Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
0
ale ta ručička se mi zdá slabá... běžné osobní auto uzvedne jen při nic moc vyložení...
petr petrumr
0
Možná ne, ty dvě tuny při max.vyložení bude mět, ale neznám udaje.Tahle tatra asi zažehne oheň na kraji, neboť do ostravy koupili scanii, která má měchy dest čísel nad zemí.
msifa
0
Jenže ta scania má lepší využitelnost a je o nezanedbatelný peníz levnější.
petr petrumr
0
nemá bezpečnou kabinu, je moc vysoká.
msifa
0
Je vysoká (což u takového auta nevadí) a je také pohodlná. A z tou bezpečností bych byl opatrný - kdo bude mít lépe zvládnutou konstrukci? Ten co těch kabin (skoro ruční výrobou) vyrobí za rok pár stovek nebo ten kdo jich dělá automatizovaně skoro sto tisíc za rok?
henry.prta
Ostrava ma vyprostovaci vozidlo Omars na Tatre 8x8
To je ta tatra která byla původně na podvozku 6x6 a když se při zkušebním provozu zjistilo, že je nepoužitelná tak se v tichosti prodloužila skoro o metr a přidala jedna náprava a prezentovalo se to jako nové vozidlo. Nyní je sice už použitelné, ale pořád nedosahuje parametrů třeba vyprošťovací Scanie hasičů s Plzně (která byla skoro o 3 miliony levnější).
ano, vim o tom.
Jako Tatra do terénu pro hasiče dobrá. Ale jinak je to naleštěná bída (pro vozidla, která jezdí u hasičů po silnici). Počínaje neodpovídající kabinou, přes mizerné zpracování a bohužel konče nízkou spolehlivostí).
Prostě v tomto segmentu Tatře ujíždí opět vlak a žije jen z jakési nostalgie zákazníků.
Prostě v tomto segmentu Tatře ujíždí opět vlak a žije jen z jakési nostalgie zákazníků.
Tatry s touhle budkou sou hlavně pro armádu. Proto se ta kabina udělala takto, aby se vešly do přepravních letadel Hercules.
Pro hasiče to vzniklo tka nějak bokem, když to chtějí a kupují, proč ne.
Kdo nechce tohle, je tu pořád klasická Terra, tedy inovovaná 815 resp. TerrrNo1. Zejména pro SDH, kde to střídá staré 815, 148ky nebo dokonce trambus liazky těžkej luxus a pokrok :-)
Pro hasiče to vzniklo tka nějak bokem, když to chtějí a kupují, proč ne.
Kdo nechce tohle, je tu pořád klasická Terra, tedy inovovaná 815 resp. TerrrNo1. Zejména pro SDH, kde to střídá staré 815, 148ky nebo dokonce trambus liazky těžkej luxus a pokrok :-)
ale jako nové plnohodnotné vozidlo pro profesionály je ta kabiny Terra/815 velká bída. Ta kabina je konstrukčně přes 40 let stará (a délčí modernizace nic neřeší). Sice poslední dva roky se dělá prodloužená varianta (o cca 700 mm). sice to vyřešilo podélný prostor pro posádku, ale za cenu zmenšení délky nástavby nebo za cenu prodloužení délky vozidla.
Chybou bylo upuštění od projektu vozidla s kabinou z nové řady T158/Phoenix, jediný prototyp byl moc hezké a praktické auto :yes:
Chybou bylo upuštění od projektu vozidla s kabinou z nové řady T158/Phoenix, jediný prototyp byl moc hezké a praktické auto :yes:
S tím souhlas, ta kabina stará je.
Ale zas proti liazkám, T 148 a 815, což byly v drtivé většně jen cisterny s krátkou kabinou je to furt pokrok.
No z Phoenixe by to mohlo být zajímavé, ale asi nejsou prachy.
Ale zas proti liazkám, T 148 a 815, což byly v drtivé většně jen cisterny s krátkou kabinou je to furt pokrok.
No z Phoenixe by to mohlo být zajímavé, ale asi nejsou prachy.