Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis G90 kompletně odhalen. Nabídne superluxusní výbavu, ale výhradně šestiválec

Genesis oficiálně představuje novou generaci své vlajkové lodi, sedanu G90. Krátce po zveřejnění prvních snímků tu jsou i bližší detaily, včetně informací o nabízených pohonných jednotkách.
Zpět na článek
14. 12. 2021 12:43
14. 12. 2021 20:36
14. 12. 2021 12:59
14. 12. 2021 14:28
14. 12. 2021 13:01
14. 12. 2021 14:03
14. 12. 2021 13:50
14. 12. 2021 14:19
Avatar - iudex
14. 12. 2021 12:02
Dobré, ale nie pre EU
Na prvý pohľad dobré, exteriér decentný, ale na pohľad odlišný od nemeckej trojky. Interiér luxusný ako sa patrí na najvyššiu triedu.
Zaujal ma motor, konečne sa objavuje elektrický kompresor. Toto bola technická fičúra, ktorej som predpovedal veľkú budúcnosť a som prekvapený, že sa doposiaľ vôbec nepresadzuje. Marí sa mi, že to použilo len Audi tuším v osemvalcovom TDI, ale inak moc nikto.
A ešte poznámka k tomuto: "Genesis oficiálně potvrdil, že v tuto chvíli se neplánuje prodej G90 na evropských trzích. Škoda, na jeho srovnání s německou luxusní trojkou bychom byli hodně zvědaví." No ak by sem takéto auto naozaj prišlo, tak by si ho okrem menežérov kórejských automobiliek v EU nikto nekúpil, proste segment lux limuzín je absolútne najkonzervatívnejší trh a neviem si predstaviť nikoho, kto by namiesto S-Klasse išiel do Hyundai (pardon, Genesisu), nech by bol akokoľvek dobrý či lacnejší. Kórejci to dobre vedia a nerobia si zbytočnú robotu.
Rozbalit vlákno
3
14. 12. 2021 14:07
Re: Dobré, ale nie pre EU
Bohužel díky bolševickým nařízením EU máme smůlu. Tady se holt musí snižovat emise CO2. Jinde po světě si můžou lidi jezdit čím chtějí. Ale co je mi to fuk stejně si to nekoupím, ale je to moc hezký auto zevnitř i zvenku.
Avatar - hugino
14. 12. 2021 15:00
Re: Dobré, ale nie pre EU
V tomto s tebou plne súhlasím. Vyzerá pekne ,luxusne ale kto by si ho kúpil keď tu je MB S-klasse ,BMW 7,Panamera alebo A 8.
14. 12. 2021 16:31
Re: Dobré, ale nie pre EU
Audi používá elektrický kompresor u benzínového motoru už dávno například u modelů S6, S7 u 2,9 TFSI, 444 hp prodávaného mimo EU (tady je v S6 diesel).
Další kdo použil elektrický kompresor je třeba Mercedes-AMG CLS 53 také u šestiválce 3.0, 430 hp
Avatar - Stejsn
14. 12. 2021 12:43
Ano,
tohle je pokus o prémii. Asi úplně nevyjde, ale rozhodně má šanci. Narozdíl od podobných ambicí Stellantisu s Lancií ve vedlejším článku. Na značce Genesis Hyundai průběžně pracuje. Značku Lancia nechal Fiat utopit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2021 20:36
Re: Ano,
Srovnání s DS je zdrcující. Tady je vidět, že to vždy byla naleštěná bída bez větších investic. Hyu se rozhodl udělat prémii, tak udělal prémii, prakticky bez kompromisů.
14. 12. 2021 12:59
G90
Exterier je štýlový. Ak zoberieme porovnanie s BMW ktore všade rve škaredy prasačí čumák, tak v Hyundaii pochopili, že decentnosť, luxus a štýl určuje dnes Mercedes. V skutku sa pekne pricucli na Nemecko-mercedesacky štýl ktorý je v tomto modeli cítiť. Interier je ale slabšia časť G90. Tu to nie je žiadná revolúcia ako nap. v Tusone. Tento interier už výrazne zaostáva za mercedesom. Stredový tunel, koža, kamery, polohovanie sedačiek a čo? To je luxus? Tu je vidieť, že Hyundai nikdy neurčoval trendy, ale iba vylepšoval veci prebrané od....(Toyoty a iných). S týmto modelom redefinovať luxus určite nebudú, čo sa dalo plne očakávať vzhľadom na výkon Hyundaia v tomto segmente. Ale na druhú stranu je to lacnejšia verzia auta v segmente drahých aut. Len otázne je, či si radšej nepriplatiť tých 10-20tis.€ a mať Méďu.
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2021 14:28
Re: G90
Na druhej strane, ak ma byt trendom to co predvadza Mercedes s predisplejovanym interierom, tak vdaka za triezvy pristup Genesisu.
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2021 13:01
Pecka
Som zvedavy na jeho predaje v amerike po boku lexusu a dalsich .... ale vyzera to tak ze mimo eu by genesis mal nadalej rast ....
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2021 14:03
Re: Pecka
Souhlas. Je to fakt krásná kára. To se fakt povedlo :yes:
14. 12. 2021 13:50
Design
hmm nevím.. maska chladiče ve tvaru srdce a interiér ve stylu "musíme to udělat jako esko, ale aby to vypadalo, že je to od nás." ..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
14. 12. 2021 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
14. 12. 2021 17:36
Opravdu nerad to říkám
Ale Korejci nechávají Němce v závěsu.

Třeba takové nové eSko od Mercedesu ztroskotalo dokonale. Designově nemá proti G90 absolutně žádnou hodnotu. Mercedes bohužel přistoupil na hru Tesly....

Takže jsem rád, že luxusní sedan tu bude s námi i nadále. I když nebude made in Germany... Ale made in Korea.

Hyundai, resp. Genesis opět boduje :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pradeda777
15. 12. 2021 07:42
Re: Opravdu nerad to říkám
Spíš si měl napsat, že Němci pracující pro Korejce nechávají Němce v závěsu.....
https://www.auto.cz/…usni-auta-131026
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 08:12
Re: Opravdu nerad to říkám
A já s tebou budu souhlasit, při pohledu na současnou A8 (anonymní krabice na kolečkách), S-Klasse (zvenku bochník po xté, uvnitř přijela pouť) a chystané 7er (raději prosím to maskování nesundávejte), mi tohle auto přijde jako naprosto dokonale trefený design pro sedan lux třídy, je to majestátní a přitom elegantně lehkonohé s moderní detaily (osvětlení), vnitřek osobitý a přitom klasický, žádný kolotoč, žádný evidentní ergonomický faul, materiály a zpracování (z fotek) naprosto na úrovni. Já tleskám, tohle je designově lepší než D3, jiná věc jsou motory, celk. technika, informace jsou kusé, zatím s tím nikdo nejel, je to na jinou, resp. pozdější debatu. Takhle z fotek je G90 trefa, žádný xtý vzadu. :yes:
Avatar - Barrichello
15. 12. 2021 12:18
Re: Opravdu nerad to říkám
A8 ani BMW 7 taky nikdo nekupuje, veškeré prodeje má pouze MB S klasse :-)
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 12:49
Re: Opravdu nerad to říkám
V Evropě se to prodávat nebude, podstatný trh bude pro G90 USA.

Tam si tahle třída stojí v prodejích takto (data za rok 2020):
S-Class - 6.600 ks
BMW 7 - 6.450
A8 - 2.400
CT6 - 3.100

Zejména ten Cadillac je dost bída na fakt, že jde o domácí auto, navíc ve srovnatelných specifikacích citelně levnější, každopádně je to kandidát na oprávněný strach, pokud jde o čísla prodejů po příchodu nové generace G90. ;-)
Avatar - Barrichello
15. 12. 2021 13:08
Re: Opravdu nerad to říkám
Výroba CT6 pro USA byla dávno ukončena už někdy loni v únoru, jak zavřeli továrnu Detroit Hamtramck a začali jí přebudovávat na výrobu EV aut.

Takže od té doby jde pouze od doprodej skladovek.

Jediná země, kde probíhá výroba CT6 i nadále je Čína. Tam šlape slušně.
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 13:18
Re: Opravdu nerad to říkám
Takže už předem vyklizené pole? Co si asi tak bývalí zákazníci cadillacu po CT6 koupí? D3 nechtějí, jinak by ji měli, ten Genesis se jako řešení přímo nabízí...
Avatar - Barrichello
15. 12. 2021 13:37
Re: Opravdu nerad to říkám
Nástupcem má být elekrický sedan, nebot u GM se taky zbláznili a všechny modely Cadillacu maj být pouze elektrické.

Tak si ani nekoupí nic a budou jezdit veterány :-)

US automobilky už žádné velké sedany nedělaj, Lincoln Continetal taky už zkončil, poslední zástupci je neprémiové duo Chrysler 300/ Dodge Charger a pak midsize modely Cadillac CT5 a CT4. Špatná doba.