Jako že za 350? No tak to nevím... to asi spíš ne. Podle mě je realistická cena někde v rozmezí 299-320 - aspoň o 10% pod Yarisem... a zároveň si myslím, že se pod 300 moc nedostanou.
Swift začíná za (akčních) 313t s 1.2, tak by litrový Aygo asi nemělo být dražší... nebo dobře, je to novinka... tak aspoň ne o moc.
"Dá se očekávat, že základ bude níž než u yarisu, který se v ČR prodává od 350 tisíc korun, ale výš než u dosavadního ayga, které je k mání za nejméně 277 900 korun." :D
Keby to malo tu 1.5, tak ani tych 300000 by nevadilo. Ale takto to bude na auto do mesta prilis drahe a na auto mimo mesta so slabuckym motorom nepouzitelne - tu bude napr. ta i10 vyrazne lepsia.
Tak ale s tym 1,5 by to bolo super auto, na co ti je adaptivny tempomat a jazdne pruhy, ked toto vacsie, tazsie a vyssie auto sa ledva rozgula mimo mesta.
Tym motorom to uplne zabili, podla mna to bude na mestke auto prilis vybavene a drahe a na mimomestke bez motora...
Tohle je jen shrnovací střecha - rolldach. Polokabrio nemůže mít pevné zadní okno.
Plech na dveřích mi u malých, "levných" autíček vůbec nevadí. Někdy lepší, než hnusnej plast nebo hadr. Mně nic zásadního nevadí, o "použitelnosti" rozhodne cena.
Hra na SUV nebo ceossover mě neuráží. U malého vozu do města je natažení do výšky výtaný bonus v konečném, každý cm prostoru se počítá.
S designem nemám problém. Co mi opět trochu vadí jsou malá zadní okna a odhalený plech. Hlavně vzadu to opět působí dojmem výhledu z tanku.
Nicméně v dnešní době buďme opravdu rádi zato, že tu nástupce Ayga vůbec je. O úspěchu ale rozhodne cena. Za 250 by to bylo super. Bohužel mám obavy, že cena základu se nevejde ani do 300...
Je zajímavé že PSA z projektu vycouvalo, protože se jim prý ekonomicky nevyplatí vyrábět malé auto a prodávat ho za nízkou cenu a Toyota to nejenže zvládne sama i bez jejich spolupráce, ale jestě se jí daří vyrábět malý vůz nabitý technologiemi za příznivou cenu :-)
Ale jo, jde mi spíš o ty peníze... pokud postaví o kousek menší auto na platformě Yarisu, se základní motorizací Yarisu... nebude to i za cenu hodně blízkou Yarisu?
...příznivou cenu, tak by to mělo mít úspěch. Ovšem i10 má velkou výhodu v podobě možnosti volby silnějšího motoru a i po designové stránce mi vyhovuje víc (zvenčí i uvnitř). Každopádně je ostuda, že segment A evropské značky (s čestnou výjimkou Fiatu) bez boje přenechali Korejcům a Japoncům! :-(:no:
Toyota Urban Cruiser si úspěch fakt nezasloužila - nehezké, šíleně předražené a dorazily to totálně bídné výsledky nezávislých crasch testů... :'-(:no:
Razvor 2430mm a dlzka 3700mm je dnes jasne Acko... ale pred 25 rokmi by to bolo uz Becko velkostne presne na urovni pola 6N1... ( dlzka 3715mm... razvor 2400mm )
Presne... alebo ma napadla aj toyota urban cruiser... tusim bola aj v 4kolke.. ale to uz bol kusok vacsi kusok no... ziadne akoze cross aygo x ani netrebalo vymyslat...
Skoda len toho motora ( pasovala by mi tu 1,5ka z yarisu ) .. tu ma ignis jasne navrch... ale aj tak to bude mamickam do mesta ako nakupna stylovka uplne stacit uznavam.... najvacsou prednostou a plusom voci predchodcu je tu stejne ten o 60L vacsi kufor... nejaku lepsiu dynamiku tu ale asi uz radsej nehladajme ( a mozno bude este horsia jak u mensieho predchu ) ... nadalej to bude prioritne mestsky voz... co je mozno kusok skoda lebo vidim tu nevyuzity potencial ( chybajuci silnejsi motor... a pripadna 4kolka... pritom konkurencny crossover ignis toto v pohode dokaze zakaznikovi ponuknut )
Tak sucasne aygo mi prislo az pod uroven toyoty... ale ono to bolo vlastne ako bracek p 108 a c1.. a tym je vsetko jasne... toto nove aygo x ale uz vyzera byt skutocna toyota
Tie ovaly v kabine... to je take az fiatacke ( a la panda ) ... ale preco nie... u hraveho miniauta to je za mna vlastne ok... tu to proste tak chodi v tomto mini segmente... uz vo vacsom yarise by takato palubka asi nepresla
Voci dosluhucemu klasickemu aygu to uz aspon neposobi ako slapacie auticko pre 15 rocnych ... a aj voci ignisu mi to pride uz aspon o pol urovne vyssie... no a kedze je to toyota tak aj tu cakam dalsi megauspech :yes:
Je to pekné, malé autá majú stále zmysel a využitie, sú v mestskej džungli prepchatej SUV nenahraditeľné. Páči sa mi zachovanie polokabria, hodnotnejší dizajn, dobre vyzerajúca predná mriežka, ktorá vyzerá hodnotnejšie ako na ktorejkoľvek Škode a veľké kapsy v dverách. Priznanie plechov v interiéri na dverách je však vec, ktorá už ani v tomto segmente nemá čo hľadať.