.
Nakonec zůstal Focus Combi 1,6 v akci "Gold Collection" s metalízou zdarma a Kia Ceed 1,4 LX se zimními gumama, metalízou i zamykáním zpátečky také zdarma. Oba za 400.000,-. Ten Golf pak vyšel i s doplňky výše uvedenými cca o 40 tis. více, výbava je víceméně stejná jako u obou konkurentů.
U naší slavné oktávky bych se dostal zhruba o 110.000,- více, a ač je velmi povedeným autem, tak o "čtvrtinu" lepší než ostatní rozhodně není.
Design Golfu se mě osobně zdá nejvyváženější, ta záď mu opravdu sluší. A když si do něj sedneš, tak ta solidnost a robustnost oproti těm dvěma z něj přímo sálá, počínaje zavřením dveří přes poplácání přístrojové desky. Jméno je taky léty prověřený pojem a ač jsou s ním ti dva víceméně srovnatelní, jsou to výborná auta, tak cenový rozdíl byl tak malý, že bych byl hlupák, kdybych nešel do Golfu.
Mluvím ale pouze za sebe. Při jiné cenové konstelaci, bych Kiu či Ford s čistou myslí také objednal.
moc neví a je zaslepen logem VW. Sedany se ještě nezačaly prodávat. Možná sis nevšiml, že Opel je těsně druhý v Evropě.