Ceny su super, len my malo zarabame. Akurat som pozeral pežot 2008 a tam si bez motora, s peknou farbou a dobrou vybavou skoro na 30k €. Proste su auta drahe, zvykajme si. O to viac sa staram o to co mam
T-Roc předběhl v prodejích výrazně Golfa VIII. Místo, aby ve Vlčím hrádku udělali spolehlivé ovládání všeho v Golfu VIII přes dotykovou obrazovku nebo se vrátili ke klasickému léty prověřenému ovládání, tak raději zvednou cenu o 20 % u T-Rocu, ke kterému lidi od ovládání všeho přes špatně funkční dotykový displej od Golfa utekli. Tímhle tempem zdražování, budou mít ve VW za dva roky naplněné prohlášení, že ID.3 bude za cenu dobře vybaveného turbodieselového Golfa. :yes:
Z mého pohledu ve Vlčím hrádku výborně otevírají dveře konkurenci na trhu. :yes:
A asi je ve Vlčím Hrádku cíl, aby i T-Roc klesl počtem prodaných kusů a ve statistikách "dohonil" Golfa. :yes:
Ve Vlkohradu mají dlouhou pařbu, všichni zhulený dávají dlouhé lajny.
Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Pokud je celý britský parlament zhulený a na kokainu (prokázáno testy), lidi ve VAGu jsou zjevně také, podle toho to vypadá.
Přebouchaný Golf s motorem z Fabie za 630, to je kauf roku. Na druhou stranu T-Roc úspěšně kanibalizuje zmršený osmičkový Golf, tak uvidíme, jestli mu to projde. Doufám, že facelift už má i měkčené plasty v interiéru.
Pri dnesnej vw politike by som sa nedivil, keby v interiery este pritvrdili. Mam v t roku cca 2000km presun europou, a mne vadilo, ze tie tvrdsie plasty aj viac vrzgali a na dlhsie cesty by som urcite dal prednost golf, passat iny vesmir.
Problem clanku je, ze porovnava ceny od.
Po FL vypadla v SR a CR zakladna vybava "T-Roc", ktora bola dostupna pred FL (nemala napr ani kozeny volant, laktovu opierky, hlinikove disky,..).
U nas sa po FL zacina strednou vybavou Life (pred FL nazvanou Style). V nemecku napr je stale k dispozicii aj zaklad "T-Roc".
Cize cenovy rozdiel v SR po FL je cca 1500-2000 €, pricom po FL je omnoho bohatsia vybava, v serii napr full LED svetla, parkovacky a pod.
To sice jo, ale i tak je to ultra drahý crossover v poměru k výbavě. Např. modernizovaný S-Cross je cenově úplně jinde, v případě srovnatelné výbavy. A máme tu i mnoho dalších crossoverů jiných značek, myslím že v tomto segmentu je dost široký výběr.
Já to vnímám tak, že se VW snaží postupně zvyšovat ceny svých modelů, aby rozdíl proti svým elektromobilům pak nebyl tak velký. Aby to zvýšení nějak omluvil, tak přidá nějakou výbavu navíc, která ho zas tolik nestojí. A stále doufá, že mu zákaznici neutečou jinam. Je fakt, že je zde velká skupina konzervativních zákazníků, kteří chtějí "německé" auto a o "asijské" se vůbec nezajímají. A Ford s Oplem v tom stále hrají druhé housle, kde v podstatě není jiná volba jak tříválec a cenově jsou na podobné hladině.
Ty si zjavne ten typ zákazníka, akého si každá automobilka zo srdca želá, nakoľko ho najľahšie opije rožkom, t.j. argumentom, že "dávame vám viac výbavy, takže keď si k predošlému holobytu pripočítate cenu všetkého, čo sme vám teraz dali už do základu, tak sme vlastne moc nezdražili".
Táto argumentácia má ale dve chybičky:
1. dostaneš vnútenú výbavu, ktorú by si možno oželel a nepriplatil, takže kým predtým si si ju zaplatiť mohol, teraz musíš, či chceš, či nie.
2. ceny príplatkov nevyjadrujú reálne náklady automobilky, ale každý príplatok zahŕňa aj zisk. Teda čím viac príplatkov ti predajú, tým viac zisku majú. Takže automobilke sa vždy vyplatí predávať vybavenejšie modely, holobyty pre nich nie sú finančne zaujímavé.