Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaný Volkswagen T-Roc odhaluje české ceny. Výrazně zdražil

24 komentářů

kreatorr
To bude ta šestiprocentní inflace...
lukas13
😒] :yes:

Auto na technice Pola již od 630 s tříhrnkem. Šťastný a veselý!
ptr078
tak t rock je 7mickovy golf, na pole je postaveny tcoss nie? to len tak mimochodom 😄
lukas13
Mea culpa, máš samozřejmě pravdu. Pardon 😉
ericn
řekl bych, že je to úplně jedno, za ty peníze je to neprodejný :no:
lukas13
A to zase jo 😉

Ta cena je děs.
ptr078
Ceny su super, len my malo zarabame. Akurat som pozeral pežot 2008 a tam si bez motora, s peknou farbou a dobrou vybavou skoro na 30k €. Proste su auta drahe, zvykajme si. O to viac sa staram o to co mam
lukas13
Hele, někde ještě za "rozumné" ceny nakoupit lze. Ale jinak souhlas, je to masakr a bude hůř.

Kdyby tyhle ceny viděl kdokoli znás v roce 2018, neuvěří. A to to jsou tři roky!
ptr078
Nemam to teraz nejako nastudovane, ale ak by som nutne potreboval nove auto, asi by som zacal v kia/hyundai
lukas13
Asi taky. I pár jiných ještě umí dobré nabídky, ale H/K dost vyčnívají.

Já koupil letos v lednu a ani jsem netušil, jak strašně dobře jsem udělal. Klika.
johny555
konkurence nejenom nevyrábí, tak už nebude ani prodávat.
Modrý blesk
T-Roc předběhl v prodejích výrazně Golfa VIII. Místo, aby ve Vlčím hrádku udělali spolehlivé ovládání všeho v Golfu VIII přes dotykovou obrazovku nebo se vrátili ke klasickému léty prověřenému ovládání, tak raději zvednou cenu o 20 % u T-Rocu, ke kterému lidi od ovládání všeho přes špatně funkční dotykový displej od Golfa utekli. Tímhle tempem zdražování, budou mít ve VW za dva roky naplněné prohlášení, že ID.3 bude za cenu dobře vybaveného turbodieselového Golfa. :yes:
Z mého pohledu ve Vlčím hrádku výborně otevírají dveře konkurenci na trhu. :yes:
A asi je ve Vlčím Hrádku cíl, aby i T-Roc klesl počtem prodaných kusů a ve statistikách "dohonil" Golfa. :yes:
Arese
VW prostě dělá opravdu maximum pro to, aby nasr.l a odradil co nejvíce svých dosavadních i potenciálních zákazníků! 😲 :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ve Vlkohradu mají dlouhou pařbu, všichni zhulený dávají dlouhé lajny.
Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Pokud je celý britský parlament zhulený a na kokainu (prokázáno testy), lidi ve VAGu jsou zjevně také, podle toho to vypadá.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW plní jako Kefalín, čím dražší spalovák, tím je lepší poměr pro ID. :-!
ericn
JJ, souhlas, jako 630tis za litrový 3hrnek, to se ve Vlkohradu pomátli... Prodeje pomalu, ale jistě půjdou dolu. H/K budou mít v ČR žně 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přebouchaný Golf s motorem z Fabie za 630, to je kauf roku. Na druhou stranu T-Roc úspěšně kanibalizuje zmršený osmičkový Golf, tak uvidíme, jestli mu to projde. Doufám, že facelift už má i měkčené plasty v interiéru.
ptr078
Pri dnesnej vw politike by som sa nedivil, keby v interiery este pritvrdili. Mam v t roku cca 2000km presun europou, a mne vadilo, ze tie tvrdsie plasty aj viac vrzgali a na dlhsie cesty by som urcite dal prednost golf, passat iny vesmir.
Scarab
To se nám to zdražuje, když to lidi kupujou 😒] 😒] 😒]
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Když je někdo ochoten platit takový ranec za 3 válce...
Avatar - praptak
praptak
Lidé jsou ochotni platit za tři válce i daleko více, tak proč by to výrobce nenabízel, je to jeho věc.
quasimoto
Zdrazenie nie je zdaleka vyrazne.

Problem clanku je, ze porovnava ceny od.
Po FL vypadla v SR a CR zakladna vybava "T-Roc", ktora bola dostupna pred FL (nemala napr ani kozeny volant, laktovu opierky, hlinikove disky,..).
U nas sa po FL zacina strednou vybavou Life (pred FL nazvanou Style). V nemecku napr je stale k dispozicii aj zaklad "T-Roc".

Cize cenovy rozdiel v SR po FL je cca 1500-2000 €, pricom po FL je omnoho bohatsia vybava, v serii napr full LED svetla, parkovacky a pod.
johny555
To sice jo, ale i tak je to ultra drahý crossover v poměru k výbavě. Např. modernizovaný S-Cross je cenově úplně jinde, v případě srovnatelné výbavy. A máme tu i mnoho dalších crossoverů jiných značek, myslím že v tomto segmentu je dost široký výběr.
Já to vnímám tak, že se VW snaží postupně zvyšovat ceny svých modelů, aby rozdíl proti svým elektromobilům pak nebyl tak velký. Aby to zvýšení nějak omluvil, tak přidá nějakou výbavu navíc, která ho zas tolik nestojí. A stále doufá, že mu zákaznici neutečou jinam. Je fakt, že je zde velká skupina konzervativních zákazníků, kteří chtějí "německé" auto a o "asijské" se vůbec nezajímají. A Ford s Oplem v tom stále hrají druhé housle, kde v podstatě není jiná volba jak tříválec a cenově jsou na podobné hladině.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Naklady na vybavu mozno 30t vyssie, mnohokrat v koncerne rozpustene a cena o 130 vyssia. Najjednoduchsi sposob zvysenia zisku a znizenia predaja.
Avatar - iudex
iudex
Ty si zjavne ten typ zákazníka, akého si každá automobilka zo srdca želá, nakoľko ho najľahšie opije rožkom, t.j. argumentom, že "dávame vám viac výbavy, takže keď si k predošlému holobytu pripočítate cenu všetkého, čo sme vám teraz dali už do základu, tak sme vlastne moc nezdražili".
Táto argumentácia má ale dve chybičky:
1. dostaneš vnútenú výbavu, ktorú by si možno oželel a nepriplatil, takže kým predtým si si ju zaplatiť mohol, teraz musíš, či chceš, či nie.
2. ceny príplatkov nevyjadrujú reálne náklady automobilky, ale každý príplatok zahŕňa aj zisk. Teda čím viac príplatkov ti predajú, tým viac zisku majú. Takže automobilke sa vždy vyplatí predávať vybavenejšie modely, holobyty pre nich nie sú finančne zaujímavé.