Srovnávací testy
Kdo z majitelu EV "tankuje" takto draze?
Viď, ale nesmutni, Kuga lze koupit i jako TDCI 140kw s AWD a 10st HDM 😉
V clanku jsou nesmysly.
Dnes se da s tarifem CEZu nabijet u stojanu s pausalem 550Kc mesicne nabijet za 3,70Kc/kWh. Znam doknce majitele PHEV, ktery to tak dela...
Pak je cena asi 0,60Kc/km.
Kdo z vas (majitelu dieselu) to ma?
😄
Dnes se da s tarifem CEZu nabijet u stojanu s pausalem 550Kc mesicne nabijet za 3,70Kc/kWh. Znam doknce majitele PHEV, ktery to tak dela...
Pak je cena asi 0,60Kc/km.
Kdo z vas (majitelu dieselu) to ma?
😄
Vlastní benzínku? Asi málokdo, mimo zemědělců 😁 Ale ten krouťák vodspodu z fosilního motoru je k nezaplacení, víš jak, někdo to dělá jen pro ten pocit 😉
Kroutak vocpoda srovnavas s EV?
😁 😁 😁
Ja rikam vocpoda od nuly 😉
😁 😁 😁
Ja rikam vocpoda od nuly 😉
No jasný, u EV nečekáš na turbo, to je takový nevyzpytatelný, prostě TDI je lepší 😉
Ja vim, a ke vsemu ty emise EV.
Vzdy kdyz za nejakym EV jedu, davam vnitrni okruh kvuli silenym emisim z pneumatik (a to ani necicham vyfuk v uhelny elektrarne).
Narozdil od dieselu, ktery cisti vzduch.
To je jina.
Ada by ti dal taky za pravdu.
PS S dieselem navic hrave zvladnes Ostrava-Plzen a zpet nejmin dvakrat denne. :yes:
Vzdy kdyz za nejakym EV jedu, davam vnitrni okruh kvuli silenym emisim z pneumatik (a to ani necicham vyfuk v uhelny elektrarne).
Narozdil od dieselu, ktery cisti vzduch.
To je jina.
Ada by ti dal taky za pravdu.
PS S dieselem navic hrave zvladnes Ostrava-Plzen a zpet nejmin dvakrat denne. :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele, já teď mám Megana na dietě a naučil jsem ho jezdit kolem 8-8,5 a taky dávám aspon 700 na nádrž, ale je to tedy strašná škola sebeovládání 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mondeo má taky 1000-1200 dle stylu jízdy, tam to tak těžké není, protože diesel 😁 Ale Když jsem Megana koupil, jezdil za 11, takže pro mne je to úspěch a to do toho počítám většinu cest po Stř.č a Prahé 😁 Mikesus mi minuly tyden donutil zničit spotřebu, když jsem jel za nim, protože on se rozjíždí zadarmo, já ne 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, teď mimo nadsázku, tu trasu by si možná s nějakým dieslem reálně ujel 😁
Ok, tak bez nadsazky.
https😐/fdrive.cz/…recny-finis-8003
"S Teslou Model 3 jsme překonali dosavadní světový rekord a ujeli jsme 2876 kilometrů v běžném provozu za 24 hodin"
Je to pomerne aktualni...
https😐/fdrive.cz/…recny-finis-8003
"S Teslou Model 3 jsme překonali dosavadní světový rekord a ujeli jsme 2876 kilometrů v běžném provozu za 24 hodin"
Je to pomerne aktualni...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jj s TM3 se uz da cestovat pomerne slusne. :yes:
Poměrně slušně jo.... 😉 Slušně se dá cestovat třeba v nějakém turbodieslu, skvěle v V8 atmosféře 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to mi připomnělo, jak Ozzman srovnával moje sluchátka ( tebou doporučená ) a jeho Clio. Cenově to bylo na stejno. 😁
To je pravda 😁 Na to sem zapoměl, ale v Cliu sem z kopce potrápil Alfu 156JTD.. z velkyho kopce, to by se mi se sluchátkama nepovedlo 😁 Ale jinak hrajou skvěle, to tu Hamunovi musím přiznat 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já tedy koupil díky Mikesusovi taky konečně sluchátka, jen levnější, ale jsem spokojen, jen mi teď chybí preamp 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já se pohybuji mezi muzikanty a dostal sem drtivou většinu reakcí na Audiotechnica, tak jsem zvolil to a spokojenost, preamp ještě nevím, on je spíš větší problém sehnat adekvátní nahrávku, na FLACu to hraje skvěle, ale z Youtube tomu dost chybí 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já jsem v tomhle konzument, došel jsem do fáze, že musím sehnat lepší zdroj zvuku, tím myslím nahrávky, abych mohl řešit další prvky audia 😁 Ale vzhledem k možnostem to musí být do sluchátek 😁
Ale Diesel to dá v kuse, sice bych to nechtěl řídit bez přestávky, ale dá, jen se bavíme o naprosto nereálném scénáři
A co má být? Před 15 lety jsem s běžnou oktavkou při cestách na lyže 800-1.000km) při poměru okresek asi 30% a s omezenou rychlosti na dálnici, dosahoval brutto průměru 105 - 112 km/h. Normální jízdou, bez honeni rekordů, s normálními zastávkami po cestě.
Takže super, Tesla pouze na dálnici a s neomezenou rychlosti dnes dokáže totéž ...
Takže super, Tesla pouze na dálnici a s neomezenou rychlosti dnes dokáže totéž ...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Benzín ne, hybrid, to už jsme si vyjasnili, ne? 😁 To je jako říkat... mám atmosféerickej diesel... akorát mne dopuje turbo, tebe elektromotor 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
no to je trochu nepřesné srovnání. HEV je benzín, nemůžeš nic jiného tankovat. V případě Toyoty nebo Fordu je to atmobenzín. U jiných je to turbobenzín.
Říct o turbomotoru že je atmosférickej, ale tlačenej turbem je jako říct o vodíkovým že je benzínovej, ale spalující vodík.
A HEV Toyoty je atmobenzín 😁
Říct o turbomotoru že je atmosférickej, ale tlačenej turbem je jako říct o vodíkovým že je benzínovej, ale spalující vodík.
A HEV Toyoty je atmobenzín 😁
že má někdo v nabídce turbobenzín s elektromotorem a třema spojkama na převodovce , za to nemužu 😁 To je jako motor od stejné automobilky, kterej měl kompresor i turbo (1.4 twincharger) a dával se do nejlepšího auta na světě, Golfu .. 😉 Prostě nelze říct, že hybrid je jen atmobenzín a srovnávat s atmomotorama, to prostě není 😊
No tohle je sice pravda, jenomže to znamená že musíš jezdit jen k ČEZ dobíječkám. Po Praze jsou tři dominantní provideři: PRE, ČEZ, EON. Je sice fajn, že všichni nabízí levné paušální tarify, jenže co je mi to platné když pokaždé dojedu k nějakému jinému. A k tomu ještě musí mít vhodný konektor. Platit 3x 500 Kč měsíčně pak dává smysl leda taxikáři.
Nevím o tom, že by EON nabízel "levný paušální tarif".
Asi je fakt cas omezit svoje pozitky, ve prospech planety.
Chci relativne male auto, klidne hybrid. Ale bez dobijeni.
Ale taky bez dotykovych obrazovek, bez couvacich automatu, bez ovladani hlasem... chci setrit planetu, aniz bych chodil pesky.
Chci relativne male auto, klidne hybrid. Ale bez dobijeni.
Ale taky bez dotykovych obrazovek, bez couvacich automatu, bez ovladani hlasem... chci setrit planetu, aniz bych chodil pesky.
Naopak HEV verze se zřejmě povedla a zajímavé jak v jedné generaci Ford dohnal Toyotu, kterou se architektonicky silně inspiroval.
Právě ta architektura podle mě nesvědčí vysokým výkonům. Moje zkušenost z HEV Toyot a Lexusů je taková, že při vyšším tempu to tahá uřvaný spalovák a převodovka je kontraproduktivní.
Laicky bych si tipl, že proto má PHEV Rav4 tak masivně posílené elektromotory s baterkou (= má to přidanou hodnotu a posunuje svůj limit mnohem dál). A to PHEV Kuga nemá, takže přidaná hodnota je, mimo elektro jízdu po městě, spíše záporná (vyšší hmotnost, nižší světlost atd.).
U Kugy cítíš, že je těžká, ale pořád Fordí podvozek je o řád lepší. Kdybych si měl vybrat, tak mne se Ravka víc líbí jako auto pro rodinu, ale když opomenu tu akceleraci na rovince, tak Kuga se řídí mnohem lépe.
Yaris Cross ale není tak špatnej jako auto, jen ten pohon vubec nebyl hladkej, ale do města pro ženu, co vozí děcka mi to přišlo lepší, než CHR, už jen díky světlejšímu interiéru a slušnému vysokému posazu (to u konkurenčních B segmentovych SUV neznáš, co mohu porovnat s Pumou či Kamiqem), kdyby pod kapotou byla ta léty vyhlazená 1.8 z CHR či Corolly v aktuální generaci, tak tleskám ve stoje i přes příšernou přední masku ve stylu Mirai, která Yarisu nesluší.
Docela se mi líbí i ta 2,5 (v highlanderu) a samozřejmě musím vyzdvihnout i Fordí 2.0 HEV v Mondeu, je to stejnej princip, jezdí skvěle a hladce a tišše.
Naopak 2,0 HEV od Toyoty, co jsem zkoušel (CHR a Corolla) je výkonná a rychlejší, než ta od Fordu, ale už né tak hladká.
p.s já tu starou ravku nemám rád 😉 ta se mi nelíbí jak jezdí
To jsem nezkoušel, výkonu má dost, jen odhlučnění a ten přechod u Toyoty je horší, nicméně, od toho je Lexus prémie od Toyoty, aby byla lepší, ne ? 😁
Občas si hamunovo odkazy rozklikni.
Rozkoukal jsem, nedokoukal, mne to nenadchlo, asi bych vyjemnoval lepší seriály, co jsem viděl za poslední rok, ale vím o tom, že je to hit 😊
To druhý sleduje má drahá polovička, mne zaujalo v posledním měsíci asi https😐/www.csfd.cz/…astanek/prehled/
Mám rád tento typ seriálu 😊 Sice je to negativní, ale je to super
Za mně je dnes HEV od Forda asi nejlepší volba. Na dálnici jezdím s Kugou při tachometrových 135 km/hod do 6 litrů, dlouhodobou spotřebu mám cca 5,5 litru a to je velké auto s AWD. Motor blbovzdorný, bez přímého vstřiku, žádné turbo, žádné chcanky, zásadně menší problémy s karbonováním...