Rok 2022 se pomalu blíží a s tím i nutnost zakoupení nové dálniční známky. Díky zavedení elektronických dálničních známek je však nákup jednodušší než dříve.
oprava 160km D1 trvala za StBaka 8 roku, stejne neni hotovo (smejkalka) a navic se uz rozpada, okruh prahy se od nastupu StBaka ani nepohnul, polaci jsou pristi rok s dalnici u trutnova, zatimco my sprintujeme s D11 daleko u jaromere, dalsi dalnici polaci nasmeruji ke kralikum a multiminister havlicek jen vydesene blekota, napojeni na dalnici z linze i vidne v nedohlednu. polovina roku v nouzovym stavu a lockdownu, takze se stejne nikam nemohlo, tak za co mam kuwa platit???
S tou D11 jsem zvědavej jak to budou řešit. Průser je, že Poláci skončí s dálnicí v poli. Jestli by to nechtělo dát prioritu tomu poslednímu úseku a postavit jako první úsek od hranic do Trutnova, ať nejsme za tak strašný trapáky.
to se uz nestihne ani nahodou
bude to znamenat projet celym trutnovem pres 3 kruhace, 2 z nich sou 3/4 otocky a ten jeden u centra dost malej pro kamiony. takze jestli nedaj generalni zakaz kamionum a neprikazaj jim jezdit pres nachod, proti cemuz budou polaci logicky protestovat kdyz maj dalnici, tak v trutnove bude dopravni kolaps podobne, jako byl na D1 kdyz tok nepocital s tim, ze na vysocine v prosinci muze napadnout snih.
parkrat za rok projizdim trutnovem v patek odpo a masakr to je uz dnes, nedokazu si predstavit co se tam bude dit, az polaci spustej dalnici.
opet se bude resit problem az 5minut po dvanacte, ted spis 5 roku po dvanacte
problem posledniho useku je, ze kilometr vychazi na 750 mega a to nezapada dobre do StBakovych 150 mega za kilometr jak tvrdi, i kdyz realita se dnes v prumeru blizi k 500mega za kilometr :
D11 z HK do jaromere je nejlevnejsim soucasnym usekem - 22km na rovine 180 mega/km,
D35 opatovice-casy taky na rovine 27km 290mega/km,
D3 obchvat budejic usilne-trebotin 20km a 680mega/km, a dal na hranice 24km 450mega/km. no a D3 od phy - jilove-nova hospoda 59km a 960mega/km.
Jako tímhle tempem to fakt nestihnou. Plán 2026 je příšernost. Ono by ale stačilo prostě začít stavět směrem od Polska, aby to Poláci měli kam napojit. To je jasný, že těch 22 km, kolik ten poslední úsek má měřit nedají, ale kdyby se jim povedlo to dotáhnout aspoň do toho Trutnova, ať polská dálnice nekončí v poli.
Jinak je třeba si uvědomit, že ta doprava se tamtudy valí už dneska, takže v tom Trutnově si to už užívají dnes a dalších 5 let nejspíš budou. No aspoň, že se jim to povedlo dotáhnout letos za tu Jaroměř.
Protože to končí u Novomlýnských nádrží. Problém je jako jinde - pozemky a handrkování se zelenýma a s povolením, ne prachy. Nicméně tenhle úsek je zrovna v pohodě. Je tam rychlá silnice a není to tak dlouhý úsek. Ta D11, D35 a D3 je větší průser.
20 roku se vi, ze do toho zeleni hazeji vidle (nekdy mozna i castecne opravnene), ale stat neni schopnej je bud umravnit, anebo se naucit udelat takovej projekt, aby byl nenapadnutelnej. a kazdej rok se znovu a znovu divime ze povoleni neni, protoze zeleni...
to uz neni neschopnost, ale sabotaz. na strane statu.
co ze to StBak mel taky na bilbordech - "proste to zaridime" ??
co zaridil???
To máš sice pravdu, ale tam je zatím naplánovaný jen jeden nic neřešící úsek a další snad ani není v plánu ne? Navíc je to celý pozastavený už několik let. Faktem je že tam dálnice chybí jako sůl a chtěl by tam postavit dálnici, když už ne na hranice, tak aspoň do Valašský Polanky. Nevím taky jak je na tom slovenská část jestli je v plánu stavba od D1 směrem k nám.
ne to normálně psal ve zlínských novinách nebo deníku, ale u nás jsou taky podobní, že aut není moc a tak se nebude nic stavět. Podívám se a když tak najdu odkaz.
Vedení obce Zádveřice na Zlínsku nesouhlasí s navrhovanou podobou plánované dálnice D49, která má vést přes katastr obce. Vadí jim, že se v projektu počítá se čtyřmi pruhy. Obec se nyní chce přidat k ekologickým spolkům, kteří proti dálnici bojují. Podle nezávislého starosty Zádveřic Radovana Karoly atd.
Ačkoliv od doby kdy můžu vždy volím zcela jinou stranu, tak ani ona, ani ostatní tu D1 neopravili. Podařila se sice část D1 od Lipníka, která se ovšem na ostravsku rozpadá, D35 z Olomouce na Lipník se permanentně opravuje atd. Tyhle politické kecy jsou k ničemu.
jo, letos to bude rekordnich volebnich 46.5km, tolik se driv stavelo i kdyz se nestavelo
pristi rok 25.5km
vloni 21.3
predloni 10.7
kterej rok to byly jen 4km??
kolikrat to sou jen nesouvisly useky v poli
četl někdo z vás vůbec stanovy nové vlády i ten odstavec, že se bude zavádět satelitní mýto i pro osobáky, Prostě zruší babišovi e-známky a budete solit každou jízdu.
A spravny konzument ma byt liny uz i cist.
Pust si video, a oni ti to reknou.
Cilem je tupe, nevzdelane, nesikovne a vydesene stado.
Konum se vazal na krk provaz a na nem klada, co se motala pod nohama.
Aby nemohli utikat.
Princip je stejny.