Modernizovaná Škoda Karoq už má kompletní ceník. Najdeme v něm nové výbavové linie, nové prvky výbavy a také čtyři zážehové a čtyři vznětové motorizace.
jako bonus, po půl roce čekání dostane auto, co stálo celou zimu na mokré trávě. Ano, vážně kousek od nás je velký travnatý pozemek, na kterém stálo cca 500 nedodělaných Škodovek. Teprve teď se pomalu vyprazdňuje.
Já bych to neřešil, je prostě jasné, že dnes kupuje auto jen ten, kdo opravdu musí. Zbytek si jednoduše počká rok dva, až se zase (doufejme) svět vrátí do normálu.
Moc nechápu tu politiku čtyřkolek spojených jen s nejsilnějším motorem a automatem. V zemi kde jsou lidé ochotní za čtyřkolku relativně dobře solit jim ji zdraží tak moc že už solit nebudou? Spoustě lidí by 85 kW ve 4x4 stačilo. Takhle utečou jinam protože to auto je od 838 000 Kč.což je fakt dost, mohlo být o 100 000 kč levnější. Což mimochodem znamená že nejlevnější čtyřkolka od škodovky je za 785 000 octavia. No potěš koště.
Hele, ten Yeti by mě tolik nemrzel, to je přece jen slabý malý auto a od tý doby uteklo dost vody.
Horší je, že když byl novinka Kodiaq, tak stál 677.900 - 1.4TSI 4x4 MT nebo 4x2 DSG.
Nejde o to, že by mě mrzelo, že je Yeti pryč, ale o to, že když si chtěl, měl si 4x4 s manuálem kolem 500tis Kč. Mohl si mít 4x4 ve všech výbavách a s několika různými motory ;-) Když ti stačil základ 2.0TDi 81kW Active, položil si na stůl půl milionu a měl si ji. Dneska když chceš 4x4 musíš max výbavu Style, automat a nejsilnější diesel = nemáš na výběr a už si v tom nejméně za 840tis Kč a větší zázrak než byl Yeti nedostaneš. Jen o něco větší kufr ;-) Obě SUV jsou postaveny na podvozku Octávek své doby…
Nejdřív technická - Style není nejvyšší výbava a 4x4 můžeš mít i v Ambition.
Potom... sice jsem vždycky za větší výběr, ale jinak vcelku souhlasím se Škodovkou, že taková minimální rozumná konfigurace u čehokoli (Octavia, Fabia, Karoq, Superb, ...) bývala Ambition+.
Nejsilnější diesel zní honosně, ale fakticky je to ten standard, 110kW z dvoulitru... nad kterým by správně tak jako u jiných modelů měl být ještě ten 147kW, ale není. Beru že by bylo hezký mít v nabídce třeba 85kW 4x4 s manuálem... mně to smysl dává, ale jestli by se to prodávalo, to netuším.
Hlavní pointa co jsem chtěl říct je ale ta, že 2009 určitě nebyla doba nejvýhodnějších cen, to bylo až tak 2013-2015 (a tohle srovnání nejvíc bolí)... zejména se zohledněním inflace a růstu mezd a tak, reálně je ten Karoq dneska za stejné peníze v mnohem lepší konfiguraci než byla ta Yetina.
To by možná platilo, pokud by mezitím prudce nezdražily energie, voda, jídlo, benzín, nemovitosti,
nájemné, atd., atd.... :-O Takže tvoje srovnání je zcela mimo mísu! :no:
Souhlasím s tím, že ceny Škodovek jsou přestřelené na druhou stranu to i za ty ceny lidi stále kupují a ještě jsou ochotni na to minimálně 6 měsíců čekat, tak proč by to Škodovka nezdražila.
V tomto bola yetina sikovnejsia ze vedela ponuknut 4kolku aj pre slabsie motorizacie.. napr 1,4 tsi 90kw... ci 2,0 tdi 81kw ... kdezto dnesne suv uz povacsinou maju 4kolky len pre top vrcholne verzie za neskutocne prachy ... tiez tejto po.ebanej mode nerozumiem... tym padom su obecne 4kolky stale tazsie dostupne a je ich aj celkovo uz menej v ponuke vyrobcov... pokrok proste nezastavime... aneb kdeze zlate casy aut su... v r.ti uz
Uz len cakam kedy zoberu 4kolku aj vitare a dusteru a bude vymalovane... potom uz ostanu len 4 kolky za melon a vyssie.. neviem pre koho... kedze zrovna zhyckani milionari moc v terene stejne v praxi nejazdia...
To jsou ale dost rozdílné auta. Karoq není nástupce. Yeti skončil, protože o něj nebyl zájem, resp o tu kategorii nebyl zájem. Yeti byl spíše pracovní stroj. Na cestě v tom byli k vidění živnostníci, nebo ten typ obchoďáků, který vozí matroš s sebou apod. Karoq je už auto klidně i pro slečinky.
Ale houby, skončil přesně na konci 7-8letého cyklu (2009-2017), prošlapal Škodě SUV cestu a byl nahrazen Karoqem, který povyrostl a převzal dražší specifikace, ze spodu ho pak doplnil Kamiq. Jak jednoduché ;-)
Btw v Evropě se ho prodalo cca 460 tis ks, což je pěkný :yes:
Suzuki je specialista na čtyřkolky, tam to určitě neseberou. Hůře to vidím s novou generací Dusteru, protože platformy Renaultu čtyřkolky běžně nemívají.
V každém případě do budoucna se může stát, že většina čtyřkolek se bude do EU dodvážet přes neoficální dovozce, protože ti oficální budou příliš zatíženi pokutami za normované emise CO2.
Protože Škodárna neprodává jen v ČR. A fakt nebude kvůli několika balíkům v ČR překopávat pohonné ústrojí. To není na pár šroubků a hever. V ČR ji zajímá čím dál tím víc jen fleet. Zajímalo by mě, kolik ze všech zdejších řidičů má zbrusu novou Škodárnu, která není firemní. Mají ojetiny a to výrobce nezajímá.
To je politika, kterou určil koncern VW, nikoliv Škodovka.
Suzuki, Dacia či Ssangyong posílají do Wolfsburgu tisíce děkovných dopisů, protože o jejich čtyřkolky bude ještě větší zájem než doposud.
Cena hustá, ale designově to auto docela prokouklo,
akorát škoda těch povinných dementních fejkových polovýfuků u 2.0TSI, tuhle módu nikdy nepochopím a už se zdálo, že to odchází a tady se toho i po faceliftu drží...
Re: Cena hustá, ale designově to auto docela prokouklo,
Rovnako ako pri arone ci atece aj karoq faceliftom razom opeknel suhlasim... rozmerovo tiez dokonale posadene suv...aj ta outdooracka oranzova je dokonala... pasuje mi tu :yes:
Tak to porovnávám s XCeedem a jsem smuten. Cenový rozdíl mezi 160 a 230 tisíci - dle výbavy.
Sice má možnost mít 4x4, ale kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc?
A kolik dá za takovou konfiguraci Rakušan? 38.280€, v přepočtu 975t. No a dál? Jelikož konkurence nabízí svoje sofistikovaná řešení poplatná době a trhu... tak dá :-)
Viem že ťa to trochu ťahá ku Škode, nielenže Karok je pekne hnusné auto, ale tá cena je desná. Ano asi žijem ešte cenovo 3 roky spät pretože keď vidim niektoré terajšie cenovky vozidiel tak mi je zle
Ono to vypadalo, že ta cena Karoqa je u nás nějak vyšší než jinde... což není, v Rakousku i Německu je Karoq dražší než tady.
Jinak jestli je to málo nebo hodně... samozřejmě je to hodně, za kompaktní SUV. Ale nejlevnější 4x4 Tucson v naftě stojí taky 899t ceník a 829t akční... a je to 1.6.