...nastupují dotyky. Unikum jednoduchého a ceněného ovládání funkcí přes iDrive zmizelo. Dá se očekávat, že nová 7er jen potvrdí rezignaci na absolutně vypilovaný a funkční systém.
Vůbec mi nevadí větší ledviny, celkově je tvary MPV snáší mnohem lépe než nižší vozy. Nechápu 3,14čudky místo budíků a levné dotykové řešení.
Dotykový displej je v autě mnohem mnohem lepší než analogové ovladače, protože logicky můžete dodat funkcionalitu dodatečně zatímco s mechanickým čudlíkem už po vyrobení nic změnit nejde
....
Ovšem to platí za jednoduchého předpokladu, že už máme autonomní vozidla páté úrovně a nemusíme se věnovat řízení a máme možnost plnou pozornost věnovat šudlání prstama po displeji.
Za současného stavu je přechod na dotykové ovládání a odebírání při řízení jednoduše nahmatatelných ovladačů jedna z nejvíc stupidních věcí, která se v autoprůmyslu odehrála.
Neznám dotykový display, který by uměl nahradit intuitivní ovládání idrive. Vždy vyžaduje mnohem více pozornosti. O manuálním nastavení klimatizace, vyhřívání nebo chlazení sedadel se ani nebavím.
Tak to jsem zvědav, jak příští rok zprzní facelift trojky. Ta má totiž dostat stejné displeje, jako tenhle nedonošený bastard, ale že by měla přijít o iDrive, o tom jsem zatím nečetl.
Jinak zase krok zpět a ztráta konkurenční výhody. Tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, za což jsem nadával i škodovce, chybí viditelně i tu. No, čas popřemýšlet o rezervaci pre-LCI, dokud jsou... :-/
Donutili jste mě prohlídnout si obrázky, ač jsem nechtěl. Ono to fakt už nemá iDrive?! :-O:no:
A místo headup displeje to má nějaký SKLÍČKO??
Ať jdou do háje. Je z toho mizerná, levná šunka, snadno k přehlídnutí. Nechtěli náhodou u BMW s tímhle modelem skoncovat, protože se to neprodávalo?
ma pravdu, prostredni misto je na houby, uzke , tvrde, nebot slouzi primarne jako operka. Dve sedacky pouze. Nikde to psano neni, ale u MV bych tak torchu ocekaval, ze bude mit 3 samostatne sedacky ve treti rade, ostatne, jinak MPV trochu ztraci smysl.
V kompaktnej triede? Vzadu boli obvykle dve plnohonotné miesta a v strede užšie núdzové. Pár výnimiek sa našlo, kde boli tri samostatné sedadlá, ale aj tam bolo obvykle to prostredné užšie, alebo boli užšie všetky tri (napr. C4 Spacetourer). Tri naozaj plnohodnotné sedadlá až o triedu vyššie alebo v osobných dodávkach typu Kangoo, Berlingo.
Neviem, prečo by MPV malo strácať zmysel, v jeho definícii figurujú hlavne priestor a variabilita, tri plnohodnotné miesta vzadu nie.
toto su mudrosti od klavesnice. ked mas dve deti mas milion aut a nemusis nic riesit. ale ked mas 3 a napriklad nechces Sharan za 40k a diesel, lebo zijes v Mnichove/Viedni/Bratislave ale len nieco primarne po meste a 2x pozriet babku mimo mesta tak to kludne zvladnes s mensim sirsim autom (s 3 isofixami) a napriklad s thule stresnym boxom. ked mas 3 deti a vsetky 3 potrebuju sedacku zabudni na superby, alebo myty o 7 miestnych SUV tipu kodiaq, tiguan, santa fe a pod.
Že od klávesnice - ty moták, tak si predstav, že som tri autosedačky v aute vozil a dosť dobre viem, čo to obnáša. A okrem toho, kým zareaguješ, tak si poriadne prečítaj, na čo reaguješ. Aby to nevyzeralo, že sa chceš len vybúriť.
Za mě nemusí pojmout tři sedačky najednou, ale šlo by to poměrně snadno uděl tak, abych sis mohl vybrat mezi dvěma krajními pozicemi, nebo jednou středovou. Když máš třeba tři děti a to nejmladší má ještě sedačku, šla by dát doprostřed, kde je místo pro sezení (bez sedačky) obvykle nepohodlné a navíc místo uprostřed vzadu je logicky nejbezpečnější. A další dvě větší děti by mohly sedět pohodlně po stranách. Konfigurace uchycení sedaček by se dala udělat i jednoduše tak, že u prostřední pozice by se využívala vnitřní polovina ukotvení sedaček pro krajní pozice.
Riešenie by bolo, keby v euroncap odobrali hviezdičku, keby to nemalo 3 isofixy. Keď odoberajú za asistenčné systémy, tak už takú základnú bezpečnosť riešiť mohli tiež. Je to len háčik, žiadna veda.
čistě teoreticky, kolik rodin má tři děti ve věku, ve kterém se ještě všechny tři děti musí vozit v sedačce?
a kdybych náhodou ty tři děti měl, už bych uvažoval radši nad autem, které nabízí třetí řadu sedaček...
Docela dosť. Tiež som vozil tri detské sedačky, chvíľu funkciu rodinného auta plnil Scenic, kam sa tri tak-tak vošli, a potom Kangoo, kde už to bola paráda.Tam to bol voči MPV trochu kompromis, čo sa týka mofortu a dynamiky, ale nič, s čím by sa nedalo vpohode žiť.
A kolik takových je v tvoji bubline, jak se dnes s oblibou píše? Dementní úsloví - musel jsem opustit svoji komfortní zónu abych to napsal - a kuwa další :-)
To bys mohl říct i o tom prvním. Ano rodina je náklad, obzvlášť pro pracující. Já si svoji rodinu uzivim sám, tak abych měl stejný standard, prostě začne člověk vydělávat vic. Na tom není nic složitého, buď mám na fixní výdaje nebo se musím uskromnit.
Ja mam tiez 3, Tiez v autosedackach. A sme par rodin co su nase deti v rovnakom veku a kamaratime sa aj rodicia, pricom ja s mojimi tromi som podpriemer. Priemer su 4.
Registrujem ich tiež prekvapivo dosť. Priam by som povedal, že medzi kresťanmi (najmä tými, ktorí sa tým ostentatívne chvália) sú 4 deti akýmsi nepísaným pravidlom. Nemusíme tomu síce rozumieť, ale každý má iné priority, niekoho prioritou je zaplaviť zem (asi majú pocit, že je tu málo ľudí vyžierajúcich planétu). :-[]
Ladviny mohli byt mensie... ale ako celok prekvapujuco pekne mpv... nuz uvidime dokedy v mnichove tento segment este budu vyplnat ale necakam tu opat nejake velke cisla
Osobne doufam ze tahle tragedie predurcuje co nas ceka jen v tech ekonomicky-pratelskych modelech, ktere konci prave na 2er AT, a ze to prah trojky nikdy neprekroci.
PS: Stranky ACZ a jejich neschopnost ulozit koment s nejakou trosku rozumnou pravdepodobnosti sice nestoji za nic, ale musim uznat, ze ten uz asi Xtej neulozenej koment pod clankem v tomhle tydnu cloveka nauci elaborat na pul strany zkratit hezky do 1-2 vet. Diky ACZ a vasi skvele fungujici strance.
A ted pred odeslanim hlavne nezapomenout ulozit do clipboardu... :yes:
Doslova nikdo netouží po dotykových displejích místo fyzických ovladačů, tak proč to automobilky dělají? Vím, cena, ale dokonce i Citroen se vrací k tlačítkům.
Je to o zvyku, mne pride rovnako nebezpecne nieco nastavovat tlacitkami v BMW, kde sa nevyznam, ako v inom aute na displeji, kde viem aj naslepo trafit, co chcem.
Tiez sme sa niekedy bali, ako budeme na displeji pisat smsky a ake to bude zle. Teraz sme si zvykli a myslim kazdy pouziva dotykovy mobil bez problemov. Mozno aj skor na tom napise sms, ako na numerickej klavesnici niekedy.
Ako som už pred časom napísal - som rád, že nie som z východu Slovenska. S tým rizikom, že ťa niekde na ceste stretnem, by som asi radšej ani do auta nesadol.
Tady šlo o princip. V klasickém i-drive dokážu většinu věcí úplně v pohodě ovládat bez toho, že bych se musel dívat na prst, co zrovna dělá. Stejně jako na tlačítkovém telefonu jsem dokázal psát sms bez toho, že bych se na ruce díval. Poznámka o diktování je správná a na místě - ale mně to nesedí, nedělám to. Chci auto ovládat postaru.
Proč se pořád pokoušíš srovnávat něco, co není srovnatelné? U mobilu dotykový displej znamená větší displej a lepší ovládání, i ty SMS se svým způsobem píšou snadněji, zato přesunutí klimy do infotainmentu mi nepřinese nic, za jízdy je to prostě na houno.