Design
Přihlásit pro přidání komentáře
MS-sport
0
A nějaký vysvětlení PROČ nemůže být v Multivanu? :-! ;-)
kari.laz
0
Typuji kvůli uložení motoru.
Šimpanz
0
Já myslím, že je to obchodní rozhodnutí, do MQB na které je nový Multivan se vejde jak VR6 3,6 atmo, tak VR6 2,5 TSI (Atlas, Teramont) a to jsou o dost delší motory než V6 (V6 je dokonce o fous kratší než R4), takže kdyby se chtělo, tak by to šlo. Ale ono se nejspíše nechce.
kari.laz
0
Tak samozřejmě, že to je v první řadě obchodní rozhodnutí. 3.0TDI by v klasickém Mulťáku, Tranďáku... (T6.1) seděl jak pr..del na hrnec. Do tohohle bezpohlavního cosi (T7) by si to asi moc lidí nekoupilo, ačkoli by tam taky našel své místo a byl by to nejdpíše nejlepší motor/pohon v nabídce.
Šimpanz
0
No vidím to přesně naopak, do tranďáku (který se bude dále vyrábět na staré platformě) by si to nekoupil nikdo, protože by to díky V6 bylo drahé jako prase a u tranďáku jde v první řadě o cenu, v mulťáku, který je tak jako tak drahý by si to jistě pár kupců našlo.
MS-sport
0
v uložení motoru(prostor) problém není určitě.
xxc
mi sem tam blokuje cestu do práce, keď sa vlečie 70kou :-) hlavne, že mu v6 trebalo
nie je predsa povinnosť jazdiť 90, vodič sa evidentne kochá :-)
Ale určite vypisoval po večeroch na fóra, že bez trojlitra amarok by nekúpil a je to najlepší motor
Ale to si predsa neodporuje. Keď sa mi chce, tak idem pomaly, keď sa mi chce, tak idem rýchlo. Kto chce ísť rýchlejšie, tak ma predíde... pohoda.
Mimochodom, Amarok s V6 TDI je dobré auto!
Mimochodom, Amarok s V6 TDI je dobré auto!
Na 50km/h ve městě? ;-) Jsi si jistý, že si dotyčný bral V6 na lámání rekordů na silnici nebo spíš kvůli točivému momentu a obecné síle do terénu, když má pickup?