Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Volkswagen T-Roc odhaluje české ceny. Výrazně zdražil

T-Roc vstupuje do druhé fáze životního cyklu s atraktivnějším designem a rozšířenou základní výbavou. Ta vysvětluje zvýšení základní ceny.
Zpět na článek
21. 12. 2021 15:06
21. 12. 2021 16:04
21. 12. 2021 16:37
21. 12. 2021 16:53
21. 12. 2021 17:52
21. 12. 2021 18:06
21. 12. 2021 18:20
21. 12. 2021 18:34
21. 12. 2021 17:47
21. 12. 2021 18:26
21. 12. 2021 19:22
21. 12. 2021 15:06
Inflace
To bude ta šestiprocentní inflace...
Rozbalit vlákno
9
21. 12. 2021 16:04
Re: Inflace
:-[] :yes:

Auto na technice Pola již od 630 s tříhrnkem. Šťastný a veselý!
21. 12. 2021 16:37
Re: Inflace
tak t rock je 7mickovy golf, na pole je postaveny tcoss nie? to len tak mimochodom :-)
21. 12. 2021 16:53
Re: Inflace
Mea culpa, máš samozřejmě pravdu. Pardon ;-)
21. 12. 2021 17:52
Re: Inflace
řekl bych, že je to úplně jedno, za ty peníze je to neprodejný :no:
21. 12. 2021 18:06
Re: Inflace
A to zase jo ;-)

Ta cena je děs.
21. 12. 2021 18:20
Re: Re: Inflace
Ceny su super, len my malo zarabame. Akurat som pozeral pežot 2008 a tam si bez motora, s peknou farbou a dobrou vybavou skoro na 30k €. Proste su auta drahe, zvykajme si. O to viac sa staram o to co mam
21. 12. 2021 18:34
Re: Re: Inflace
Hele, někde ještě za "rozumné" ceny nakoupit lze. Ale jinak souhlas, je to masakr a bude hůř.

Kdyby tyhle ceny viděl kdokoli znás v roce 2018, neuvěří. A to to jsou tři roky!
21. 12. 2021 18:42
Re: Re: Re: Inflace
Nemam to teraz nejako nastudovane, ale ak by som nutne potreboval nove auto, asi by som zacal v kia/hyundai
22. 12. 2021 01:48
Re: Re: Re: Inflace
Asi taky. I pár jiných ještě umí dobré nabídky, ale H/K dost vyčnívají.

Já koupil letos v lednu a ani jsem netušil, jak strašně dobře jsem udělal. Klika.
21. 12. 2021 16:01
V KIA a HYUNDAI si mnou ruce
konkurence nejenom nevyrábí, tak už nebude ani prodávat.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2021 16:03
Daň za úspěch
T-Roc předběhl v prodejích výrazně Golfa VIII. Místo, aby ve Vlčím hrádku udělali spolehlivé ovládání všeho v Golfu VIII přes dotykovou obrazovku nebo se vrátili ke klasickému léty prověřenému ovládání, tak raději zvednou cenu o 20 % u T-Rocu, ke kterému lidi od ovládání všeho přes špatně funkční dotykový displej od Golfa utekli. Tímhle tempem zdražování, budou mít ve VW za dva roky naplněné prohlášení, že ID.3 bude za cenu dobře vybaveného turbodieselového Golfa. :yes:
Z mého pohledu ve Vlčím hrádku výborně otevírají dveře konkurenci na trhu. :yes:
A asi je ve Vlčím Hrádku cíl, aby i T-Roc klesl počtem prodaných kusů a ve statistikách "dohonil" Golfa. :yes:
Rozbalit vlákno
4
21. 12. 2021 16:58
Re: Daň za úspěch
VW prostě dělá opravdu maximum pro to, aby nasr.l a odradil co nejvíce svých dosavadních i potenciálních zákazníků! :-O :no:
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2021 17:12
Re: Daň za úspěch
Ve Vlkohradu mají dlouhou pařbu, všichni zhulený dávají dlouhé lajny.
Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Pokud je celý britský parlament zhulený a na kokainu (prokázáno testy), lidi ve VAGu jsou zjevně také, podle toho to vypadá.
Avatar - KANKUNEN
21. 12. 2021 17:41
Re: Daň za úspěch
VW plní jako Kefalín, čím dražší spalovák, tím je lepší poměr pro ID. :-!
21. 12. 2021 17:54
Re: Daň za úspěch
JJ, souhlas, jako 630tis za litrový 3hrnek, to se ve Vlkohradu pomátli... Prodeje pomalu, ale jistě půjdou dolu. H/K budou mít v ČR žně ;-)
Avatar - twistedTSD
21. 12. 2021 17:47
Wow
Přebouchaný Golf s motorem z Fabie za 630, to je kauf roku. Na druhou stranu T-Roc úspěšně kanibalizuje zmršený osmičkový Golf, tak uvidíme, jestli mu to projde. Doufám, že facelift už má i měkčené plasty v interiéru.
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2021 18:26
Re: Wow
Pri dnesnej vw politike by som sa nedivil, keby v interiery este pritvrdili. Mam v t roku cca 2000km presun europou, a mne vadilo, ze tie tvrdsie plasty aj viac vrzgali a na dlhsie cesty by som urcite dal prednost golf, passat iny vesmir.
21. 12. 2021 19:22
To se nám to ...
To se nám to zdražuje, když to lidi kupujou :-[] :-[] :-[]
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Když je někdo ochoten platit takový ranec za 3 válce...
Rozbalit vlákno
1
22. 12. 2021 01:56
Re: To se nám to ...
Lidé jsou ochotni platit za tři válce i daleko více, tak proč by to výrobce nenabízel, je to jeho věc.
21. 12. 2021 21:38
Porovnavaju sa rozdielne vybavy
Zdrazenie nie je zdaleka vyrazne.

Problem clanku je, ze porovnava ceny od.
Po FL vypadla v SR a CR zakladna vybava "T-Roc", ktora bola dostupna pred FL (nemala napr ani kozeny volant, laktovu opierky, hlinikove disky,..).
U nas sa po FL zacina strednou vybavou Life (pred FL nazvanou Style). V nemecku napr je stale k dispozicii aj zaklad "T-Roc".

Cize cenovy rozdiel v SR po FL je cca 1500-2000 €, pricom po FL je omnoho bohatsia vybava, v serii napr full LED svetla, parkovacky a pod.
Rozbalit vlákno
3
22. 12. 2021 08:56
Re: Porovnavaju sa rozdielne vybavy
To sice jo, ale i tak je to ultra drahý crossover v poměru k výbavě. Např. modernizovaný S-Cross je cenově úplně jinde, v případě srovnatelné výbavy. A máme tu i mnoho dalších crossoverů jiných značek, myslím že v tomto segmentu je dost široký výběr.
Já to vnímám tak, že se VW snaží postupně zvyšovat ceny svých modelů, aby rozdíl proti svým elektromobilům pak nebyl tak velký. Aby to zvýšení nějak omluvil, tak přidá nějakou výbavu navíc, která ho zas tolik nestojí. A stále doufá, že mu zákaznici neutečou jinam. Je fakt, že je zde velká skupina konzervativních zákazníků, kteří chtějí "německé" auto a o "asijské" se vůbec nezajímají. A Ford s Oplem v tom stále hrají druhé housle, kde v podstatě není jiná volba jak tříválec a cenově jsou na podobné hladině.
Avatar - Beefcake
22. 12. 2021 09:07
Re: Porovnavaju sa rozdielne vybavy
Naklady na vybavu mozno 30t vyssie, mnohokrat v koncerne rozpustene a cena o 130 vyssia. Najjednoduchsi sposob zvysenia zisku a znizenia predaja.
Avatar - iudex
22. 12. 2021 09:37
Re: Porovnavaju sa rozdielne vybavy
Ty si zjavne ten typ zákazníka, akého si každá automobilka zo srdca želá, nakoľko ho najľahšie opije rožkom, t.j. argumentom, že "dávame vám viac výbavy, takže keď si k predošlému holobytu pripočítate cenu všetkého, čo sme vám teraz dali už do základu, tak sme vlastne moc nezdražili".
Táto argumentácia má ale dve chybičky:
1. dostaneš vnútenú výbavu, ktorú by si možno oželel a nepriplatil, takže kým predtým si si ju zaplatiť mohol, teraz musíš, či chceš, či nie.
2. ceny príplatkov nevyjadrujú reálne náklady automobilky, ale každý príplatok zahŕňa aj zisk. Teda čím viac príplatkov ti predajú, tým viac zisku majú. Takže automobilke sa vždy vyplatí predávať vybavenejšie modely, holobyty pre nich nie sú finančne zaujímavé.