Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cupra už nabízí první elektrický hot hatch. Za Born dáte zhruba milion

Nový kompaktní hot hatch s elektrickým pohonem je zatím dostupný ve dvou verzích, s výkonem 110 kW nebo 150 kW. Nabídka se ale bude rozšiřovat.
Zpět na článek
12. 11. 2021 10:03
12. 11. 2021 10:17
12. 11. 2021 10:40
12. 11. 2021 10:53
12. 11. 2021 11:11
12. 11. 2021 11:42
12. 11. 2021 11:53
12. 11. 2021 12:12
12. 11. 2021 12:55
12. 11. 2021 13:00
14. 11. 2021 14:17
12. 11. 2021 12:26
12. 11. 2021 13:55
12. 11. 2021 12:48
12. 11. 2021 12:59
12. 11. 2021 13:04
12. 11. 2021 13:56
12. 11. 2021 14:30
12. 11. 2021 13:57
12. 11. 2021 22:24
12. 11. 2021 22:49
12. 11. 2021 11:52
12. 11. 2021 11:01
12. 11. 2021 21:33
12. 11. 2021 22:59
12. 11. 2021 11:07
12. 11. 2021 11:38
12. 11. 2021 11:54
12. 11. 2021 12:38
12. 11. 2021 21:36
12. 11. 2021 12:43
12. 11. 2021 14:40
12. 11. 2021 14:46
12. 11. 2021 21:38
12. 11. 2021 15:17
12. 11. 2021 22:42
12. 11. 2021 10:39
12. 11. 2021 10:43
12. 11. 2021 10:56
12. 11. 2021 11:31
12. 11. 2021 11:56
12. 11. 2021 13:59
12. 11. 2021 14:06
12. 11. 2021 15:25
12. 11. 2021 15:55
13. 11. 2021 14:15
13. 11. 2021 18:36
12. 11. 2021 14:00
12. 11. 2021 15:08
12. 11. 2021 15:31
12. 11. 2021 16:59
13. 11. 2021 14:13
12. 11. 2021 12:06
12. 11. 2021 12:12
12. 11. 2021 12:14
12. 11. 2021 13:58
12. 11. 2021 14:05
12. 11. 2021 17:51
12. 11. 2021 13:19
12. 11. 2021 15:21
13. 11. 2021 11:24
13. 11. 2021 11:25
13. 11. 2021 12:00
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2021 10:03
Hot hatch
s Priusovitou karosérií no já padám. S výkonem 110kW a hmotností jako 1,5 Priusu (který má 100kW). Mám taky hot hatch heč :-) Jděte si dělat pr..del z někoho jiného.
Rozbalit vlákno
37
12. 11. 2021 10:17
Re: Hot hatch
Přesně. :yes:

Tohle bude hothatch tak jedině, když mu chytne baterka.

Takhle to vypadá, když redaktor jen přeslepičí PR materiály. :no:
12. 11. 2021 10:40
Re: Hot hatch
Také si představuji pod pojmem hot hatch trochu něco jiného.

Přistoupím-li na autorovu podivnou hru, tak bych u kategorie hot hatch však očekával zejména údaje o zrychlení, maximálce a hmotnosti a to v textu chybí.
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2021 10:49
Re: Hot hatch
Já taky. Tady jsou:

Acceleration 0 - 100 km/h 8.9 sec
Top Speed 160 km/h
Electric Range * 275 km
a váží nějakých 2300 kg :-)

Opravdu, Hot hatch jako vyšitej :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
12. 11. 2021 10:53
Re: Hot hatch
Jestli je tohle hot hatch, tak mám hot SUV a předtím hot kombi :-[].
Možná to ozzmanovo obtloustlé kombi by mohlo být taky hot
12. 11. 2021 11:11
Re: Hot hatch
:D A já mám hot sedan, 17 let starej. Zrychlení -3 sec, v max +90, hmotnost -590 kg. :-)
Avatar - Mikesus
12. 11. 2021 11:42
Re: Hot hatch
Tak dnes Vmax není o tom, co by motor zvládl, ale jak ho elektronicky omezí. Ozzmanovo historické kombi s větší Vmax než moje auto, ale protoze to je elektronicky omezené u mne, jede pořád až do omezovače, narozdil od toho neomezeného, kde už mu dochází dech o hodně dřív.
Ale ta dynamika je vypovídající.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:53
Re: Hot hatch
Oni nechtějí ladit auta na 250 km/h, když nastaví 160, bude všechno levnější a o to jim jde. :no:
12. 11. 2021 12:12
Re: Hot hatch
Jasně, dřív se omezovač dával zpravidla až na 250. Dnes už omezují dřív, (mám 200 za 20 sec, 250 je už horší, 30 sec).
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 12:55
Re: Hot hatch
Nad takových 180 už je u těcho zvýšených aut obecně problém a potřebuješ mnohem silnější motorizace, než třeba u sedanů. Je to krásně vidět i na dálnici, kdy si "blbý" dvoulitrový turbodiesel nad 180-200 poradí i se silnějšími motory v SUV a ujede. Stačí na to "blbá" Oktávka se 150k
Avatar - Mikesus
12. 11. 2021 13:00
Re: Hot hatch
Jo, dieslovy kodiaq RS vs yaris hybrid, chudák musel na dalnici uhybat yarisovi.
Avatar - Emel
14. 11. 2021 14:17
Re: Hot hatch
Jako že 200+ jede ten Yaris hybrid líp? :-)
Co jsem koukal na videa, má Kodiaq RS TDI 0-200 za cca. 35-37s a do těch 200 to pořád zrychluje docela svižně... pak už to jde z kopce a vmax je jen 221... což je cca. úroveň 1.5tsi. Ale že by měl Yaris hybrid kdekoli v tom pásmu 100-180 převahu si nemyslím.
12. 11. 2021 12:26
Re: Hot hatch
Myslím že je to jinak. Elektromotory omezují kvůli teplotnímu přetížení, polopaticky jde o rozdíl mezi maximálním výkonem využívaným pro krátkodobou akceleraci a dlouhodobým jmenovitým výkonem potřebným pro Vmax, který je ovšem výrazně nižší.
Tj motor by měl teoreticky výkon na vyšší rychlost, ale mohl by se přehřát.
Kromě toho musí být pro vyšší Vmax i delší převody, což má ale i negativní důsledky
Avatar - lamal
12. 11. 2021 13:55
Re: Hot hatch
bateria nema o nic mensi problem s prehriatim ako e.motor, takze ani baterie sa neuchladia a su najdrahsie
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 12:48
Re: Hot hatch
Myslíš Megana? Ten je omezen převodovkou, s manuálem bys měl problém i kdyby ti neomezili HL (ten snad jede 210-215), protože fyzika už nad 200 tu krabici dost ubrzdi a na Mondeo tuplem, to jede 230
Avatar - Mikesus
12. 11. 2021 12:59
Re: Hot hatch
A přesto tvůj megane ma papírovou Vmax větší. A na dalnici to bylo vidět. Nicméně i corolla by si s tím aktualnim poradila
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 13:04
Re: Hot hatch
Jo, má, ale nemá už otáčky, protože zpřevodování. Ale on by ještě jel, jen by to bylo takový to courání, dojížděl jsem tě :D Taky je fér ale říct, že má o 100 koní méně :D

S tím tvým aktuálním ? Jo, Corolla jo, ta by si bez omezovače určitě taky sáhla někam na 220-230
Avatar - Mikesus
12. 11. 2021 13:56
Re: Hot hatch
No ale tady nejde vůbec o to kdo je výkonnější nebo není. Tady jde o to, ze dynamika kolem Vmax je rozdílná, pokud je elektornicky omezena nebo pokud je vykonnove omezena.
12. 11. 2021 14:30
Re: Hot hatch
Omezení V max je taková samostatná kategorie, která má své důvody, zákonitosti už i jakýsi vývoj - chcete-li historii. Jak u ICE, které zde zbytečně rozebírat nebudu, nesouvisí to tak úplně s článkem.

V některých aspektech jsou jiné než u EV. Zde hraje roli, jak zde už leckdo uvedl, teplotní bilance jak baterií tak vlastního motoru, nežádoucí rychlý úbytek energie a vyšší požadavky na použitou techniku a vybavení. Tím myslím zejména pneumatiky s vyššími indexy, výkonnější brzdový systém, lepší dráty do motorů, aby snesly větší zatížení delší dobu, možná i jiné řešení aerodynamiky a třeba i náročnější palubní software (čidla, radary a tak). Výrobcem stanovená V max ovlivňuje homologační požadavky.

Ve výsledku zdražení už i tak dost drahého auta a zvýšení hmotnosti už i tak dost těžkého auta, se kterým tak rychle stejně nikdo raději jezdit nebude. Všechno to nakonec zabalí do balíčku žvástů o bezpečnosti, plynulosti provozu a že se tak rychle smí jen v Německu a ani tam ne všude.

Si myslím já.
Avatar - lamal
12. 11. 2021 13:57
Re: Hot hatch
to isto nie, na to nema vykon, baterie je uz pri tej rychlosti nepomozu, 112kW nestaci na 220-230 kmh
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 22:24
Re: Hot hatch
Mne jednou tvrdil člověk se sériovou Fabií TDI 96kw RS, jel asi 245 :D Ale nejak mu to nevěřím :D
Avatar - Amaterasu
12. 11. 2021 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:52
Re: Hot hatch
Všichni jsme gogo, všichni jsme hot !!! :-[] :-[] :-[]
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:01
Re: Hot hatch
To mne má ohromit? SUV s akcelerací 8,9 sec???? VÝSMĚCH !!!!!
No jasně, oni to ani nemohou nechat rozjet bo by se to v první zatáčce převrátilo na zádíčka.
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2021 21:33
Re: Hot hatch
Týjo, tak to je bomba. Zrychlení na úrovni dehtové 508, maximálka nižší než má Fabia HTP.
Avatar - Amaterasu
12. 11. 2021 22:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hugino
12. 11. 2021 11:07
Re: Hot hatch
Hot hatch za melón je podľa mňa R Type / hot lift /,Focus RS,Mégane RS,i 30 N ....stále som zámerne nespomenul koncern ale už to prichádza Cupra Leon a hlavne Golf GTI Clubsport.Elektrický Born asi ťažko aj keď vyzerá lepšie ako ID 3. :-O
Avatar - fOE
12. 11. 2021 11:38
Re: Hot hatch
A tu 170kw verzi jsi prehlidl nebo... ?
Logicky nebude za "hot" povazovana ta zakladni verze, stejne jako neni HH golf v provedeni s 1,5tsi. Tech 170kw ale, s pohonem na zadek a pritom jaky ma el. motor typicky prubeh, to by uz mohlo mit zrychleni nekde kolem 6s a to uz "hot" snad snese.

PS: uprimne jsem ocekaval od nastupu EV jeste vyssi vykony. Takovych 200-250kw by v aute teto velikosti mohlo byt tak akorat. :-!
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:54
Re: Hot hatch
"hot" není jen o zrychlení
Avatar - fOE
12. 11. 2021 12:38
Re: Hot hatch
Souhlasim. Ja z fotek nepoznam jak to bude jezdit. A ty?
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2021 21:36
Re: Hot hatch
Je to těžké jako prase, takže blbě.
Avatar - iudex
12. 11. 2021 12:43
Re: Hot hatch
Nie, ani so 170 kW sa to nebude dať označiť ako hot. Jednak ani samotný tento výkon nestačí na to označenie ani v rámci kompaktných spaľovákov (kde sa pohybujeme od 180 do 235 kW, priemer niekde okolo 206 kW). Ale hlavne tie hotheče majú hmotnosť od 1400 do 1500 kíl. Tento baterkáč bude niekde na dvoch tonách. Takže reálna výkonová hmotnosť bude na úrovni tak Golfu 1,5TSI, možno ešte horšie.
Avatar - fOE
12. 11. 2021 14:40
Re: Hot hatch
Tak neni to jen o kilowatech, koukat na Nm a otoci se to v neprospech nejednoho soucasneho pravidelneho zastupce segmentu. Hmotnost souhlasim, ze bude rozhodujici. Celkove si ale nemyslim, ze by nas pokud jde o HH cekalo s EV nejake umirani.

O pivo ze do 5 let bude k sehnani EV HH s alespon 250kw a to pod 1mil Kc (pod 40k E). ;-)
12. 11. 2021 14:46
Re: Hot hatch
...pokud za pět let nebude stát milion nákup na weekend v supermarketu. :-)
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2021 21:38
Re: Hot hatch
Proč Nm? Ty jsou relevantní pro rozjezd a reakci na plyn. Naopak je otázka, kolik výkonu je k dispozici ve vysokých rychlostech.
Avatar - skejpa
12. 11. 2021 15:17
Re: Hot hatch
Bohuzel, pokud byly prvni zpravy spravne, tak i ta 170kw verze ma omezenou maximalku na 160km/h. Uz to samo o sobe to auto vyrazuje z kategorie hot hatch. A to jeste ani nevime, jak se to bude chovat na silnici protoze vahu baterii neokecaji jen tak...
Avatar - Amaterasu
12. 11. 2021 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2021 10:39
Nedam...
...za elektromobil milion opravdu nedam. Ani pulku.
Rozbalit vlákno
4
12. 11. 2021 10:48
Chápu, jsme z Východní
Taky to není cena vhodná pro Východní Evropu. Na Západě se o to poperou.

Jak jsem tady již napsal, Enyaq se dle AutoBildu prodává v Německu po dotacích od 22 100. Zde bude podobná cena.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:06
Re: Chápu, jsme z Východní
A potom jim to bude postávat za barákem a pořád budou jezdit benzíny a diesely jako ta potrefená husa eko-ministryně z UK, co ji nachytali jak služebně potajmu jezdí dieselem...
12. 11. 2021 14:27
Re: Chápu, jsme z Východní
Nodpovídaš na téma,

Prostě Podporuješ můj koment, že EV se nakupují.
Avatar - Katikakus
12. 11. 2021 15:04
Re: Chápu, jsme z Východní
Evidentne ti naprosto unikla pointa...
Avatar - VDC
12. 11. 2021 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2021 10:43
Akceptovatelná baterka je jenom těch 77 kWh
77kWh to je 71kWh použitelných, ale u nového auta. 10kWh musíte mít rezervu, takže máte 61kWh.

A nedej bože, aby tam po těch 8mi letech bylo těch 75% kapacity, na co je záruka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2021 10:49
Konečně to někdo kreslil bez drog
To auto má úplně normální příjemnou příď. Žádný dvojksicht jak křivé H a podznačka Citron, žádná změť všeho nová Kia Sportage. Sedí to vše k sobě nikdy to nebude vypadat jako nablito.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:07
Re: Konečně to někdo kreslil bez drog
Jo auto je to hezké, zdá se. Abychom jen nekritizovali.
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2021 11:10
Re: Konečně to někdo kreslil bez drog
No bodejť by nebylo hezké, když připomíná Prius (plus) :-) :-) :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2021 11:33
Re: Konečně to někdo kreslil bez drog
Kde si dal oči. Prius a TM3 jsou fakt nehezké obludky. Styl má třeba Kia EV6.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:55
Re: Konečně to někdo kreslil bez drog
Nesouhlasím, Prius je obluda, toto mně Prius ničím nepřipomíná, jen snad výškou ...
Avatar - Barrichello
12. 11. 2021 10:56
Milion
Za ty prachy je funglovka 300HP Challenger https://www.sauto.cz/…llenger/19177654

o půl míče výš sou sotva jetý Mustangy, Camara a Challengery 6,4 ScatPack......

A vedle toho tenhle hothatch, tak to je pecková nabídka :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2021 11:31
Re: Milion
Tak kup manželce Challanger co chlastá 20, aby jezdila do Lidela a na šichtu.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:56
Re: Milion
A proč ne? Na krátké jízdy dobrý. :-[]
Avatar - Barrichello
12. 11. 2021 13:59
Re: Milion
3,6 nežere 20 ani omylem, to jezdí mimo město za 10-11 :-)
Pokud se to dá na LPG tak za náklady 1,4 TSI :-) :-) :-)
Avatar - lamal
12. 11. 2021 14:06
Re: Milion
a ked da do plynu 1.4 TSI tiez to plati ? tymto demagogovanim by sa toho dalo zrovnavat ..
Avatar - Barrichello
12. 11. 2021 15:25
Re: Milion
Jenže TSi do plynu je za 50 tis instalace, aby to za něco staálo. Pentastar za 28, takový menší rozdíl....

Ale jinak samozřejmě i tak 1,4 může jezdit za suchý z nosu, to už je o každém.
Akorát přímovstřik moc lidí neumí dělat a ještě dobře dělat.

Pentastar naštěstí přímovtřik není, Hemi taky ne :-)
Avatar - lamal
12. 11. 2021 15:55
Re: Milion
Rozdiel v spotrebe plynu tych 22 tis zrovna za chvilu, myslim rozdiel medzi pentastarom a 1,4kou.
Kupis rovno CNG od Skodovky, pokial je rec o ´´Tak kup manželce Challanger co chlastá 20, aby jezdila do Lidela a na šichtu´´ tak v Mestach sa tie CNG pumpy najdu.

Z principu je lepsie ten plyn setrit, tak ako fossil, a v tomto pripade je jazda velkymi byt splynenymi motormi neefektivna, plytvanie. Plyn este bude dlho potrebny.
Jasne, lepsie ako na benal, ale ten skor vadi cenou ako ekologiou, keby bol lacny tak to nikomu z uzivatelov neva a na plyn a lepsie emisie sa serú rad za radom.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2021 14:15
Re: Milion
Tak tak, jenže právě cenový rozdíl je značný. BTW, LPG se dělá z 50% z ropy, v některých zemích až z 90, takže s klasickým plynem toho až tak moc společného nemá...
Avatar - Amaterasu
13. 11. 2021 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 11. 2021 14:00
Re: Milion
BTW v Lidlu sem byl jednou Rollsem, to lidi teprve čuměli :-) :-) :-)

Amerikama tam jezdím už několik let, do Globusu taky :-)
Avatar - fOE
12. 11. 2021 15:08
Re: Milion
Co je na lidlu spatneho?
Avatar - Barrichello
12. 11. 2021 15:31
Re: Milion
Když tam nekupuješ nejlevnější aušus typu Eidam Pilos a Jogurt za 6 Kč, tak nic.

Já tam chodím hlavně když jsou tam ty Francouzské, Španělské, Italské, řecké atd týdny.
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2021 16:59
Re: Milion
Taky jsem chodil. Než jsem si všimnul že všechny ty řecké, italské, španělské a české pochoutky jsou made in germany.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2021 14:13
Re: Milion
Všechny ne, musíš číst kdo je výrobce nebo země původu
12. 11. 2021 11:40
Kto si to kúpi na druhú
Z Volkswagenom ID.3 som jazdil a hoci mal vtedy ešte nejaké softvérové problémy, je to podľa mňa dobré auto. Nejak ale nerozumiem, prečo by som ho mal chcieť v tejto prezlečenej verzii, ktorá nepôsobí nijak športovo...vlastne tak nijak celkovo. Mohli to nechať pod Seatom a zahrať na ideového nástupcu Altey.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2021 11:58
Re: Kto si to kúpi na druhú
Chtějí to nacpat mladým a to se podaří. Mladí se starají víc o své tablety než o to, jak auto jezdí, a vůbec netuší, že může s autem být i jiná zábava než se kamarádům pochlubit na Twitteru, že mám "hot hatch" :-[] :-[] :-[]
Avatar - lamal
12. 11. 2021 12:08
Re: Kto si to kúpi na druhú
nejak si zabudol, ze to stoji vyse mega... to zas tych mladich tolko nebude, zbohatlici jedine...
Avatar - lamal
12. 11. 2021 12:06
penále
Ked tak nad tym premyslam, tieto radoby HH s malymi baterkami, budu celkom slusne penalizovat majitela za vystrelky.

Situacia:
Cestou na peknom technickom useku, sa na teba lepi nejake prefukane TDI, tak sa trochu pomaznate, kazdy ukaze to svoje, ale majitel skratu sa bude musiet rychlo ukludnit, alebo dostane hodinove penale na nabijacke... tam sa urcite ukludni. Ovsem ak stihne najst nejaku volnu hustilku...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2021 12:12
Re: penále
Prefukane TDI můžeš skolit v Tesle, nikoli v tomto Priusu.
Avatar - lamal
12. 11. 2021 12:14
Re: penále
Na nejaku vyfukatu 1.2TDI, alebo 1.4TDI vo Fabke by si mal s tou 150kW verziou :-!
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 13:58
Re: penále
a opět bude zase králem okresek stará Fabie RS TDI :D
Avatar - lamal
12. 11. 2021 14:05
Re: penále
si si isty, ze bude ? asi to zakazu, na okreskach isto neskor ako v meste, ale kto vie... ono si to tymi cenami PHM pekne dozenu uvidis ;-\ ...hmm dalsia vyhoda stareho RS, v serii malo zerie :D
Avatar - Ozzman
12. 11. 2021 17:51
Re: penále
Zaštyry a tah vodspodu :D
12. 11. 2021 13:03
Elektrický "hot hatch"...
...to už je samo o sobě zcela absurdní spojení slov! :-[] :-[] :-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2021 22:04
Re: Elektrický "hot hatch"...
Taky mi to k sobě nejde ;-)
Avatar - pradeda777
12. 11. 2021 13:19
Hot hatch....
....to nejvíc bude, když to chytí........ ;-) :D :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
12. 11. 2021 15:21
Topspeed 160kph
To bude opravdu hot jak blazen 😂 (+vaha baterii...)
To uz mi prijde lepsi ID3. Je to taky naprd ale aspon si to nehraje na rychlika :D
Zatim hraje koncern druhe housle. Kia EV6 je v elektro (v teto cenove hladine) uplne jinde...
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2021 18:49
To je zas rečí...
...však je to Cupra, tak to musí byť hot-hatch aj keby to malo 3 tony a polovičný výkon. :-! :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2021 22:06
Re: To je zas rečí...
Jak jednoduše zabít potenciál brandu Cupra :-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 11. 2021 10:44
Vraj hot hatch
Zaujimal by ma tu pomer kg na kw.... to potom takych akoze hothatchov tu mame hned viaceri...

Hothatch je golf R.... civic type R ... ale ani nahodou nim nie je tato el zehlicka.... este ani ako warm hath to neprejde... proste dalsia el vtakovina za melon... aneb vyhodene prachy
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Amaterasu
13. 11. 2021 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2021 11:24
Re: Vraj hot hatch
Tak nevím, jestli ze sebe toho blbce jen děláš nebo ne? Ale co, vem ten Leaf na okresky a ukaž mi jak toho Golfa R nebo Type R s Leafem stíháš, pak si můžeme zajet na dálnici a schválně kdo bude dřív z Prahy v Brně, co okruh v Mostě? Jak dlouho ti v něm vydrží baterka, když dáš 5-6 sprintů? Hmmm ;-) Btw Hot Hacht nopravdu není jen o zrychlení v přímce...
13. 11. 2021 11:25
Re: Vraj hot hatch
:-) :yes: Na komoru!
Avatar - Amaterasu
13. 11. 2021 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
13. 11. 2021 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 11. 2021 12:00
Re: Vraj hot hatch
motáš spoustu věci dohromady a vždycky z toho vyleze guláš :-[] Upřímně, tvoje přispěvky se ani nedají číst, natož brát vážně ;-)
Avatar - Amaterasu
13. 11. 2021 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.