Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
6
si povíme za 30 let. Dnes bych zůstal u tvrzení, že rekonstruovat za 15 let D1 z 2 pruhů na 2 pruhy by si pravděpodobně nedovolil ani smutný, chudý a ekonomicky nevýkonný komunistický režim.
Brmbalik
0
Ono to totiz budes stacit. EU se postara aby po ni jezdila pouze EV auta a tech bude o poznani mene, takze 2 pruhy staci...
PowerHouse
https😐/www.rsd.cz/…ystavba-2021.pdf?…
Jsem z Brna a proto vnímám kromě katastrofálního pražského okruhu, kde pravidelně u Zličína uvíznu i budoucí špunt v 2025 ve Strážnici, kam se vrhnou auta, kamiony z Polska, Ostravy, když pojedou na Vídeň.
Jsem z Brna a proto vnímám kromě katastrofálního pražského okruhu, kde pravidelně u Zličína uvíznu i budoucí špunt v 2025 ve Strážnici, kam se vrhnou auta, kamiony z Polska, Ostravy, když pojedou na Vídeň.
renda4
To máme na auto.cz nové vlákno "HUMOR" 😄
Vlastně s Bruselskou tendencí už za tu dobu auta jezdit nebudou .
Vlastně s Bruselskou tendencí už za tu dobu auta jezdit nebudou .
Freddka
Kdyz nekdo rekne, ze je rekonstrukce dalnice hotova a k tomu doda, ze se hned bude pokracovat rozsirovanim a pridavanim dalsich pruhu … tak jsou to kecy. Je to lez jako vez.
Predvolebni kecy.
Tyden pred volbami.
Nastesti to kazdy vi.
Predvolebni kecy.
Tyden pred volbami.
Nastesti to kazdy vi.
eLzyx
o víkend jsem si užil D1 od Prahy do Brna. První věc, co mne zaujala, tak to, že asfalt je docela jak struhadlo, takže mi spotřeba na Tesle docela dost rostla a to i v porovnání s docela kopcovitou D7 (od Loun).
A cesta zpátky? Jedno velké parkoviště. Po hodině jsem se probojoval na sjezd a musel jsem jet po okreskách. Co za to mohlo? Jednoznačně pouze 2 pruhy jedním směrem. Lidi se tlačí, pospíchají, není místo a tak to končí nehodami.
A cesta zpátky? Jedno velké parkoviště. Po hodině jsem se probojoval na sjezd a musel jsem jet po okreskách. Co za to mohlo? Jednoznačně pouze 2 pruhy jedním směrem. Lidi se tlačí, pospíchají, není místo a tak to končí nehodami.
...asi vítr, Máchale... 😄
je pravda, že foukal docela silný vítr, ale i na úsecích, které byly kryté lesem, jel jsem z kopce, tak jsem na N zpomaloval. Natož abych třeba i něco zrekuperoval.
Ale je možné, že je ten hrubější asfalt záměrný, aby delší dobu vydržel neklouzat a časem to z mého hlediska bude lepší a lepší ...
Ale je možné, že je ten hrubější asfalt záměrný, aby delší dobu vydržel neklouzat a časem to z mého hlediska bude lepší a lepší ...
Časem ( a to spíše dřív než později) se to poláme a podemele, to spotřebě taky moc nepomůže
topten
aby mohli ted pred volbama strihat pasky.
takze v 2022 nebo 2023 se polozavre smejkalka na rok a pul a vse zacne nanovo.
rekonstrukce sice byla o 2mld levnejsi (cca o 10😖, ale 3 roky navic znamena mnohem vetsi ztraty ekonomicky i na zivotech
takze v 2022 nebo 2023 se polozavre smejkalka na rok a pul a vse zacne nanovo.
rekonstrukce sice byla o 2mld levnejsi (cca o 10😖, ale 3 roky navic znamena mnohem vetsi ztraty ekonomicky i na zivotech
jiras_
Tak snad bude životnost delší než u D11. Ani ne 10.let a ten povrch je absolutně v havarijním stavu. Teď záplatovali neuvěřitelným způsobem mezi exity 35 a 39, to je jak vibrační zkouška, takové vysoké trojúhelníkové záplaty v počtu X desítek. Pravý pruh nepoužitelný, je to až nebezpečné, jak to hází s autem.